Dacia Dokker Combi 1.5 DCi Ambiance

Dacia Dokker Combi 1.5 DCi Ambiance
Liste Fiyatı
34,850 TL
Son Fiyat Değişimi
%2.20
Teknik Değerlendirme
Maliyet
92 
Tüketim
76 
Performans
34 
Özellikler
35 
Teknik Özellikler
Silindir Hacmi1461 CC
Beygir Gücü90 HP
Maksimum Tork200 Nm
Maksimum Hız162 Km
0-100 Km Hızlanma13.9 sn
Şanzıman TipiDüz Vites
Vites Sayısı5 ileri
Yakıt TürüDizel
Şehir İçi Tüketim5.2 lt
Şehir Dışı Tüketim4.1 lt
Ortalama Tüketim4.5 lt
Km Başı Tüketim20 Krş
Yakıt Deposu50 lt
Co2 Emisyonu118 gr
Uzunluk4363 mm
Genişlik1751 mm
Yükseklik1814 mm
Boş Ağırlık1333 kg
Bagaj Hacmi800 lt
Karoser TipiPanelvan
Yıllık Vergisi --
Standart Donanımlar
Sürücü Hava Yastığı
Yolcu Hava Yastığı
Yan/Perde Hava Yastığı
ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
ESP (Elektronik Denge Sistemi)
ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
Park Sensörü / Sistemi
Elektronik Park Freni
Cruise Control (Hız Sabitleme Sistemi)
Hill Holder (Yokuş Kalkış Sistemi)
TPMS (Lastik Basınç Uyarı Sistemi)
Klima / İklimlendirme
Yol Bilgisayarı
Direksiyondan Kumanda Sistemi
Ön Kol Dayama Ünitesi
Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
Ön Sis Farları
Xenon Farlar
Çelik / Alüminyum Alaşım Jantlar
Navigasyon / Multimedya Sistemi
Start-Stop Sistemi
Sunroof / Cam Tavan
Deri Döşeme Koltuklar
Foto Galeri
Dacia Dokker Combi 1.5 DCi Ambiance Resimleri
Dacia Dokker Combi 1.5 DCi Ambiance Resimleri
Dacia Dokker Combi 1.5 DCi Ambiance Resimleri
Dacia Dokker Combi 1.5 DCi Ambiance Resimleri
Dacia Dokker Combi 1.5 DCi Ambiance Resimleri
Dacia Dokker Combi 1.5 DCi Ambiance Resimleri
Dacia Dokker Combi 1.5 DCi Ambiance Resimleri
Dacia Dokker Combi 1.5 DCi Ambiance Resimleri
Dacia Dokker Combi 1.5 DCi Ambiance Resimleri
Dacia Dokker Combi 1.5 DCi Ambiance Resimleri
Dacia Dokker Combi 1.5 DCi Ambiance Resimleri
Dacia Dokker Combi 1.5 DCi Ambiance Resimleri
Yorumlar
Ahmet28.11.2014
Aracın motoru yol tutuşu gayet güzel diğer aksamı reno kango satılsın diye düşük tutmuşlar datca'nın Loğan arabasınıda reno symbol diye satıyor niye dacia markası altında satmıyor çünkü en az 10 bin tl daha az isteyecek ve bunu bizim milletimiz bile bile alıyor bu pazarlama mantığı tüketiciyi en iyi nasıl kazıklarım bu mantık arabaya bi jant kapağı fazladan koysalar bin tl fazladan isterler hep daha fazla kazanmak kazanmak.....
