DFM Succe

DFM Succe
Tüketim
36 
Performans
20 
Özellikler
15 
Teknik Özellikler
Silindir Hacmi1587 CC
Beygir Gücü105 HP
Maksimum Tork140 Nm
Maksimum Hız150 Km
0-100 Km Hızlanma11.3 sn
Şanzıman TipiDüz Vites
Vites Sayısı5 ileri
Yakıt TürüBenzin
Şehir İçi Tüketim--
Şehir Dışı Tüketim--
Ortalama Tüketim6.9 lt
Km Başı Tüketim34 Krş
Yakıt Deposu58 lt
Co2 Emisyonu--
Uzunluk4420 mm
Genişlik1695 mm
Yükseklik1825 mm
Boş Ağırlık1450 kg
Bagaj Hacmi--
Karoser TipiPanelvan
Yıllık Vergisi --
Standart Donanımlar
Sürücü Hava Yastığı
Yolcu Hava Yastığı
Yan/Perde Hava Yastığı
ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
ESP (Elektronik Denge Sistemi)
ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
Park Sensörü / Sistemi
Elektronik Park Freni
Cruise Control (Hız Sabitleme Sistemi)
Hill Holder (Yokuş Kalkış Sistemi)
TPMS (Lastik Basınç Uyarı Sistemi)
Klima / İklimlendirme
Yol Bilgisayarı
Direksiyondan Kumanda Sistemi
Ön Kol Dayama Ünitesi
Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
Ön Sis Farları
Xenon Farlar
Çelik / Alüminyum Alaşım Jantlar
Navigasyon / Multimedya Sistemi
Start-Stop Sistemi
Sunroof / Cam Tavan
Deri Döşeme Koltuklar
Foto Galeri
DFM Succe Resimleri
DFM Succe Resimleri
DFM Succe Resimleri
DFM Succe Resimleri
Yorumlar
Kolin kazim09.12.2014
Ben 3 yıldır biniyorum köye uzun yola gittim hiç bir sıkıntı yok.Arabayı sıfır aldım.Burada yazılanların doğru olanı da var abartılanı da var.Ama şu da gerçekki diğer araba firmalarının kalitesi kadar kaliteli degil.Ama bu arabaya binilmez diyemem.İnsanların arabada ne aradığına bağlı.Ben kullanıyorum ve memnunum.Tavsiye olarak eğer satma amaçlı almıyorsan sıfır almanı söylerim.Yeni yılda yeni model arabalar gelebilir biraz bekle ondan sonra al.
mahmut28.11.2014
merhabalar arkadaşlar aracım yok bir araç almayı planlıyorum sizce bu araçtan almalımıyım mehmet kardeşimiz bu fiyata budiyorsun galiba kullanıyorsun bize daha net bilgi verirmisin aracın sfır fiyatı ne kadar ikinci el alınacak bir araçmı yoksa sıfırmı almalıyım herkese selam
MEHMET NURİ27.11.2014
ben 2 yıldır biniyorum yukarıda olumsuzluklarla karşılaşan arkadaşlar aynı fiyata diger aralarda model 98 olurdu 2011 model araça göre araç mükemmel rahat.
ismet akbay01.11.2014
arkadaşlar araç bir şeye yaramıyor beni dileyen pişman olmayacak aldığıma bin pişmanım yinede siz bilirsiniz bende bi iyilik size
c yılmaz13.08.2014
2012 model araba nasıl arızalanır. niye yedekparça ihtiyacı olurki. almaya niyetliydim vazgeçdim.
TA7CC15.07.2014
arkadaşlar bende almayi düşünüyorum yorumlari okuyunca katarsis kaldim gerçekleri yazin kullanan arkadaşlar trabzondan slm.
