Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium

Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium
Liste Fiyatı
76,840 TL
Son Fiyat Değişimi
%7.92
Teknik Değerlendirme
Maliyet
66 
Tüketim
70 
Performans
57 
Özellikler
72 
Çarpışma Testi Sonuçları
Teknik Özellikler
Silindir Hacmi1560 CC
Beygir Gücü115 HP
Maksimum Tork270 Nm
Maksimum Hız184 Km
0-100 Km Hızlanma11.3 sn
Şanzıman TipiDüz Vites
Vites Sayısı6 ileri
Yakıt TürüDizel
Şehir İçi Tüketim5.4 lt
Şehir Dışı Tüketim4.1 lt
Ortalama Tüketim4.6 lt
Km Başı Tüketim18 Krş
Yakıt Deposu53 lt
Co2 Emisyonu119 gr
Uzunluk4380 mm
Genişlik1828 mm
Yükseklik1626 mm
Boş Ağırlık1390 kg
Bagaj Hacmi432 lt
Karoser TipiMiniVan
Yıllık Vergisi 945 TL
Standart Donanımlar
Sürücü Hava Yastığı
Yolcu Hava Yastığı
Yan/Perde Hava Yastığı
ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
ESP (Elektronik Denge Sistemi)
ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
Park Sensörü / Sistemi
Elektronik Park Freni
Cruise Control (Hız Sabitleme Sistemi)
Hill Holder (Yokuş Kalkış Sistemi)
TPMS (Lastik Basınç Uyarı Sistemi)
Klima / İklimlendirme
Yol Bilgisayarı
Direksiyondan Kumanda Sistemi
Ön Kol Dayama Ünitesi
Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
Ön Sis Farları
Xenon Farlar
Çelik / Alüminyum Alaşım Jantlar
Navigasyon / Multimedya Sistemi
Start-Stop Sistemi
Sunroof / Cam Tavan
Deri Döşeme Koltuklar
Foto Galeri
Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium Resimleri
Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium Resimleri
Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium Resimleri
Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium Resimleri
Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium Resimleri
Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium Resimleri
Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium Resimleri
Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium Resimleri
Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium Resimleri
Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium Resimleri
Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium Resimleri
Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium Resimleri
Yorumlar
A.YAZGI15.05.2015
bende 2014 model x paketlisi var mükemmel bir araba hiçbir kusuru yok kesinlikle titanium alacaklara da önerim x paketli alın (otomatik bagaj kapağı xenon farlar ve cam tavan) özelliği için 3 bin tl çok iyi bir fiyat arabanın sürüş keyfi dışında arka koltuklarında oturması da ayrı bir keyif çok konforlu geniş ve ferah
serkan26.04.2015
2yıldır c max x paket kullanıyorum. bu araç yakıt tüketimi 1500 kg. yakıt verileri 90 km sabit hızla giderken verilir. 100 110 da çok artar bilmeden yazanlar var ben 90 da cruise da denedim yakıt tutuyor. gerçekten çok memnunum. ses çok değili. yol tutuş ve konfor çok iyi...
Yasin14.04.2015
Yeni kasa bu yılın ikinci yarısında Avrupa'da görücüye çıkıyor. http://www.ford.co.uk/Cars/FutureVehicles
MAZDACI13.04.2015
hüseyin şasnlı ya.....
arkadaşım bendede 2012 tıtanyum x paket vardı..ben yol bilgisayarından takip etmem yakıtı..pompadan takip ederim.benim aracım ş.içi 25 krş. uzun yolda 21 krş.şuan araç 12,000 km.de..
hüseyin şanlı10.04.2015
valla bende 2013 c max titanyum aldım.bir ay oldu.şehir içi yakıtı çok önemli değil.ancak uzun yolda sürücü ve ön yolcu var araba boş ortalama 105 km/hız da yakıt 6 (altının)altına düşmüyor.halbuki veriler uzun yolda en fazla 5 olması gerektiğini söylüyor.yakıtı nasıl düşürebilirim.
ibrahim04.04.2015
arkadaşlar bu aracın yeni kasası ne zaman gelecek ?
ikincisi yakında bu aracı sıfır alan arkadaşlar fiyatını paylaşabilir mi?
