Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium

Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium
Liste Fiyatı
77,500 TL
Son Fiyat Değişimi
%-0.54
Teknik Değerlendirme
Maliyet
66 
Tüketim
74 
Performans
57 
Özellikler
72 
Çarpışma Testi Sonuçları
Teknik Özellikler
Silindir Hacmi1560 CC
Beygir Gücü115 HP
Maksimum Tork270 Nm
Maksimum Hız184 Km
0-100 Km Hızlanma11.3 sn
Şanzıman TipiDüz Vites
Vites Sayısı6 ileri
Yakıt TürüDizel
Şehir İçi Tüketim5.4 lt
Şehir Dışı Tüketim4.1 lt
Ortalama Tüketim4.6 lt
Km Başı Tüketim20 Krş
Yakıt Deposu53 lt
Co2 Emisyonu119 gr
Uzunluk4380 mm
Genişlik1828 mm
Yükseklik1626 mm
Boş Ağırlık1390 kg
Bagaj Hacmi432 lt
Karoser TipiMiniVan
Yıllık Vergisi 859 TL
Standart Donanımlar
Sürücü Hava Yastığı
Yolcu Hava Yastığı
Yan/Perde Hava Yastığı
ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
ESP (Elektronik Denge Sistemi)
ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
Park Sensörü / Sistemi
Elektronik Park Freni
Cruise Control (Hız Sabitleme Sistemi)
Hill Holder (Yokuş Kalkış Sistemi)
TPMS (Lastik Basınç Uyarı Sistemi)
Klima / İklimlendirme
Yol Bilgisayarı
Direksiyondan Kumanda Sistemi
Ön Kol Dayama Ünitesi
Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
Ön Sis Farları
Xenon Farlar
Çelik / Alüminyum Alaşım Jantlar
Navigasyon / Multimedya Sistemi
Start-Stop Sistemi
Sunroof / Cam Tavan
Deri Döşeme Koltuklar
Foto Galeri
Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium Resimleri
Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium Resimleri
Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium Resimleri
Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium Resimleri
Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium Resimleri
Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium Resimleri
Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium Resimleri
Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium Resimleri
Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium Resimleri
Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium Resimleri
Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium Resimleri
Ford C-Max 1.6 TDCi Titanium Resimleri
Yorumlar
Hakkı24.10.2014
Tekrar Merhaba
Araba 15.000 Km.de Yine İzmir-Mersin arası yolculuk yaptım. Arabada 5 kişi vardı. Ortalama 110 Km ile gitmeye çalıştım. Yakıt ortlaması 5.6 dan 5.7 ye yükseldi. Yani uzun yolda bile 100 km hızla 5.5 litrenin altını görmek mümkün olmuyor (anlık tüketimden bahsetmiyorum). Arabanın çekişi 1500 motor devrinin altında çok zayıf , neredeyse hiç çekmiyor. Motorun gücü 1500 devirden sonra hissediliyor ve 3000 devire kadar sorunsuz PSA grubuna ait bu motorun teknolojisi artık demode. Ford kendine yeni bir dizel bulmalı. Rüzgar sesi camlar kapalıyken duyulmuyor. Sıcak havalarda camı açmak yerine klimayı açıyorum ve gayet performanslı bir kliması var. Sathi kaplama yollarda yol sesini çok alıyor. (Yol sesi almayan başka model araba varmı bilmiyorum). Yinede aynı sınıftaki (MPV sınıfı) arabalarla kıyasladığımda verdiğim parayı hakeden bir araba olduğunu düşünüyorum. Ford bu arabada 130 hp.lik , 320 torkluk bir motor kullansa(bence iyi bir alternatif olur) fiyatınıda yüzbinlere yükseltir diye düşünüyorum.
Barış12.10.2014
Poyraz Bey,
Aracı "kötüleme" nedenim belirttiğim sürede döviz %13 ötv %4-5 artmışken aracın fiyatının %32 artmasıdır en başta.
Ben aracı aldığımda titanyum x pakete 60.900 tl fiyat çekmişlerdi en son ve indirimdeydi benimki de 59 bine gelmişti. Donanım olarak x paket olmasa bile çok çok iyi seviyede idi.Sizden kısa bir süre aldığım da iyi bir indirime denk gelmiştim onu da ayrıca belirteyim. 37 bin km kullandım tam 1 senede.