Kolin19.06.2014
Merhaba ben bir succe kulacısıyım.Adamlara ve firmaya güvendik devlete vermiş olduğu sözlere güvenerek araba aldık.Benim arabadan şikayetim yok.Çünkü verilen paraya göre güzel araba.Diğer arabaların kalitesini beklemeyin çünkü onları yakalayamaz.Buradaki sıkıntı ana firmanın ilgisizliği reklam yapmaması,servis alt yapısını oluşturamaması( parça temini ve parçaların ucuz olmasından dolayı servislerin para kazamadığını söyleyip bırakması ğibi) ve yaklaşık bir haftadır internet sitesi kapalı.İnternete girip dfmtürkiye.com tıklarsanız siteyi ortada bulamazsınız.İnsanın aklına şu soru geliyor acaba bu araç satış işini bırakacaklarmı.İnanın bu işin üzerinde biraz dursunlar reklam ve alt yapısını tamamlasınlar çok satar.Dizel olarak türkiyeye gelse çok satar ama bu alt yapı ile değil.Kısacası araba güzel ama firmada iş yok.Devletin bu işe bir el atması araç satın alan insanların mağduriyetinin gidirilmesi gerektiğini düşünüyorum.Ben aracımdan memnunum ama daha iyide olabilir.
resul06.06.2014
Arkadaşlar muayene yılda ikincisi beş para etmez 3 satış sıfır hiç bir galeri bu aracı almıyor ön düzen yok denecek kadar ölü satış sıkıntısı çok araç nissanın yan sanayisi Çin üretimi bir araç yakıt tüketimi şehir içi çok
cem31.05.2014
2011 ekim ayında sıfır aldım 3 bin km benzinde kullandıkdan sonra lpg ye geçtim.
şuan 100 bini geçtim. şehir içi 11lt ile 14 lt lpg tüketimi var. ben iş için aldım genelde bazen elemanlarda kullanıyor. çoğu parçaası peugeotla uyuyor. ama öyle ön aksını al tak olmuyor. ben değiştirdim çünkü uymadı tornalattık öyle taktık. genel olarak memnunum
seyyah01.05.2014
Arkadaşlar bende succe zna var arabam 85.000 de araca bakarsaniz yagı nı suyu nu koyarsaniz sıkıntı yok arac ta 5 ileri şanzıman var vites araligi biraz uzun kullanimi güzel uzun yolda yaptım gayet memnum parçada sanayide ne aradığınızı biliyorsanız sıkıntı yok on takım motor tamamen pejo uyumlu 306 nin aks nı alın direk takın uzunsöze gerek yok gayet güzel uzun bir araç

yakıt ı nı merak edenler şehir içinde boş tek kişi lpg de 28 kuruş uzun yolda ful yüklü ortalama 110 km hızla arada kılma açık 4 yolcu 1160 km istanbuldadan tunceliye 350 tl eğer nı geçemezsiniz yakıt duser yani kullanmaya göre degisir
Eren05.04.2014
İkinci el bir aile içi kullanım bir DFM Succe arıyorum...Km si düşük temiz ticari de kullanılmamış tavsiye edermisiniz şöyle 15-18 bin lira arası bulurmuyuz...
tuncay31.03.2014
Bende dfm succe kullaniyorum 2011 model 50000 km oldu hic sorun yasamadin yakiti normal her arac sehir ici ayri sehir disi ayri yakar musluk ayaginin altinda o sana kalmis normal surus sehir disi succe bir depo ile 750 km gidiyor tafsiye edilir fiyatida uygun kendide
kolinkazim6121.03.2014
Ben iki yıldır kullanıyorum.Araçtan memnunum.Ama şunu belitmekte fayda var,mercedes, volskvagen kalitesini beklemeyiniz.Zamanında kia, hundai bile türkiyeye ilk girdiği zaman insanlar çok söylenmişti. Şİmdi Türkiyede hala satıştalar.Bu arabanın ana firması firma değil.Eğer başka bir firmada olsa reklamınıda iyi yapsa satiş patlaması yapar.
