Fiat Linea 1.3 Multijet Urban

Fiat Linea 1.3 Multijet Urban
Başlangıç Fiyatı
51,230 TL
Son Fiyat Değişimi
%0.99
Genel Değerlendirme
Maliyet
82 
Tüketim
69 
Performans
35 
Özellikler
52 
Teknik Özellikler
Silindir Hacmi1248 CC
Beygir Gücü95 HP
Maksimum Tork200 Nm
Maksimum Hız170 Km
0-100 Km Hızlanma13.8 sn
Şanzıman TipiDüz Vites
Vites Sayısı5 ileri
Yakıt TürüDizel
Şehir İçi Tüketim6.5 lt
Şehir Dışı Tüketim4.0 lt
Ortalama Tüketim4.9 lt
Km Başı Tüketim21 Krş
Yakıt Deposu45 lt
Co2 Emisyonu129 gr
Uzunluk4596 mm
Genişlik1730 mm
Yükseklik1494 mm
Boş Ağırlık1185 kg
Bagaj Hacmi500 lt
Karoser TipiSedan
Yıllık Vergisi 537 TL
Standart Donanımlar
Sürücü Hava Yastığı
Yolcu Hava Yastığı
Yan/Perde Hava Yastığı
ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
ESP (Elektronik Denge Sistemi)
ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
Park Sensörü / Sistemi
Elektronik Park Freni
Cruise Control (Hız Sabitleme Sistemi)
Hill Holder (Yokuş Kalkış Sistemi)
TPMS (Lastik Basınç Uyarı Sistemi)
Klima / İklimlendirme
Yol Bilgisayarı
Direksiyondan Kumanda Sistemi
Ön Kol Dayama Ünitesi
Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
Ön Sis Farları
Xenon Farlar
Çelik / Alüminyum Alaşım Jantlar
Navigasyon / Multimedya Sistemi
Start-Stop Sistemi
Sunroof / Cam Tavan
Deri Döşeme Koltuklar
Foto Galeri
Fiat Linea 1.3 Multijet Urban Resimleri
Fiat Linea 1.3 Multijet Urban Resimleri
Fiat Linea 1.3 Multijet Urban Resimleri
Fiat Linea 1.3 Multijet Urban Resimleri
Fiat Linea 1.3 Multijet Urban Resimleri
Fiat Linea 1.3 Multijet Urban Resimleri
Fiat Linea 1.3 Multijet Urban Resimleri
Yorumlar
izmir bornova13.04.2014
bu aracı 2013 modelinin 500 km de ikinci el olarak aldım yaklaşık bir ay önce. izlenimlerim şöyle; evet araç performans aracı değil sakin kullanımda yakıtı makul,2. vitesten sonra araç daha seri oluyor. ani hızlanma ani kalkışlar aracı yoruyor ve yakıtı artırıyor. direksiyon biraz sert eğer kullanıcı erkek ise pek sorun değil bence. konfor iyi sayılır. yakıt araç yeni olduğu için belki şehir içi ortalama 30 kuruş yakıyor. şimdilik yüzde 90 memnunum diyebilirim
levent12.04.2014
arkadaşlar ben bu arabadan almayı düşünüyorum.14 nisan yani bugün sabah galeriye gittim 52 500 anahtar teslim parası söylendi. bulunduğum yer Antalya Manavgat şehre göre fiyat farkı oluyormu fiyatlarla ilgili bulunduğunuz şehirlerden bilgi verirseniz sevinirim.şu nisan ayı içinde aldığınız son bilgileri
berat14.03.2014
özer sana katılıyorum
yiğit19.02.2014
bendede 1.6 benzinli var 1140 idi geçen sene bu sene % 35 hasarsızlık ile beraber 670 tl civarına düştü
kasırga_4217.02.2014
Kasko yaş bulunduğun ile göre değişir benim yaş 28 konyada yaşıyorum net 1.018,00 yaptırdım 2013 nisan sonunda
cüneyt17.02.2014
ben 1.3 multijet linea için kaskoyu 850 tl ye yaptırdım doğru..2012 ekimde sıfır aldıydım aracımı,ilk kaskom 870 tl idi bu sene 850 tl ..