1- 90 km ve üstü hızlarda açık sol camdan aldığı uğultu/rüzgar yalpalama sesi tahammül edilmez bir sorun
2- Gayet güçlü hp ve torka rağmen alt devir ölülüğü ciddi can sıkıcı bir sorun!!
3- Klima ilk 5 binde idare eder gibiydi sonrasında max seviyede dahi Güney sıcaklarında fan üfler gibi bir noktaya geldi.Kesinlikle berbat bri kliması var!! Aynı ortamda ilk 5 dk 2.seviyede sonra en düşük seviyede (1.seviye) yeni aracımda buzdolabı gibi hissediyorum!!
4- Ön cam sağ ve sol direklerin gereksiz ve şekilsiz kalınlığı görüşü kıstlaması da apayrı bir yol görüş ve güvenlik sorunu.
O yüzden nedense aralara saçma salak kelebek camlar konulmuş.
5- Ani/panik frenlemelerde ciddi bir kayma var abs.ye rağmen
6- Yakıt tüketimi normal kullanımda 6 lt performansta ise 6,8 -7,2 lt civarında. 37 bin km ort.mam 6,5 lt idi. Araç alt devir sağırlığı yüzünden sürekli bastırma yüksek devir yapma ihtiyacı hissettiriyor ş.içinde o yüzden dizel ekonomisini göstermiyor. (çok sabırlı ve gaz pedalının altında yumurta olanlar için biraz daha iyi olabilir ayrı konu)
Pozantı-Mersin arası bir densiz ile otoban virajlarına 170-180 ile girmeniz bir aracı iyi yapmaz o yolda bu virajlara aynı süratle giren şahin doğan da çok görüyorum ayrı konu eminim onların sahibide eve varınca çok şükür doğanıma/şahinime süper arabaymış sağ salim vardırdı diyordur.
ali ihsan15.09.2014
arabamı 2013 martta aldım ttanyum x opsinel ful yani arac cok iyi kullanımı yakıt cok iyi keyifli tek şikayetim 100 km sonra rüzgar sesigeliyor ama deger test yaptım araclardan jetta pasat tan iyi ekonomik bir arac ufak görülsede geniş ferah bir arac
Deniz12.09.2014
Bugün aracımı 1 yıl/15.000 bakımı yaptırdım. 309 tl tuttu. Bunu da 6 taksite böldüler. Dizel araç bakımları maliyetli olur sanıyordum ama bana çok hesaplı geldi.
poyraz Demir22.08.2014
Arkadaşlar (Barış) isimli bir arkadaşımızın yorumu dikkatimi çekti ve ben oradaki anlatılanlara kesinlikle katılmıyorum vede inanmıyorum,kusura bakmasın barış bey 2013 mayısında 59 bine aldığını söylemiş arabayıda oldukça karalamaya çalışmış,bende aynı aracın full olanını aldım,barıştan önce 63.750 tl,ve o kadar memnunumki bunu anlatamam,sadece şu kadarını söyleyeyim,pozantıdan mersine gelirken bir ayarsız hadsizlik yaptı ve gece gece kapıştık inanın 170-180 aşşağıya düşmeden o virajlara girmek zorunda kaldım ve hala arabada bende Allaha şükür tek parçayız,her haliyle süper bir araç cümlemise kazasız belasız kullanmak nasip eylesin.....hepinize saygılar...
AA16.08.2014
Arabanın yüksekliği yeterli , emin olun ama biraz aşağıda konumlandırılmasının sebebi virajlarda yol tutuşunu arttırmak istenmesi .
Hakkı13.08.2014
Tekrar merhaba. Araba 9 000 Km yi geçti. Genellikle şehirdışı(%80) kullandım. Uzun yol olarak İzmir-Mersin yaptım. Duble yollarda 110u geçmedim, otoyolda 125 km sabit hızla gittim. 9000 km ortalaması 5.6 Lt. ve aşağı kesinlikle inmiyor. Kullanımı çok rahat. Virajlara hızlı girdiğinde arada bir kokpit ve kapılardan gelen sesleri (çıt diye) önemsemezsen verdiğin parayı fazlasıyla hakeden bir araba.
