Dacia Duster 1.5 DCi Laureate 4x4

Dacia Duster 1.5 DCi Laureate 4x4
Liste Fiyatı
59,450 TL
Son Fiyat Değişimi
%3.84
Teknik Değerlendirme
Maliyet
68 
Tüketim
54 
Performans
40 
Özellikler
60 
Çarpışma Testi Sonuçları
Teknik Özellikler
Silindir Hacmi1461 CC
Beygir Gücü110 HP
Maksimum Tork240 Nm
Maksimum Hız168 Km
0-100 Km Hızlanma11.8 sn
Şanzıman TipiDüz Vites
Vites Sayısı6 ileri
Yakıt TürüDizel
Şehir İçi Tüketim5.7 lt
Şehir Dışı Tüketim5.0 lt
Ortalama Tüketim5.2 lt
Km Başı Tüketim21 Krş
Yakıt Deposu50 lt
Co2 Emisyonu135 gr
Uzunluk4315 mm
Genişlik1822 mm
Yükseklik1625 mm
Boş Ağırlık1320 kg
Bagaj Hacmi475 lt
Karoser TipiSUV
Yıllık Vergisi 945 TL
Standart Donanımlar
Sürücü Hava Yastığı
Yolcu Hava Yastığı
Yan/Perde Hava Yastığı
ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
ESP (Elektronik Denge Sistemi)
ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
Park Sensörü / Sistemi
Elektronik Park Freni
Cruise Control (Hız Sabitleme Sistemi)
Hill Holder (Yokuş Kalkış Sistemi)
TPMS (Lastik Basınç Uyarı Sistemi)
Klima / İklimlendirme
Yol Bilgisayarı
Direksiyondan Kumanda Sistemi
Ön Kol Dayama Ünitesi
Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
Ön Sis Farları
Xenon Farlar
Çelik / Alüminyum Alaşım Jantlar
Navigasyon / Multimedya Sistemi
Start-Stop Sistemi
Sunroof / Cam Tavan
Deri Döşeme Koltuklar
Foto Galeri
Dacia Duster 1.5 DCi Laureate 4x4 Resimleri
Dacia Duster 1.5 DCi Laureate 4x4 Resimleri
Dacia Duster 1.5 DCi Laureate 4x4 Resimleri
Dacia Duster 1.5 DCi Laureate 4x4 Resimleri
Dacia Duster 1.5 DCi Laureate 4x4 Resimleri
Dacia Duster 1.5 DCi Laureate 4x4 Resimleri
Dacia Duster 1.5 DCi Laureate 4x4 Resimleri
Dacia Duster 1.5 DCi Laureate 4x4 Resimleri
Dacia Duster 1.5 DCi Laureate 4x4 Resimleri
Dacia Duster 1.5 DCi Laureate 4x4 Resimleri
Dacia Duster 1.5 DCi Laureate 4x4 Resimleri
Dacia Duster 1.5 DCi Laureate 4x4 Resimleri
Yorumlar
cessur19.06.2015
bu araç hakikaten şaşırtıyo insanı hem 4x4 özellikleri çok iyi hem sağlam hem konforlu dacia bu sefer işi başarmış. bu fiyatlada almadan dönmüyorsun bayiden helal olsun.tam bizim memleketin aracı olmuş. bende nasıl bu kadar satıyor diyordum.
sami17.06.2015
Arkadaş bu duster tam bir canavar. Malum aile kalabalık, yük ağır. 4x4 keretayı yüklüyorum bana mısın demiyor.maşallah
xxxxx11.06.2015
araba bir çok araba ile kıyasladığımızda hakkını veriyor. adam kalkmış ikinci el 150.000-200.000 km'deki araca 40.000 milyar para istiyor onun yerine şartları zorlar sıfır araba alırsın. ne elinde patlar nede bişe sonuç olarak hem sıfır hem suv. arabanın internetten performanslarını izlerseniz ne demek istediğimi anlarsınız
hasan02.06.2015
bu millet yeri geldiği zaman 5 yıldızı da 6 yıldızı da bilir.
bunca insan bu aracı tercih ediyorsa vardır bir sebebi farikası.
geçen bir arkadaşım aldı sevinçten hala şaşkın.
bu araca gittikçe sevgim arttı!
4x4 dusterimin yıllık bakımı gelip kapıya dayandı, haydi hayırlısı...bu
ahmet28.05.2015
hocam sağlam markaların otomatik vitesine bile güven yokken dacianın otomatiğini şahsen ben almam herhalde. bu aracı alacaksam köyde, dağda, bayırda kullanmak için alırım ve en boşunu alırım. Daha fazlası ziyandır.
Suvcı27.05.2015
bu Arabaların neden otomatik vitesi yok otomatik olsa daha fazla tercih edilip Alıcı olabilecek bi araba bilginiz var mı otomatik vitesini çıkartacak mı Dacıa Duster
ferroli25.05.2015
teşekkürler özgür bey, yani arabada sadece biz yolculuk yapmıyoruz, çolumuz çocuğumuz eşimiz dostumuz da arabada bulunabiliyor, biz veya başkasının bir anlık dikkatsizliği ile Allah göstermesin kazalara yol açabilir ve bu kazaları nasıl az hasarla atlatabiliriz mesele burada. ünlü video sitesinde bmw ile şahin çarpışmış ona bir göz atın derim.
Özgür25.05.2015
Ferroli beye katılıyorum. Aynen dediği gibi güvenlik olarak sağlamlık olarak zihinlerde bek de iyi bir izlenim bıraktığı söylenemez. Güvenliğine inansam benim de alacağım araç bu olurdu. Ama ne hikmetse peynir ekmek gibi satıyor. Şimdi ukalalık gibi algılanacak ama çok insan euro ncap nedir bilmiyor bile. İki hava yastığı oldu mu bu iş tamamdır gözüyle bakabiliyor. Allah hepimizi kazadan beladan korusun inş..
ferroli23.05.2015
bu araç için; en azından 260 torkluk olan motoru (gücünden ziyade km'de 15 kuruş yakan bir ekonomik tasarruf sağlıyor bknz: juke, qq, merso) kullanmadan, euro ncaptan 5 yıldız almadan (kaportayı şaseyi sil baştan yenileyip, yüksekliği biraz daha aşağı çekmesi ile) bu araç hala zihinlerde can güvenliği olmayan konforu olmayan ekonomik olmayan bir araç görünümünde kalacaktır.
d k22.05.2015
arkadaşlar bu arabanin yakıt deposu kac litre bilen varmi
MZK13.05.2015
DEVAMI;
Yeterlidir 100 kg üstü iseniz ön koltuklarda sadece baldır desteği ihtiyacı hissederseniz. Hepsi o.