Eyüp y16.02.2014
Kasko nerde 88o lıra ıler gerı herkes bır şey yazıyor
gerceğe donelım 1600 aşağı kasko yok linea için varsa lütfen aydınlatın kazasiz belasiz suruşler dılerım herkese
EflatunUrban08.02.2014
2012 model 57 bin km'de Yeni Linea 1.3 Urban hakkındaki izlenimlerimi yazayım. Öncelikle bu araç performans aracı değil, yani performans beklememek lazım. Aracı devirli kullanmazsanız hafif rampalarda bile çekişten düştüğü doğru (diğer üst motorlara göre), ancak bir alt vitese geçerek aracı çok kolay yeniden ivmelendirebiliyorsunuz. Kısaca alt devirlerde cansız bir motoru var. Araç gerçek performansını 2500 devirden sonra göstermeye başlıyor. 3500 devirlere geldiğinde sınıfına göre iyi bir performans veriyor. Hatta 1.3 motorda böyle bir performans sizi şaşırtabilir diyebilirim. Ankara'da şehiriçinde ve sonra otoyoldan devam ederek İstanbul'da şehiriçinde, sonra Trakya bölgesinde ve yine İstanbul şehiriçinde toplamda (0 km kış lastikleriyle) 1700 km kadar yol yaptım. Yumuşak, sert ve çok sert sürüş olmak üzere aracı her türlü denedim. Yol bilgisayarı ortalama değer 5,7 Lt tüketim verdi ki, yakıt alarak depodan yaptığım ölçümleme ile oran birbirini tutuyor. Ayda ortalama 5 bin km yol yapan biri olarak söylüyorum; otoyolda yüksek hız (130 km ve üstü) ve şehiriçi yoğun dur-kalklardan sonra, hele bu mevsiminde kış lastikleriyle 5,7 lt değer; 1.3 motor için "iyi" bir sonuçtur. Kısacası forumlarda 1.3 motor için "Gitmez, kalkışta bayılır, çok yakar, 1.3 motora binilmez" şeklinde yorumlara gülün geçin derim. İç genişliği sınıfına göre iyi. Geniş bir bagajı var ki bu harika. USB girişi yok, bu devirde enteresan. Yüksek hızla sınıfına göre rahat kullanım sunuyor. Ancak yan rüzgar sizi beklediğinizden fazla oranda sarsıyor, o anda korkup ayağınızı gazdan çekme ihtiyacı hissediyorsunuz. Yol tutuşu, cüssesinden beklediğiniz kadar yeterli değil. Motoru fazla gürültülü, hele soğukta ilk çalışmada fazla ses duydum. Urban'da ESP yok, olması lazımdı. Bence B Plus segmentinde kabul edilebilecek bir araç olan Urban'a binilir mi? Orta gelirler için evet, gönül rahatlığıyla binilir. Ama 2014 model ESP'siz Urban'a 50 bin lira para verilir mi? Ben vermem, o sizin bileceğiniz iş. Saygılar.
merdo6831.01.2014
merhaba arkadaşlar ben 13/01/2014 te yeni linea urban modelini aldım yorumları okuyorum aracı gerçekten kullananlarda bir şeyler yazmış kulaktan duyanlarda. ben bundan önce 2007 g.punto kullanıyordum gayet memnundum hiç bir sorunla karşılaşmadım onun içindir Gine Fiat tercih ettim linea yı tercih etmemdeki sebepte tatbikî bagaj hacmi idi .araç tan şimdilik memnunum her hangi bir sorun yaşamadım yakıtı yazan verilerden 1 litre daha fazla yakıyor oda normal diyebilirim bu ilerde normale döneceğinden eminim çünkü diğer aracım dada aynı şeyle karşılaşmıştım normale dönmüştü araç verilen parayı hak ediyor kıyaslamaya kalkarsanız aynı paraya muadil yok zaten özelliklede dizel olarak artıları vergi avantacı ve bakım ve parça maliyetleri kasko maliyeti bunları göz önünde bulundurursanız zaten fark ortaya çıkar. Araç donanım olarak biraz zayıf bir üst modelinde ise donanım var ama bakım ve vergi maliyeti çıkınca fark ortaya çıkıyor . onun için 1,6 yı tercih etmedim 1,3 benim için ideal sonuçta ralliye katılmağayız 1,3 95 beygir benim için gerçekten ideal ilk kalkışta 1viteste arkadaşlar zor kalkıyor diyor ama ben kadar fark etmedim bayağı güçlü diğer arabamla kıyaslarsam daha seri ve atak bence Türkiye şartlarında 10 numara 5 yıldız bir araç ama benim çok param var derseniz o da size kalmış almak isteyenlere şimdiden hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin. Ben Ankara'dan ali uğurludan aldım o tarihte 2013 model Sigorta dahil 43,000 TL ye almıştım.
MUSTAFA ÖZDİL17.01.2014
arkadaşlar bende yeni linea1.3 urban uro5 95 beygir line aldım
2014 yeni tarfige çıktı allahutala herkese kazasız sağlıkla binmesini nasip etsin inanın bende çok araştırdım kullanımı ve rahatlığından dolayı
tercih ettim 36 ay sıfır faizle olmasıda cazip geldi çok memununum herkese tavsiye ederim. yeni lineanın şılığı ve yeni kasa olması yeni uro 5 motor olması bence türkiye şartlarında çok güzel ve şık olmuş
bu nedenle herkese tavsiye ederim.ithal arabların enboş paketinden daha ucuz ve daha güzel dolu bir araç servisi yaygın parçaları uygun
bu araçta emeği geçen herkese teşekkürler.
smoel2616.01.2014
merhaba arkadaşlar öncelikle herkese hayırlı kazasız belasız güzel günler dilerim
yaklaşık bir ay kadar önce bende o kadar araştırmama ve kesinlikle fiat düşünmüyor olmama rağmen fiyat linea 1.3 urban modelini aldım nedenmi ?