gurkan19.03.2014
Arkadaslar bem bu aractan bir tane alacagim nasıl iyimi yoksa okudum ama tereddüt ediyorum cvp bekliyorum
çamlıca30.12.2013
Arkadaşlar bu aracın parçaları motor aksamından bahsediyorum pejogeot partner ve cıtroen berlingo pejogeot 307 parçaları uymakta (sanayıde ne aradını bilmek lazım) parçasıda var satışıda var :)
abbas saltaş29.12.2013
arkadaşlar ben de bu arabadan almak istiyorum yıllık vergisi nekadar ve muanesi kacyılda merak ediyorum yazarmısınız
murat24.12.2013
Slm arkadaslar bendede 2011 modeli var araba fana degil ama parcasi bulunmuyo bulunsada cok pahali ver servis sorunu var ve cok deger kaybeden bi araba yni tabiri caizse alanin elinde kaliyo.
TEKİN19.12.2013
satış aşamasında problem yaratan bir araç sanırım , gerçekten tüm servislerde aracın parça sıkıntısı böylemidir acaba , alırsak korkmalımıyız , burda kim haklı , kime inanılır şaşar insan , gelde bu yorumlara göre al. cevaplarsanız sevinirim, olurmu yorumlarına inanmak isterim.
ağrılı22.10.2013
selam arkadaşlar bende bi succe aldım 2 yıl oldu ve arabamdan cok memnunum tavsiye de ediyorum arabama tüp taktırmadım benzinle kullanıyorum arabamı ilk aldığımda cok benzin yiyordu şu an motoru acıldığı icin arabamın yakıtı gittikçe düştü yani az yakmaya başladı benim tek bi sıkıntım var aracın başına birşey gelirse parcası veya parcaları cok geç ele geciyor kışın ön tamponu kırdım yenisini almak istedim 1 ay sonra alabildim succesi olanlar arabayı zorlamayın ikinci vitesle asla kalkıs yapmayın yakıttan kacınıyorsanız 90 gecmeyin
HALİL ÖZAY28.08.2013
ben 2011 model aldım sıfır 23 bine tüp aksasuar 26700 oldu araç şu an kilo km 98 ses yok km de 230 krş yakıyor 100bin km 23bin yakıt yapar bn böyle genişlikte bu konforda araba alsam 60 bin tl yakıt km 500 tl yakar bu arabanıon yakıdı kendi parasını çıkartıyor çooooooook şükür iyi bir araba yeni mödeli gelsi ilk tırda alacam DFM SUCCE
yalan14.08.2013
geçen sene arabayı almıştık almaz olaydık yakıt sorunu var alt takımdan sesler geliyor direksiyon bi garipleşti bakım servisi ilgisiz bi sorun oldumu 2 hafta arabayı unutuyoruz şuan inşaatişiyle uraşan birine sattık satma konusuna gelince elde kalan bi araba gerçekten bizde zor sattık
CÜNEYT27.07.2013
2011 MODEL 27000 km de yeni succe aldım arabayı alalı 10 gün oldu fakat benzinciden çıkmadım ,200 tl benzin ile 231 km yol yaptım. şehir içinde 500 kg yük ile ben bu işten birşey anlamadım.km de 825 kuruş yaktığı için tüp taktırdım şimdi tüpü deniyorum bakalım sonuç ne çıkacak, bu kadar benzin yakmasının nedenini bilen varsa yardımcı olrsa sevinirim. ayrıca arabayı alınca bakım yaptırdım, fakat klima filtresi yeri boş bu araçlarda filtre yokmu var ise seri nosu yada ismi,cinsi gibi konularda yardımcı olursanız sevinirim. Diger taraftan bu fiyata böyle bir araç kesinlikle alamazsınız,kullanımı,rahatlığı,şekli şamali ile 10 numara 5 yıldız bir araç hepinize selam ve saygılar.
polat19.07.2013
ben onu bunu bilmem ben kendi gözümle gördügüm şeye inanırım ve dfm succe yi aldım ve şimdi. allaha şükürler olsun arabada ses yok çok güzel vede mükemmel bir araba bu fiyata toros satıyorlar dagan satıyorlar daha ne olsun bençe araba almak isteyen arkadaşlarıma tavsiye ederim pişman olmazlar ,bi daha araba almaya kalksam emin olun yine dfm succeden şaşmam dogrusu .allaha emanet olun hayırlı ramazanlar ....
