Audi A3 Sedan 1.6 TDI Attraction S-Tronic

Audi A3 Sedan 1.6 TDI Attraction S-Tronic
Liste Fiyatı
98,450 TL
Son Fiyat Değişimi
%-1.78
Teknik Değerlendirme
Maliyet
62 
Tüketim
87 
Performans
63 
Özellikler
58 
Teknik Özellikler
Silindir Hacmi1598 CC
Beygir Gücü105 HP
Maksimum Tork250 Nm
Maksimum Hız198 Km
0-100 Km Hızlanma10.9 sn
Şanzıman TipiOtomatik
Vites Sayısı7 ileri
Yakıt TürüDizel
Şehir İçi Tüketim4.8 lt
Şehir Dışı Tüketim3.4 lt
Ortalama Tüketim3.9 lt
Km Başı Tüketim17 Krş
Yakıt Deposu50 lt
Co2 Emisyonu102 gr
Uzunluk4456 mm
Genişlik1796 mm
Yükseklik1416 mm
Boş Ağırlık1365 kg
Bagaj Hacmi425 lt
Karoser TipiSedan
Yıllık Vergisi 859 TL
Standart Donanımlar
Sürücü Hava Yastığı
Yolcu Hava Yastığı
Yan/Perde Hava Yastığı
ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
ESP (Elektronik Denge Sistemi)
ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
Park Sensörü / Sistemi
Elektronik Park Freni
Cruise Control (Hız Sabitleme Sistemi)
Hill Holder (Yokuş Kalkış Sistemi)
TPMS (Lastik Basınç Uyarı Sistemi)
Klima / İklimlendirme
Yol Bilgisayarı
Direksiyondan Kumanda Sistemi
Ön Kol Dayama Ünitesi
Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
Ön Sis Farları
Xenon Farlar
Çelik / Alüminyum Alaşım Jantlar
Navigasyon / Multimedya Sistemi
Start-Stop Sistemi
Sunroof / Cam Tavan
Deri Döşeme Koltuklar
Foto Galeri
Audi A3 Sedan 1.6 TDI Attraction S-Tronic Resimleri
Audi A3 Sedan 1.6 TDI Attraction S-Tronic Resimleri
Audi A3 Sedan 1.6 TDI Attraction S-Tronic Resimleri
Audi A3 Sedan 1.6 TDI Attraction S-Tronic Resimleri
Audi A3 Sedan 1.6 TDI Attraction S-Tronic Resimleri
Audi A3 Sedan 1.6 TDI Attraction S-Tronic Resimleri
Audi A3 Sedan 1.6 TDI Attraction S-Tronic Resimleri
Audi A3 Sedan 1.6 TDI Attraction S-Tronic Resimleri
Yorumlar
ser11.12.2014
Aracınız hayırlı olsun Ahmet Bey. İyi fiyata almışsınız. Kazasız belasız kullanırsınız inşallah.
Ahmet şenağ11.12.2014
Araç 105 hp Doğuş oto kartaldan aldım 105 110 dediklerine göre emisyonla alakalı birşeyimiş fiyat olarak pek birşey degişmiyor
Ser06.12.2014
Ahmet şenag Bey fiyatını belirtiğiniz araç 105 beygir mi 110 beygir mi.
Faysal05.12.2014
Ahmet şenag bey arabayı hangi bayiden aldınız
Ahmet şenag04.12.2014
A3 sedan siyah attraction paket 88400 sigorta hariç ekstra sis farı
otosever04.12.2014
A3 sedan ambition paket aldım yılsonu kampanyası 100bin lira bnde çok kararsız kaldım passat mı audi bundan önceki arabam passat 1.6 comfortline 2011 model ama audi nin kalitesi tartışılmaz bnce hiç düşünmeden alın araçtan çok memnunum audi kalitesi bambaşka
Faysal03.12.2014
Bende almayı düşünüyorum yeni passat ile a3 sedan Arasında kaldım yakın zamanda alanlar fiyat yazabilirmisiniz
özgür03.12.2014
90 bin veripte jetta almaktansa a3 çok daha mantıklı bence jettayı da kullandım son kasasını ses yalıtımı diye bir şey yok arabada. kalitesi a3 le kıyaslanamaz bence
VOYAGE1702.12.2014
Passat varken alt sınıf araç almayın bence. Jetta ile aynı malzeme, şanzıman ve motordur. İsmi farklıdır. Almanya'da konuyla ilgisi olan arkadaşınız varsa sorun. Şimdi jettayla kıyaslayanlar oluyor diyecekler. Ama öyle. Adı farklı. İyi araştırmadan almayın. Seneye patlar tahminim. Tipi çok farklı derseniz bilmem. Yeni arabaların çoğu güzel tipli zaten.