1. öncelikle rahat ve sedan oluşu 2. zincir kayışlı, uzun ömürlü ve ödüllü bir motorunun oluşu ( 95 beygir 200 tork güçlü bir motoru var ) 3. bakım masraflarının ucuz oluşu ( avrupa arabaları 1000-1500 iken lineanın 250 tl ) 4. kaskosunun ucuz oluşu ( avrupa otm 1600 tl linea 880 tl ) 5. parçalarının bol ve ucuz oluşu 6. 1.3 olduğu için senelik vergisin düşük olması 7. ben aldığımda üç sene sıfır faizli kampanyasının olması
bende araba almadan önce burada ki yorumları çok okudum çok araştırdım o yüzden yorum yazmak istedim. piyasada ki kulaktan duyma şeyleri boşverin arkadaşlar araba almak için gidip kendiniz görün ve deneyin derim çünkü herkesin görüşü ve bakış açısı farklıdır fakat şundan eminim ki bir çoğunuz özellikle benim gibi orta sınıf bütçeye sahip olanlar bu arabayı beğenecek ve almak isteyecek :) neden bu kadar çok sattığını da o zaman anlayacaksınız ve çok satan arabanın her zaman piyasası olur bunu unutmayın arkadaşlar. lineayla yeni tanışan biri olarak benim nacizhane fikirlerim bunlar. herkese kazasız belasız hayırlı günler dilerim
Bilal AKYER14.01.2014
Bendede 1'3 urban varArac guzel beni tek rahatsiz eden arka kasanin dar olmasi
atilla07.01.2014
ben 17 aralık 2013 tarihinde izmir enriko aliberti de 42000 tl ye aldım. aldığımda depoyu fulledim ve izmirden fethiyeye geldim (330 km) şehir içerisinde kullandım km 633 de mazot bitti bu değeler bakılarak yakıtın biraz yüksek olduğu gözüküyor (32 kuruş) bununda ilerleyen zamanlarda dahada düşeceğini umuyorum. arabaya gelince sınıfında bu paraya alınabilecek dizel tek arabadır tek kötü yanı 1. viteste biraz hantal kalıyor ferformans olarak zayıf diye düşünüyorum. buna rağmen arabayı beğeniyorum alacak arkadaşlara tavsiye ederim
smoel2625.12.2013
bu arada unutuyordum :) yabancı markaların kasko değeri 1600 tl tutarken lineanın 880 tl vergisi düşük trafik sigortası ve bakım masraflarıda çok düşük arkadaşlar
tarsus21.12.2013
arkadaşlar bende 2012 model 2013 trafige çıkışlı 1,3 fiat linea urban var.alalı 7 ay oldu araç genel olarak iyi ama araç şuanda ortalama tüketim 7.0 araç 17 bin km de.bir depo ile şehir içinde 600 km yol gidiyor. depoyu 184 tl ye doldurmuştum bana çok yakıyor gibi geldi acaba yol bilgisayarını sıfırlatsam mı.kullanıcı arkadaşların yorumlarını bekliyorum.
mersin19.12.2013
televisyondaki reklamlar da fiat ta 5000 indirim o faiz deniyor.bayiye gidince gercek olmadığını görüyoruz hangi bayide var bu indirimler bileniz varmı bayii söylerseniz sevinirim.
celal12.12.2013
1.3 urban aldım 500km de çok yaktığını düşünüyorum eski kasalar çok ekonomikti diye özenmiştim yakıt düşermi teşekkürler
ibrahim07.12.2013
şuan bu taihten itibaren fiatlarda yılsonu indirimi war 5000 tl civarında ayrıyrten 3 yıl 0 faizli kredi imkanıda tanıyorlar yıl sonu geldiği için yapıyorlar eğer alıp kullanacaksan hemen aralık ayı boyunca devam eden bu kampanya ile bir tane al eğer alıp 3 ay sonra satacaksan bekle 2014 te al çünkü şimdi alırsan satarken 2013 geçer fiyatı etkiler ve satmada güçlük çekersinizzz ....
yilmaz02.11.2013
26.10.2013 tarihinde 18000 peşin 24500 kredi kullandım 0,75 faiz oranı ile dosya masrafzız fiyatı kendi sınıfındaki araçlara göre çok uygun henüz daha 46 km'de ama çok rahat ferah geniş ve konforlu alacak olan arkadaşlara tavsiye ederim.
Semih25.10.2013
Kredi faiziyle 44e gelir zaten
onur25.10.2013
ben bayramdan önceki hafta mersinde 42,250 ye,dosya masrafsız,0.62 kredi oranı,28000 kredi,14 küsür de peşin vererek aldım
kasırga_4225.10.2013
arkadaşlar km 8800 oldu ortalamam 5.3 oldu daha düşeceğini sanmıyorum artık. Ama ekonomik kullaniyorum s.i s.d karma. Şu anda bi pişmanligim yok
fatih hoca22.10.2013
Ali koal..42800 fiyati hangi bayi verdi..ben dün sordum Gaziantep Topçuoğlu nda son 44 dedi..
ali kodal22.10.2013
2013 urban alacağım 24/10/2013 günü 42800 tl. anahtar teslim 20 peşin 22800 kredili 24 ay. 0.53 kredili sizce uygun mu.
celil cavdar18.10.2013
fiat line 1.3 multıfet urban modeli tam bır aile arabası,temız ise kaçırmayın derim..
kemal17.10.2013
arkadaşlar 1.3 multijet urban alacam 2.elden 33 34 bin civarında ne dersiniz nasıldır
Ferdi Kocameşe03.10.2013
Dursun Baba Arkadaşım Fiat Linea Actual Modeli Bu Aracın En Çıplak Modeli Öyleki Yalıtım Malzemesi Bile Yok Araçta,Bu Yüzden Motor Sıcaklığını ve Bunun Yanında Lastik Seslerinide İçeri Fazla Almakta.
sedat29.09.2013
arkadaşlar 1,3 multijet urban alıcam 2012 model km 28,00 de fiyatı 33,50 garantisi devam ediyor.2 yerinde lokal bboya var nasıl sizce
serkan18.09.2013
2013 8.ayda urban modeli uzun araştırmalar sonucu aldım.sembolle linea arasında kararsız kalmıştım.fakat lıneaya bindikten sonra sembole bindiğim çok iyi bir karar verdiğimi anladım.yakıt konusunda vergi konusunda servis bakım ücretleri konusunda çok şahane bi araç.çekiş konusunda sıkıntı olur diye korkuyordum fakat hiç alakası yok sıkıntısız on numara rampa tırmanıyor.özellikle en yüksek tepelerdeki semtlere çıktımda denedim.düşünenler test sürüşü bile yapmadan alın derim.büyük motor kullanmış ve kullanmayı seven arkadaşlar test sürüşü yapsınlar ...