cmaxx12.08.2014
aracın ltı yere yakın gibi geldi. ülkemiz yolları malum tümsek cukur ne ararsanız var. bu aracın altı yere vurur mu.herkese kazasız belasız, keyifli sürüşler
Yavuz06.08.2014
Türkiye'de ödediğin paranın hakkını veren otomobil bulunamaz. Mantık olarak olanaksız. Tuhaf ÖTV politikalarını dayatan sistemin yanı sıra konfor ve kalitede sürekli çıtayı aşağıya çeken otomotiv distribütörleri bu durumun başlıca sorumluları. Bu nedenle her modelin fiyatını eleştirmek artık kısır bir döngü. Öte yandan tüm suç devlete ve distribütörlere de yüklenemez elbette. Hedef kitlenin talepleri çok sınırlı ve başka ülkelerin standart donanımları için gereksiz para ödemeye hazırlar. Gereksiz kasarak, kârdan zarar ederek böyle bir hedef kitleye mükemmeli vermek için uğraşmak da pazarlama aptallığı olur ancak. Bu belki gereksiz ve subjektif yorumdan sonra belirtmek isterim ki C-Max 1.6 TDCI Titanium X paket kendi segmentinde ödediğin paranın hakkını en iyi veren araç. Hele de temiz ikinci elini bulursanız :)
AA31.07.2014
Haziran başı tatile gittik ortalama 100 ile gittim giderken 4.3 , gelirken 120 civarı geldim malum tatil dönüşü yol çekilmiyor o zamanda 4.8 ortalama 4.5 yakıt tüketti araba. Yakınlarda Eskişehir-Ankara yaptım 160 km/h ile gittim 5.4 litre yaktı yakıt konusunda çok cimri bir araç iyiki almışım
Semih volkan21.07.2014
Merhaba arabayi 2011 de sıfır aldım . Ilk gunden beri severek kullanıyorum. oncelikle arabanin full +full yani titanium x olmasi bence büyük bir artı bunu zaman geçtikçe ozelliklerini kullandikca anliyorsunuz. Arabanin suspansiyonlari fordda gorulmeyecek kadar iyi . Kapi iclerinde ufak tefek sesler yine var klasik ford işte. . Ama bu araba mpv segmentinde kesinlikle açık ara önde buna eminim hemde heryonden. Bu kadar ağır bi arabanin 5.4 litre yakmasi harika bence . Yazilimi guncellendikten sonra 1. Vitesteki ağırlık ortadan kalkiyor bu da bilginize hatta yakiti dusurende o yazılım. Her neyse işin özü araba parayı hakediyor surusu inanilmaz rahat. Saygilarimla
YAŞAR GENÇ19.07.2014
Arkadaşlar aracın vites değiştirme yönergelerine uyun, eğer az yakmak istiyorsanız. Devirli kullanırsanız ve agresif davranırsanız az yakmasını beklemeyin. Sonuçta aile arabası kullanıyorsunuz. Hız için üretilmemiş bir araç. Ama 200 km/saat rahat görüyor bunu da belirteyim. Düz yolda, şehirler arası yollarda da sizi performans olarak rahatlatır. Endişeniz olmasın. Otobanda sol şerit hep sizin. Spor arabalara yol vermek şartıyla...)) Uzun yolda hız sabitleyiciyi açıp 9 hoparlörlü müzik sisteminin keyfine varın. arabanın konforu, yol tutuşu ve verdiği güven sizi büyülüyor. Bu fiyata bundan fazlası olmaz kimse kusura bakmasın. Daha iyisini arayanlara 4x4 tarzı öneririm.
Deniz17.07.2014
Geçen yıl c-max titanyum 1.6 TDCi aldım. Arkadaşların dediğini gibi öyle çok az yakan bir araç değil. Şehir dışı, düz yolda hiç bir zaman 4.5 lt yakıta düştüğünü görmedim.
Araba güzel, rahat, konforlu, geniş, donanımlı ama yakıtta çok ekonomik değil. Şunu da belirtmeliyim ki aracımdan çok memnunum ve değiştirmeyi veya satmayı düşünmüyorum. Dürüst olmak gerekirse dizel renault motoru hem çok ekonomik hem de randımanlı. Yine de kalite için kesinlikle C-Max.