Murat16.02.2015
Selamlar tekrardan ; polemiğe girmek istemem ama burda Yazılan ve yapılan yorumlar ortadadır Şahsi kanaatini bildiren o kadar çok insan var ki araçlarla ilgili hepsinde olum olsun
Olmasın herkes fikirlerini rahatça yansıtıyor buna olanak sağlayan siteye çok teşekkürler her model her markada yapılan yorumlar doğruların yansıtıyor pişman olanda var olmayanda
Arif15.02.2015
Bazı yorumlar Ford personeli tarafından yapılmış gibi duruyor. Eskişehir'de yaşayan biri olarak satış, ikinci el, yedek parça ve servis bağlamında arkanıza bakmadan kaçın derim. Araba güzel, başka illerde şubenin kalitesine göre tercih edilebilir.
Murat01.02.2015
Aracı 2013 yılında aldım markasını vermiyorum SUV araç alıcakken bu araca yöneldim.Tespitlerim C-MAX kendi kendini park edebiliyor. Sistem park yeri bulma konusunda son derece başarılı. C Max modelin en karakteristik özelliği yol tutuşu.Yere daha sağlam basan modelin sürüş dinamikleri daha iyi. Sınıfının en iyi yol tutan modeli olarak nitelendirebileceğimiz C-MAX başarılı direksiyon tepkileriyle de mükemmel.Elektrik destekli direksiyon düşük hızlarda yumuşak yapısıyla yorucu olmaktan uzak.Fren sistemi de performansıyla ayrıca göz dolduruyor.C-MAX’in kendini en çok geliştirdiği nokta kuşkusuz yalıtım. Araç daha sessiz hale getirilmiş. Yükselen hızla beraber rüzgar sesi ise bir miktar içeriye girmeye başlıyor.C-MAX ile uzun yolculuklarda bile kafanız şişmiyor. Ayrıca benim için en önemlisi Yüksek oturma pozisyonuna sahip C-MAX’de arka koltukların rahat yapısı.Sony ses sistemi Aracın ortakonsolunu ayrı bir hava katıyor ve en çokta buna bayıldım.şiddetle tavsiye edebileceğim bir araç.
Akif01.02.2015
Ortalamanın üstünde bir kalite + konfor, aracın tüm güzel yanlarını unutturacak derecede kötü bir servis.
İlker27.01.2015
2012 model c-max 1,6 tdc titanium x paket araç kullanıyorum.Mpv sınıf bir araç alacaksanız en iyisi c max.Dış dizayn gayet hoş,içi uçak kokpiti gibi.kullanılan malzeme kalitesi kendi sınıfına göre iyi.yol tutuşu mükemmel.motor sesi ve yol sesi çok az alıyor.yüksek hızlarda 120 km/h üzerine çıkıldıkça rüzgar sesi bir miktar alıyor.aracın donanımı çok iyi.otomatik park sistemi,rezistanslı ön cam ve elektrikli bagaj kapağı bunlardan bazıları.yakıt konusuna gelince yaz döneminde uzun yolda 5000 km yol yaptım.ortalama 100 km/h hızla 4.9 lt/100km mazot yaktı(yaz dönemi olduğundan klima devamlı açık).şehir içi yerine göre farklılık gösterir.Manisa için söyleyeim ortalama 22 km hızla 6.5 lt/100 km mazot yaktı.Fren sistemi başarılı sayılır.Sürmeye doyamayacağınız bir araç.
Yavuz21.01.2015
Murat Bey haklı. Olumsuz görüşlerimin önemli bir bölümü X paketine yönelik. Titaniumda kalınır ve X paketine geçilmezse aşağıdaki bazı olumsuz yorumlarım geçersiz olacaktır. Öte yandan konfor için ödediğimiz paranın ötesinde ciddi sıkıntıları var. Özellikle de servis ile ilgili. Servisten çok canım yandığı için aracımı elden çıkardım açıkçası.
Murat17.01.2015
Merhaba Yavuz arkadaşa katılmıyorum Donanım ve malzeme işçiliği mükemmel bir araç sadece olumsuz dedikleriniz titanyum x pakete Özgü onuda bende aracımı Sıfır aldım sağ olsun bu söylediklerinizi satış danışmanı arkadaş uyarması üzerine tıtanyum pakette kaldım araç ve donanımı mükemmel olan bu araçta Artı konfor istenirse bunun tabikide bir bedeli olacak
arda15.01.2015
çok güzel focus ile aynı
Yavuz15.01.2015
Olumsuz Görüşlerim
- Lastik fiyatları kabus gibi. Az bulunan bir ölçü olduğu için (215/50/R17) standart lastiklerin neredeyse iki katı pahalı.
- Kimilerine göre konforuna ve sağlamlığına diyecek yok belki; ancak bazı parçalar ya işlevsel değil ya da çok dandik (Ör: Bebek aynası, isofix girişleri, bagaj rafı, vs.).
- USB girişi çok gereksiz bir yerde. Ulaşması kolay değil.