***Quasqai de alabilecek gücüm var ama o paraya giderim ya 2 . el x5 alırım!!
///

Evet para gerçekten de zor kazanılıyor. Bu bir iş adamı için de aynıdır bir memur için de. Dünyalar ve ihtiyaçlar farklıdır çünkü.
Dacia Duster biraz daha farklıdır, tılsımı ayrıdır. Neden mi!
Saydığınız araçlar da yalıtım gayet yeterli, içeride bol ışıklı rengarenk bir kadraj sizi bekler. Diğer taraftan büyük boyutlar ve kullanıma bağlı bunların işletim giderleri ve yedek parça servis durumları.

Saydığınız araçlar ile markaları telafuz etmiyorum, arazide 4x4 olmadığı sürece ki araziden ne anladığınıza da bağlı. Sizin için arazi çayırlık bir alan ve ufak tefek tümsekler ise sorun yok. Bu araçların hepsi. Mitubishi ASX, Honda CRV, Toyota Rav4, Bmw X5 - 6, VW Tiguan, Ford Kuga, Opel Mokka, Porche Chayenne, vs. vs hepsi burada çok başarılıdır. Size güzel konfor sunar. Bunun yanı sıra da size dediğim tarzda arazide elektronik sürüş destek sistemleri ile belki güven de verir.

Ama bu araçlara sahip olmak için bütçenizin kapısını 130 bin tl den başlaması gerekir. Modele göre de bu 500 bini de geçer. Ben bu parayı veririm 40 cm sudan da geçerim hoplaya zıplaya taşların üstünden de atlarım diyebiliyorsanız DUSTER ı seçmeyin boşuna.

Ama bütçeniz sınırlı, hayalleriniz sınırsız ise, ve her daim yola çıkarken içinizden sorun yok ben rahat giderim seyahat ederken de yakıt ta ekonomi sağlasın istersen o zaman doğru tercihin 4X4 olarak DUSTER olmalı.

