Honda Accord Executive 2.0

Honda Accord Executive 2.0
Liste Fiyatı
113,770 TL
Son Fiyat Değişimi
%3.52
Teknik Değerlendirme
Maliyet
24 
Tüketim
27 
Performans
71 
Özellikler
80 
Çarpışma Testi Sonuçları
Teknik Özellikler
Silindir Hacmi1997 CC
Beygir Gücü155 HP
Maksimum Tork192 Nm
Maksimum Hız212 Km
0-100 Km Hızlanma11.0 sn
Şanzıman TipiOtomatik
Vites Sayısı5 ileri
Yakıt TürüBenzin
Şehir İçi Tüketim10.2 lt
Şehir Dışı Tüketim5.7 lt
Ortalama Tüketim7.3 lt
Km Başı Tüketim36 Krş
Yakıt Deposu65 lt
Co2 Emisyonu170 gr
Uzunluk4725 mm
Genişlik1840 mm
Yükseklik1440 mm
Boş Ağırlık1490 kg
Bagaj Hacmi464 lt
Karoser TipiSedan
Yıllık Vergisi 2.385 TL
Standart Donanımlar
Sürücü Hava Yastığı
Yolcu Hava Yastığı
Yan/Perde Hava Yastığı
ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
ESP (Elektronik Denge Sistemi)
ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
Park Sensörü / Sistemi
Elektronik Park Freni
Cruise Control (Hız Sabitleme Sistemi)
Hill Holder (Yokuş Kalkış Sistemi)
TPMS (Lastik Basınç Uyarı Sistemi)
Klima / İklimlendirme
Yol Bilgisayarı
Direksiyondan Kumanda Sistemi
Ön Kol Dayama Ünitesi
Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
Ön Sis Farları
Xenon Farlar
Çelik / Alüminyum Alaşım Jantlar
Navigasyon / Multimedya Sistemi
Start-Stop Sistemi
Sunroof / Cam Tavan
Deri Döşeme Koltuklar
Foto Galeri
Honda Accord Executive 2.0 Resimleri
Honda Accord Executive 2.0 Resimleri
Honda Accord Executive 2.0 Resimleri
Honda Accord Executive 2.0 Resimleri
Yorumlar
kaan15.10.2014
honda accort ile uzun yolculugun keyfine doyulmuyor yakıt sa 240 krş yol tutuşu rahatlıgı harika sadece zamanında bakım gerisini japonlar yapmış
ali07.10.2014
Bir arkadas 1.2 araclarla kiyaslamis...allah akil versin..
vyc07.10.2014
bir yenilerini getirselerdi
şahin06.10.2014
arkadaşlar herkesin bayramını kutluyorum. acil olarak bilgiye ihtiyacım var. 1998 model honda Accord sl otomatik. 286bin km. bu araç alınırmı ve ben alıp lpg taktıracağım. ancak aracı bilmiyorum. sadece fiyatı uygun geldiği için ilgileniyorum.araç 98 model. bu arcı bilenlerden yardım istiyorum. teşekkürler
şahin06.10.2014
merhaba. Accord kullanan arkadaşlar. lütfen yardımcı olurmusunuz. 1998 model 286bin km. de Accord ls. alınırmı. ve uzun süre binilirmi. teşekkürler. araç lpg siz. ben taktıracağım alırsam.
ceyhun04.10.2014
Ya burda yorum yapan bazı arkadaş lara inanamıyorum ya gerçekten. Japon tenekesi diyor adam. Ben de sana diyorum ki sen arabanın a sından anliyorsan ben de neyim. Ben yüksek lisans derslerinde toplam kalite diye bişey okudum. Arkadaş toplam kalitenin ne demek oku ondan sonra gel arkadaşım. Japon üretim tarzı ve batılı üretim tarzının ne anlama geldiğini öğren ondan sonra yorum yap. Japon Motor teknolojilerinin Almanlardan daha sorunsuz ve uzun ömürlü olduğunu Almanlar bile kabul ediyor. Ama işte türkiyede almanlar senin gibilere orta donanimndaki araçları full donanım fiyatına satıyor sende alıyorsun. Senin gibi saflar golfe 94 bin tl para veriyor bu ülkede
ceyhun04.10.2014
Ya burda yorum yapan bazı arkadaş lara inanamıyorum ya gerçekten. Japon tenekesi diyor adam. Ben de sana diyorum ki sen arabanın a sından anliyorsan ben de neyim. Ben yüksek lisans derslerinde toplam kalite diye bişey okudum. Arkadaş toplam kalitenin ne demek oku ondan sonra gel arkadaşım. Japon üretim tarzı ve batılı üretim tarzının ne anlama geldiğini öğren ondan sonra yorum yap. Japon Motor teknolojilerinin Almanlardan daha sorunsuz ve uzun ömürlü olduğunu Almanlar bile kabul ediyor. Ama işte türkiyede almanlar senin gibilere orta donanimndaki araçları full donanım fiyatına satıyor sende alıyorsun. Senin gibi saflar golfe 94 bin tl para veriyor bu ülkede