ali türkoğlu18.07.2013
bende 2011 succe var iki yıldır kullanıyorum dobloya kangoya on basar acaip memnunum aracım tuplu yırmı kuruş yakıyor hayatta satmayıda dusunmuyorum motor sessız tık ses yok
sinan14.07.2013
Ali bey haklısınız bende sizin gibi düşünüyorumda EuroNcap Abd standlarına göre yapılmış test'dir,Ozaman sana tavsiyem ya Ssangyong Rexton,yada Volvo olmadı Saab alacaksın
fatih19.06.2013
Arkadaşlar ben altı aydir kullaniyorum arabanin yol tutuşu iyi iç dizayni eidare eder görünümüde güzel en iyi özelliği dokunmatik ekrani içindeki özellikler güzell arabanin eksiklerine gelince süspansiyon sıfır içeriye felaket toz aliyor yakit çok yakiyor motor 1.6 en az 2.0 olmasi çekişi iyi değil kısacası yaramaz
Veli09.06.2013
Ali rumuzlu arkadaş, yıllarca tofaşa ve torosa binenler içine ailelerini koymadan mı bindiler acaba?
hoca07.06.2013
aarkadaşlar arabanın donanımlarına bir bakın sadece 4 teker ve 1 motor için bu parayı ödeyeceksiniz
ali07.06.2013
bazı arkadaşlar aile arabası olarak aldım demiş ben ailemi içine koyacagım aracın saglam olmasını isterim sizce bu araba euru ncap da kaç yıldız alır ??????
şerif24.05.2013
bitane dfm suce almayı düşünüyordum ama arkadaşların olumsuz yorumlarını görünce succe almaktan vazgeçtim arkadaşlar gerçek neyse onu yazın
kolin kazim15.05.2013
Vatandaş rumuzlu arkadaş.Ben kimseye arabanın reklamını yapmadım.Sadece alırken insan görüyor ve ona göre karar verir alırsın .Sana kise zorla bir mal satmadı.Madem kötü alma arkadaş.Madem aldın o zaman malına sahip çık.Burada servislerin bir suçu yok ana firmada sıkıntı var.Zamanında tata içinde çok şey söylendi de ne oldu.Satılmıyormu alınmıyormu arkadaş.Ben sadece şunu söylüyorum madem çin arabası alma arkadaş.Giydiğimiz iç çamaşırına varana kadar bütün arabaların sigorta panosuna varana kadar her şey çin malı.Niye onlar marka olmuş çünkü.Kimse burda görüşlerini ifade edecekse terbiyesini bozmasın arkadaş.Vatandaş rumuzlu arkadaşı ayıplıyorum yukarıda en sonda yazdıgı kelime için.İyi günler.
Vatandaş13.05.2013
Burada aracı kötülediler diye serzenişte bulunan arkadaşlara sesleniyorum.İnsanlar gerçek ne ise onu yazacaklar tabiiki.Ne yani kendileri gibi başkaları da mı yansın.Burada amaç tüm hali ile gerçeklerin açığa çıkmasıdır.Yalnız umulur ki kötü niyet olmasın.Bu amaçla yorum yapanları Allah lanet etsin...
irfan13.05.2013
bir mal alındığında kusur ve problem varsa paylaşılır memnun olanda paylaşır efendim alındı mal kötüleniyor ben garantili arabaya alalı 1500 km. yaptım 200+100+20+50 farklı zamanlarda ücret ödedim garantili araba bunu herkes bilsin 20 yıllık şoförüm ikisi 0 km 4 araç daha kullandım hiçbirinde garantiliyken bakım dışı ücret ödemedim.ayrica dfm genel merkezinede mail attım cevap bile vermeye tenezzül edilmedi saygılar selamlar.