bahri02.09.2013
bende 2012 aldım çok memnunum sağlamlığa biraz daha önem vermeliler. ama motor kısmı çok alçak en ufak kasisde yere değiyor
yargıc22.08.2013
arkadaşlar bu arçların herşeyi iyi ama birtek bu turbo olayı ıslık sesi biraz arabadan sou tuyor sanki birsıkıntı olu cakmış gibi servise sordum genel olarak diğer 1.3 motorların hepsinde var busıkıntı dediler fikri olan varmı...teşekkürler
kasırga_4213.08.2013
arkadaşlar bu hız sabitleme olayına kafayı taktım. taktıran varmı? unutmadan bilgisayarı sıfırladım hız ortalamam 43 tüketim 5.0 ama tamamen ekonomik olarak kullandım.yol karma ş.i. ş.d. yani 800 km oldu ışık henüz yanmadı 180 km daha menzil gösteriyor.
mete13.08.2013
ben mart ayından beri kullanıyorum bende böyle bir sıkıntı yok.............
Akın12.08.2013
Arkadaşlar eylül 2012 den beri 1,3 urban kullanıyorum arabanın yakıtından ve performansından çok memnunum.. Aracım şu an 14000km de ancak motorun biraz gürültülü çalıştığını düşünüyorum. Başka bir linea ya da binemedim.. Aynı durumdan şikayetçi olan var mı bana bu konuda yardımcı olabilir misiniz
mete07.08.2013
kasırga... bende 1.3 urban 2013 aldım ve arabayı getiirirken 400 km yol yaptım araç 100 den aşağı düşmedi ve yakıt ortaklaması 5.1 di yani yakıt kullanıma göre değişiyor...
ve şuanda şehir içinde klima açıkken 5.7 ortalama yakıt ve araba daha 2850 km de..............
alosca07.08.2013
kasırga_42 senin ki öyle gider hiç bir değişme olmaz benim 10800 km oldu daha da aynı yakıtı hiç bir değişme olmadı 5.7 herkes öyle söylüyor yeni araç ya fazla yakar diyorlar yok böyle birşey bizzat kendim yaşadım ve çok iyi de kontrol ettim yakıt normal bence benim araç 2013 yeni linea urban 1.3
burak26.07.2013
bende çok araştırdım 1.3 urban da karar kıldım aracım 10.000 km bakımı ekstra balansla birlikte 170 tl ödedim buna dikkat arkadaşlar parçası bol servis ücreti ucuz ve yaygın olan otomobilden şaşmayın belirgin bir şekilde yakıt sarfiyatı düşmekte performansını katlamakta benim ikinci lineam satarken zorlanmazsınız düşünen arkadaşlara tavsiye ederim linea derim.
vedat22.07.2013
10000 km den sonra belirgin şekilde yakıt düşer performansı artar.hayırlı olsun.
kasırga_4221.07.2013
arkadaşlar nisan sonunda aldım 3300 kilometrede hız ortalamam 38 yakıt ortalanan 5.7 motor daha yeni açılıyor sanırım. Sizce nasıl yakit?
mete22.06.2013
arkadaşlar fazla söze gerek yok.... ne kadarda linea şirket aracı densede diyerleride şirket aracı ama hem şirketler hemde diyer kullanıcılar lineadan şaşmıyorlar... ve nitekim her ay açıklamnan satış rakamları bunu gösteriyor...301 ve cleyse fiyatları ucuz ve donanımları fazla olmasına rağmen tepe takla geri gidiyorlar.......
Ümit12.06.2013
Tek kelimeyle harika... Gerek çekiş gerek yakıtı 2000 motor 2001 model mondeoyu satıp 1,3 urban modelini aldım ve çook memnunum...
katalan30.05.2013
slm.ben 06.05.2013 günü 1.3 urban aldın benim ilk arabam.çok araştırdım linea da karar verdim ve aldım araçtan son derece memnunum.görüntüsü yakıtı her şeyiyle çok güzel bir araç.
Kekeç29.05.2013
Ben 2012 Ekim ayından beri kullanıyorum ve çok memnunum. Araba yokuşlarda bana mısın demiyo çekişi güzel, yakıtı az, içi ve bağajı geniş limuzin gibi arabaya biniyorsunuz daha ne istiyorsunuz :)
hasan20.05.2013
mete bey pejo 301 kullanmamışsınız çünkü kulllansanız kağıt gibi savruluyor demezssiniz bi kere 301 de her pakette eps standart ben linea kullanmadım ama o dediğiniz savrulmayı linea kullanan arkadaşlardan duydum
dost16.05.2013
mete bey, genelde şirket aracı olarak kullanıldığı için bu rakamların çıkması çok doğal. fluence, clio symbol ve linea şirket aracı olarak en çok tercih edilen araçlar.
mete15.05.2013
arkadaşlar son satış rakamlarına bakın..... 301 ve cleyse geriye düştüler.... ama line a yine 1. sırada ... fazla yoruma gerek yok..........
haydari15.05.2013
Araç görünüm olarak çok iyi. Temmuz ayından beridir kullanıyorum. Biraz arkası kötü gibi duruyor ama bir egzoz başlığı ve 1,6'larda olan arka krom parça ile bu eksiklik kapatılıyor. Ön görünüm çok iyi.