Lütfi12.09.2014
bu aracın son modellerini (2012-13-14) benzinde kullanan arkadaşlar yakıtla ilgili yardımcı olabilir mi. kaça fulleniyor kaç km yapıyor, sakin kullanımda ne kadar faydası olur, agresifte tüketim çok uçar mı. aydınlatırsanız sevinirim keyifli şürüşler
berkay01.09.2014
bu tork artık 1.2 arabalardan alınıyor
cemil16.07.2014
Arkadaslar ben sizin yazdiginiz butun yorumlari okudum ben bi araba delisi olarak yaziyorum turkiyede oto kiralama isi yapiyordum benim gazina basmadigim araba kalmadi su an almanyada yasiyorum ve bmw 320d kullaniyorum 163 bg siz diyorsunuz ya 1.2 veya 1.4 torbo beslemeli motor alinda gorun benim arabamin daha dun turbosu patladi 1700 euro cuk sadece su an yaptirip saticam ve alicagim arabada accort 2.4 typer s 200bg burada yeni modeli var 25000 euro gozum kapali hic dusunmeden alicam bana gore japonlarin motorlari almanlardan bin kat daha iyi burada alman dergisinde okudum accortla 100000 km yapip sokup dagitiyorlar test icin sonuc 000 hata bilginize sunuyorum
Ferdi15.07.2014
Benim yazmış olduğum 2000 md 2.0 Ex görünüm bu değil farklı kasadan bahsediliyor dikkat edin
metali10.07.2014
konuş be tarık kim tutar seni bakın benim 2009 model honda accord'um vardı ve şimdi ne alacam die düşünüyorum ustamın dediği tek kelime abi honda ya bindin başka araba alacaksan mercedes e 200 komprosör alman lazım dior demek istediğim mercedese eş değer şimdi ise 2011 model alacam inşallah
Tarık03.07.2014
19000€ ya sıfır mı aldınız ikinci el mi ?
Sıfır ise Türkiye'de 1 Ocak 2014 itibari ile %90 ÖTV olduğunu hatırlatırım bu oran ile fiyatı 36.100 € bu da 105-106 arası bir fiyat oluyor yani sıfırda pek de fark yok .
Bunun yanında ikinci el aldıysanız benzinli 2.0 bir araç için az bir rakam değil Almanya için. Bu da aracın kaliteli olduğunun kanıtı zaten .ömer bey sedefli beyaz olan accordlar 2011 de 75 e kadar çıkıyor ama son kuruşuna kadar hakediyor ben 4 ay önce 2009 siyah içi siyah 67000km de accordumu 55 e aldım.
Güngör bey aracın içine oturumda BMW 5 ile kıyaslarsanız garanti ederim ;) içi son derece ferah ve geniş .
Güngör16.06.2014
Mehmet bey, ben hiç yakından bakmadım ama içi 2009 model Civic'le aynı denilebilecek kadar benzer hatta aynı.
Mehmet12.06.2014
Güngör bey tasarımı resimlerde görüldüğünün aynısınıda yakından gerçeğini gördüğünüz zaman gerçekten hayran kalırsınız bende sizin gibi önyargıyla bakmıştım resimlere ama gerçekte görünce gerçekten Honda yapmış dedim ...
Güngör08.06.2014
Arkadaşlar buradaki görseller doğru mu bilen var mı? Eğer doğruysa iç tasarımı berbat olmuş.
omer06.06.2014
ben 30-50bin km.de 2010-2011 accord almayi dusunuyorum. sahibinden de 66-75 civari fiyatlar sizce kaca piyasasi? kaca alinir bu kriterdeki arac? yakin zamanda almis kimse var midir?
Tesekkurler
vergi04.06.2014
cüneyt bey ülkemizde geri kalanı devlete ödenen vergi bu motor hacmindeki tüm marka araçlar için durum farklı deil ederinin çok üstünde..
cüneyt03.06.2014
Accord u 19 bin Euro ya Almanyada Satin Aldim. Türkiye de Abartmislar Fiyatini.
honda02.06.2014
hayat honda ne ararsan onda konfor onda teknoloji onda saglamlik onda kisacasi araba honda
tarik24.05.2014
Honda hayat onda... sen gti' ını itekle biz gidiyoruz vtec'le ...iyi ki honda almisim bu sayfayi ziyaret edip accordu inceleyen siz degerli otomobil seven dostlarima şüphe etmeden gönülden tavsiye edecegim sorunsuz tek arac ...bir arac eskimez mi arkadaş ...maşallah. ..
ahmet23.05.2014
Tarık bey 2.0 tdi passat bu arabala kafa kafaya kalkar 100 den sonrası accord yalar. Iki arabayıda kullanan biri olarak konuşuyorum.