- 3-4 yıldan sonra her araba kadar arıza çıkartıyor. Arızalar başlayınca yenilemek lazım. Uzun yıllar binilecek bir araba değil. Çünkü bugüne kadar gittiğim servislerde servis kalitesi zayıf. Evet servis ağı belki çok geniş; ancak servislerde arabaya verilen paranın karşılığı alınamıyor. Sırf servis yüzünden arabayı sevmesine rağmen markadan soğuyan çok sayıda arkadaşım var. Ben en son Temmuz ayında tam bakıma soktuğum arabadan Kasım ayında motor yağı eksik uyarısı alınca servise karşı kafamda soru işaretleri oluştu. Üstelik ikinci gidişimde motor yağı parasını da ödemek zorunda kaldım. Yılda 20.000 bile yapmadığım için tuhaf bir durum.
- Özellikle ön cama dikkat. Atermik ve resistanslı olduğu için diğer camlardan 2-3 kat pahalı. Orijinal cam değişim maliyeti 2500 lirayı geçer. Kasko bunun yüzde yirmisini ödemenizi bekler. Ücretsiz yerli cam ise 1300 TL civarında.
- Diğer olumsuz düşüncelerimi burada sıralamıyorum. Ancak en geç 1 hafta içinde çiziksiz, boyasız, orijinal aracımı satmak için can atıyorum.
Yavuz15.01.2015
Olumlu Görüşlerim:
- Sanırım Türkiye genelinde Ford personeline yapılan güzel indirimler ve biraz da filo satışları nedeniyle ikinci elde bol ve nispeten ucuza bulunan bir araç.
- Sıfır fiyatı için bile ucuz denebilir. Sahip olduğu zengin donanıma ve Türkiye genelindeki pahalıya boş otomobil satma anlayışına bakılırsa bu fiyata şükretmek lazım. Ancak sıfırını almak bu aralar kimilerine pek mantıklı gelmeyebilir, yeni kasa lansmanı yakındır.
- Yol tutuşu çok iyi. Yüksek hızlarda güven veriyor.
- Otomatik bagaj kapağı, karartılmış arka cam ve güneş perdeleri gibi bazı teknolojiler özellikle aileler için oldukça işlevsel olabiliyor.
mahmut18.12.2014
10 yıl önce 27 bin liraya trend tdci aldım.10 yıl keyifle bindim, şehir içi trafikte bir kere toyota yaris , bir kere de polo bana hafifçe çarptı, iki araba da haşat oldu, ben de çizik bile olmadı.on yıl sonra anında 26 bin liraya sattım. alıcı parasıyla beraber geldi, parası batsın, evin önünde yatsın demek istedim, ama yeni araba için satmalıydım. şimdi daha büyük bir arabaya biniyorum. demem o ki, alın bu arabayı memnun olacaksınız.
Yavuz25.11.2014
C-Max hem de Grand C-Max modellerinde yeni kasa 2015 yılında görücüye çıkıyor. http://www.ford.co.uk adresinde CARS / FUTURE VEHICLES bölümünde yeni kasa görülebilir. Ya da doğrudan şu adres: http://www.ford.co.uk/Cars/FutureVehicles
gökhan25.11.2014
Şu bilinmelidir ki fortlarda neden dir bilinmez motor sesi hep var olmustur ruzgar sesi ayri bi problem bi turlu cozemediler verdigin paraya bu rezilligi yasamak ayri bi dert 2 ayri fort araba kullanicisi olaraktan söyluyorum guvenilir arac olmasi artisi bende c max dusunuyordum hatta cook ta begenmistim ama bu yorumlardan sonra itici geldi ayni sekmentte olan toyota dusunuyorum onlarda boyle bi sorun olacagini sanmiyorum ki bu modeli arastirdim kanaate vardim bende fort devri kapanmistir sikayet uzerine hep servisin herseye ayri ucret istemesi bu da ayri...
Deniz07.11.2014
herşeyi bir kenara koyun, 2013 te 60 bin tl ye aldığım arac, suan 2013 ü 70 bin, 2014 ü 77 bin.