1. vites evet biraz hantal ama bu bize lazım değil önemli olan yüksek devirlerdeki durumu oda iyi sayılır. Tam bir aile arabası diyelim. Bagaj geniş, ön ve arkada oturan yolcular için oturum çok rahat.
mete14.05.2013
alos adlı arkadaş aynen katılıyorum... arabanın dış görüntüsü diğer rakiplerine göre daha kaslı görünüyor... pejo ve ctroeni test ettim ... 120 den sonra araba kağıt gibi savuılıyor lineayı test ettim 180 yaptım tık bile yok.....ve kapılar o kadar hafiflerki hızlı kapatmaya korkuyordum elimde kalır diye.....çok araştırdım ve bende mart ayında aldım 42 bin tl ... g. gri ...12 bin peşinat geri kalanda faissiz 36 ay vade aylık 875 tl.... hangi firma bu şekilde kredi sağlıyor.... ve en önemlisi tartışılmaz fiatın dizel motoru..aynı motor opel astra 1.3 cdti dede var....nedenn taksiciler fiat kullanıyor...... linea ...301 ve cleyseye gibi araçlardan neden daha fazla satılıyor...(mart ayının en çok satan aracı)
birde tavsiyem olsun araç almadan önce gerçekten parça fiyatlırını araştırın ve kıyaslayın en çok bu konuda fak var (alt beşik.. 301... 515 linea 125... cleyse 750 işte fark)..... herkese keyifli sürüşler.........
alos13.05.2013
ben aldım yılbaşında fıat linea 1.3 araba çok güzel rahat yakıtı normal 20 bin tl kredi sağlıyorlar 0 faiz ben aylık 666 tl veriyorum 21 bin tl peşin vermiştim alacak arkadaşlara tavsiye ederim çok avantajları var istediğin zaman hemen satılır çok tutulan bir araç şuana kadar da bir sorunlar karışlaşmadım kilometre 6700 civarı
eksik yanlarını söyleyim direksiyon biraz sert,
1 vites de gidiyorsan hemen 2 ye alman lazım sakin ki arkadan birisi tutuyor gibi oluyor
bide park ederken arabanın önünü göremiyorsun ben alışkın olmadığım için zorlanıyorum ilk kullanacak arkadaşlarda sıkıntı yaşayabilir. ben memnunum iyi ki de akmışım pişman değilim düşünen arkadaşlara da tavsiye ederim fıat linea 2013 urban 1.3
vyılmaz13.05.2013
1.3 ile 1.6 multijet arasında kararsız kalan arkadaşlar.eğer 200 newtonmetrelik tork yetmez diyorsanız, yani arabanızla büyük bir karavan falan çekmeyi düşünüyorsanız o zaman 1.6 alın.;-) yok sadece şehir içi kullanacağım diyorsanız 1.3 yeterli. Türkiye'deki tüm rampaları araç yolcu ve yük doluyken 1.3 ile çıkabilirsiniz.
muhammet08.05.2013
fiat urban multijet motor yenileme tutarı ne kadar bilen varmı yazarsa sevinirim
mete29.04.2013
bence hiç kaçırma al.... ben sıfırını zorla 39 bine aldım....
ramo28.04.2013
arkadaşlar bende 2013 fiat linea 1.3 urban almayı düşünüyorum 2.el 8,000 km.33500 e buldum fiyatı uygunmu hafta içinde kısmet olursa alacağım.
asil16.04.2013
2012 mayıs ayından beri kullanıyorum 1,3 urban modelini şu anda 30bin km de bakımları haricinde hiçbir masrafla karşılaşmadım yakıt ortalaması 4,8 lt ağırlıklı uzun yol yapıyorum.Sevis ücretleri düşük vergisi düşük masrafsız sorunsuz bir motora sahip.kabin içi çok sessiz. Tam amacına uygun bir araba.Ben aldığıma hiç pişman olmadım alanlarında pişman olacığını sanmam.Eksilerine gelince bakım aralığı 1,3 lerde 10 bin km 1,6 larda 20 bin km.Ses sistemi biraz zayıf.Kabin ses yalıtımı iyi fakat 90 km den sonra rüzgar sesini çok fazla duyuyorsunuz.Şehir içinde park ederken ve manevralarda biraz hantal cüssesi sıkıntı çıkarabilir özellikle bayan kullanıcılar için işkence olabilir eşimden biliyorum.İlk kalkışta biraz hantal kalıyor fakat sonradan çekişte bi problem yok özellikle rampalarda sorunsuz korkacak bir şey yok,Uzun lafın kısası maliyet odaklı üretilmiş Türkiye şartlarına uygun güzel bir araç.Alan herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.