beynelmilel01.12.2014
a3 sedan alalı 3 gün oldu ama aracın sürüş dinamiği mükemmel ayrıca 250km yol yaptım 40 lira mazot yaktı hem ekonomik hem de konforlu herkese tavsiye ederim
Onur23.11.2014
Aracı dün teslim aldım.aracı attraction donanımla aldım.start stop,yokus kalkış,iç aydınlatma,arka park sensörü,kol dayama gibi bircok özellik mevcut 94 bin liraya geldi.aracın performansı konforuna diyecek yok ama süspansiyonlar sert.onada alışmak gerekiyor.aracı begendim tavsiye ederim
osman18.11.2014
ahmet bey çok haklı 2 aydır kullanıyorum 100 bin tl denmiş boş denmiş ama araçta bir çok özellik var sis farı dijital klima Bluetooth MMI radyo park sensörü yağmur sensörü far sensörü ışık paketi yorgunluk tespit sistemi hız sabitleyici ve 105 bin lira gibi bir fiyata. isterseniz gidin 95 bin tl verin golf alın veya 120 bin tlye passat alın ama hiçbiri audi kalitesiyle kıyaslanmaz bir yıl araştırdım ve bu aracı aldım çok memnunum
Ahmet şenag18.11.2014
Arkadaşlar bu kadar yanlış fikir vermeyin insanları soğutmayın ben gecen hafta aldım en boş denilen aracı sadece etraftan sis farı var Aracın dijital klima Bluetooth park sensörü yağmur sensörü ışık sensörü kol dayama led sinyalli aynalar hepsi standard bunların ve 89100 tl sigorta dahil 84 bin e golf confort dsg mi alırsın bunu mu ?
okan05.11.2014
Aracı geçen hafta test etme fırsatım oldu. (1.6 tdi 110 hp ambiante) bu aracı alana yazık. Bu kadar fiyat verip içi boş ve performansı kötü olan bir araç almayı mantıklı bulmadım. Paranızın karşılığını veren bir detay yok malesef.
ibo25.10.2014
bence aracın özellikleri ve dış donanımları iyi ancak iç donanı ımı vasat durumda
osman26.09.2014
11 sn doğrudur heralde tam olarak ölçmedim henüz ama seri araç 7 ileri olmasıda bi etken tabi 220 km hızı çok rahat gördü 4000 devire gelmeden
cem25.09.2014
sayın osman abi öncelikle hayırlı olsun nasip olursa bende bu arabadan almayı düşünüyorum benim merak ettiğim 0-100 hızlanma süresi gerçekten 11 saniye mi saygılar
crashh25.09.2014
harika bir otomobil yakiti performansi herseyi cok guzel yumusak ayarlanmasina ragmen aracin yol tutusuda mukemmel nasil ayarladilar bilmiyorum ama bozuk yollara istediginiz suratle girin araba hic istifini bozmuyor standart koltuklari farlari vs harika harika gercekten alinacak en iyi araclardan bu fiyata 1 serisindende a serisindende daha iyi bir arac
osman24.09.2014
arkadaşlar aracı yeni aldım 800 km oldu 5.0 yazıyor ortalama tüketimi araç boş bir araç değil bayilere gidip incelerseniz yorgunluk tespit sistemi yağmur ve far sensörü start-stop ve hold ve bilmediğim daha birçok özelliğiyle çok konforlu bir araç ve çok seri.bir corollanın 80 bin bi jettanın 90 bin olduğu ülkede bence en mantıklısı ayrıca özellik olarakta bi jettadan corolladan çok daha iyi bence saygılar
hasan20.09.2014
Arkadaşlar arabayı yeni aldım hemde bu fiyatın aşağısına yorumlariniz etkisini göstermişki arabaya bir kaç özellik katmislar bluetooth+park sensör+aydınlatma paketi+ start stop saygılarımla
sami19.09.2014
Sayin yusuf abi 30000 tl baktirma parasi denir bu sizin aciklamaniza..