Hakkı24.10.2014
Tekrar Merhaba
Araba 15.000 Km.de Yine İzmir-Mersin arası yolculuk yaptım. Arabada 5 kişi vardı. Ortalama 110 Km ile gitmeye çalıştım. Yakıt ortlaması 5.6 dan 5.7 ye yükseldi. Yani uzun yolda bile 100 km hızla 5.5 litrenin altını görmek mümkün olmuyor (anlık tüketimden bahsetmiyorum). Arabanın çekişi 1500 motor devrinin altında çok zayıf , neredeyse hiç çekmiyor. Motorun gücü 1500 devirden sonra hissediliyor ve 3000 devire kadar sorunsuz PSA grubuna ait bu motorun teknolojisi artık demode. Ford kendine yeni bir dizel bulmalı. Rüzgar sesi camlar kapalıyken duyulmuyor. Sıcak havalarda camı açmak yerine klimayı açıyorum ve gayet performanslı bir kliması var. Sathi kaplama yollarda yol sesini çok alıyor. (Yol sesi almayan başka model araba varmı bilmiyorum). Yinede aynı sınıftaki (MPV sınıfı) arabalarla kıyasladığımda verdiğim parayı hakeden bir araba olduğunu düşünüyorum. Ford bu arabada 130 hp.lik , 320 torkluk bir motor kullansa(bence iyi bir alternatif olur) fiyatınıda yüzbinlere yükseltir diye düşünüyorum.
Barış12.10.2014
Poyraz Bey,
Aracı "kötüleme" nedenim belirttiğim sürede döviz %13 ötv %4-5 artmışken aracın fiyatının %32 artmasıdır en başta.
Ben aracı aldığımda titanyum x pakete 60.900 tl fiyat çekmişlerdi en son ve indirimdeydi benimki de 59 bine gelmişti. Donanım olarak x paket olmasa bile çok çok iyi seviyede idi.Sizden kısa bir süre aldığım da iyi bir indirime denk gelmiştim onu da ayrıca belirteyim. 37 bin km kullandım tam 1 senede.
1- 90 km ve üstü hızlarda açık sol camdan aldığı uğultu/rüzgar yalpalama sesi tahammül edilmez bir sorun
2- Gayet güçlü hp ve torka rağmen alt devir ölülüğü ciddi can sıkıcı bir sorun!!
3- Klima ilk 5 binde idare eder gibiydi sonrasında max seviyede dahi Güney sıcaklarında fan üfler gibi bir noktaya geldi.Kesinlikle berbat bri kliması var!! Aynı ortamda ilk 5 dk 2.seviyede sonra en düşük seviyede (1.seviye) yeni aracımda buzdolabı gibi hissediyorum!!
4- Ön cam sağ ve sol direklerin gereksiz ve şekilsiz kalınlığı görüşü kıstlaması da apayrı bir yol görüş ve güvenlik sorunu.
O yüzden nedense aralara saçma salak kelebek camlar konulmuş.
5- Ani/panik frenlemelerde ciddi bir kayma var abs.ye rağmen
6- Yakıt tüketimi normal kullanımda 6 lt performansta ise 6,8 -7,2 lt civarında. 37 bin km ort.mam 6,5 lt idi. Araç alt devir sağırlığı yüzünden sürekli bastırma yüksek devir yapma ihtiyacı hissettiriyor ş.içinde o yüzden dizel ekonomisini göstermiyor. (çok sabırlı ve gaz pedalının altında yumurta olanlar için biraz daha iyi olabilir ayrı konu)
Pozantı-Mersin arası bir densiz ile otoban virajlarına 170-180 ile girmeniz bir aracı iyi yapmaz o yolda bu virajlara aynı süratle giren şahin doğan da çok görüyorum ayrı konu eminim onların sahibide eve varınca çok şükür doğanıma/şahinime süper arabaymış sağ salim vardırdı diyordur.
ali ihsan15.09.2014
arabamı 2013 martta aldım ttanyum x opsinel ful yani arac cok iyi kullanımı yakıt cok iyi keyifli tek şikayetim 100 km sonra rüzgar sesigeliyor ama deger test yaptım araclardan jetta pasat tan iyi ekonomik bir arac ufak görülsede geniş ferah bir arac
Deniz12.09.2014
Bugün aracımı 1 yıl/15.000 bakımı yaptırdım. 309 tl tuttu. Bunu da 6 taksite böldüler. Dizel araç bakımları maliyetli olur sanıyordum ama bana çok hesaplı geldi.
poyraz Demir22.08.2014
Arkadaşlar (Barış) isimli bir arkadaşımızın yorumu dikkatimi çekti ve ben oradaki anlatılanlara kesinlikle katılmıyorum vede inanmıyorum,kusura bakmasın barış bey 2013 mayısında 59 bine aldığını söylemiş arabayıda oldukça karalamaya çalışmış,bende aynı aracın full olanını aldım,barıştan önce 63.750 tl,ve o kadar memnunumki bunu anlatamam,sadece şu kadarını söyleyeyim,pozantıdan mersine gelirken bir ayarsız hadsizlik yaptı ve gece gece kapıştık inanın 170-180 aşşağıya düşmeden o virajlara girmek zorunda kaldım ve hala arabada bende Allaha şükür tek parçayız,her haliyle süper bir araç cümlemise kazasız belasız kullanmak nasip eylesin.....hepinize saygılar...