MERT14.11.2014
Fiyat 35.000 klima yok,yolcu hava yastığı yok opsiyonel bunlar.Bunları da araca koydurmak istediğinizde fiyat 40.000'e dayanıyor.40.000 verdikten sonra git Doblo al daha iyi.Ha unutmadan yol bilgisayarı da yok araçta.Yok oğlu yok bunlar olsa zaten bu fiyata tadından yenmez.
muhammet01.11.2014
Bu arabada yol bilgisayari varmi
THNK22.10.2014
Ticari işletmem de çok araç kullandım.Gönül rahatlığı ve az yakan özelliği ile gözü kapalı alabileceğiniz bir araç.
ercan30.08.2014
araç parasına ve yakıtına göre çok iyi 1 yıl oldu alalım şehir içinde 1 litre ile 16 km , şehirler arası klimada açık olmakla birlikte 22 km çok rahat gidiyor yokuşlarda bayılmıyor rahat geniş ferah parasına göre çok iyi bir araç ekonomik ve parası uygun tavsiye ederim
kasım21.07.2014
araba için herşey Güzel gibi duruyo ama klima olmaması ayıp bilader
YILMAZ16.07.2014
tahir kardeşim mayısta yazmışsın belki almışsındır araç ama geçte olsa docker i tavsiye ediyorum.kango ile aralarında en az 15.000 lira fark var.en az kango kadar bence knagodan dış dizayn daha şık.daha az yakıyor.bu modelin stepwayi dolusu olan var bayide varsa kaçırma al derim...ben de var çünki.çok memnunum.daha önce 2 kangom vardı.
mehmet17.06.2014
1lt ile 16 km gidiyor sizce nasıl arkadaşlar
Bakkal09.05.2014
Ben de dokker alıcam connect. Sılver aldım bin pişman oldum daha önce dacia vardı yakıt konusunda dacia yı mumla arıyoruz
tahir05.05.2014
ben almayı düşünüyorum ama daha karar veremedim kangomu dokkermi yardımcı ola bilirmisiniz arkadaşlarr
kadir mak03.05.2014
araba berbat aldımalalı sorunu bitmedi enbaşta araba içine sesve hava alıyor 100 den sonra araba yolda geziyor körnoktası çok vealarım taktıramıyom çünkü beyni kaldırmıyor vedaha nicesi
ismail yılmaz16.04.2014
bu arabanın vizesi 2 yılda bir mi yoksa heryilmi ogerenebilirmiyim
celiloglu ceyha14.04.2014
haziran 2013 de aldim klimasi var donanim bakimindan da istediğin herşey var navigasyon dahil 100 km 5 lt mazot yakiyor tek sorun kamyonet olması heryil muayene
bayram31.03.2014
parasına göre uygun araba konfor isteniyosa en az 55bini gözden çıkarılmalı
serkan27.02.2014
klima standart olsaydı be kardeşim millet yazın camıda açsa kavrulacak
durmuş24.02.2014
ben yeni aldım fazla bir özellik yok ama yakıt çok az üzerinden inmiyorum dağda bayırda kullanıyorum parçası çok ucuz ve parça bulmakta sıkıntı yok bence ideal araç tek sıkıntı komyonet sınıfı olması her yıl vizesi var
volkan22.02.2014
araba az yakıt yakıyor.ama özellik olarak hiçbirşey yok.bu devirdeki arabada özellik olmayacaksa hangi devirde olacak
bayram kara20.02.2014
merhaba bu arac ticeri olarak mi yoksa hususi mi geciyor beyaz rengini almayi dusuruyorum dokker le loddy arasinda kararsiz kaldim ...
ali12.02.2014
klimasız araba olurmu bu saatten sonre arkadaşlar cebimi birazdaha zorlarım.
GÖKHAN07.02.2014
bu modeller ticarimi
serkan06.02.2014
Ben 8 aydır kullanıyorum araç her yıl muayeneye giriyor yıllık vergisi 859tl kamyonet geçiyor.100 km/h nin üzerindeki hızlarda virajda hafif bi savrulma var evet konfor olarak connect,yeni berlingo veya partnerden daha iyi arka amortisörleri daha yumuşak en azından.şehiriçi 250kr gibi bi yakıt harcıyor ki şu anda en az yakan dizel araçlar bu civarda yakıyor.donanıma gelince ne kadar ekmek o kadar köfte hesabı.bu aracın ne tür kullanıma uygun oldugunu bilip öyle alın
nizamettin01.02.2014
Araç fiyatına ve az yakıt tüketmesi yönünden çok iyi.Araçlar isteğinize göre alınmalı ve aracı kullanmaya başlayınca şu şöyle vb.gibi durumları aracı iyice test edip almalı sonra pişman olunmamalı.Ben 5 ay oldu aracımı alalı şehir içi ve şehirler arası epeyce dolaştım memnunum araçla fazla sürat yapmayınız bilginize.
