BMW 320d

BMW 320d
Liste Fiyatı
164,220 TL
Son Fiyat Değişimi
%2.94
Teknik Değerlendirme
Maliyet
40 
Tüketim
76 
Performans
92 
Özellikler
78 
Çarpışma Testi Sonuçları
Teknik Özellikler
Silindir Hacmi1995 CC
Beygir Gücü184 HP
Maksimum Tork380 Nm
Maksimum Hız233 Km
0-100 Km Hızlanma7.6 sn
Şanzıman TipiOtomatik
Vites Sayısı6 ileri
Yakıt TürüDizel
Şehir İçi Tüketim5.8 lt
Şehir Dışı Tüketim3.8 lt
Ortalama Tüketim4.5 lt
Km Başı Tüketim20 Krş
Yakıt Deposu61 lt
Co2 Emisyonu117 gr
Uzunluk4531 mm
Genişlik1817 mm
Yükseklik1421 mm
Boş Ağırlık1415 kg
Bagaj Hacmi460 lt
Karoser TipiSedan
Yıllık Vergisi 2.385 TL
Standart Donanımlar
Sürücü Hava Yastığı
Yolcu Hava Yastığı
Yan/Perde Hava Yastığı
ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
ESP (Elektronik Denge Sistemi)
ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
Park Sensörü / Sistemi
Elektronik Park Freni
Cruise Control (Hız Sabitleme Sistemi)
Hill Holder (Yokuş Kalkış Sistemi)
TPMS (Lastik Basınç Uyarı Sistemi)
Klima / İklimlendirme
Yol Bilgisayarı
Direksiyondan Kumanda Sistemi
Ön Kol Dayama Ünitesi
Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
Ön Sis Farları
Xenon Farlar
Çelik / Alüminyum Alaşım Jantlar
Navigasyon / Multimedya Sistemi
Start-Stop Sistemi
Sunroof / Cam Tavan
Deri Döşeme Koltuklar
Foto Galeri
BMW 320d Resimleri
BMW 320d Resimleri
BMW 320d Resimleri
BMW 320d Resimleri
BMW 320d Resimleri
BMW 320d Resimleri
BMW 320d Resimleri
BMW 320d Resimleri
BMW 320d Resimleri
BMW 320d Resimleri
BMW 320d Resimleri
BMW 320d Resimleri
Yorumlar
kadir05.10.2014
Mali durum uygunsa alınacak bir araç.
Mesut26.08.2014
Merhaba bu araba ile istanbuldan Ankara'ya tamı tamına 100 tl ye gittim yakıt pompası 100 de tık attı bende şaşırdım çünkü ortalama hızım 140-150 civarı idi yakıtı bu şekilde araç kesinlikle yakıt bakımından tatmin edici konfor yönünden de iyi ama tek eksiği koltukların elektrikli olmayışı tek olumsuz yönü bu onun harici parasını hak eden bir araba binenede yapanada helal olsun kesinlikle alınmalı
cem_3520.08.2014
2013 yada 2014 model 320 d kullanan arkadaşlar varsa araç hakkında olumlu yada olumsuz bilgi verebilir misiniz?
demircan17.08.2014
Selam arkadaşlar bmv araçlara yeni binecem kısmet se 2013 3.20d almayi düşünüyorum yanlış karar vermek istemiyorum confort lucky sport teknoloji gibi paketler var bazılarında sanruf var ama boş gösteriyor bazılarında sanruf yok dolu gösteriyor kararsız kaldım
özgür89610.08.2014
arkadaşlar sanırım o yazdığım motor sorununu çözdük meğerse arabanın yağ kaçağı varmış ve yağ aktığından motorun sürtünmesi fazla oluyormuş dolayısıyla 150 km nin üstünde fazla ses geliyormuş.
SAYGILAR.
zafer01.08.2014
fatih arkadaşım senin aracın 2005 model çok eski teknoloji bir motor. doğal olarak çok yakar. 2010 dan sonra ki motorların ekonomikliğiyle mukayese yapılamaz! ayrıca 320 lere manuel el freni hiç yakışmıyor. elektronik el freni neden yapmazlar ki
fatih24.07.2014