YAŞAR GENÇ09.07.2014
Şehirdışı yakıt tüketimi test verisi 100 km de 4.5 lt. ort. hız. 95 km/ saat. Araç yükü 4 kişi bagaj yarım dolu. Mesafe gaziantep-kahramanmaraş
zeki tenker08.07.2014
yokuşta kalkışta bayılıyor onun haricinde bir sıkıntı yok
Adem05.07.2014
Ramazan başlamadan antalyaya gittik ortalama 100 km/h ile yol bilgisayarı en son 4.3ü gördü klimada açıktı veriler gayet doğru yakıtla ilgili herhangi bir sorun yok
YAŞAR GENÇ20.06.2014
Bu segmenteki en iyi araç idea ediyorum. Otobanda sol şeritten asla ayrılmıyorsunuz. Motor tek kelime ile harika.
FERHAT18.06.2014
ERDAL BEY Yorumunuzun Altına İmzamı Atarım... KAzasız Belasız Sürüşler...
Erdal06.06.2014
30.12.2013 tarihinde Titanyum x paket ve oto.park sistemli sıfır aldım. Aracım şu an 2 bin km de, bunun yarısı ş.içi, yarısı ş.dışında yapıldı. Fiyatına ve sınıfına göre araç gayet iyi. Eleştirilecek yanlarını bulmak istedikten sonra, dünyanın en iyi arabası bile olsa bulunur. Bu yüzden en iyi araba, paranla alabildiğin arabadır ve bana bu araba en iyi araba gözükmektedir. Herkese kazasız belasız iyi sürüşler dilerim.
YAŞAR GENÇ27.05.2014
Merhaba arkadaşlar,arabayı tanıdıkça aldığıma seviniyorum. Bir kere şunu çok net ifade edeyim arabanın kullanımı çok zevkli insanın içinden inesi gelmiyor.ön korpit dizanından arka bağaj diyanına kadar herşey en ince detayına kadar düşünülmüş. Camlar karartılmış, arkada oturan yolculara her türlü konfor sağlanmış.direksiyonun yumuşaklığı ve daha sayamadığım özellikleri. Arabanın hakkını yememeli. Yakıt ve performans doğru orantılı. Eğer performans istiyorsanız yakıttan vazgeçeçeksiniz. Eğer ekonomi istiyorsanız sakin kullanacaksınız. Sakin kullanımda yüzünüzü kesinlikle güldürür. Bu arabayı kıyaslarken lütfen aynı segment ve aynı ağırlıktaki arabalarla kıyaslayın aksi halde uçurumların olması doğaldır. Son testimde 100 km de 5 lt. yakıt gördüm. ortalama hızım 101 km/saat. Uzun yol verisi. Şehir içi 6.5 -7 arası ortalama verisi var. Yoğun ve kalabalık dur kalk olan bir trafikte . Kesinlikle süspansiyon mükemmel yumuşak yoldaki engebeleri iyi absorbe ediyor. Yalıtım sorunsuz. Sony müzik sistemi harika. Sesi çok açmamak kaydıyla. Çok açınca bazı parçalarda bas çok yüksek vuruyor. Bence kim ne derse dessin gidin plazalarda binin , test edin , kararı siz verin. Güçlü, cüsseli, kemikli ve konforlu bir araç. Yol tutuşu pürüzsüz. Otobanda uçakta gider gibi. Yokuş kalkış desteği ile yokuşlar sorun değil. Park pilot Otomatik park ile park sorunu yok. Otomatik bagaj kapağı biraz kibar olunduğu takdirde gayet başalı. Cam tavanın açılmaması eksi düşünülebilir. Ama mühendisler muhakkak bunu düşünmüşlerdir. Çünkü sanruf günümüzün vazgeçilmezlerinden biri. Belkide güvenlik konusunda sıkıntı oluşturabilir. Bilemiyorum. Bence tek eksiği otomatik vites seçeneği.İnce yanak lastikler spotif duruyor ama Türkiye koşullarında kalın yanaklı lastikler daha kullanışlı. Malum yollarımız her yerde aynı değil. Uzun yolu seven, tatili arabayla yapma merakı olan ve konfor ile güveni bir arada yaşamak isteyenlere tavsiye edilir.
Barış21.05.2014
2013 Mayıs sonunda 59 bine aldım Titanium oto parklı olanını. Şimdi 78 bin fiyat var. Bu sürede döviz %13 artmış aracın %32.
1- Araç çok çok ekonomik değil 6,5 lt ort. 100 kmde. Çok narin ve ekonomik kullanımda 6 yı görür.