kolin kazim12.05.2013
Ben Trabzon da yaşıyorum.Bende de DFM Succe var ve şu an 15000 km de bir yıldır kulanıyorum..Ben gayet memnunum.Araba firması ile bir bağlantım yok.Memur olarak çalışıyorum.Arabayı aile arabası olarak aldım ve gayet memnunum.Bizim Türkiye yıllardır kendi araba markasını yapamamamış bir ülke.Madem bu arabalar kalitesiz niye devlet bunlara Avrupa tip onayı verdi.Arabada sıkıntı yok arkadaşlar.Ama şu da bir gerçek ki Toyota ve Mersedes ve benzeri arabaların kalitesini aramayın lütfen.Mademki arabayı aldınız aldınız malınızın arkasında durup kötülemeyin. Nasreddin hocanın ağaca çıkıp bastığı dalı kesmesi gibi sizde aldıgınız malı kötülüyerek kendinize zarar veriyorsunuz.Şu an araba piyasasında yedek lastiği bile parayla satmaya başladılar.Bu paraya bu araba bence süper.Madem araba kötü almayın arkadaş. Malın kötülenmesi demek satışın az olması ve bizim iyi hizmet alamamız demek. Madem kötü bir marka ise Avrupada DFM, Türkiye’nin ardından Almanya, İtalya, Polonya, İspanya ve Fransa otomotiv pazarına üç farklı ticari araç modeliyle girerek, Avrupa’da da otomotiv pazarını rekabete açıyor. birde bu tarafına bakalım lütfen.Onun için araç sahipleri bu arabayı mademki aldınız aldığınız malı kötülemeyin. Teşekkürler.
irfan08.05.2013
arkadaşlar 16000 km de satın aldım servisten çıkamıyorum 3 kez geri görüş kamerası bozuldu sonunda değişti yine bozuldu kablo tamiri extra ücret klima gazı extra ücret depo bağlantı hatası lpg fabrika onaylı extra ücret içeri ara ara benzin kokusu veriyor arıza bulunamadı keçeden yağ akıtma başladı alttan sesler geliyor.allah rızası için söylüyorum düşmanıma tavsiye etmem uzak durun hem araç hem servis kötü.
murat04.05.2013
arkadaşlar araba ticarimi binekmi geciyor bilgilendirirseniz sevinirim
ozn04.05.2013
muhammed arkadasımızın dedıgı hıcbırseye katılmıyorum kesınlıkle arac on numara ben makam soforuyum 15 yıllık kesınlıkle gercegı yansıtmıyor kendısı o kadar paraya transporter yada vıto konforu beklıyor sanırım yakıt konusu kesınlıkle yanlıs benım aracım uzun yolda 20 krs sehır ıcı 27 kurus cıvarında 2 yıl bıttı arac bende 40 bınde yagı suyu hava fıltresı normal bakımı dısında hıcbır yerınde bır tık bıle gelmedı degısmedı servısı cok ıyı basarılı yedek parca elınde olmasa bıle kı hemen hemen hersey var dıyelımkı yok en gec 2, gun elımızde oluyor
kimbilir27.04.2013
2011 modelini tavsiye eder misiniz*full+full şaşırdım özelliklerine. Biraz ucuz olunca insan şupheleniyor.Ne dersiniz?