yusuf19.09.2014
iyi günler herkese. şimdi yorumları okuyorum da yok almanyada ki fiyatı şu da türkiye de neden yüksek fiyata alalım da bilmem ne felan yazılıp durulmus. evet türkiyede otv vs... ekleniyor araba fiyatları uçuyor haklısınız ama bu araba boş da olsa ki o kadar da boş bi araba değil bence bir toyota nın honda nın 70 bin tl civari olduğu bir ülkede kusura bakmayın da fiyatı normal. sonuçta audi kardeşim. allah aşkına yolda giderken kaç tane opel e toyota ya honda ya dönüp bakıyorsunuz vay be arabaya bak diyerek. evet fiyatı yüksek, dolu bir araba değil ama audi sonuçta... saygilar
mehmet10.09.2014
arabayı beğendim ksa tipi ve içeriği çok güzel
Selim03.09.2014
Arkadaşlar burada park sensörü vs yok işaretlenmiş birkere hepsi sabit olarak var ekstra sadece zenon led ( muhtesem duruyor arabada) birde sunroff ekletirseniz ondada bence hiç gerek yok aracı alalı 3 ay oldu ben aractan cok memnunum dizel otomatik azyakan güzelde kacan bi aractır bi kere 100 bin bu arabaya verilmez diyen arkadaslar megan gibi bi arac 74 bin herseyi gectim jetta gibi bi arac 2ci elleri az dolusu asla bu araba gibi olamaz onlaea bile 88 90 istiyorlar size acık söylim bu fiyata audi alıyorsunuz hemn şık görenlerin dibi düşüyor ledli benim aracım gercekten bambaska hemde konfor var düşünen arkadaslara tek bir lafım var bakın ben 320 d de kullandım egerki hız istiyorlarla bu aracı almasınlar 105 beygir bir araba sizi hız olarak tatmin etmez ama hız dısında bu arac suan cogu arabayı ezer :) saygılarımlaaa
osman02.09.2014
aracın ikinci el satışı nasıldır bilgisi olan arkadaşlar
Ahmet28.08.2014
Arabanın arka kısmı gerçekten çok basık olmuş. 1.75 boyundayım, rahat bir şekilde oturamadım, boynumu bükmek zorunda kaldım.
ozcan25.08.2014
aracın ses yalıtımı nasıl motor ve yol sesi kullanan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim
özcan23.08.2014
araç çok alçak olduğu için basık diyorlar birde ses yalıtımı nasıl yol ve motor sesi özellikle kullanan arkadaşlar yardımcı olurlarsa sevinirim
Sezai Alphan22.08.2014
harbi araba bom boş. 100000 tl. yazık valla. kasa güzel ama donanım eklense 120 yi geçer.
Ali18.08.2014
Sırf audi dye bu kadar boş bir araç kesinlikle bu fiyat etmez hiç bir donanım yok yazık günah...
salih03.08.2014
Tolga bey yorumunuz için teşekkürler a3 sedanı gidip yerinde gördüm resimde gördüğümden küçük gözüktü benim ailem için genişlik önemli olduğu için audi ti kafamdan sildim volvo s60 a bakacağım
Tolga22.07.2014
geniş bir aileysen ya da aile babası modunda bir arkadaşsan passat al derim. audi ve vw karşılaştırılamaz ama passatla a3 sedan karşılaştırılabilir fakat 110 bin lirayı gözden çıkardıysan volvo s60 derim dostum. hakkında hayırlısı kazasız belasız sürüşler herkese
Salih13.07.2014
arkadaşlar ocak ayının başında kesin olarak bir araba alacağım audi a3 sedan ile passat arasında kaldım benim gönlüm audi de ama herkes audi nin parça fiyatları çok pahalı bir kaza yaptığında çok para ödersin diyor. Passat da alman arabası a3sedan ile passat parça fiyatları arasında çok fark var mıdır?
Mehmet08.07.2014
Bugun aliyorum izmir'de a3 sedan, liste fiyati olarak 125 000 tl ancak oturup konustugunda xenon ve sunroof da dahil ambiente start-stoplu, hiz sabitleyici, deri-kumas koltuk bluetooth vb icerikleri olanlari 112 ila 114 arasi bir fiyata birakiyorlar, dersen ki sun roof xenon olmasin, 104 000 oluyor sanirim.
Salih06.07.2014
arkadaşlar dizel,otomatik vites, 1.6 motor ,araba almayı düşünüyorum maksimum 100.000-110.000 tl bütçem var a3 sedanı çok beğendim ama özellikleri çok az hız sabitleyici bile yok acaba bu arabanın ortalama özellikli paketi kaç lira bilen var mı?
sinan16.06.2014
aralık ayında ful olarak bu fiyata alırsınız arkadaşlar.eğer beklerim acelem yok,2015 makyaj beni bağlamaz diyorsanız.
burak06.06.2014
ben aracı yeni aldım şuan 420km de yakıt tüketimi 5.2 rodajdan sonra düşer gibime geliyor.alınır mı derseniz ben bmw kullacısıydım 1 serisi kullanıyordum konfor olarak onu aratmıyor söyleyeyim. bmw'm benzinliydi sessizdi ki bu aracın ses yalıtımı mükemmel bence bi benzinli kadar sessiz.Ayrıca arkasıda yeterince geniş(aşırı iri yapılı arkadaşınız yoksa)gayet yeterli. benim tavsiyem bu araç uzun süre kullanma aracı sizi rahat ettirir henüz tam oturmadı ama az yakıt harcıyor.paranız varsa biraz donanımlısını alın mmi radyo blutooth kesin olsun arabayı daha çok seversiniz bu özellikler gerçekten önemli.Ama derseniz ki benim bmw 3 e verecek param var gidin yeni kasasını alın oda kardesimde var minimum kullanma değerlerimle 6.2 yaktırdım.cla yla karşılaştırmayın 1.5 renault motoru kullanıyor mercedes gibi bir marka.Eğer karşılartıracaksanızda yabancı formlarda zaten yapılmış ve a3 denmiş.Tercih sizin
salih31.05.2014
Audi drive select özelliği sadece ambionlarda var sanırım ve tam olarak nasıl bi özellik bilen , kullanana arkadaşlar bilgi verirlerse cok sevinirim.