Diğer taraftan son olarak *** Para kolay kazanılmıyor ***
///

Bu araç ne beklediğini bilen ve beklentilerin gerçekler ile buluştuğu noktada tek seçimdir, belli kazançları olan insanların mutluluk ve huzur sebebidir.

Umarım sorularınıza cevap edinebilmişsinizdir arkadaşlar.

Saygılarımla
MZK
MZK13.05.2015
Hımm bizim doktora soruları gibi olmuş bazı sorular burada bir baktım cevap vereyim dedim:) Hem arazide hem de yolda kullanılacak en iyi araçları Allah nasip etti kullandık şok şükür zamanında.Sorulara bakalım

***Hatchback bir araçtan buna geçiş ne olur.
Bu türde bir araçtan geçişte hiç bir değişiklik olmaz. Neden? Bu da aynı yükleme kapasitesine sahip ve hatta daha iyi.
İç genişliği kullandığınız araçla kıyasla hemen hemen aynıdır. Ne dar ne de çok geniş ama seyahat sırasında rahatsızlık vermez iç hacim çünkü daha ferah yapılıdır.
*** Ve hızlı araç kullanan biriyim.!
Düz yolda gayet de hızlıdır her araç kullanmasını bilene tabi ki. Ama dizel aracın tork ve motor gücü yeterlidir ve ekonomi sürüş desteği de vardır. Uyarsanız mutlu olursunuz.