arif sokutlu06.04.2013
2011 model succe sahibiyim ilk baslarda lroblemler vardi ornegin surgulu kapilar hafif bozuk yollard cok ses yapiyordu servise bir kac defa gittim duzelttiler . Yakitinda bir problem yok 28-30 lt gaz ile 300 km yol yapiyor. Surekli yuk tasiyorum
ALTAR31.03.2013
ben tıtız bır ıbsabın arastırmadan hıc bırsey almam bu arabada pegout 306 motoru var şase ıse nıssan lpg de 250 tl ye 1200 km yapan arkadasım var dusunulmesı gereken su bu arabanın sıfırı 24000 tl kendı sınıfındakı arabalar ıcınde en ucuzu artı ıkıncı el eskı kasa doblo bıle alsanız anca bu fıyata alırsınız artı km sorunu ve arıza sorunu derken ne bu fıyatı nede bu konforu bulmanız mumkun degıl bı arkadasımdada vıp dızaynlısı var yanı derı koltuk buzdolabı lcd tv vs yanı ıster tıcaret yap ıster keyfıne gore kullan .yaptıgım arastırmalardfa tek sorun araba cok serı degıl fakat ıbre 180 arkadasımın succede 180 gordu yanı hızını aldıktan sonra sorun yok fakat dedıgım gıbıı tek eksıgı serı olmamaxsı.
ozcan28.03.2013
selim bey yorumunuzda doğrularınızda var yanlışlarınızda.12-13 litre lpg ye 100 km yol yapar demişsiniz yanlış.10 litre lpg ye 100 km yol yapar.beşinci viteste saatte 110 km hız yapmak şartıyla uzun yolda yakıt tüketimidir.devir saatinde 2000 devirden 3600 devire kadar yeşil çizgiler vardır.bu devirler ekonomik kullanımı ifade ediyor.sen 4000-4500 devir yaparsan 12-13 litre yakar.amartisor olayına katılıyorum.bizim arabanında arka amartisorlerden ses geliyor.aracım şu an 26000 km de aralık 2011 de aldım.
erdoğan yılmaz27.03.2013
bende succe sahibiyim.pahalıdır var bir hikmeti,ucuzdur var bir illeti demişler.aracım 20500km.de, garantisi varken arıza lambası yandı servise götürdüm. söndürdü gönderdiler.yine gittim söndürdü gönderdiler.garanti bitti.yine arıza lambası yandı,gittim.efendim aracın beyni yanmış,garantisi bittiği için 1600 tl ye takarlarmış. dikkatinizi çekerim.aracımın kmsi 20500 100000km garanti veren firma yetkililerini aradımgaranti süresi 2 yılmış.yardımcı olamayacaklarını söylediler. ozaman 100000km güvencesi nedir .aracımdan memnundum.yada kendimi öyle kandırıyordum.şikayet dilekçesi vereceğim.bakalım ne çıkacak?
muhammet21.03.2013
arkadaşlar succe de 1500km bakımı varmış böyle birşey yaşayan varmı yaktığı benzin kadar bakım parası verdim zoruma gitti
Selim06.03.2013
Ekrem kardeşim Terios'un un ölüsü en 2 Succe parçalar.
Burada fikir beyan eden tüm arkadaşlara; ki özellikleri bazıları MYG Otomotiv (DFM ithaalatçısının elemanlarıdır)...
Burada daha önce burada ve diğer forumlarda sizleri uyarmak adına yazdım. MYG nin daha önceki müdürü, bütün problemlerin giderileceğini , o zaman a kadar yazı yazmamı rica etti . Ancak onlarca problemden sadece hasbelkader biri halloldu.