ZEKİ DURSUN10.04.2013
Fiat Linea gerçekten türkiye şartlarına göre iyi bir otomobil,hesapli yedek parçası ucuz.Mesela salıncağı 125 tl,peugeot 301 salıncağı 285 tl,opel astra'nın salıncağı 350 tl...farkı burda sonuçta otomobil..
mete10.04.2013
arkadaşlsr mart ayı satış rakamlarına bakın .... linea 1. sırada nerde o pejolar fluenseler hundayiler yüzde 1 fiyatları geri tepti
mete10.04.2013
ferman bey ben aldım 1.3 urban ve memnunum tavsiye ederim...
ferhan09.04.2013
Her gün 88 model renault 11'imle yaklaşık 120 km yapan biriyim.Araba almayı düşünüyorum. düşüncem otomatik ve dizel araç.Ne önerir siniz. linea hakkında yorumlara baktım çok farklı yorumlar var alsam hangi model olmalı kullanan arkadaşlardan fikir alabilir miyim?(fiyat 30000 tl gibi az aşağı az yukarı olur)
Byjapon09.04.2013
Yardımların için teşekkür ederim mete kardeş... En yakın zamanda fiat bayine gidip 1,3 urban alıyorum hazırda 26000 liram var kalanı yani 15500/36=430,55 cüzi bişi vade farkıyla aylık 450 tl gibi taksitle düşünmeden alırım...Tabi bu kampanya devam ediyosa.
mete08.04.2013
845 TL ödüyorum
Byjapon05.04.2013
Mete kardeş 36 aya faiz işlemiyomu yani 820 tl civarında mı ödüyosun taksidi yoksa daha fazlamı ödüyosun taksidi.
mete03.04.2013
hocam ne yapacan easy almışken tam fulunu urbanı AL iş sadece panjurla bitmiyor yazılanına göre çok fak ediyor 1500 tl fazla ver kafan ağrımaz ben 2 ay önce aldım ve çokta memnunum... g.gri 41500 e 12 bin peşinat gerisi faissiz 36 ay.......
RIDVAN03.04.2013
bu yeni linea easy modelinde krom ön radyatör panjurları fln yok. bunlar takılıyormu sonradan ? diğer gibi krom kaplamalar oluyor biliyorum da...
emre01.04.2013
alalı 2 ay oldu 1.3 urban 3 devirden sonra araç uzuyo performansı cok iyi bir araç tam türkiye şartlarına göre yapılmıs malzeme kalitesi gayet iyi tam bir ekonomik aile arabası tavsiye ederim
Evren28.03.2013
Araba donanım olarak süslü ama arkadaşlar, kullanılan malzeme o kadar kötü ki mesela iç kapı açma kolu az asılsanız kesinlikle elinizde kalıyor bende olduğu gibi, imkanınız varsa donanıma değilde biraz kaliteli ve güvenli araba tercih edin.Ucuz etin yahnisi bu kadar olur lafını söylettirmeyin kendinize
ByJapon27.03.2013
Sağol mete kardeş 1,3 urban inşallah alıcam model en az 2010 bulursam gücüm yetse 2013 alıcam... bazen de aktif plus gönlüme geliyor o da piyasada çok olduğundanmıdır bilemiyorum.
mete23.03.2013
byjapon mrb ..daha önceki yorularımda da okuyabilirsin bende senin gibib kararsız kadım veçok araştırmamın sonucu 1.3 urban aldım ve çuk memnunum. 1 vitesten sonra turbonun devreye girmesi yok mu anlatılmaz.. kesinlikle 1.3 al.
ByJapon23.03.2013
En az 2010 ve üzeri linea 1.3 almayı düşünüyorum çoğunlukla izmir şehiriçinde işe gidip gelmek için kullanacağım sizce 1.6 mı alsam daha iyi olur. 1.3 ile 1.6 arasında kararsızım hangisi yakıt yönünden daha ekonomiktir.
sevket21.03.2013
linea 1.3 multijet urban modelini 20 gün oldu yeni aldım çok memnunum yalnız ön sağ koltuk ayarı çok kötü ayarları yetersiz az yüksek bir arkadaşınız ön koltukta oturması mümkün değil yükseklik alçaklık ayarı yapmıyor küçük sorunmuş gibi ama çok rahatsız ediyor başka hiç bi sorun yok
mete19.03.2013
arkadaşlar 3 gündür arabayı teslim aldım ..... kesinlikle tavsiye ediyorum. arabayı getirirken 320 km yol yaptım ort. tüketim 5.2... ve inanın sembol ve pejo 301 bindim 130 un üzerine çıktığınız da araba savruluyor . çünkü hafifler linea ile 180 yaptım banamısın demedi ..........kesinlikle 1.3 tavsiye ediyorum................
özer15.03.2013
bana kalırsa 1.3 multijet urban performansıyla güçlü konforuyla harika bir arabadır
mrfrksss11.03.2013
bu arabayı almayı düşünüyorum kullanıpta eksiklerini gören varmı
cavit önder07.03.2013
arkadaşlar fiat urban 2012 nin 10 ncu ayında aldım dün 60 000 bakıma girdim hiçbir arıza yapmadan kullanıyorum taksici olarak daha önce albea modelini 520 000 de değiştirdim yıllardır fiatın modellerini kullandım en kalitelisi urban tipi alıpta şikayeti olan kimseye daha rastlamadım
mete28.02.2013
inşallah pazaretsi teslim alacam linea 1.3 urban ..... faiz olayı olmasaydı hiç düşünmeden passat otomotik alırdım.... 3 yıl bin sonra sat üstüne biraz daha peşinat belki hayalimiz gerçekleşir.... faizsiz olması benim için iyi oldu... bakalım nasıl çıkacak ..... en çok merak ettiğim çekişi nasıl....herkese iyi günlerrrrr
FİKRET26.02.2013
1.3 fiat linea multijet çok seri kalkıyor tavsiye ederim
emre öztürk20.02.2013
Arabayı bugün Ankara Tan Otodan teslim aldım, 1.3 olmasına rağmen çok seri bir araba özellikle kliması çok hoş çift taraflı ısıtma vb. birçok özelliğe sahip sürüş keyfi yalıtım çok iyi Can Bey'e buradan tekrar teşekkür ediyorum.