Ama bu güç bana yetmez derseniz bazı araçlarımızda olduğu gibi mevcut motor gücünü 130 beygir ve torku da 300 nwm çekerseniz, elinizin altında ki aracın nelere kadir olduğunu görebilirsiniz. Sizi gücü ile etkiler. Bunu garanti süreci içinde uygular iken YETKİLİ SERVİSE gitmeden önce çıkartmanız gerekir küçük bir detaydır, buna takılmayın.
*** Yolda güven hissi veriyor mu soruları kafamı tırmalıyor!?
///4x4 araç her türlü güvenli sürüş için elektronik olarak desteklenmektedir. Ama asıl olan sizin sürüş karakteriniz ve altınızda ki aracı tanıyıp ona göre davranmanız gerektiği gerçeğidir. Sınırları zorlandığında fiziksel olarak araç dinamikleri devreye girip gerekli müdahaleyi yapıyor. Ve sorun olmuyor sizden yana bir sorun teşkil etmediği sürece.
*** . Bir de malzeme kalitesi. Alıştırıyor mu insan yoksa her bindiğinizde neden bu kalitesizlik mi derim? ///
Gelelim malzeme kalitesine. Kalite hissi herkes için çok farklıdır. Ama üretim amacı şehir içi ve arazi şartları için düşünülerek tasarlanmış olan bu araçta kaliteyi şu şekilde ele alalım; Bildiğimiz üzere araçlar A sınıfından başlar F ye kadar devam eder ve MPV, Crossover ve SUV la nokta koyar . Dacia iç kalitesi '' B '' segment bir araç için tanımlandırabiliriz.
murat04.05.2015
Ferroli bey,ben birçok araç kullandım küçük büyük birkaç araç ,yazdığınız gibi rampalarda ne kadar küçük viteste giderseniz o kadar daha az yakıt tüketimi olur ve araç daha az zorlanir. Aracınızla rampada 4.viteste gidebilmeniz aracın izin motorunun maşallah sağlam olduğunu gosterir.
ferroli02.05.2015
murat bey bilgileriniz için teşekkürler, bu arada aracım opel combo 1.3 cdti, 1.3 olmasına rağmen çok memnunum, 1.6 benzinli arabaları (atmosferik olanları) rampada filan ezip geçiyorum. yalnız kullanım kitapçığında yakıt sarfiyatı ile ilgili olarak bir an evvel en yüksek vitese geçip düşük devirli kullanıldığı zaman yakıt sarfiyatında yüzde 50 oranında tasarruf sağlandığı yazıyor. düşük devir derken hangi devir oranı olduğundan bahsetmemiş, 5. viteste iken 80-90 km hız ile gidildiğinde de maksimum yakıt sarfiyatının sağlandığından bahsediyor, ancak rampalara göre de uygun vites seçilmesinden bahsediyor. Anlamadığım husus ise uzun ve yüksek rampalı yollarda aracım 2500 devir ve üstünde iken 4. vitesi kaldırabiliyor ancak onun yerine biraz daha yavaş gidip 2200 devir bandında 2. veya 3. viteste gitmek daha mı az yakıt sarfiyatı olur acaba
murat01.05.2015
Ferroli bey,rampalarda 1 ve 2. Viteste devrin hicbir önemi yok alt devirlerde istediğiniz gibi kullanabilirsiniz üst viteslerde devirsiz kullanmak kotu.ben servise gittiğimde aracın makineye bağlandı servis elemanı sordu abi kaç devirde kullayorsun 220 devirde kullanıyorum 3000 devirde vites artiriyorum abi çok güzel dedi arabanin motoru ilk günkü gibi maşallah dedi sürekli 2000 devirde kullanmak turbo arazasida açabilir binada dikkat edin
ferroli30.04.2015
teşekkürler murat bey, aslında bende 2200 devir için uğraşıyorum fakat yaşadığım yer bol rampalı bir yer olduğu için, yüksek vitesteyken 2000 nin altına düşüyorum, düşük vitese geçince de 2500 *3000 devir bandını görüyorum bu da yüksek yakıt sarfiyatına neden oluyor ama bir şekilde ayarlamam gerekecek
murat30.04.2015
Syn ferroli, facia dusterinizi 2000 devirde kullanırsınız yakıttan tasarruf edersiniz fakat aracinizin motoru krum bağlar biraz daha yani 2200 devir civarı kullanırsınız motorunuzun ömrü uzun olur
ferroli28.04.2015
her ne kadar dizel devirli kullanılması gereken bir araç olarak söylense de devirsiz kullandığım zaman yanlış hesaplamadıysam yakıt konusunda tasarruf etmeye başladım.dizel araba için 2000 devir en ideal devir mi acaba. bu konuda fikirleri olan paylaşabilir mi.
menzil16.04.2015
Memlekette 4x4 araç eksikliği olduğu bir gerçektir.Duster 4x4 bu açıdan lider konumdadır. Daha da önem kazanacak çünkü kullanışlı, pratik araçlardır.
vergisi az
yakıtı iyi
yüksek, süspansiyonları rahat
güçlü 4x4
servis yedek parça ucuz
şık ve heybetli
lauret modelini şiddetle tercih ederim.
abdullah14.04.2015
Taha arkadaş 4x4 duster in parksensoru, hizsabitleyici multimedya dvd oynatıcı ve geliyorum kamerası var...ben 3 yıldır avni aracı kullanıyorum. Yeni bir araç siparis verdim 1 aydır bekliyorum araç yok satıyor. 62800 tl yetim özellikler var.bufiyata4x4yok.enyaki
n fiyatlarıyla arasında 40tlfarkvar.
TAHA12.04.2015
60 bin tl...bu donanıma fiyat fazla kaçmış !! maksimum 55 binlerde olmalıydı ya da fiyat bu ise ne bileyim start & stop veya hız sabitleme eklenmeliydi. Ben düşünüyordum aslında stepway veya duster den birini inceliyordum ama şimdi duster i eledim.42 bin tl ye stepway çok daha mantıklı arada 18 bin tl gibi bir fark var ve donanımsal olarak aynı üstelik çok daha az yakan ve duster e göre daha seri ve sükseli bir araç.neyse hafta başı ben en iyisi stepwayi son bir defa daha kullanmalıyım kararımı verecem.ancak duster çok pahalı.yani araçta hemen hemen hiç bir özellik te yok.
Cem09.04.2015
ben dikkat çekmek için yazmadım sayın usta. hem mokka sayfasında da kaç tane yazım var. eğer bu bir tesbit ve bana ise, bu tesbitiniz yanlış olmuş.
sayın destur; çok büyük arabalarda da top oynanmıyor sonuçta, son tecritte arabada oturuyorsunuz ki, duster da öyle ahım şahım büyük bir araba değil, 3-4 cm bir şey. ben aşağıda dastır denilen arabanın bir gerçeğini söyledim. 10 cm büyük olur bunu dersiniz "küçücük" diye. ama yolda mokka onu ezer. bu bir gerçektir.
mesela mokka dusterdan yüksektir. şimdi ben de duster "alçacık" diyebilirim bu mantıkla. bilmem anlatabiliyor muyum?