mui19.05.2014
bir markayı sevebilirsiniz ama kıyas yaptıgınız motorlar farklı toyota mazda honda 2000 cc lerle digerleri arasında daglar kadar fark var iki katìna yakın güç farkı var japonlar çok çekingen davranıyor ama pahalıya patlayacak onlara nissan agır agır alışıyor sorarım bastınmı gaza hoplayan arabaYımı yoksa 5000 deviri gözleyenimi ister gönül
Tarık18.05.2014
;)) dostlar honda motor ve şanzumanını vw ye yada diğer markalara değişen olur elbet saygı duyarım ama 10.000 km de vw dsg şanzumanını garantiden değişip.garantisi bittiğinde ne yapacağını kara kara düşünenlere de konuşmak lazım.honda yı gerçek anlamda araştırmak isteyenler Euro n-cap testlerinde aldığı değerlere baksınlar mercedes e serisi kesinlikle bir yana diğer markalar ile kıyaslamalarda hondayı kullanmayan bilemez ...aracım 2009 73k km de şehir içi sıkışık trafikte 11 lt./100km yakıyor şehir dışında 100- 120 ile 7 lt lerlere düşüyor
...bunun yanında çok alternatifi motor sunan vw ile karşılaştırırmış sürekli bu konuda 1.6 passat tdi 1.4 TSİ. Ile kalkışda açık ara önde gidiyor 20tdi ın kalkışda gerisinde kalsada özellikle yol varsa yakalıyıp geçiyor sonuçta ben 0 dan 240 a passat 2.0 tdi nazaran daha hızlı çıktığını gördüm.ee dahası ne fiyatına gelince vergiden sebep ucuz sandığınız dizel ufak motorlu araçlardan çabuk sıkılırken sizce neden 2009 accorddu bu kadar övüyorum? Imkanı olan mutlaka kullansın yaşınız 30-40 ise keyif de alırım ama basınca da yığılmasın diyorsanız mutlaka hondaya şans verin...inanın bana sizde benim kadar fanatik savunucusu olacaksınız. Ki passata kötü demedim sadece bu keyfi yaşatan bu konforu sunan bir passatın fiyatının 150.000lira olduğunu ve buna değmeyeceğini söylüyorum. Tekrar söylüyorum 0 km de alınacak donanım ve özellik oranına göre en makul araç honda accord a serisi mercedes fiyatına e sınıfı konfor alıyorsunuz arkadaşlar.yiğidi öldürün hakkını verin. Golfün bile , megane sw in bile dolusu 90 olmuş arkadaşlar ...
İsmail17.05.2014
Aracın içi ve dışı gerçekten çok güzel. Biz hondaya kötü marka demiyoruz. Ama Türkiye için özel alternatifler sunmaları lazım. Adamlar hb civic e dizel koydular ama en çok satan aracı olan sedan civic e bile dizel koymadılar. Zaten accord resmen ölü bir araç türkiye için. şimdi mantıklı düşünelim, bizim olmayan araç iyi olsa ne yazar iyi olmasa.. Ben de bugün bir d sınıfı alsam, ya insignia alırım ya da passat..
ali17.05.2014
Hondayı eleştirirken lutfen mantıklı olun..cook guzel arabadır..kullanmayan bilemez..bakım ıcın servise gittm.100000 km bakımıydı.ustaya yagı bı kontrol edelim eksiltme var mı dıye..500000 km olunca kontrol ederız abı dedı..daha ne olsun..200000 gören kac vw var..var mı
zul17.05.2014
bizim memlelekete kendini ayarlamayan eski atmosferik motorlu araçların neyini savunuyorsunuz wv sevmem ama adam herçesit motor yapiyor japonlar seyrediyor yakinda almanlar piyasayı kaplayacak lux almanlar bile honda mazda nissan toyota hariç hepsini geçti
Mehmet17.05.2014
Tarıga bey, beğenmediniz Honda Accord sınıfısının (D segmenti Passat İnsignia Mondeo Mazda6 S60)en lüks otomobili seçildi hatırlatırım .
tarıga11.05.2014
tarık tamam 2.4 3.0 motorlu accordlar var ama 2.5 4.0 motorlu passatlarda var unutma. ve şanzıman güç tork olarak baktıgımızda japon araçları almanların yanına yetişemez örn. accord avensis bu ıkı japonun motorlarını ınceleyın atmosferık güçsüz motorlar. passat almak ıcın ınsanların bırcok nedeni var. japon tenekelerine bu paralar verılmez hele ki toyota ve hondaya...
tarik11.05.2014
Ya arkadaşlar bi torkdur tutturmussunuz gidiyorsunuz tork arayan gitsin traktör alsin honda accord ile passati yan yana koymak isteyenler olabilirler elbette ama accord kullanan ben babamdaki c serisi mercedese değişmem orasi ayri ..pasata ise 3 sene kullanan biri olarak kötü diyemem ama honda daha keyifli bi kere ayni dolulukta bir passat 150 den basliyor.merak edenlere sözüm odur ki bu aracin type s ve type r modelleri mevcut 2.4 ve benzinli oldugundan yeni kasada gelmedi o araclar ile kiyas yaparsaniz bahsettiginiz hicbir araç yanlarina gelemez.sonucta e segmentinde premium sınıf bir arac alicaksaniz bu paralara ancak a3 bulursunuz oda bos olur.
ismail08.05.2014
honda uyuyor galiba. gerçi tüm japonlar böyle. artık 1.6 çok güçlü dizel motorlar yapılabiliyor. opelin motoruna benzer bir motor bu araca koysalar ve 80 bine satsalar iyi olmaz mıydı. ama Türkiye pazarını kim düşünür ki.. beğenmediğimiz vw dizel ve otomatik seçeneğini sırf bizim için getiriyor.