raptor20.02.2013
imkanın varsa kesinlikle 1.6 al,sırf vergiyi az vereceğim diyede düşünme,1.3 kullanan birisi olarak diyorum
mete20.02.2013
arkadaşlar mrb..1 hafta önce bu arabanın siparişini verdim çok karasız kaldım 1.6 ile 1.3 arasında en sonunda 1.3 karar verdim. kullananlardan ricam samimi bilgiler verirlerse bu konuda faydalı olur. arabayı teslim almadım. net bilgi veren olursa belki 1.6 sını alırım. gümüş gri 42500 36 ay faizsiz 12 bin peşinat 850 taksit. hayırlısı olsun
ceyko19.02.2013
çok tutulan bi araba çok güzel ama fabrikasını kınıyorum 41 binliraya araba satıyorlar neyazıki yedek anatarını kumandasız yapıyorlar yılardır böyle fiat gurubu taksiciyim zoraki vazgeçilmez markamız albealarda aynısıydı
Gpolat13.02.2013
bu hafta sonu fiat bayiinde gördüm aracı iyi bir aile arabası ama bu zamanda iki havayastıklı araba mı kaldı? 12 yaşında hondam var ondada iki hava yastığı var. hani teknoloji hani güvenlik?
MUSTAFA ATMACA13.02.2013
2008 den beri LİNEA kullanıyorum.Kısmetse yenisini bu cuma teslim alacam.Başka söze gerek var mı ..:)))))))))) Bu arada mevcut arabam 163.000 km.de...
MK31.01.2013
Kaan kardeşim Multijet ile Turbo dizel aynı teknoloji hatta Opel'in kullandığı CTDİ ile Fiatın kullandığı Multijet birebir aynı motorlardır. Sadece adı değişmiş....
ibrahim27.01.2013
Arkadaşlar 1,3 multijet urban 11/12/2012 de aldım 45 gün oldu benim görüşüm yakıtı mütiş çekişide iyi 95 beygir araç .remzi kardeş linea alıcaksan 1,3 multijet urban modelini al diğer modeller pop veya easy benim tercihim değil.ha güçlü olsun istiyosan 1,6 ful al ama neden fazla vergi ödücen .tşk.
bora08.01.2013
super brı araba 3.9 lt ye kdar şehir dışında düşüyor çekişi mukemmel. herkese tavsiye ediyorum
dost08.01.2013
2012 lınea urban sahibiyim kesinlıkle tavsiye etmiyorum bir kamyondan farksız dış görüntüsüne aldanmayın cok hantal ve cok seslı calısıyor ekonomik falanda degıl en kısa zamanda elımden cıkarmaya calısıyorum cok pişmanım aldıgıma.düşünen arkadaslar varsa tekrar düşünsün.
rifat30.12.2012
bende yeni aldım bu arabayı ama daha elime geçmedi, acaba ikinci el piyasası nasıl olur.elimizde kalmaz değil mi?
ÖMER30.12.2012
Bende 4 aydır line 1,3 urban var .Performansı gayet iyi.Çekiş süper. Araç full dolu iken rampada banamısın demiyor.Ama işçilik kalitesi iyi diyemem.Boya kusurları görüyorum. Plastik aksamları dandik.Bu araç sadece motoru için alınır.Konfor için alınmaz.Ben bunları bilerek aldım ve yanılmadım.Bende daha önce 2000 model marea vardı. Onun zevkini alamıyorum
KaaN29.12.2012
Ben çok uzun bi süre kullandım. Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Malzeme kalitesi ve mekanik hiç güven vermiyo. fabrika verisi yakıtı tuttturmanız imkansız. multijet asla turbo dizel tadı vermiyo, çok hantal. yani fiat işe yaramaz. acı ve gerçek tecrübeler :(
ALİ OSMAN29.12.2012
arkadaşlar bende 1,3 aldım daha gelmedi araç tavsiyem alınacaksa 1,3 diyorum çok tutulan araç yakıtı da normal bence ve çabuk satılabilen parçasıda ucuz 1,6 tavsiye etmiyorum araştırmamın sonuçunu söylüyorum kendi yorumlarımı söylemiyorum.
ünal21.12.2012
bende aldım daha elime geçmedi ama nasıl çıkacak inanın çok merak ediyorum. yorumlara bakılırsa iyi gözüküyor.
Fatih16.12.2012
Ben kullanıyorum çok iyi bir araba mı hayır Fiyatını hakediyor mu EVET. Bana bazı akıllılar niye şunu bunu almadın diyorlar ama dedikleri arabalar en az 50 bin TL ve üzerinde.Fiat'ın servis ağı ve parçasıda bol Türkiye'de bütçeniz kısıtlı ise binilecek araba :) Motorunu soranlar var Euro 5 motor partikül filtreli yani kara duman atmaz asla ve daha sessiz çalışıyor.Tek kötü yani birazcık direksiyonu sert başkada sıkıntım yok
mümtaz15.12.2012
2012 fiat line urba almayı düşünüyorum. tavsiye edermisiniz.
ahmet16.11.2012
ben o km yeni linea aldım çok mükemmel kullanması, çok rahat mükemmel almak isteyenler tavsiye ederim
muhammer09.11.2012
astıra da ne varki arkadaşlar motor yine fiat urbanla aynı yani fiat motor daha ne yoruma gerek yok fiyata bakmak lazım enayi parası vermeye gerek yok bence saygılar...