Aracım 2 yaşına girmek üzere daha önce defalarca ve günlerce direksiyon sesi yüzünden servise girdi 5. kez girişinde 3 günlük uğraşlar sonu halloldu. Bir tek iyi yanı var burada aracın gerçeklerini yazmayayım diye her seferinde evimden alıp evime teslim ediyorlar. Zira İstanbul'daki görüntü olarak tek elle tutulur servis benden 40 km uzakta. Kadıköy civarındaki servislerin hepsini unutabilirsiniz çünkü en ücra yerdeki "her işi yaparım abi" diyen dandirik tamirhaneler DFM servislerinin hepsinden daha servis. Birileri arka süspansiyondan gelen seslerden bahsetmiş; MYG nin açıklaması araçlar Türkiyeye uygun amörtisör ile gelmedi yakında ( Eylül 2012 de ) gelecekleri ve o zaman değiştireceklerini söyledi bu hafta bu açıklamayı yapan kişiye hatırlattım ama cevap "ben anımsayamadım" oldu. Oysa bana şahsen gelir gelmez haber vereceğini aracı servise alıp değişeceği sözünü vermişti. Bu sabah aracım dördüncü kez, sürekli sona dayanan hararet gözstergesi yüzünden evimden alındı ve hala gelmedi. Ne arayan var ne soran. Şanslıyım bu problemleri 4 seferdede çözemedikleri için hukuki haklarımı kazandım ve bu hafta mahkemeye gidiyorum. Bu aracın Türkiye ye girişini engellemek için elimden geleni yapacağım. Ayrıca aracı benim gibi 2012 ortasından önce alanların hepsi babalar gibi kazıklanmış durumda. Hatırlarsanız o zamana kadar ki internet sitesi ve basılı tanıtım prospektüslerinde "yol bilgisayarı", "arka bağımsız havalandırma sistemi", "EBD" söz konusu edilmiş... Bunların hiç biri bu araçda mevcut değil. Özellikle aracı stabil gidişi vs hakkında poh pohlayan arkadaşlar (EBD savrulma önlemek amacı ile elektronik fren gücü dengeleme sistemidir) 70-80 le giderken çok az nemli bir yolda yüklenin frene de görün atanızın EBD sini... Bu sayılanların hepsi aracın Çindeki üretiminde standart olarak var. Zaten bu konuda Çin deki Dong Feng Motors firmasından aldığım yazılı teyide göre, fiyatın düşük olması için MYG nin bu standart donanımları istemediği doğrultusunda. Ama satışın burada bir çok arkadaşın mükemmel dediği özel donanımların bir çoğu yok. Bazıları dandirik Multimedya sistemi ile aracı değerlendiriyor ama o sistemin Çinden buraya girişi 200 dolar bile değil almıyanı dövüyorlar.
Bir de 3-5 kuruşa oraya buraya gidebildiğini iddia eden arkadaşlar var: Ben kilometre hesabı yapmıyorum zira kısa mesafeli değerlendirmeler hiç bir zaman sağlıklı olamaz ama bu aracı 12 litreden aşağı 100 kilometre götürene (benzinli) lpg lisine de 13-14 litreden aşağı yaktırana ben aracımı hediye ediyorum.. Ayrıca LPG olayına giren arkadaşlara bir mühendis olarak kısa b ir bilgi: Gerek DFM gerekse diğer tüm markaların hiç biri LPG dönüşümü için yeterince efektif değildir, zira benzinin ve LPG nin silindir içerisindeki yanma ısıları farklıdır. Diğer yandan farklı fiziksel yapıları yüzünden LPG nin en katkılısı bile benzini yağ taşıma kabiliyetine ulaşamaz .. Bu sebeplerden dolayı LPG ye dönüşecek bir araca (sağlıklı bir dönüşüm adına) sadece gerekli kiti takmakla işi bitmiyor; segmenlar, süpablar, contalar hepsi farklı olmak zorundadır.Bu parçaların LPG ile çalışması uygun olanların sadece malzeme açısından bile maliyetleri farklıdır ve bu yüzden de standart üretilen araçlar bu malzemelerle üretilmezler. Doğal olarak da LPG dönüşümünde özellikle de SUCCE gibi Tofaş gibi zayıf araçların bu dönüşümden er yada geç zarar göreceği problem olacağı garantidir. Kesinlikle ve kesinlikle bu yazımı Çin malını itin bi yerine sokmak için yazmadığımı bilesiniz çünkü Çin inanılmaz bir sanayiye sahip ve ne kadar para verirseniz o kadar kalite üretme kabiliyetine sahip. Örneğin Volvo X 90 lar bilşe ki kendi klasında dünyanın en kaliteli araçlarından biri, son 8 senedir Çin de üretilmekte. Burada Nissan adını kıstas alanlara da küçük bir uyarım olacak, ki o da Nissan eğer kaliteli bir mal üretip buraya ihrac edecek olsaydı zaten kendi markasını kullanırdı. Ancak bu şekil ucuz malzeme ve ucuz iş gücüyle üretim kendi kalitesini ve markasını sokmakta zorlandığı bizim gibi 3. cü dünya ülkelerine ucuz mal kakalamak için bir çözümdür....