2-Yol tutuş perf. falan iyi ancak dik yokuş kalkışlarında hillholdera rağmen,1.vites ciddi sorun, araç patiye kalıyor, ats devreye giriyor araç gitmiyor balatalar leş gibi kokuyor.
1den 2. ye geçirdin mi dik yokuşta araç hemen bayılıyor. Ankarada dik yokuşlarda araçtan neredeyse nefret ettim.
3- Aracın ön cam sol ve sağ direkler gereksiz kalınlıkta cddi biçimde görüşü engelliyor, kazaya neden olabilir.
4- Konforu, koltuk genişlikleri arka koltuk diz mesafesi ve bagaj gayet iyi. Araç uzun yollarda yormuyor, debriyaj vites vb pamuk gibi, otomatik aratmıyor.
5- Muadillerine göre motor gücü ve torku iyi. Zorlanmadan 190-195 görüyor araç.
6- Eski aracım Jetta tsi benzinli ile 122 lik 1000 km uzun yolda 5,8 lt/100 km ile tamamladım 100-130 arası. Bu dizel
C-Max de aynı yol ve performansda 6 lt nin altına indiremedim. Bunu da not alın. Yani öyle yakıt cimrisi bir araç falan değil. Ses sistemi Sony vb olmasına rağmen 2008 Jettanınkinin yanına yaklaşamaz ama yine de iş görür.
C-Max in frenleri ise beğenmedim ve güven vermedi. Çabuk kızaklama eğilimi var Abs olmasına rağmen araç kayıyıor sert frende.

SONUÇ: Aracımın 2. eli şu anda geçen seneki fiyatından daha yüksek. Şaka gibi ama öyle. 78 bin tlye kesinlikle alınacak bir araç değil. 60-65 bin tl arasında olursa gideri var.
Skoda Octavia elegance Jetta tsi trendline, Nissan Qashqai vb bence çok çok daha iyi araçlar.
Neticede 35 bin kmlik deneyimden sonra yakında C-max devrini sona erdirmeyi ve tekrar tsi motora geçmeyi düşünüyorum.
Hakkı14.05.2014
Aracı alalı 1 ay oldu. Şu an 1900 km.de Titanium x paket. Serviste altına ses ve su yalıtımı için izolasyon yaptırdım. Arabayı işe gidip gelirken (gidiş-geliş 60km) kullanıyorum. Yolun çoğu çevre yolu. Ortalama tüketim 5.6 lt. Bence MPV sınıfında verdiğim parayı hakeden bir araç. Daha iyi ses yalıtımı, daha kaliteli malzeme ve daha güçlü motor seçeneği olsa herhalde bu fiyata olmazdı. Aracın beğendiğim yönleri;iyi yol tutuşu, rahat kullanımı, ses sistemi. Beğenmediğim yönleri; 1. vites devrinin düşük olması(kalkışı güçlü dolayısıyla yavaş) , bilgi ekranlarının çok küçük olması , arka koltuklar ile bagaj arasındaki boşluk ve otomobil gibi altının yere yakın olması.
deniz13.05.2014
otomatik park özelliği x paketle ilgili değil. Titantum ve trendy modellerinde 1000 tl bir fark ile taktırılıyor. Çoğunlukla fabrikadan takılmış olarak geliyor.
zetdr2810.05.2014
hayırlı olsun yaşar genç bey güle güle kullanın acaba ne kadara aldınız fiyatlar çok artmış titanyum x paketmi sizin araç? ayrıca bu araç asfalt açısından tasarlanmıştır yol tutuşu artsın diye ince yanak lastikler kullanılmıştır bu durumda da bozuk yolda elbet ses olur...
ilkay09.05.2014
yanlış ifade ettim.otmatik park Xpaketi olmayanlarda yokdiye biliyorum.X paketsiz titanyumlara ekstra yaptırılıyor mu?yapılıyorsa faitı konusunda bilgilendirirseniz sevinirim.selamlar.
İlkay08.05.2014
C Max titanium bir araç almayı düşünüorum.Anladığım kadarıyla X paketlilerde oto park özelliği yok.Sadece oto park ilaves yapılıyor mu?Yapılyorsa fiatını bilen var mı?Selamlar.