dr29.04.2014
Enes bey 2006 model 2.0 sport kullandım konfor ve sürüş keyfi mükemmel bi araç connect denen kamyonla boşuna gezme derim araç bakımlı ise kesinlikle düşünmeden al
ali29.04.2014
Ozan bey çok doğru bi konuya değinmiş ve vtec motorun 5-7bin devir arası kükremesi ve motordan çıkan insana daha da bas dediren ses müthiş birşey anlatılmaz
ozan21.04.2014
Beyler beygir ve tork eğrisi diye bişey var dizellerde 1750 devide başlar 3000 devire kadar max torku korur ama ondan sonra ciddi bi düşüş yaşar zaten sonrada zevk vermez ama atmosferik benzinli araçlar 4000 devir gibi max torku vermeye başlar neredeyse redline kadar korur ve maximum bg alınır o yuzden ki yuksek hızalarda benzinli araçlar zorlanmaz hatta hızlandıkca canlanır aracı nerede ve hangi devir bandında kullanıdıgınız önemli şehir içi yokuşlarada kesinlikle dizel daha seri tartışmasız ama uzun yolda 1.6 102 hp vw 4000 devirde çok rahat 140-150 gider sıkıntı cıkarmaz (sollama hariç ve yakıt konu dışı :::) )
zülale13.04.2014
bmv ve mercedes bize göre nkendini ayarlıyorda honda niye ayarlamıyor mazdaya bakın satamıyor
Barış13.04.2014
tüm motor ve şanzıman ekipmanlarını kendi üreten marka. sorunsuzluk en büyük reklamdır. türkiye de aldığımız ürün ve ideolojiler gibi birçok şey bize dayatılan şeyler. araştırıp karar vermek bizim yapımızda yok.
nuri22.03.2014
Otomobillerin hızlanma performansı ve maksimum hızları sadece tork ve beygirden ibaret değildir. Aracın ağırlığı, motor şanzıman özellikleri, aracın aerodinamik yapısı v.b detaylar da çok etkiler. Torku düşük araba torku yüksek arabayı rampada geçemez anlayışı basit mantık dışı düşünmenin ürünüdür. Öyle olsa yüksek beygir ve torka sahip pickup ve arazi araçlarına (Ağırlıklıkları 2 ton civarı) hız olarak kimsenin yetişememesi gerekir.
eren13.03.2014
arkadaşım 2011 araba ile 2004 araba takas mı edilir ya
Enes-3813.03.2014
herkeze merhaba. Benim 2011 ford connect aracım var. 2004 accord 2.0. Sport modeli ile bire bir takas etmeyi düşünüyorum iki araçta hatasız. Kararsızım bi fikir edinmek istiyorum sizler ne düşünüyorsunuz ?
influenza05.03.2014
arkadaşlar en son modele yaklaşık iki sene bindim geçenlerde satmak durumunda kaldım. şu anda diğer bütün markalar oyuncak geliyor şuna emin olun aynı segmentte ve motorda ne BMW sine ne MERCEDES e bakarsınız. kusursuz.....
Emrah01.03.2014
Merhabalar. Benim su anda 2 aracım var. Birisi 2000 model passat 1.8. Diğeri 2004 Accord 2.0 sport. Ben Accord la tanışali 2 hafta oldu. Ama inanın accordun seriligi yol tutusu ve zevki inanılmaz geldi bana. Passat kendini biraz daha agir kullanmak zorunda hissettiriyor. Ama accordda öyle değil.sportif duruş dinamiklik serilik vs vs. Ne yazsam anlatamam. Ama passattaki rahatlik kadar rahatlığı hissettirmedi. Güncel olarak fiyatlarda da hem uzun yol hem sehir ici birçok ölçümüme rağmen su sekildedir. Uzun yol 100-120 km/sa arası gittiğimde passat km de 23-25 kuruş , Accord 25-27 kuruş. Sehir icin de ise ; passat km de 29-32 kuruş, Accord 33-36 kuruş yakmıştır. (LPG fiyati 2,65 tl/lt ) vesselam passati babama verdim ben accordla yola devam ediyorum. :)) D3 e bayılıyorum :)))
Tor26.01.2014
Zafer bey Honda gecen aylarda acıkladı turbolu vtec ler 2015 te avrupada olucak diye.siz nasıl bu kadar emin konuşabiliyorsunuz honda turbolu motor yapmaz diye çok entersan. 1000 cc lik 1500cc lik ve 2000cc lik 3 tane turbo vtec 2015 te hazır durumda olucakmış.