ShadeSlayeR27.05.2014
bugün test sürüşüne katıldım. motor sesi dizel olduğu için içeriye baya geliyor. hız 120 nin üstüne çıkınca yol rüzgar sesi fazla gibi geldi. yakıt burada bahsedilenle alakası yok. bu arada araç 40 km deydi bu da etkili olmuştur biraz. cc ile kıyaslayınca 1.4 tsi cc daha iyi gibi. bmw 3.20i ve 5.20i bu ikisini elettirdi direkt. mercedes c 180 e de bakacam. kafam bmw de kaldı
Berk20.04.2014
Bu fiyat yine normal piyasaya göre, asıl mercedes cla dizele bakarsak oda c segment bir araç fiyatı 150 binden başlıyor...
osman16.04.2014
a3 sedan düşünüyorum vergi indiriminden alacağım 100 bin civarı bir bütçem var yardımcı olursanız sevinirim
ilker15.04.2014
Su an C segmemti siradan bir aracta olmasi gereken,otomatik klima,ön kol dayama, otomatik kararan dikiz aynasi,sis farı,park sensörü,hiz sabitleyici,katlanabilir ayna gibi cok basit ozellikler bile bu aracta mevcut degil ve her biri ayri opsiyonla satiliyor. Hepsi olsun, "luks araca biniyoruz, sanrouf falan da olsun" derseniz, 150 bin liranin uzerine cikmaniz gerekiyor. İste Dogus Oto farkı..!
Levent14.04.2014
Sis farı bile olmayan bir araca 106.000 vermek mi ? BMW 3 serisi dururken hiç şansı yok gibi bu aracın.
özcan14.04.2014
dizel ve benzinli arasında kaldım dizel performans ve ses izolasyonu açısından nasıl yardımcı olursanız sevinirim
Barbaros11.04.2014
Audi 1.6 tdi sedan aldım. Çok memnun kaldım. Herkese tavsiye ederim. Saygılar.
Alpaslan20.02.2014
Arkadaslar ben iki ay once aldim. Arac az yakiyor. Yeterince seri. Dort kisilik bir aileye uygun. Oldukca kaliteli yapilmis. Ses ve isi izalasyon super. Stronik sanzuman harika bir sey. Bence olumsuz yanlari arabada yeterince donanim verilmiyor, verilen her donanim fiyati 3-5 bin arttiriyor. Bunun asil nedeni aslinda devlet bu aracin almanyadan gelis rakami 50 bin biz aliyoruz 100 bine 2.5 binlik bir aksasuar 5 bin oluyor. Neyse baska bir kotu tarafi arabanin tavani cok alcak sisman ya da uzun boylu kisiler binip inerken zorlaniyor
ek16.02.2014
ben bu arabayı satın almayı düşünüyorum alan varsa,özelliklerini ve memnun olup olmadığını anlata bilir mi?
Ali osman16.02.2014
Haklısın servet bey kardeşime 60.000tlye honda civic aldık özelliği bundan fazlq
Servet11.02.2014
Abicim böyle bir arabada koldayama sıtar sıtop park sensörü vesayre bunun gibi bir sürü eksik var az para değil 100 bin bu paraya çok az özellik var
Hamza06.02.2014
Ben sis farı olayına çok güldüm ya audi resmi kataloğunda siteinde dediği gibi kol dayama, sis farı, kararan ayna, otomatik klima, park sensörü ve cruise control opsiyonel olarak gözüküyo ama bu özelliklerin tümünü doğuş otomotiv koyarak getiriyor zaten bunları yapmasa satış yapamazlar
Yorum Yaz
İsminiz
Yorumunuz (Lütfen küçük harfler ile yazınız)
Onay Kodunuz

Onay Kodunu Giriniz


Paylaş
Eklenme Tarihi : 03.11.2013
İncelenme Sayısı : 166,008
SIFIR KM ARAÇ ARAMA
Araç Türü
Yakıt Türü
Silindir Hacmi
Vites Tipi
Kasa Tipi
Maksimum Fiyat
Sıralama Şekli
BİZİ TAKİP EDİN