yine mesela 150 km ile çok rahat (keskin denilebilecek) viraj dönülüyor mokka'yla. çünkü devrilme koruması var.
destur!09.04.2015
1.5 dizel 4x4 c sınıf dusterin rakibi benzinli , b sınıf (küçücük) mokka değildir. lütfen...
usta09.04.2015
Şaka maka bir yana şu duster iyi dikkat çekmiş durumda. Örneğin birisi bir aracın iyi olduğunu anlatmak istiyorsa, sesini duyurmak istiyorsa yine duster sayfasında yazıyor, gidip o aracın ilgili sayfasında yazmıyor.Şimşekleri üzerine çekmiş durumda. Geçen yakıt aldım, kart çekmek için indiğimde arabamın yıkamaya çekildiğini gördüm. Genç nesil bu araca hasta gibi. Bir audi otomobil kullanıcısı ile muhabbetimiz oldu.Bir çukura vurduğunu bütün lambalarının döküldüğünü, arabanın hassa olduğunu, reno ve dusterlerin bu konuda daha iyi olduğunu kendisinden duyduğumda zihnimde bir tabu daha yıkılmıştı.İnanır mısınız? Herkesin arabası kendisine hayırlı olsun...
Cem07.04.2015
Arabanın en önemli yeri ön konsoldur. Dastır'da ise bu bölge tam manasıyla facia. İnsan biraz göze de hoş görünsün istiyor. Tamamen dizayn ucubesi bir araba... Dışı biraz çekici ama içine binince tam bir hayal kırıklığı.
Bindiğim araba Mokka'dır; 140 beygirlik farları tam otomatik gece canavarı. Tavsiye ederim.
eren07.04.2015
Demek 4x4 ler Arka süspansiyonlar cok bağlantı salıncak tipi iyi iyi yol tutar ancak bu donanimda hala dusteri duster olmaktan kurtarmaz. 59 bine 4x4 dizel hemde bağımsız süspansiyonlu bir arac olarak duster alınır alınmaz değil ancak bu araç içinde kalite olarak kalitesini kanıtlanmış marka araçlarla es değer tutmamak gerekir.
Ata07.04.2015
Yaklaşık 1-1.5 yıldır siteyi ve yorumları düzenli olarak takip ediyorum. Nadirende olsa emin olduğum hususlarda yorum yaptım. Buradaki bir çok arkadaş gibi bende 7-8 aydır mevcut aracımı satıp bir miktar krediyle ( Türk Mantığı ) yeni bir araç almayı düşünüyordum. Bu süreçte çok arabayla hatta çok farklı segmentlerde duster, rapid spaceback, leon, golf, yeni i20, i30, astra, cactus vs. inceledim, imkanım olanlada test sürüşüne çıktım. Velhasıl çok uzatmadan onu mu bunu mu derken yakın bir arkadaşımın ev alması dolayısıyla satmak zorunda kaldığı full+full Audi A3 1.6 benzinli aldım. Bu güne kadar Peugeot-Citroen-Renault-Toyota ve Fordun araçlarını fikir sahibi olabilecek kadar kullanmış biri olarak Audi'nin bana hissettirdiklerini hiç biri hissettiremedi. Düne kadar Volkswagen ve alman grubuna bu kadar para verilmesine karşı olan ben artık son kuruşuna hakettiğini düşünüyorum. Arabayı alana kadar en mantıklı seçim ( fiyat-performans-kullanışlılık ) Duster gibi geliyordu ve çoğumuza da öyle geldiğine eminim. Aynı platform, aynı motor, aynı parçalar hatta almandır veya değildir boşverin, leonu, golfü, astrayı bırakın ve ikinci el dahi olsa A3'ü deneyin derim. Kazasız sürüşler dilerim, saygılar..
feylezof07.04.2015
Son yazılanlardan biraz uzak kaldım iş icabı.
Geçen süre zarfında dusterimden hiç inmedim diyebilirim.
Ordan oraya koşturup durdu, gözünü sevdiğim...
Bir yıla yakın oldu aracı alalı ve her geçen gün bu aracı daha çok sevmeye başladım.
Arkadaşlar kalite, ekmek, köfte demiş!
Bunları pek bilmem ama bildiğim şu ki herkesin kendince hesabı, ihtiyacı ,bütçesi ve tercihi vardır. Ben tercihimi duster'dan yana kullandım, çok memnun ve mutluyum. Çok fazla para verince bir şeyler güzel olmuyor. Eğer güzel olacaksa millet olarak bütün varımızı yoğumuzu götürüp elin yabancısına verelim. Ben hala duster 4x4 'in memleketimizde rakipsiz olduğunu düşünüyorum. rakip bulun o zaman tartışalım.saygılar...