sami10.12.2013
motorun icadından bu zamana kadar üretimi aynıdır sadece çeliğinde dökümünde piston kolu kısa uzun ve çalışma sisteminde farklılıklar gösterir.aynı şekil şanzuman dişli yapısındada değişikler gösterir bunun için aynı silindir hacmi motorlar tork ve beygir gücünde farklılıklar gösterir.motor ve şanzuman orantıları,beygir ve tork orantıları önemlidir ve motorun ömrü konusunda büyük rol oynar motor kalitesi ne olursa olsun torku düşük bir araç torku yüksek bir aracı rampada geçemez düz yollarda zaten bugun her araç 200 sürati görüyor tork süratle bir ilgisi yoktur güçle ilgisi vardır onun için aracın zorlandığı koşullarda torkun yüksek bir araç her zaman başarılıdır bugun en başarılı orantılı turbolu motorlar dizellerde 115 bg 270 nm tork benzinlide turbolu ise 150 bg 240 nm tork,turbosuz motorlarda 115 bg 148 nm tork üreten motorlardır.bunun üstüne çıkıldımı motor yıpranma zamanı daha çabuk olur.ama firmalar daha güçlü araç üretebilmek için beygir ve tork uyumunda orantısız güç kullanmaktadır örneğin 90 bg 230 nm tork 120bg 300 nm tork gibi honda bu konuda en iyi uyumu yapan markalardan biridir diğer araçlarla kıyaslanamaz çünkü diğerleri turboludur.
power of dreams10.12.2013
kapışmalarda motor kaliteside önemli.136 ps lik 220 torkluk %90 bmw 1 serisidir.örnegin hyundai i30 126 ps 260larda torku var .vw golf 105 ps 250 tork.ama golf geçiyor.kalite farkı
haluk09.12.2013
ben aracıma yazılım attırarak 170 bg ye çıkarttırdım ama eskisenden çok bi farkı yoktu.aradan 7-8 ay sonra bir arkadaşım vasıtasıyla hem yazılım atan hemde tamirat yapan bir ustayla tanıştık sohbet ederken ben konuyu açtım''aracımı 170 beygire yükselttim ama çok bi fark etmedi yoksa beni kandırdılarmı''dedim ustanın bana söylediği''araç beygirini yükseltiyor ama beygir yükseltmek önemli değil önemli olan aracın torkudur senin aracında torku aynı olduğundan araç beygir gücünü boşa harcar sadece hızlanması değişir''dedi ben ozaman torkun araca nedenli faydası olduğunu öğrendim
mustafa08.12.2013
... tork aracın şanzumanında oluşan bir sıkıştırmadır beygirde motorun ürettiği bir sıkıştırmadır ve aracı motor yürütmez şanzuman yürütür. beygir araçta hızlanma ile alakalıdır beygir gücü yüksek araç tabiki erken 100 km hıza ulaşır.çünkü beygir gücü aracın tork değerini harakete geçirmede daha etkendir ayrıca merak etmeyin ben 85 beygir 135 nm tork araçla 100 beygir 125 nm tork aracı özellikle rampada hemde düzde kapıştırdım,onu geçtim 156 bg bu araç 136 bg aracı rampada geçemedi çünkü 220 nm tork üretiyordu.dizel araçlarla benzinli araçları karşılaştırmayın çünkü tork gücü dizellerde daha yüksektir ve hususi yarış için yapılmamış standart araçlardan güç yönünden herzaman üstündür.
power of dream07.12.2013
102 ps ile 125 ps kapıştır sonra gel daha güçlü hangisiymiş .honda nın 125 ps olanı 9.7 sn ye ,102 ps olanda en az 11sn dir..honda nın motorunu abuk subuk motarlarnan karşılastırmayın.size soru vw golf 7 1.6 105ps 250tork dizelmi .yoksa honda civic 125 ps mi geçer
erkam05.12.2013
Bi kere bu araba benzinli oyüzden tork bu kadar bence çok ideal arac super dizellerde tork yuksek oluyo cunku araba benzini cabuk yiyo oyuzden tork dusuk dizellerde motor petrolu yemedigi icin tork yuksek hersey tork degildir
mustafa26.11.2013
tork her araçta önemlidir şu araç bu araç yoktur.şimdi soruyorum 1.6 motor 102 beygir 164 nm tork mu daha güçlüdür.yoksa 1.6 motor 125 beygir 152 nm tork üreten bir araçmı daha güçlüdür.tabiki 164 nm tork olan araç daha güçlüdür.bu konunun açklamasıdır şimdi gelelim accorda accord turbo beslemeli olmadığı için torku silindir hacmine göre normaldir turbolu araçlarla kıyaslanıp torku düşük denilemez bu aracın beygir ve tork uyumu son derece iyidir
gökhan26.11.2013
araçlar tork gücüyle alınır.ama tork gücünden habersiz arkadaşlar beygir gücüyle araç alırlar tork güç demek beygir hız demektir.tork rampada belli olur düzde 1.6 motorda 200 yapar 2.0 motorda 200 yapar ama her ikisininde hızlanmaları farklıdır.bu aracın torku göz ardı edilemez çünkü 195 nm tork gerçekten iyi bir değer.ama motor hacmine göre torku yüksek mesela 1.6 motor 136 beygir 220 nm tork olan bir araç 12 km lik bir rapmayı 180 le bitirirken honda accord 165 lerde kalıyor bunlar denendiği için anlatıyorum.isteyen deneyebilir tabi rampanında eğimi ve uzunluğu önemlidir
civic25.11.2013
honda bu araçdaki arka far ve arka tempon benzerini civic de kullansa kesin yok satar..