arkadaşlar orda yazanlara inanmayın bende 2005 3.20d var ben şehir içi 50 krş altına hiç düşüremedim ortalama 50 krş yakıyor uzun yoldada 30 krş un altına düşmüyor bu normal kullanırken depo 320 tlye doluyor basarsam 450 km de 1 depo bitirdiğim oldu ama son derece güvenli bir araba 4 yıldır bende km 30000 binin üstünde şu an ama motoruna nazar değmesin çok sağlam bir araba kullanırken insana bir öz güven veriyor saygılarımla
özgür89622.07.2014
slm arkadaşlar amcamın oğlu bu arabayı 7 aydır kullanıyor bende bir gün alıp (test amaçlı) yaklaşık 100 km kullandım araba asfaltı ağlatacak derecede güçlü,lastikler asfaltla dans edermişçesine yapışıyor yola adeta bir çita amma ve lakin süraat 150'yi geçince sanki motorda bir bağırma ve boğulma sesi duydum amcaoğluna sordum ilk aldığımdada böyle idi dedi servise götürmüş sorun yok demişler oda fazla takmamış.bukonuda bilgisi olan varsa lütfen yardımcı olabilirmi.
Tolga19.07.2014
''small overlap crash test'' bununla ilgili testleri izlemek sana yardımcı olacaktır araçların hızı tahmini 70 km'dir. Bana göre 170 bin lirayı hakedecek güvenlikte değil
Eren18.07.2014
EURO NCAP testlerinde bu araç 2012 yılında sınıfının en sağlam/güvenli arabası seçildi. Testler sonucunda da çok iyi sonuçlara imza attı yukarıdada göründüğü gibi yani yanlış düşünüyorsun Tolga bey.
Tolga17.07.2014
arkadaşlar araç tasarım yakıt tüketimi vs olarak mükemmel ve bunlar herkes için önemli fakat uzun zamandır izlediğim çarpışma testlerinde araç perte çıkıyor. Sağlamlık konusunda BMW gibi bir markadan böyle kötü bir derece beklenemezdi. (izlediğim test euro ncap değildir.) Böyle paralar verip kendinizi güvende hissetmemeniz hayal kırıklığı. Ayrıca mercedes c serisi ve e serisi de bu testte bmw den daha kötüler
zula08.07.2014
genelde motor ömürleri kullanıma baglı periyodik bakım hava filtresi uygun yag ve iyi yakıt sakin kullanım bayagı uzun òmürlü olur
mustafa07.07.2014
arkadaşlar merhaba bmw 320dxdrive motor ömru ne kadar teşekkür ederim
Dr Ciho26.06.2014
Bütün bu araçlarda manuel vites seçeneği var mı? 3 serisi 5 serisi hep otomatik yazıyor şanzuman tipinde. Daha önce hiç araştırma yapmadım bilmiyorum bilgilendirirseniz sevinirim. Teşekkürler...
harun07.06.2014
X1 suv bir arac ve cok populer bu donemde bende yuksek arac almak istiyodum sedan aldim yanlis yaptim simdiki aklim olsa turbo benzinli tiguan alirdim
murat07.06.2014
arkadaşlar merhaba bu araba ile x1 arasinda kaldim ikisinede ozellikler ekledım istanbulda oturuyom agresif araba kullaniyom sızce hangısını almaliyim
abdullah22.05.2014
hız sabitleyici gerçekten yokmu? 2011 3.20d almayı düşünüyorum. en baz modelinde olan donanımlar yukarda yazılanlarmı?
baki kardeş11.05.2014
baki çokl yakın bir arladaşımın abisinde 2012 3.20d var bu araç standard 184 beygir bide chip işlemi yapıldı araç şuan 235 beygir oldu. kendı yarı sert yarı yumusak kullanır kullandıgı bolge kecıoren ortalama 7.1 litre yakıyor ama ısıklarda hep dip gaz kalkar sana su kadarını soyleyeyım s350 e250 5.20 a6 birçok arac yanına yaklaşamıyor bıle.
baki11.05.2014
böyle güzel form açarak bize fırsat tanıyanlara teşekkürlerimi sunarım.