mühendis07.04.2015
arkadaşlar duster 4x2 lerdeki sistem h dingildir. duster 4x4 lerde ise çok bağlantılı 3 kollu denge çubuklu bağımsız sistem vardır. demekki bu araç yol tutuşu çok iyi bir araçmış...
eren07.04.2015
mantık işte dusterde dizel motor ve 4 çeker sistem var bu sistemler aracın maliyetini arttırır. eğer bu araca bunları koyacaksan ve 57 bine satacaksan başka yerden kısacaksın demektir. benzinli 60-70 binlik araçlarda arka süspansiyon Çok bağlantılı salıncak, denge çubuklu süspansiyon varki bu sistemin yol tutuşu iyi olan bir sistemdir ve pahalıdır dusterde ise Esnek profilli ve planlı tasarımlı - helezon yaylı H tipi dingil var yani daha ucuz olan sonra diğer araçlarda elektrik destekli direksiyon var dusterde hidrolik direksiyon diğer araçlarda ön ve arka frenler disk dusterde sadece ön disk arka kampana diğer araçlarda hava yastığı en az 7 tane dusterda daha az . diğer araçlarda yağmur sensörü gibi donanımlar daha fazla iken dusterda bunlar var mı ? ayrıca 2.0. dizel araçlar benzinli araçlarla aynı donanımlı ancak vergi sistemi yüzünden 30 bin lira daha pahalı . 1.5 yada 1.6 dizeller ise benzinli 1.6 motorlara göre ise motor farkından dolayı 10 bin pahalı. 4 çeker sistemde iki çekere göre 7-8 bin pahalı desek bu 18 binlik farkı kapatmak için ve para kazanmak için başka yerlerden kısacaksın. mantık bu gayet basit . Duster alınmayacak bir araç değil hem dizel hem 4 çeker hem ucuz ancak diğer durumları da atlamamak gerekli. yani ekmeğim hem tereyağlı hemde ballı olsun diyorsan ve sadece yağlı ekmeğin parasına olsun diyorsan maalesef bizim köyde öyle ekmek satan yok.
Serdar07.04.2015
Osman beyinde söylediği gibi bu araç beyenme işi göreceli.2 faktör etkili;birincisi insanların kalite algısı bu bizde çok düşük maalesef.Murat 124-131 ve şahinlerden kalan bir Alışkanlık ne yazıkki.ikincisi ise insanların daha önceki Araçları,10-15 yaşındaki bir araçtan inipde dustere beğenmemek imkansız.bu kadar çok satılmasının ve bu kadar memnun olunmasının sebebi bu.bide sanırım gerçek SUV Lara ulaşamayacağını bilen insanımızın dustere gerçek SUV niyetine kabul edip binmesi.ha bazılarıda binek araçlarla kıyaslayıp fıyat Karşılaştırması yapıyor. dustere ısınıyor.bunlarda ayrı bir vaka.
Yıldırımk07.04.2015
Bence insan cebindeki paraya ne alabilir diye bakmalı evet lüks segment araçlar daha sağlam yada daha güvenli olabilir
Ben alabileceğim ve bana sorun çıkarırsa maliyeti az olan araç lazım duster hersey var güvenlik olarak ha çok param olursa mersedes G Serisi alırım yada toyota land Cruiser onların üstüne jeep yok
benim fikrim
mühendis06.04.2015
mantık işte... aynı suv aracın 1.6 benzinlileri 60- 70000 civarı iken 2.0 dizelleri 100-130000 civarı yani 1.6 motorla viraja giren hapı yuttu 2.0 olan da hiç birşey yok...
mühendis06.04.2015
...hemen aracı alıp begenmeyip satanlar. biraz teknik veri versinler araç ne sorun çıkardı bi söylesinler
Recep05.04.2015
Ben de Duster'dan çok memnunum. Resmen b sınıfı kutu gibi polo-fiesta fiyatına dizel SUV alıyorsunuz. Motor Mercedes ve Nissan'da da kullanılan Renault'un dizel motoru. Zatenaraç şuanda sınıfınınen çok tercih edilen aracı.
eren05.04.2015
her araç kaza yaptığında elbet hasar alır. ancak sağlam araç şiddetli kazada pert olur ucuz araç hafif şiddette yamulur pert olur. sağlam araçta pert olsa bile içinden burnun kanamadan çıkarsın ancak ucuz araçtan çıkabilirmisin Allah korusun ?