H..Aydogdu24.11.2013
Bu arabada tork onemlı degıl surmeyen bılemez kendı sınıfının en ıyı aracı budur passat dahil...
zafer19.11.2013
bir aracın gücünü tork belirler tork düşükse araçtan birşey beklemeyin.bu araçların torkları turbo olmadığı için düşük ayrıca accorda 1.6 motor yapılmaması sebebi 1.6 atmosferik motor bu aracı düzde yürütür yokuşta durutur.diğer 1.2 ler 1.4 ler 1.6 lar turbolu olduğundan bu araçtan fazla tork üretiyorlar.hondanın böyle bir kasaya 1.6 koyması için turbo yapması lazım ozmanda honda v-tec motoru tarih olur hondada bunu yapacağını sanmıyorum.
veli kalyon23.10.2013
1979 dan bu zamana kadar honda Accord bilirim ama honda 1989 dan sonra 1.6 cc üretmiyor neden siz araba satmak istemiyormusunuz.mersedes 1.6cc başladı.honda türkiyede satılan araba. insanlar 2000.cc alamıyor vergisi fazla.şimdiye kadar 4 tane honda Accord bindim. honda marka yapan araba takdir sizin ben bir honda binicisi olarak düşüncemi söylüyorum .saygılar emeyi geçen insanlara.
KAYSERİ14.10.2013
bu aracı sıfır almak pek mantıklı değil araç güzel ama 2.el piyasasında daha uygunlarını bulmak mümkün motoruna gücüne laf edecek adam tanımıyorum tabi aracı kullandıysa kullanmadan burada sallayanlar çok fazla benim ilk arabam honda euro cıvıc 1998 di şimdi accord 2008 model 2000 motor kullanıyorum tüpte taktırdım çok memnunum ha yani biraz daha param olsa gider 2010 modelini alırım sürekli honda performansına alışan biri için diğer pek çok araba akülü araba gibi geliyor
rc07.10.2013
Tork herşey demek değil arkadaşlar. Siz hiç kullandınız mı bu araçtan sn ali
ali06.10.2013
Bu japon arabalarini severim ama toyota honda benzinlilerinin torklari çok düşük oluyor
İSMAİL21.08.2013
2.0 atmosferik motor tabiki daha uzun ömürlü olur. mesela rahat 20 yıl giderler. turbo benzinliler de rahat 10 yıl giderler. Ama araç sahipleri 2 yıl sonra araçtan bıkıp ya model yülseltir ya da farklı bir araç alır. Ben de de 1.6 atmosferik(JAPON hem de) var ama keşke 1.2 tsi motor olsaydı diyorum. yokuşlarda kesin 4. vitese atarım. cruse control hiç kullanışlı olmuyor bu yüzden. artık lpg de de sağlıklı çalışmıyor ne yazık ki yeni euro 5 motorlar. Zaman turbolu vakti artık.. Saygılar..
tutu21.08.2013
çok iyi olsa ne yazar türkiyeye yabancı 2bin motor albenisi yok kaç yıldır aynı kasa aynı tas aynı hamam hesabı
metin12.08.2013
91 accorda zamanında bindim. bulsam temizini yine alıp binerim.
İSMAİL01.08.2013
gerçekten de japonlar teknolojiyi geriden takip etmeye başladılar. 2,0 motor koymuşlar ama almanların 1.4 motoru kadar olamıyor.
Serdar01.08.2013
Accordun maalesef tork değeri çok düşük, dolayısı ile hantal.Yokuş yukarı kalkışlarda patinaj ve savrulma var.Yakıt tüketimi şehir içinde 9,7.
tahsin18.04.2013
Accord yenı kasa neden halen gelmedı ve gelıncede fıyat aynımı kalacak ?
Hasan05.04.2013
accord gibi bir araba görmedım bmw vardı bende inanın sınıfının en iyi aracı accord insignia c5 superb 508 latıtude alfa 159 hele hele passat hıc yanından gecemez bmw vardı dıyorum dıkkatınızı cekerım 2011 model 5.20 d vardı arabanın kralı zaten o ama ondan ınıp accorda bınınce daha spor havası verdı hem özellıklerı aynı accord ful cok dolu 5.20 ye cd calar 1 tane takabılıyordum accorda 6 tane takıyorum cok memnunum ayrıca passat felan accordun yanından gecemez kıyaslamanız bıle cok yanlıs dıye dusunuyorum saygılar
efe05.04.2013
arkadaslar passatla accord kıyaslanamaz *** bu arac bızde 2008 de vardı 2013 deyız halen var ama her sene yenı modelını aldık. performans+donanım 220 yap tık yok arabada zaten motoru dunyanın en ıyı motoru ı-vtec vw dedınız marka sadece ülkemızdekı ınsanlar abartıyor bugun almanyadakı taksı ve polıs arabaları hep vw bizim burda tofaş neyse almanyanında tofaşı vw bunlar gercek seyler. Amerıka pıyasasına baktınızda vw.ismi bile yok adamlar araba dıye ulkelerıne almıyolar abartmayın lutfen ve mantıklı konusun passat ıyı bır araba olabılır ama accord gıbı asla olamaz !
abdullah erciya01.03.2013
selam arkadaşlar ben yeni Honda Accord 2.4 Executive aldım ama 180 den sonra arabam gitmiyor bi kaç kişiye sordum roketlerde sorun var dediler bu konuyla hic karşılaştınızmı acaba
accord yetimi13.01.2013
aşağıda accorda serüvenimi belirtmiştim.araba hastası gibiyim ve neredeyse arabaları incelemekten uzman oldum diyebilirm.hergün kendime araç bakıyorum,sık kullanılanlara kaydediyorum.yeni S60 ı son zamanlarda çok inceledim,mükemmel.almak üzereydim...ahh accord.senin iç ve dış dizaynın, o genişliğin ve konforun.bir yılda zor sattım seni, ama inanın ki hergün araç ararken birkez olsun accorda bakıyorm.bi tane gözüme kestirdimde.....