YAŞAR GENÇ08.05.2014
arkadaşlar 1 ay oldu aracımı alalı. yazılan bütün yorumları okudum. hatta bütün sitelerdeki, yabancı sitelerde dahil hepsini okudum. kararsızlıklarım vardı. ama şu an şunu gönül rahatlığı ile söyleyebilirim alınabilecek bir araç.yazılan yorumu okudum hiçbir yerinden ses gelmiyor böyle birşey yok.hatta yalıtımı o kadar iyi ki korna sesinin zayıflığından şikayet ediyordum. arkadaşlarım biz kornaya basalım sen karar ver dediler ve dışarıdan dinlediğimde korna sesinin gayet net olduğunu anladım. ayrıca yalıtımın nedenli kuvvetli olduğuna kanaat getirdim. benim 16.cı aracım.bir çok marka ve model araç kullandım. arabadan anladığını düşünen ama anlamayan çok kullanıcı gördüm. hatta bazı yorumcuların hiç arabaya binmeden araba hakkında sitelere yorum yazdığını bile okudum.araba hakkında memnuniyetim 10 üzerinden 10. yol tutuş yakıt performansı çok iyi.dizel ve bu tonajda bir araç için yakıtı makul. uzun yolda 5 lt. yakıyor ,şehir içi ortama ise 7 ile 7,5 lt. tabi şehrinizin durumuna göre değişir mesela benim bulunduğum yerde ortama her 200 metrede bir ışık var. dur -kalk bence 7 -7-5 gayet makul. daha önce astra 1,3 cdti aracım ile aynı yolda 6,5 ile 7 lt arası zaten yakıyordum. ortama 0.5 ile 1 lt arası bu konfora değer. sonuçta bu bir aile arabası ve fiyatına göre kaliteli ve tatminkar. yoksa daha fiyatlı arabalarla hak verirsiniz ki karşılanmaz. güvenebilecek bir yorumcu arıyorsanız yorumlarımın faydasını görürsünüz. mühendisler herşeyi düşünmüş. size konforu yaşamak kalıyor. hayırlı günler...
h mülayım06.05.2014
c maks almakiçin tam karar vermişken yorumlardaki heryerinden ses ve gürültü geliyor yorumu böylebir markaya yakışmasa gerek kesin demeyim ama aramızda mesafe oluştu üzgünüm
Fatih26.04.2014
Naci beye cevap verdim ama yayınlanmadı 2013 C max aracım var yol tutuş super savurma yok c max kullanan tekrar c max almak zorunda kalıyor araştırın görün.
mustafa eren22.04.2014
öncelikle naci bey'e geçmiş olsun diyorum ama yazdıklarını okuyunca hayretler içinde kaldım ve memnuniyetimi diğer okuyucularla paylaşmak istedim. şubat-2012'de c-max titanyum aldım halen kullanmaktayım toplam 30000 km yapmışım araçla...uzun yolda sürekli hız sabitleyici kullanırım 100-120 aralığında...aracın yol tutuşundan oldukça memnunum, hatta en beğendiğim özelliği bu, çok yüksek hızlarda bile virajlara girerken hiç firen kullanmam...aracın yol tutuşundan,izolasyonundan ve performasından çok memnunum. yakıtı da şehir içi 6.0-7.0 aralığında..daha önce 2002focus, 2006jetta, 2009passat,2011leon sıfır alıp kullandım. en çok passatı ve c-max'ı sevdim. sevmediğim tek özelliği otomatik vites seçeneğinin olmaması ve kısmen sert - sesli süspansiyonlar nedeniyle bozuk yollarda konforunun epey bir bozulmasıdır. bu durumu da iyi yol tutuşun bedeli olarak görmezden gelmekteyim.
alpi20.04.2014
semih bey tbana ses yalıtımı yapılıyor servise sorunuz çözülür
forza tor08.04.2014
Mhb cmax kullanan arkadaslar benim anlamadigim ama gercekten fiyatlar yukseldi millet konusmayi yorum yapmayi kesti cmax titanyum kulkanicisi olarak bence yuksek fiyatlari desteklemeliyiz neden diyeceksiniz wolkswagen urunlerinde inceleyin veya diger araclardaki opsiyonel kullandiklari ozelikleri cmaxlerde standart bence ford cita atladi ve artuk wski zihniyetleri birakip bu zamani konusalim benceeee hak ediyor arkadassss tesekkurler saygilarimla
DENİZ10.03.2014
Naci Bey geçmiş olsun. Aracın kullanma kılavuzunda HIZ KONTROL SiSTEMiNiN KULLANILMASI bölümünde uyarı yazıyor: Hız kontrol sistemini yoğun trafikte, virajlı ve kaygan yollarda kullanmayınız.
semih08.03.2014
bir hafta önce c max 2010 aldım tam bir aile arabası fakat içeriye lastik sesi çok geliyor birde bakım fiatları hakkında görüşler ve kronik arızaları varmı bilgisi olan arkadaşlardan rica..teşekkürler.............