sağlam pahalı kaliteli markalı araçla viraja 100 le girersin titremez bile ama ucuz araçla 70 le girersin yolda tutamazsın . kartal ve puntodan sonra duster iyi bir araç .
osman05.04.2015
Serdar bey, siz kendiniz söylemişsiniz. Şahinden doğandan dustere geçen adam mercedese binmiş gibi hisseder diye..
Zaten her türlü güzellik, kalite hissi göreceli değil mi?
Mercedes s serisinden inmiş ve passata binmiş bir adam da eminim ki eşeğe binmiş gibi olur. Peki bu durum passatın kötü olduğu anlamına mı geliyor.
Demek istediğim, adam memnunsa bunu eleştirmek bize düşmez. Belki de duster sahipleri mercedes sahiplerinden daha mutlu da olabilirler. Birinde devamlı gözler daha da yukarda iken, diğerinde ise halinden memnun ve eski kullandıkları şahinleri düşünerek daha da mutlu oluyorlardır.
Serdar05.04.2015
1 sene kullandım bu Aracın en lüksünü.yani bilgide sahibiyim fikirde.ben 50 bine almıştım şimdi olmuş 60 bin,ben beğenmedim ve 10000 deki dusterı sattım.bizim milletin kalite algısı çok düşük,birde Renault alışkanlığı var,bu Aracın Renault bağlantılı olması millete güven duygusu veriyor.aldıktan sonrada beğenmedim demesi zor,hemde bizim insanımızda aldığı aracı övme alışkanlığı var,100 tane kötü yanını Görmez 3 tane ıyı yanını görür mecburen almış çünkü başka napsın.sonuçta bu araca Yönelim Aracın ıyı olduğundan değil tamamen psikolojik.şahinden,doğandan inince bu araç mersedes gibi geliyor millete.
eren04.04.2015
burada mevzu bahis bir markayı yuceltmek yada kotulemek değil maksat avuntunlari değil gerçekleri söylemek
eren04.04.2015
...mühendis bey hayat insana okullarin ogretmedigi pekçok bilgiyi ve tecrubeyi öğretir biz de bu bilgilerle birlikte yazıyoruz . Kalite maliyeti arttırır bu gerçekten kacamazsiniz.
Evet bazı markalar lüks sınıfında olduğu için cok pahalıdır ama cok ta kalitelidir bu ayrı . hem dizel hemde 4 çeker bir arac en yakin emsali ile 30000 lira fark varsa bir düşünmek gerekir . Tamam benim param bu kadistediğinizm aracda dizel ve 4 çeker ise diyorsanız duster alin duster zaten size bunu veriyor ama ben ayni zamanda bu paraya güvenlik kalite sağlamlık konfor ve prestij de satın alıyorum da diyorsanız ki diyorsunuz O zaman bende derim ki kendinizi avutuyorsunuz .
Yıldırımk04.04.2015
Arkadaşlar araç ne olursa olsun kaza olunca fark etmez ne bmw gördük mercedes ler pert oldu
cebindeki para nekadar nasıl araç lazım ne için lazım ona bakın hangi araç tamiri daha ucuz cebinde varsa sorun yok ama orta hali insanlar için bu araç fena değil ben 2 sene kartal ve yeni aldigim punto kullanıyorum ve yakında alacağım araç budur...
metin04.04.2015
Arkadaşlar megane hb 2014 modellerin ncap sonucuna baktınız mı? 3 yıldız alabilmiş sadece. Normalde meganeye sağlam, dustere ise çöp muamelesi yapıyoruz değil mi?
üstelik duster şuanda esp ve hava yastıkları ile beraber en az 4 yıldızı alır. Neden tekrar teste sokmadığını anlamıyorum.
mühendis04.04.2015
Arkadaşlar test etmeden teknik veri toplamadan ...aracin yol tutuşu da sessizliğinde sağlamlığı da çok iyi .sizlere birçok teknik veri ve değerlendirme sundum . zaten aracın satış diye bir derdi yok şu an SUV satışında 1 numara rakamları inceleyin.gönül rahatlıkla alınacak keyifle binilecek bir arac
mühendis04.04.2015