2006 - 2007 3.20D almayı dusunuyorum fakat yakıt tuketımınde hıc bır bılgım yok ANKARA trafıgınde kullanan varsa bılgılendırebılırmı 100 km ne yakıyor teşekkürlerimi sunarım...
İbrahim08.04.2014
-mehmet- bey F30 320d var bende şehir içi (hızlı kullanımda) 11lt şehirdışı hızlı kullanımda 6 yı geçmiyor.süper bi araba
efe08.04.2014
dogru ömer bey yeni motorlar yeniden yapilandi 2008 yilindan sonra uretilen 3 serileri yakit tuketiminde hem benzin hem dizel cok dustu benim de 320 d var yakiti 6-7 lt /100km de sehirici sehirdisi 5 litre
mehmet07.04.2014
Arkadaşlar kullanan var mı ? Yakıt durumu nasıl bu veriler doğru mu ?
Azrail21.01.2014
320Dizel almak mantıklı aracın ortalama yakıtı 6L ama benzinde 10 litreyi geciyor 1.6lar icin 2.0 icin daha coktur yani
sercan18.01.2014
320nin fiyatından sa aynı özellikleri barındıran 316i almak daha doğru olur
kadri12.01.2014
yorum yaparken;' anlatmak ve paylaşmak istediğiniz bilgi ve birikimlerinizi lütfen doğru cümle ve güzel bir anlatımla sunarsanız memnun oluruz. konu hakkında yorumu yaparken; ortasından ve biraz başından biraz sonundan anlaşılmaz bir dille anlatırsanız anlattığınız bilgiler... heba olur, saygılarımla
tuta10.01.2014
vergisi dokunmaz derse tabiki 320d neden daha güçlü seri c serisinin dengi
ÖMER10.01.2014
merhaba arkadaşlar.size danışmak istiyorum acaba Mercedes cla 180 dizel mi alsam 140 bin küsüre yoksa BMW 320d mi alsam.ciddi eleştirilerinizi ve fikirlerinizi yazarmısınız..Teşekkürler
ŞENOL09.01.2014
9 senedir 320d kullanıyorum çok güzel araçta yakıtı söyledikleri gibi değil kocaman bir yalan son aracımı 2009 da 0 km aldım 6 lt gösteriyor ama 8 ila 9 lt arasında değişiyor 46 yaşındayım yinede bmv derim saygılar
Cem gündüz07.01.2014
Yazın arabanın ortalama yakıt tüketimi eco pro modda 100 km de 6,3 lt, kışlıkları taktıktan sonra 7 lt ye çıktı, arabayı sıkıştırmadan kullanırsan bu dediğim tüketimler gerçektir. Sıkıştırdığınız zamanda maksimum 8 lt ye çıkar. Seri sürüş istiyorsanız 3 serisi ama daha oturaklı olsun derseniz tabiki 5 serisi, arabayı servise bıraktığımda 1 günlüğüne sıfır 5.20d verdiler, 3 kadar seri değil gerçekten ama sanki tank sürüyo gibi hissediyorsunuz resmen. Yani gerçekten sınıf ve siklet farkı olduğu çok bariz belli oluyo ne yazık ki ;)
necip28.12.2013
40 yas alti 320d, üstü 520d derim. :) ama 3 serisinin sürüs keyfi 5 ten daha iyidir herzaman. forever bmw
azraili10.12.2013
ben 320d 150.000tl 0 mı alıyım.
veya
2.el 40-70 km 520d mi 150.000tl ye
Muhammet21.11.2013
Arkadaşlar bende 320d almayı düşünüyorum acaba 320d nin hangi serisi tutuluyor fikir verin
Aslan12.11.2013
arkadaşlar ben alıcam bu arabayı 20 kuruş yakıyorsa 1000 kilometrede 200 tl mi yakıyor ?
Tolga11.11.2013
320d 2011 model sahibiyiz. ort. tüketim 8,7lt/100km fakat bi aldıgımızda fabrikasyon verileri daha 1.5 lt. altında sunulmuştu. O Motor ve beygir'e göre iyi bir tüketim ama yanıltma var gibi. Kullanım şekli aldıgımız yakıt vs. 25 yıllık şöförüm hiç bir yanlısım olmadıgına ınanıyorum. Yinede iyi ama aldıgımızda 6,2'lerde vaad ediyorlardı sanırım
Cem Gündüz10.09.2013
Bende 3.20 d var ve şehir içi eco pro modda (yani arabayı sıkıştırmazsanız) 5,8 lt/100 km. performanslı kullanınca da maksimum 7,5lt/100 km. bence inanılmaz rakamlar. ve arabanın ivmelenmesi tek kelimeyle müthiş. şu anda BMW, Euro kurunu 2,44 sabitledi. fiyatlar çok uygun
cc31.08.2013
burdaki yakit tuketimleri kac km uzerinden degerlendiriliyor
bmw3.20d 201328.08.2013
arkadaşlar 2013 bmw 3.20d aracım dikiz aynaları nasıl katlanıyor bulamadım yardımcı olur musunuz ...
zül23.08.2013
bmv yıl sonunda indirim yapmaz şubat ve mayıs aylarında yapar özellişkle şubatta yüzde 10 na yakın indirim yapar ama her modelde olmuyor şansına indirimli olursa şimdiki fiyattan alırsın Euro tahmini 2800 olacak
albaroğlu22.08.2013
3.20d almayı planlıyorum ama fiyatlar artmış yıl sonu indirimide olmayacak gibi kur farkından dolayı.bu yüzden 2014ün ilk çeyreği almayı düşünüyorum fakat fiyat hakkında bir öngörüm yok sizce ne olur fiyatlar...
kadir14.08.2013
2011 320 d için yardımcı olurmusunuz kac beygir, fiyat aralıği temiz bir arac için tavsiyeniz
yalçın11.08.2013
aracın çok ve ya az yakmasının çok fazla anlamı yok devrinde kullandığın sürece her araç hemen hemen aynı yakıyor.herşey mazot değil bmw ayrı bir ekol.çok araba aldım ve sattım hala unutamadığım tek araçtır bmw.gaza bastıkça arabanın yola yapıştığını görmek çok güzel
zül24.07.2013
halil bey bmv sitesinde 3,20d türkiye paketi var ordaki donanımlarla bu fiyat burda yazmayan donanımlarda var ayrıca donanım paketi ekletebilirsin fiyat artar fiyatta alacagın zamanki kurdan hesaplanır bu ay indirim var siteden indirimi takip edersen bayagı bir indirimli alabilirsin yüzde on gibi tabi her modelde olmuyor
Halil02.07.2013
Arkadaşlar 320 d (dizel) 2013 model fiyat olarak tam kaç lira bmw fiyat listesi 130bin tl diyo o fulü mü yoksa en düşüğü mü teşekkürler
ahmet17.06.2013
220 krş ne ya. şu rakamlara alışamadık gitti. 220 krş=2,2 lira yapıyor. lütfen dikkat edelim..
erdem17.06.2013
Banada kilometrede 250 kuruş yakar diyorlardı ancak burayı okudukdan sonra vazgeçtim.