Mustafa13.11.2012
Bende bir accord kullanıcısıyım gerçekten mükemmel bir araba konforu donanımı tasarımı yol tutuşu ve bir çok özelliği çok başarılı arabada tek beğenmediğim nokta performansı araba 2.0 motor olduğunu göstemiyor ama yinede bmw nin audi nin mercedes in falan alt modelleri 100-120 milyar vereceğime accorda 95 milyarı verebilirim birçok araba kullandım ama aralarında en beğendiğim araba Accord...
stepne05.11.2012
iyi olablir ama tipi çekici degil albenisi yok donanımı saglamlıgı kaliteli olabilir
smh04.11.2012
Ben bi accord kullanıcısıyım 60 lirayada accord var mercedes-audi- bmw-volvo alırım diyosunuz ya siz sadece konuşun öyle accorda bindikten sonra bütün fikirleriniz değişeceğine eminim..
oguzhan17.10.2012
arkadaslar, 3 yildir accorda biniyorum cok memnunum. alman arabalarin hepsine bindim inanin bu aracin rahatligi esnekligi hicbir proplem yasatmamasi hicbirinde yok,yakiti cok iyi uzunyolda harika bir arac zaten amerika piyasasinda audi den bile cok tutuluyor
ibrahim07.10.2012
Guzel olabilir fakat bu parayi bence hak etmiyor
Mss02.09.2012
Yok artık BMW 5e bile kafa tutar dıyorsanız siz galiba Honda satış temsilcisi falasınız bu kadarda abatilamaz BMW 136 beygirle 8.5 saniyede 100 yapıyor
muharrem01.09.2012
gerçektende harika bir araba şehir dışı yakıt tüketimi mükemmel. yol tutuşu ve sürüş keyfi harika. aracın yere kendinden emin bastığını hissettiriyor. araçta gerçekten yok yok. gidip mercedes c180 e 92.000 liradan başlayan fiyatlarla para vereceğinize yada bmv 3 serisine dunya kadar para vereceginize accord almak en mantiklisi bmv 5 e bile 5 basar. arkadaşımda 2012 accord var bendeyse 2005 cıvıc . bir ay accorda bindim cıvıcdan dahada çok keyf aldığım tek makina. şiddetle tavsiye ederim.
Alper09.08.2012
Ya pazarlama uzmanları nasıl bu arabayı TR gibi ülkelere 1.6 benzinli veya dizel modelle satıpta satış rekorları kırmak istemezler anlam veremiyrum bukadar saçmalık olmaz ki ya.Tamam farklı ülkelerde alan olabilir ama hiç mi TR gibi ülkelerin şartlarında hangi modeller tutuluyor anlam veremiyorum buna yıllardır.TR için özel motor yap kardeşim bi megan gibi focus gibi piyasaya neden hakim olmak istemiyosunuz bre çekik gözlüler.
halit09.08.2012
güçlü motoru bük araca bineceksen paranıda gözden çıkaracaksın silindir hacmi büyük araçlar hem pahalı hem vergisi çok ilerde vergi sistemi değişirse motor buyuk araçlar daha çok tercih edilir dünyadaki bazı markalar 2.0 motordan vazgeçmez iken türkiyede satılması için 1.6 motorunu üretmiştir sami arkadaşa hak veriyorum maddi durumu iyi olanlar bile çok az tercih ediyor
Ersun04.08.2012
arkadaşlar daha ucuza aynı işi gören araçlar varken neden zarar edelim hem sıfır alırken hem satarken benim demek istedigim bu tabiki araba yarıştırmak degil artık karar sizin
sami04.08.2012
bu aracın 95 bin olmasın tek sebebi motorun büyük olması başka bir sebebi yok bu araç 1.4-1.6 motor olacaktı ozaman 65000 civarlarında olurdu onun için araç fiyatı normal ülkemizde büyük motorlu araçlar normallerinden 20-30 bin pahalı mazda 6 108 bin tl motor sistemleri accordla aynı.o yüzden tercih eden sayısı çok az çünkü maddi durumu çok çok iyi olanlar hariç bu araca binebilecek vergisini ödeyebilecek insanlar bile vergisi çok ve pahalı diye almıyor amcam eczacı accord hastası ama pahalı va vergisi çok diye almıyor.cıvıce biniyor eğer bu araç düşük motorlu olacak cıvıcı satışta geçer
gökhan04.08.2012
sana katılıyorum ayhan kardeş hondaya binmeyen bilemez neler kaçırdıını dizel araba alıpta turbo arızası vs ile uğraşacağına alırsın honda torunun bile biner.bi kere s60 volvo ile accord aynı sınıfta değil karşılaştırma burda yanlış olmuş accord d sınıfı bi araba.yolların kralı accord,bende herkese hayırlı yolculuklar dilerim
ayhan04.08.2012
Ersun Bey,özelliklerine göre biri diğerini yer demişsiniz.Herkes otomobillere sizin baktığınız gibi arenada kullanılan savaş aleti gözüyle bakmıyor,bazıları keyif ve güven unsuru olarak değerlendiriyor bu araçları.Örneğin bir arkadaşım ,maddi durumu çok daha pahalı araçları almaya uygunken yeni kasa Accord'a biniyor,çünkü kendini iyi hissediyor bu araçta ve çok şık buluyor.Sizin Accord'a tercih ettiğiniz Volvo s60 tabi ki iyi bir araç ama focus ile aynı motoru -birebir-kullanan ve bu sınıftaki bir sedan için çok küçük bagajı olan bu arabaya bu kadar para verilir mi diye eleştirenler de olabilir ve siz bunları dinlemeden arabanıza büyük bir keyifle binersiniz.Dilerim herkes aracını güvenli ve dikkatli kullanır,kazadan beladan uzak durur.