Arkadaşlar... memleket de bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olan ne kadar çok.durdum yere bir marka övülmez yada kötülenmez. ...
eren03.04.2015
Osman bey feyzolof bey avuntunlar kendini kandırmak tır ve insan kendini kaldırmaz ise çatlar der bir filozof . Siz hızlı gitmeyin ama hızlı gidenler çok Allah korusun onlar gelir size çarparsa ne o olacak kader mukadderat mı diyeceksin iz Allah insana tedbiri emreder . Sonra iyi bir yol tutuşu yavaş giderken de lazım . Bırakın da avunmayi kalite kalite dir ve pahalıdır bu bir gerçek . Maliyet meselesi .
osman03.04.2015
Feylezof arkadaş çok güzel yazmış. euro ncap ile kaç km hızla test yaptıklarını biliyorsunuzdur. 64 km/h ile çarpışmalar yapılıyor. Ve ne hale geldiklerini de görüyorsunuzdur.
Yaw Allah aşkına, uzun yolda zaten 120 altına inmeyi pek beceremiyoruz. Şehir içinde bile yolu buldukmu 90 a basıyoruz. Bu durumda ncapte güvenle geçen araç normal şartlarda bizi ne kadar korur ?
Ben aksine pahalı araçlar ile olan kazalarda daha çok ölüm olduğunu düşünüyorum. Ben bir ara passat kullandım. Uzun yolda bastıkça basasın geliyor. İçerde gürültü olmayınca, araç yola tutununca basıyorsun. Şimdi ben passatta 140 ile kaza yapsam halim nice olur.
inş ben de duster 4x4 laurete modelinden almayı düşünüyorum..
feylezof02.04.2015
Bu araç alınır.
Başka markanın ikinci el fiyatına, bu aracın sıfırına binilir ve kafa rahat edilir.
Bu araçlar bilindiği gibi öyle basit yapılmıyor. Her bir parçası milyonlarca defa test ediliyor. Örneğin yeni dusterde debriyaj üç milyon defa kullanılarak sağlamlık testinden geçirilmiş.
Çok da korkan araca binmez olur biter.
Hız her zaman felakettir. Araç değil hızın etkisi zaten adamı öldürür, onun için sakin!
Öyle marka var ki herkes hayalini kurar.Bu marka motor alt koruma düşünmemiş, söylesem aklınız almaz.
Dünya fani, araçlar da fani; yeter ki insanın ihtiyacını görsün.
İhtiyaçlar farklıdır.Bana BMV oto verseler işime yaramaz, ama duster işimi görmektedir. Mesele bu...
eren02.04.2015
mühendis bey marka olayına gelince malesef bazı markalar sırf servisi çok yedek parçası ucuz ikinci eli var muhabbetine daha fazla tutuluyor.
vw bazı araçlarını donanım eksikliğine rağmen sırf aracın önünde vw sembolü var diye değerinden fazla fiyata satıyor. dikkat sadece donanım ve aksesuar eksikliğinden dolayı yoksa vw sağlamlık yol tutuşu ve güvenlik olarak kendini kanıtlamış ve güven vermiş bir marka ve insanlarda vw arması arkasındaki bu güvene bakıp vw araçlarını alıyor. yani vw dustere kesinlikle vw arması takıpta markasının değerini düşürmez ki reno bile marka değerini düşürmemek için dustere Türkiye pazarında Reno duster değilde dacia duster olarak satıyor.
mühendis02.04.2015
memleketde akıllı çok dacia loganı reno symbol diye nasıl da kapış kapış aldılar hemde 50000 ne eee bize araba lazım değil telefon lazım değil marka lazım çünkü bi özelliğimiz yok ya bari özellikli bişeylerimiz olsun. mantık bu
mühendis02.04.2015
buda bizim milletimize has bi özellik hiç okumadan çooook bilmek. Allah yardımcınız olsun. ama elde bitane teknik veri yok hurafe medeniyeti
Yorum Yaz
İsminiz
Yorumunuz (Lütfen küçük harfler ile yazınız)
Onay Kodunuz

Onay Kodunu Giriniz


Paylaş
Eklenme Tarihi : 24.04.2010
İncelenme Sayısı : 409,370
Yeni sistem çalışması nedeniyle, sitemiz geçici olarak güncellenememektedir. En kısa sürede geri döneceğiz!
SIFIR KM ARAÇ ARAMA
Araç Türü
Yakıt Türü
Silindir Hacmi
Vites Tipi
Kasa Tipi
Maksimum Fiyat
Sıralama Şekli