hüseyin ağrıdan25.12.2013
arkadaslar yarın arabayı teslim alıcam yardımcı olun memnunmusunuz lütfen cevap yazın
ömer13.12.2013
eniştem aldı iyi araba ama ne özellik var nede konfor
hakan acar05.12.2013
arabayı 2013 te aldım yakıt 270 kr yakıyor kış ayına ragmen çok iyi denilen doblodan daha iyi seri araba
amorphıs24.11.2013
6 km oldu aracımız motor gucu harıcınde ses yalıtımı olsun donanım olsun 0 sen 2013 model arac yapıyosun 90 model arac donanımlarında ustelıkte bu fıyata bıraz da tuketıcıyı dusunseler su an sehırıcı 300 320 kurus cıvarı yakıyo malum ıstanbul trafıgı
ahmet31.10.2013
arkadaslar ben bu arabayı almayı dusunuyorum sizce nasıldır
FİKRET TÜFEK24.10.2013
dokker ambiance modelini 5 ay önce aldım. araçtan memnunum, yakıt tüketimi denildiği gibi 190 kr değil 300 kr yakıyor. 110-120 de ve üzeri hızlarda ön cammdan razgar sesi geliyor, bagaj hacmi geniş kullanımı rahat, fiyatına göre iyi araba.
tamirci07.10.2013
arkadaşlar bu kadar eleştirilecek bi şey yok ortada renault firmasi her kesime göre araç üretmekte ... Bu aracı yerden yere vuracak bi sey yok bu araçta belli bi kesime hitap etmekte
Tunay04.10.2013
Kliması yokmu bu aracın arkadaşlar
necat metinyurt15.09.2013
bizde aldık çok harika yol göstergesi dokummatik çalar ve yakıt olarak
çok ideal yani anlayın ki dokker çok güzel
zafer26.08.2013
arkadas'lar ben aldım 3 ay oldu ve 9000 km de aracım ben 140 ile vıraja girdim araba harıka sarsıntı bıle yok
park sensörü var klıma var abs var hava yastığı var elektıronık camlar ve cam otomatıği kapıda gayet kullanışlı araba ben tavsiye ederim ...
Kadir22.08.2013
dokker'ın bence imalat hatası var. hata 1: sürgülü kapı saplarından süğrekli su sızıyor ve silsek bile kireçlenmeye sebebiyet veriyor.
hata2: şehir içi kullanım için çok fazla kör noktası var. aktif bir bakış açısı yok.
cengiz10.08.2013
arkadaşlar bende dokker almayı düşünüyorum kararsızım bende fazla donanımı sevmiyorum ama biraz rahatlık ve konfor varmı cevap lütfen
Ahmet01.08.2013
Ben de yeni aldım. Gayet iyi. Aile için ideal. Bu arbalar hız aracı değil. Adı üstünde ticari Aile için de uygun yakıt ve iç hacim çok iyi. Türkiye yolları için ideal....
tülay01.08.2013
her yıl muyenesi varmı acaba ruhsatta hususi diyemi geciyor
Mustafa20.07.2013
Bu devirde yol bilgisayarı, kılima, stepnenin olmaması gercekten çok ayıp. Artık bunların standart olması lazım.
İbrahim30.06.2013
Arkadaşlar ben alalı 3 ay oldu 6000 km yol yaptım donaım olarak abs klima tek airbeg var bazı arkadaşlar uyarı sistemleri yok demiş hepsi var mesela kapı ve far uyarısı bence güzel ama cady konforu isteyenler hiç bakmasın. Benim işime yarıyor savrulma ve ses yok dci motor çok iyi dıştan bakıp yorum yapmayın. Ben memnunum herkese hayırlı işler:)
Tuncay12.06.2013
Bence arac oldukca guzel ve kullanilisli donanim tutkunlari bence baska arabaya gitsin baksin. Aile icin ve kucuk is yapacaklar icin cok ideal. Donanim dedigin daha sonra da olur. Fiyati bence cok ide
al.