Ben mazot takıntılı biriyim benim arabam cimri olmalı, corolla gibi sanırım sıfır 2013 alacağım. En azından taksicinin dediği kilometrede 220 kuruş.

Harika birşey bu ve ciddi anlamda bmw kadar performanslı olmasada sağlam biraraba.

İyice fikirlerim değişti.
cabbar13.06.2013
araç uzun yolda 1,4 dizel araçlardan bile az yakıyor.
ali28.05.2013
alacağınız araç ve servis sizi koruyorsa aracınız en ufak arızada serviste 20 gün beklemiyorsa bmw süper bir araba
berk20.05.2013
bu araca bayılıyorum bnde 2012 bmw 320d xd var ve bindiğim en atik ve rahat araba ayryetten gerçekten ismine bkaraktan çok az yakıyo diğer markalarda 2bin dieseller bunun %20 fazlasını yakıyo ben memnunum..
mustafa08.05.2013
bmw320i
30 bin lira indirimli mi aldınız?
bmw320i21.04.2013
şubat 2013 de 320i en düşük paket beyaz renk aldım 96000tl.eskiden corolla ve civic kullanıyordum %20 daha az yakıyor 2000 motor nasıl oluyor 8 vitesden dolayı. bazen gazıda köklememe ragmen 6000km ye geldim ortalamam 8lt./100km.fakat kırmızı ışıkda kalkışda yanındaki araçların çoğunu birkaç saniye sonra dikiz aynasında görmek çok keyifli. 320 diesel için 45 bin tl fazla vermedim. o kadar farkı 6 senede kapanmaz. yılda 40-50 bin yapmadıkdan sonra diesele fazla vermeye gerek yok.benzinli bmw gibisi yok.japon arabalarını 15 yıldır kullanıyordum bitmiştir artık bmwkolik oldum.paketlere gerek yok kasa motor önemli bence.
Yorum Yaz
İsminiz
Yorumunuz (Lütfen küçük harfler ile yazınız)
Onay Kodunuz

Onay Kodunu Giriniz


Paylaş
Eklenme Tarihi : 23.07.2009
İncelenme Sayısı : 391,352
SIFIR KM ARAÇ ARAMA
Araç Türü
Yakıt Türü
Silindir Hacmi
Vites Tipi
Kasa Tipi
Maksimum Fiyat
Sıralama Şekli
BİZİ TAKİP EDİN