AA16.08.2014
Arabanın yüksekliği yeterli , emin olun ama biraz aşağıda konumlandırılmasının sebebi virajlarda yol tutuşunu arttırmak istenmesi .
Hakkı13.08.2014
Tekrar merhaba. Araba 9 000 Km yi geçti. Genellikle şehirdışı(%80) kullandım. Uzun yol olarak İzmir-Mersin yaptım. Duble yollarda 110u geçmedim, otoyolda 125 km sabit hızla gittim. 9000 km ortalaması 5.6 Lt. ve aşağı kesinlikle inmiyor. Kullanımı çok rahat. Virajlara hızlı girdiğinde arada bir kokpit ve kapılardan gelen sesleri (çıt diye) önemsemezsen verdiğin parayı fazlasıyla hakeden bir araba.
cmaxx12.08.2014
aracın ltı yere yakın gibi geldi. ülkemiz yolları malum tümsek cukur ne ararsanız var. bu aracın altı yere vurur mu.herkese kazasız belasız, keyifli sürüşler
Yavuz06.08.2014
Türkiye'de ödediğin paranın hakkını veren otomobil bulunamaz. Mantık olarak olanaksız. Tuhaf ÖTV politikalarını dayatan sistemin yanı sıra konfor ve kalitede sürekli çıtayı aşağıya çeken otomotiv distribütörleri bu durumun başlıca sorumluları. Bu nedenle her modelin fiyatını eleştirmek artık kısır bir döngü. Öte yandan tüm suç devlete ve distribütörlere de yüklenemez elbette. Hedef kitlenin talepleri çok sınırlı ve başka ülkelerin standart donanımları için gereksiz para ödemeye hazırlar. Gereksiz kasarak, kârdan zarar ederek böyle bir hedef kitleye mükemmeli vermek için uğraşmak da pazarlama aptallığı olur ancak. Bu belki gereksiz ve subjektif yorumdan sonra belirtmek isterim ki C-Max 1.6 TDCI Titanium X paket kendi segmentinde ödediğin paranın hakkını en iyi veren araç. Hele de temiz ikinci elini bulursanız :)
AA01.08.2014
Haziran başı tatile gittik ortalama 100 ile gittim giderken 4.3 , gelirken 120 civarı geldim malum tatil dönüşü yol çekilmiyor o zamanda 4.8 ortalama 4.5 yakıt tüketti araba. Yakınlarda Eskişehir-Ankara yaptım 160 km/h ile gittim 5.4 litre yaktı yakıt konusunda çok cimri bir araç iyiki almışım
Semih volkan21.07.2014
Merhaba arabayi 2011 de sıfır aldım . Ilk gunden beri severek kullanıyorum. oncelikle arabanin full +full yani titanium x olmasi bence büyük bir artı bunu zaman geçtikçe ozelliklerini kullandikca anliyorsunuz. Arabanin suspansiyonlari fordda gorulmeyecek kadar iyi . Kapi iclerinde ufak tefek sesler yine var klasik ford işte. . Ama bu araba mpv segmentinde kesinlikle açık ara önde buna eminim hemde heryonden. Bu kadar ağır bi arabanin 5.4 litre yakmasi harika bence . Yazilimi guncellendikten sonra 1. Vitesteki ağırlık ortadan kalkiyor bu da bilginize hatta yakiti dusurende o yazılım. Her neyse işin özü araba parayı hakediyor surusu inanilmaz rahat. Saygilarimla
YAŞAR GENÇ19.07.2014
Arkadaşlar aracın vites değiştirme yönergelerine uyun, eğer az yakmak istiyorsanız. Devirli kullanırsanız ve agresif davranırsanız az yakmasını beklemeyin. Sonuçta aile arabası kullanıyorsunuz. Hız için üretilmemiş bir araç. Ama 200 km/saat rahat görüyor bunu da belirteyim. Düz yolda, şehirler arası yollarda da sizi performans olarak rahatlatır. Endişeniz olmasın. Otobanda sol şerit hep sizin. Spor arabalara yol vermek şartıyla...)) Uzun yolda hız sabitleyiciyi açıp 9 hoparlörlü müzik sisteminin keyfine varın. arabanın konforu, yol tutuşu ve verdiği güven sizi büyülüyor. Bu fiyata bundan fazlası olmaz kimse kusura bakmasın. Daha iyisini arayanlara 4x4 tarzı öneririm.