Naci Genç08.03.2014
Elbette ciddiyim. Buradan bir araç hakkıda asılsız şeyler yazmak insanlığa yakışmaz. Afyon'a 25 km kala anıtkaya mevkiinde araç 100 km hızla hız sabitlenmişken araca olan aşırı güven nedeniyle hafif bir viraja girdik ve araç kendini düzeltemedi. Yani sağ ön ve arka lastikler yol kenarından yola çıkamadı. Direk şarampole girdik haliyle frene basmayı akıl edemiyorsunuz. 5 takla attı, kemerler bağlı olduğu için eşim ve ben ufak kesik ve zedelenmelerle kurtulduk. Kızım arkada uyuyordu ve araçtan fırladı. Onu 30 metre geride bulduk. Şimdi sürücü hatası diyabilirsiniz. Ancak teknoloji bazen sizi uyuşturabiliyor. Düşünün gaz yok fren yok araç 100 km hızla gidiyor. Normalde ayaklarımız gaz fren ve debriyaj aralığında gezer ve daima tetkte kalısınız. Ama hız sabitleyici tam bir felaket. Otoyollarda kullanmak gerek. Bu arada aracın şöför koltuğu yanlardan sıkıştırdı beni. Kolum kapıya ve ottadaki çıkıntıya deyiyordu. Geri görüş aynı şekilde, kendi kendine parketmesini bile zor öğrettim :) Tavan... Panoramik tavanı 5 ayda iki kere açmış değilim. Açınca hamam gibi oluyordu. Araçta ASR yok.. Açın interneti nedir bir bakın... Bence bu nedenle oldu kaza... Kazadan sonra araç hurdaya ayrıldı. Aynı bayiya gidip kaza resimlerini gösterdim. Yenisini alsam yine kaza yapsam hava yastıkları yine açılmayacak öylemi dedim bayi de bana batı ve kuzeyden kaç derecelik açıyla çarparsam açılacağını anlatmaya başlayınca lafını kestim ve vazgeçtim almaktan... Olay bu...
MUHARREM0907.03.2014
arkadaşlar ford c max mı yeni opel zafira mı ?
muharrem8707.03.2014
naci bey siz ciddimisiniz ayrıca bu aracın yol tutuşu gayet iyidir bence
Naci Genç06.03.2014
2012 yılı Ekim ayında C-Max titanyum aldım. 2013 yılı Şubatında dandik bir virajı dönemeyip şarampole yuvarlanıp 5 takla attık.
1- Yakıt tüketimi 7 litreden aşağı düşmedi.
2- Kocaman arabada koltuğa sığamadık.Koltuklar dardı.
3- Ben 62 bin liraya almıştım. 80 bine çıkmış. Üzerine ne eklemişler de 80 bine çıkmış? Hala dandik manuel vitesli.
4- Kazada araç hurda oldu ama biz üç kişi 5 taklaya rağmen ufak tefek yaralarla kurtulduk. Maşaallah kaporta çok sağlam.
5- Güneşli havada ön camın içindeki tel örgüler size hapisane nakil aracında seyahat ediyor izlenimi veriyor.
6- Kazada hava yastıkları açılmadı. Bayiye gittim. 37 derece kuzey, 46 derece doğudan çarpmazsak yastıklar açılmıyormuş. Oldu bir dahakine yaptığım kazada bunu hesaplarım dedim.
7- Kaskodan paramı aldım gidip Skoda Octavia Elegance aldım. Hayat varmış be...
Güven21.02.2014
Düz vites ortalama bagaj büyüklüğü olan bir arabaya bu fiyat fazla... Eğri oturup doğru konuşmak lazım.
celik18.02.2014
tuketım bilgisi vereyım. aracım 8000 kilometrede sadece opetten yakıt alıyorum. yakıt guvencesi için. 1900 tl yakıt almısım. km de 23.7 kurus karma tuketim değeri.
mahmut15.02.2014
bir araçta hayati önem arzeden yol tutuş ve fren sistemi, Cmax de çok çok güzel. heleki virajları dönerken aracın yola adeta yapıştığını hissediyorsunuz ya harika bir şey.