Sokağa atacak parası olmayan herkese aman uzak durun diyorum ve hatta 2012 ortasına kadar satın almış arkadaşların, henüz garantisi dolmamış ise eksik donanımlar konusunda haklarını aramalarını tavsiye ederim; kanunen satış ve tanıtım prospektüslerinde söz verdikleri donanımların hepsini bu değişikliği yaptıkları zamana kadar sattıkları tüm araçlara takmak zorundalar. Tıpkı sinyalli aynaların büyük kısmını sonradan getirip taktıkları gibi..... Siz yüksünüyorsanız bana ulaşın ve benim açmak üzere olduğum davaya vekalet vererek katılın..

Saygılar
halil02.03.2013
Merhaba 2011 model succe araba aldım sıfır olarak km lpg de230 -250 kış ayı yaz ayı 150-180 arası yakıyo 80 000 km yol yaptım sorun yok diger arabalar farkı fiyatı ve yakıtı şu an yakıtdan kendi parasını çıkardı ve rahat ve virajlarda çok güvenli bn memmunum ankara başer re teşekürler servis dede iyiler.
ALAADDİN23.02.2013
2011 model succe var sıfır aldım arabadan yana hiçbir sıkıntım yok çok güzel bir araba tek sıkıntım serviz ve bazı parçalar bulun muyor özellikle kaporta aksamı
erdoğan yılmaz03.02.2013
aracım 20000km de kim ne derse desin bu fiyata bu araba bedeva sıfır volsvagenin kaskosu 2500tl benim aracımın 750 tl burası istanbul kasko yaptırmassan sakata gelirsin.dört sefer memlekete gittim.hiç sorun yaşamadım.
birisi03.02.2013
*** Ilk alanlardanim. Hayatimda gordugum en kotu arac. Lpg ile bile 30-35 kurus yakiyor. Hele yazin klima ile 50 kurusa kadar cikiyor. Cekis dersen 5 kisi ile basit bir rampada bile en iyi ihtimalle 2.vitesde cikiyorsunuz. Satma niyetim vardi musteri bulamadim.
SİVAS26.01.2013
2 Yıldır succe kullanıyorum arabam 20.000 de bulunduğum yerin iklimi souk -30 35 derecelerde ben bu arabayı kullandım devamlıda uzun yola gider gelirim o kadar degişik marka arabalara bindim konfor konusunda en iyisinin bi üstünlüğü yok bu araçtan yakıt konusundada sınıfının en az yakanı karşılaştırma yapan arkadaşlar doganla şahinle karşılaştırıyor yakıtı heralde almayı düşünen arkadaşlar bire bir kullanan arkadaşlara sorsunlar gerekli cevabı alacaklardır aracın fiyatıda kendiside çok güzel temennim servis ve satış agının her bölgede olması
mustafa15.01.2013
bende alalı 2 yıloalacak 3 çocuğum var herşeyiyle süper bi araç heleki uzun yolda hiç usan mıyor çocuklarım flaştan izliyorlar istedikleri filmleri güle oynaya yolculuk yapıyoruz. konfor süper lpg ile 411 km yaptım. daha ne diyelim.. tavsiye ederim .. çok memnunum..
Yorum Yaz
İsminiz
Yorumunuz (Lütfen küçük harfler ile yazınız)
Onay Kodunuz

Onay Kodunu Giriniz


Paylaş
Eklenme Tarihi : 18.08.2010
İncelenme Sayısı : 490,872
SIFIR KM ARAÇ ARAMA
Araç Türü
Yakıt Türü
Silindir Hacmi
Vites Tipi
Kasa Tipi
Maksimum Fiyat
Sıralama Şekli
BİZİ TAKİP EDİN