serdar08.11.2012
arkadaşlar şu anda 131 şahinim var bu 2008 den buyana FİAT biniyorum tipo ve uno hariç bütün modellerine bindim yani şuanda bindiğim arabam 11'inci arabam palio multijetim ve albea multijetim vardı yakıtı çok mükemmel di şimdi tek hayalim LİNEA sorgusuz sualsiz alırım bazı arkadaşlar kalkışta çok ağır olduğunu söylüyorlar bence önemli olan 0km arabayı ilk olarak iyi açmak lazım araba iyi açılmazsa kör kalır benim düşüncem bu

bazı arkadaşlarımız linea almak istiyorlar bilenlerden fikir almak istiyorlar bana kalırsa 2 günlük linea kiralayın test edin yani ben böyle düşünüyorum
emre26.10.2012
arkadaşlar ben aldım 4500 km oldu. araç parasına göre gayet güzel donanımlı ve gösterişli. aracı gece yıkayıp iç ışıgı yanarken camdan ön konsolun görüntüsüne hastayım. inanın 70 - 80 tl lik araçta bu görüntü yok. bendeki 1.3 hızlanmada sorun yok. kolay kolay makasta bırakmıcak bi araba. 1. viteste falanda şöför adam için hiç sıkıntı yok. kim demiş küçük viteste hiç gitmio diye hepsi yalan. Sadece dik yokuşta kalkarken benzinli veya gazlı gibi az gaz verirsen kasa ağır oldugundan yetmeyebiliyor. sende ona göre gaz vereceksin. kaldıki arkadasta 1.6 motor 60 tl lik araç var oda o rampada zor kalkıyor. yani kimse bahane bulmasın araç o paranın fazlasını hakediyor. ben iyiki almışım. bir daha olsa yine bunu alırdım. küçük bi kaç ayrıntı için 30 - 40 tl fazla veremem. vereceksen 100 - 150 fazla ver 0 mercedes al.diğer arabalardaki lineadan abartılı farklı degil çünkü. hep ucuz olduğundan böyle. fiyat artsa kıymetlenir ama bu millet iyiliktende anlamıyor. artısı eksisi göz önüne alınıp diğer marka arabalarla vicdani bi karşılaştırma yaparsak 1.3 urban yeni linea şu an en az 55 tl olmalı. yada diğer araba firmaları bizi kazıklıyor onların fiyatları biraz düşük omalı.mesela dizel linea ile dizel toyota arası o kadar para edecek hiç bir halt yok. evet toyota daha kalite ama en en en çok 5000 tl oynar o fark gerisi haram para.
by kararsız20.10.2012
linea 1.3 leri 1 viteste kalkışı yavas diyorlar dogru mu kullanan arkadaslar varsa yazabilir mi
sadık17.10.2012
arkadaşlar ikinci el piyasası nasıl elimizde kalmasın?
cemil10.10.2012
arkadaşlar bu yeni çıkan LİNEA ların motoru (multijet-II euro 5) tipindemi yoksa 2 yıldır piyasada olan multijet midir. bilgi veren olursa memnun olurum.
volkan21.09.2012
arkadaslar ben yeni aldım ticariye takıcam ticarici arkadaslardan yorum bekliyorum linea hakında
mehmet19.09.2012
arkadaşlar ben aldım ve biniyorum vede çok memnunum aradığım herşey mevcut diğer marka olan markalardaki doluluk neredeyse var yakıtı ekonomik sürekli binen için çok iyi bir araç benim araç şuan 5400 km de bu araçla abartısız konya ankara arasında 210 a kadar çıkdı bu dolulukda bu fiyat gayet iyi düşünmeye gerek yok alın ve binin ne demek istediğimi anlayacaksınız...
balinga03.09.2012
1,3 urban mayıs ayında ilk çıktığı hafta aldım 10 bin km oldu şu anda hiç bir sıkıntım yok yakıtı çok düşük nerdeyse fabrika değerleri ile birebir örtüşüyor arayan eksiklerini bulur elbette ama bu paralara bu kadar ekonomik dizel sedan araç yok ille de sedan olsun az yaksın diyorsanız en doğru tercih.Full donanımlı bir araç istiyorsanız da lounge modelini alabilirsiniz aradakı fiyat farkı çok fazla değil. yıllık vergisi 480 tl ve ilk 10 bin bakım fiyatıda 170 tl dir.
samet ulaş17.08.2012
Arkadaşlar ben nasip olursa bu arabayı aldım sayılır..tecrübe etmiş yada etmekte olanlarınız varsa fikirlerinizi öğrenmek isterim.
dursun baba13.08.2012
ya 2012 model actual modeli var bizde ön panelden ayaklarımızın bulunduğu yerden motor sıcaklığı fazla geliyor içeriye yetkililer buna bir baksa
remzi05.08.2012
linea almak istiyorum ama bi bilgim yok linea hakkında bilgisi olan varsa ( olumlu / olumsuz yanları ) rica etsem yazabilir mi?
Yorum Yaz
İsminiz
Yorumunuz (Lütfen küçük harfler ile yazınız)
Onay Kodunuz

Onay Kodunu Giriniz


Paylaş
Eklenme Tarihi : 05.06.2012
İncelenme Sayısı : 148,580
SIFIR KM ARAÇ ARAMA
Araç Türü
Yakıt Türü
Silindir Hacmi
Vites Tipi
Kasa Tipi
Maksimum Fiyat
Sıralama Şekli