Deniz17.07.2014
Geçen yıl c-max titanyum 1.6 TDCi aldım. Arkadaşların dediğini gibi öyle çok az yakan bir araç değil. Şehir dışı, düz yolda hiç bir zaman 4.5 lt yakıta düştüğünü görmedim.
Araba güzel, rahat, konforlu, geniş, donanımlı ama yakıtta çok ekonomik değil. Şunu da belirtmeliyim ki aracımdan çok memnunum ve değiştirmeyi veya satmayı düşünmüyorum. Dürüst olmak gerekirse dizel renault motoru hem çok ekonomik hem de randımanlı. Yine de kalite için kesinlikle C-Max.
YAŞAR GENÇ09.07.2014
Şehirdışı yakıt tüketimi test verisi 100 km de 4.5 lt. ort. hız. 95 km/ saat. Araç yükü 4 kişi bagaj yarım dolu. Mesafe gaziantep-kahramanmaraş
zeki tenker08.07.2014
yokuşta kalkışta bayılıyor onun haricinde bir sıkıntı yok
Adem05.07.2014
Ramazan başlamadan antalyaya gittik ortalama 100 km/h ile yol bilgisayarı en son 4.3ü gördü klimada açıktı veriler gayet doğru yakıtla ilgili herhangi bir sorun yok
YAŞAR GENÇ20.06.2014
Bu segmenteki en iyi araç idea ediyorum. Otobanda sol şeritten asla ayrılmıyorsunuz. Motor tek kelime ile harika.
FERHAT18.06.2014
ERDAL BEY Yorumunuzun Altına İmzamı Atarım... KAzasız Belasız Sürüşler...
Erdal06.06.2014
30.12.2013 tarihinde Titanyum x paket ve oto.park sistemli sıfır aldım. Aracım şu an 2 bin km de, bunun yarısı ş.içi, yarısı ş.dışında yapıldı. Fiyatına ve sınıfına göre araç gayet iyi. Eleştirilecek yanlarını bulmak istedikten sonra, dünyanın en iyi arabası bile olsa bulunur. Bu yüzden en iyi araba, paranla alabildiğin arabadır ve bana bu araba en iyi araba gözükmektedir. Herkese kazasız belasız iyi sürüşler dilerim.
YAŞAR GENÇ27.05.2014
Merhaba arkadaşlar,arabayı tanıdıkça aldığıma seviniyorum. Bir kere şunu çok net ifade edeyim arabanın kullanımı çok zevkli insanın içinden inesi gelmiyor.ön korpit dizanından arka bağaj diyanına kadar herşey en ince detayına kadar düşünülmüş. Camlar karartılmış, arkada oturan yolculara her türlü konfor sağlanmış.direksiyonun yumuşaklığı ve daha sayamadığım özellikleri. Arabanın hakkını yememeli. Yakıt ve performans doğru orantılı. Eğer performans istiyorsanız yakıttan vazgeçeçeksiniz. Eğer ekonomi istiyorsanız sakin kullanacaksınız. Sakin kullanımda yüzünüzü kesinlikle güldürür. Bu arabayı kıyaslarken lütfen aynı segment ve aynı ağırlıktaki arabalarla kıyaslayın aksi halde uçurumların olması doğaldır. Son testimde 100 km de 5 lt. yakıt gördüm. ortalama hızım 101 km/saat. Uzun yol verisi. Şehir içi 6.5 -7 arası ortalama verisi var. Yoğun ve kalabalık dur kalk olan bir trafikte . Kesinlikle süspansiyon mükemmel yumuşak yoldaki engebeleri iyi absorbe ediyor. Yalıtım sorunsuz. Sony müzik sistemi harika. Sesi çok açmamak kaydıyla. Çok açınca bazı parçalarda bas çok yüksek vuruyor. Bence kim ne derse dessin gidin plazalarda binin , test edin , kararı siz verin. Güçlü, cüsseli, kemikli ve konforlu bir araç. Yol tutuşu pürüzsüz. Otobanda uçakta gider gibi. Yokuş kalkış desteği ile yokuşlar sorun değil. Park pilot Otomatik park ile park sorunu yok. Otomatik bagaj kapağı biraz kibar olunduğu takdirde gayet başalı. Cam tavanın açılmaması eksi düşünülebilir. Ama mühendisler muhakkak bunu düşünmüşlerdir. Çünkü sanruf günümüzün vazgeçilmezlerinden biri. Belkide güvenlik konusunda sıkıntı oluşturabilir. Bilemiyorum. Bence tek eksiği otomatik vites seçeneği.İnce yanak lastikler spotif duruyor ama Türkiye koşullarında kalın yanaklı lastikler daha kullanışlı. Malum yollarımız her yerde aynı değil. Uzun yolu seven, tatili arabayla yapma merakı olan ve konfor ile güveni bir arada yaşamak isteyenlere tavsiye edilir.