Hasan12.02.2014
Ben aracı ekim 2013 de 62.000 liraya aldım, şuan fiyatı 80 binin üzerinde.
2. el araçlarının değerlerini ford öldürmüyor. Sırf bu sebepten bile tercih edilir.
ismail temel11.02.2014
2013 yılının ekim ayında c-max titanium modeline sahip oldum 2004model c-max trend den sonra bu modeldeki değişiklikler çok hoş süper benim beyaz meleğim aynı zamanda yakıt cimrisi 8500km yaptım yakıtına inanamıyorum.o virajlardaki yol tutuşu ağpayrı birbeğenimi alıyor tam manasıyla aile arabası yazı sabırsızlıkla bekliyorum o gökçeadanın yamaşlarında virajlı yollarında hasret gidereceğim allah nasib ederse.her halde yaz sonundada 15000km bakımını yaptıracağım.
olcay23.01.2014
bu nedir ya fiyatlar uçmuş 2013 sonlarına doğru bayide 64 bin tl fiyat almıştık cidden şu sıralar araba alınacak gibi değil
Fahrettin Ayhan22.01.2014
Arkadaşlar bende 2006 mdl ghia versiyonu mevcut taksi olarak kullanıyorum şu anda 316300 km de arabanin bir problemi yok motoru 109bg olmasi harika yakit hala şehir içinde agresif kullanmada bile 6.3ü aşmıyor 125 130 km hızda 5lt civarı tüketimi var herhangi problemi yok 2 yada 3 senede turbo borusu deliniyor kullanmadan kaynaklı oda en pahalı yerden alsaniz 60 tutmuyor montaji ile beraber yeni modellerinde ise durum daha farklı kesinlikle üstüne koymuşlar performans tüketim ve konfor durumunu daha iyi fiyat olarak alınacak en iyi aile arabası araba cok fonksiyonel bagaj problemi cok zor tavsiye ederim
AA12.01.2014
Aynı araç bizde var son sıralar 4-5 defa şehirler arası yol yaptım aracın şuanda ortalama yakıtı 5.0
Fatih08.01.2014
Aracımı sevdim çok seri şehir içi yakıt tüketimi 7,1e kadar düştü 950 km.'de.
seozza4505.01.2014
aracı 1 ay önce aldım.56.750 tl 2012 titanium aldığımda 2400kmdeydi şimdi 4000 km ye geldim.henüz aracın ilk bakımını bile yaptırmadım.bakım hakkında bilgi verebilir misiniz arkdaslar.bakımda neler yapılması gerekir ve bakım fiyatı nedir acaba?ben bi aylık süreçte aaçtan çok memnunum sadece yakıt biraz fazla geldi.ilk denememde 37 kuruş sonrasında 33 kuruş yaktı.şehir içi yakıt tüketimi göstergede 7.3 gösteriyor acaba bu yakıt ne zaman düşer daha eski kullanıcıların yorumlarını bekliyorum saygılarımla.
Fatih04.01.2014
Aracımla 800 km yaptım hala yakıt değerleri ş.içi 7,5 maximum araç süper tek sıkıntı kapıların alçak olup ve kapı altlarında eski aracımdaki gibi plastik bir korumalık olmaması yani kaldırımlara vurma veya sürtmelerde boyanın zarar göreceği kesin bunun için neler yapılabilir onu araştırıyorum.
mevlut31.12.2013
arkadas bende 2011 tıtenyum ful paketı var 2013 1 ayda aldım su ana kadar 20 bın klmetre yaptım bence kusursuz bır araç kulanımı yoltutusu harıka arabada yok yok herkese allah nasıb etsın nıce yıllara arkadaslar
Yorum Yaz
İsminiz
Yorumunuz (Lütfen küçük harfler ile yazınız)
Onay Kodunuz

Onay Kodunu Giriniz


Paylaş
Eklenme Tarihi : 19.06.2009
İncelenme Sayısı : 238,410
SIFIR KM ARAÇ ARAMA
Araç Türü
Yakıt Türü
Silindir Hacmi
Vites Tipi
Kasa Tipi
Maksimum Fiyat
Sıralama Şekli
BİZİ TAKİP EDİN