OSMAN YORAZ24.05.2013
arka bagaj kapılarını yukarı 180derece tekkapı açılır olmasını beklerdik sis lambasız araba olmaz.çift sürücü yolcu hava yastığı olmalıydı
AYDIN05.05.2013
Nedir bu donanım hastalığı,Hiç donanım olmasın ama daha ucuz olsun tercihimdir.Mesela merkezi kilit,elektrikli cam,klima,devir saati,normal saat,topido gözü ışığı,havalı direksiyon olmasın saniyeli sileceğe bile gerek yok ne kadar az donanım o kadar az sorun.Canı isteyen farkını verip donanımlısını alsın ama istemeyene de seçenek olmalı.
kolinkazim04.05.2013
Hiç beğenmediğimiz Çin arabası DFM SUCCE de bile her şey standart olarak veriliyor.***.Yedek lastiği bile parayla satıyorlar ***
endu26.04.2013
aracın modeli iyi görüntü süper ama donanımı standartların altında 5000 daha ver kangoo al bence
mtmt19.04.2013
ben bu arabaya geçen hafta bindim ve kullanma fırsatım da oldu araç denildiği gibi virajlarda savruluyor , kapı açık uyarısı yok 120 kilometreyi geçtikten sonra arabanın ön camından ses geliyor... bence bu araba için iyi düşünün derim benden söylemesi yani kısacası bu arabaya para verilmez...
mehmet10.04.2013
dacıa para olarak güzel ama donanım olarak? beyler bugün klimanın opsiyonel olduğu başka bir marka yok hepsinden geçtim stepnenin opsiyonel olması da ne demek
halil09.04.2013
diğer araç fiyatlarından uygun olması ve sıfır km bır araç için çok güzel eğerki kofforlu araç alacaksanız kedıy 54 tl gelin boş konuşmayın dooker hem fiyat hem konfor hem rahatlık hem taşıma çok ıyı ben aldım tavsıye ederım
barbaros14.03.2013
ben arbayı gittim gördüm kullanma fırsatıda buldum araç virajda savuruyor. ama düşük hızlarda başarılı. donanımı az ancak bu paraya o kadar olur doğru ancak kapı kollarının ve bunun gibi aksamlarının plastik bardak plastiği kalınlığında ve uydurukluğunda olması çok ayıptır ve hakarettir
ender14.03.2013
Merhaba arkadaşlar,
Bu araç aile için çok uygun diye düşünüyorum. Ancak yorumlara baktığımda kimse (kamyonet görünmesinden dolayı) hız limitlerinin düşük olması, her sene muayeneye girecek olması vs. den bahsetmemiş. Bu konuda fikri olan arkadaşların yorumlarını bilmek sterdim. Teşekkürler.
murat14.03.2013
merhaba ben dacia logan mcv 1,6 benzinli lpg li 7 kisiligini nkullaniyorum gayet memnunum sanirim bu aracta onun kadar guzel alacaklara tavsiye ederim
serhat14.03.2013
herkes hem uygun olsun hem donanımlı olsun diyor :) yok böyle bişey arkadaşlar paranız varsa gidin donanımlı araç alın :) adamlar normal gelirli aileleri herkesin alabileceği bi araç yapıyor.o istediklerinizi koysa araca 50 bin dese diyecekleri söz şu yuh ya dacia ya bu parayımı verecem. insanlar tuhaf...
Yorum Yaz
İsminiz
Yorumunuz (Lütfen küçük harfler ile yazınız)
Onay Kodunuz

Onay Kodunu Giriniz


Paylaş
Eklenme Tarihi : 03.03.2013
İncelenme Sayısı : 208,173
SIFIR KM ARAÇ ARAMA
Araç Türü
Yakıt Türü
Silindir Hacmi
Vites Tipi
Kasa Tipi
Maksimum Fiyat
Sıralama Şekli
BİZİ TAKİP EDİN