Barış21.05.2014
2013 Mayıs sonunda 59 bine aldım Titanium oto parklı olanını. Şimdi 78 bin fiyat var. Bu sürede döviz %13 artmış aracın %32.
1- Araç çok çok ekonomik değil 6,5 lt ort. 100 kmde. Çok narin ve ekonomik kullanımda 6 yı görür.
2-Yol tutuş perf. falan iyi ancak dik yokuş kalkışlarında hillholdera rağmen,1.vites ciddi sorun, araç patiye kalıyor, ats devreye giriyor araç gitmiyor balatalar leş gibi kokuyor.
1den 2. ye geçirdin mi dik yokuşta araç hemen bayılıyor. Ankarada dik yokuşlarda araçtan neredeyse nefret ettim.
3- Aracın ön cam sol ve sağ direkler gereksiz kalınlıkta cddi biçimde görüşü engelliyor, kazaya neden olabilir.
4- Konforu, koltuk genişlikleri arka koltuk diz mesafesi ve bagaj gayet iyi. Araç uzun yollarda yormuyor, debriyaj vites vb pamuk gibi, otomatik aratmıyor.
5- Muadillerine göre motor gücü ve torku iyi. Zorlanmadan 190-195 görüyor araç.
6- Eski aracım Jetta tsi benzinli ile 122 lik 1000 km uzun yolda 5,8 lt/100 km ile tamamladım 100-130 arası. Bu dizel
C-Max de aynı yol ve performansda 6 lt nin altına indiremedim. Bunu da not alın. Yani öyle yakıt cimrisi bir araç falan değil. Ses sistemi Sony vb olmasına rağmen 2008 Jettanınkinin yanına yaklaşamaz ama yine de iş görür.
C-Max in frenleri ise beğenmedim ve güven vermedi. Çabuk kızaklama eğilimi var Abs olmasına rağmen araç kayıyıor sert frende.

SONUÇ: Aracımın 2. eli şu anda geçen seneki fiyatından daha yüksek. Şaka gibi ama öyle. 78 bin tlye kesinlikle alınacak bir araç değil. 60-65 bin tl arasında olursa gideri var.
Skoda Octavia elegance Jetta tsi trendline, Nissan Qashqai vb bence çok çok daha iyi araçlar.
Neticede 35 bin kmlik deneyimden sonra yakında C-max devrini sona erdirmeyi ve tekrar tsi motora geçmeyi düşünüyorum.
Hakkı14.05.2014
Aracı alalı 1 ay oldu. Şu an 1900 km.de Titanium x paket. Serviste altına ses ve su yalıtımı için izolasyon yaptırdım. Arabayı işe gidip gelirken (gidiş-geliş 60km) kullanıyorum. Yolun çoğu çevre yolu. Ortalama tüketim 5.6 lt. Bence MPV sınıfında verdiğim parayı hakeden bir araç. Daha iyi ses yalıtımı, daha kaliteli malzeme ve daha güçlü motor seçeneği olsa herhalde bu fiyata olmazdı. Aracın beğendiğim yönleri;iyi yol tutuşu, rahat kullanımı, ses sistemi. Beğenmediğim yönleri; 1. vites devrinin düşük olması(kalkışı güçlü dolayısıyla yavaş) , bilgi ekranlarının çok küçük olması , arka koltuklar ile bagaj arasındaki boşluk ve otomobil gibi altının yere yakın olması.
deniz13.05.2014
otomatik park özelliği x paketle ilgili değil. Titantum ve trendy modellerinde 1000 tl bir fark ile taktırılıyor. Çoğunlukla fabrikadan takılmış olarak geliyor.
zetdr2811.05.2014
hayırlı olsun yaşar genç bey güle güle kullanın acaba ne kadara aldınız fiyatlar çok artmış titanyum x paketmi sizin araç? ayrıca bu araç asfalt açısından tasarlanmıştır yol tutuşu artsın diye ince yanak lastikler kullanılmıştır bu durumda da bozuk yolda elbet ses olur...
ilkay09.05.2014
yanlış ifade ettim.otmatik park Xpaketi olmayanlarda yokdiye biliyorum.X paketsiz titanyumlara ekstra yaptırılıyor mu?yapılıyorsa faitı konusunda bilgilendirirseniz sevinirim.selamlar.
İlkay08.05.2014
C Max titanium bir araç almayı düşünüorum.Anladığım kadarıyla X paketlilerde oto park özelliği yok.Sadece oto park ilaves yapılıyor mu?Yapılyorsa fiatını bilen var mı?Selamlar.
YAŞAR GENÇ08.05.2014
arkadaşlar 1 ay oldu aracımı alalı. yazılan bütün yorumları okudum. hatta bütün sitelerdeki, yabancı sitelerde dahil hepsini okudum. kararsızlıklarım vardı. ama şu an şunu gönül rahatlığı ile söyleyebilirim alınabilecek bir araç.yazılan yorumu okudum hiçbir yerinden ses gelmiyor böyle birşey yok.hatta yalıtımı o kadar iyi ki korna sesinin zayıflığından şikayet ediyordum. arkadaşlarım biz kornaya basalım sen karar ver dediler ve dışarıdan dinlediğimde korna sesinin gayet net olduğunu anladım. ayrıca yalıtımın nedenli kuvvetli olduğuna kanaat getirdim. benim 16.cı aracım.bir çok marka ve model araç kullandım. arabadan anladığını düşünen ama anlamayan çok kullanıcı gördüm. hatta bazı yorumcuların hiç arabaya binmeden araba hakkında sitelere yorum yazdığını bile okudum.araba hakkında memnuniyetim 10 üzerinden 10. yol tutuş yakıt performansı çok iyi.dizel ve bu tonajda bir araç için yakıtı makul. uzun yolda 5 lt. yakıyor ,şehir içi ortama ise 7 ile 7,5 lt. tabi şehrinizin durumuna göre değişir mesela benim bulunduğum yerde ortama her 200 metrede bir ışık var. dur -kalk bence 7 -7-5 gayet makul. daha önce astra 1,3 cdti aracım ile aynı yolda 6,5 ile 7 lt arası zaten yakıyordum. ortama 0.5 ile 1 lt arası bu konfora değer. sonuçta bu bir aile arabası ve fiyatına göre kaliteli ve tatminkar. yoksa daha fiyatlı arabalarla hak verirsiniz ki karşılanmaz. güvenebilecek bir yorumcu arıyorsanız yorumlarımın faydasını görürsünüz. mühendisler herşeyi düşünmüş. size konforu yaşamak kalıyor. hayırlı günler...
h mülayım06.05.2014
c maks almakiçin tam karar vermişken yorumlardaki heryerinden ses ve gürültü geliyor yorumu böylebir markaya yakışmasa gerek kesin demeyim ama aramızda mesafe oluştu üzgünüm
Fatih26.04.2014
Naci beye cevap verdim ama yayınlanmadı 2013 C max aracım var yol tutuş super savurma yok c max kullanan tekrar c max almak zorunda kalıyor araştırın görün.
mustafa eren22.04.2014
öncelikle naci bey'e geçmiş olsun diyorum ama yazdıklarını okuyunca hayretler içinde kaldım ve memnuniyetimi diğer okuyucularla paylaşmak istedim. şubat-2012'de c-max titanyum aldım halen kullanmaktayım toplam 30000 km yapmışım araçla...uzun yolda sürekli hız sabitleyici kullanırım 100-120 aralığında...aracın yol tutuşundan oldukça memnunum, hatta en beğendiğim özelliği bu, çok yüksek hızlarda bile virajlara girerken hiç firen kullanmam...aracın yol tutuşundan,izolasyonundan ve performasından çok memnunum. yakıtı da şehir içi 6.0-7.0 aralığında..daha önce 2002focus, 2006jetta, 2009passat,2011leon sıfır alıp kullandım. en çok passatı ve c-max'ı sevdim. sevmediğim tek özelliği otomatik vites seçeneğinin olmaması ve kısmen sert - sesli süspansiyonlar nedeniyle bozuk yollarda konforunun epey bir bozulmasıdır. bu durumu da iyi yol tutuşun bedeli olarak görmezden gelmekteyim.
Yorum Yaz
İsminiz
Yorumunuz (Lütfen küçük harfler ile yazınız)
Onay Kodunuz

Onay Kodunu Giriniz


Paylaş
Eklenme Tarihi : 19.06.2009
İncelenme Sayısı : 285,227
SIFIR KM ARAÇ ARAMA
Araç Türü
Yakıt Türü
Silindir Hacmi
Vites Tipi
Kasa Tipi
Maksimum Fiyat
Sıralama Şekli