Ersun03.08.2012
tarık hocam öncelikle sana katılıyorum ve s60 şın hayırlı olsun,birde verileri karşılaştırıyorum yeni nesil 1.6 turbo motorlar bile çok rahat yer hal böyle olunca neden fazla para ve vergi verelim ki accordun tek avantajı 6 yıl garanti. saygılarımla
tarık03.08.2012
accordun tutulmama sebebi 2.0 motor olması çok yakması vede fiyatı pahalı olması bu fiyata ben ne arabalar alırım diyorlar 95000 tl parası olan bir adam mercedes vw bmw gibi araçları temiz ikinci el çok rahat alır mesela benim bu aracı almaya gücüm vardı ama gittim 85000 tlye volvo s60 dizel aldım yakıtı vergisi fiyatı bu araçtan çok çok iyi
ERSUN02.08.2012
ARKADAŞLAR İYİ GÜZEL DOGRU SÖYLÜYORSUNUZDA MADEM NİYE TUTULMUYOR BU ACCORT BEN BİR TANE ACCORD GÖRENE KADAR YİRMİ TANE İNSİGNİYA PASSAT MONDEO GÖRÜYORUM SAYGILARIMLA
accord yetimi24.07.2012
Baylar. 2011 accord aldım.daimi değilsede özellikle uzun yolda sürdüm.1 yıl bende kaldı.az km. yaptım.ama mecburen sattım.6-7 ay ilanda kaldı.En sonunda 62 ye sattım. Km.si 20 binlerdeydi.Tertemizdi.YANİ,araç on numara.sattığım paraya bu evsafta alacağım tek araç yok.aylardır siteleri geziyorum,sattığım paraya alınacak böyle bir araç yok.Ama işte satmak zorunda kaldınız mı para etmiyor.El insaf yenisinden 33 bin aşağı satılırmı? Ama öyle.Bu donanımda bu fiyata araba yok.İşte 2 bin motor benzinli v.s. deyince millet kaçıyor.oysa 1.4 lük nice araçlar inanın ki accord kadar yakıyor.
uğur07.07.2012
honda bugun neden motoruna turbo koymuyor veya dizel motor yapmıyor çünkü turbolu motorlarda zamanla zarar göreceğini bildiği için motoruna leke getirmek istemiyor.honda turbosuz motorlarında hp ve tork gücü üretiyorsa motor teknolojısıne bağlıdır.günümüzde ise klasik turbo yapımları yerine daha yenilenmiş turbolar üretildiği için belki üretebilirler.ama ne olursa olsun bugun honda adı altında ı-vtec motoru dünyanın en iyi motoru
lazkanki06.07.2012
Tork diye bişeyi duyan arkadaşlar turbo diye bişeyden habersiz olamazlar.Golfte ve passatta turbo beslemeli tsi motorlar var accorda ise bildiğimiz atmosferik basınçlı turbosuz haliylede torku daha düşük motor var ve bu motor hondanın yaklaşık 15 sene önce ürettiği motordur vw nin 3 yıllık motoruyla hondanın 15 sene önce ürettiği motoru kıyaslıyoruz.Allah bilir hondanın yeni motorları nasıl olacak adamlar çok geç yaptılar ama 1.6 dizel motora 120 hp ve 300 nm tork ürettirdiler.Accord tek donanım tek motor tek fiyat bence en güzeli.vw gibi ona ekstra para buna ekstra para dsg ye 7.000 tl ekstra para bide highline donanımda bile bir dünya ekipman opsiyon olarak ekstra para bu kadarına yuh derler insaf derler.
tolga20.06.2012
tork diye birşey duymadınız heralde golf bile 1.4 motora rağmen 200 nm tork üretiyor accord 2.0 motor ama 192 nm tork buda rampalarda golfun bile accordla kafa kafaya gideceği kaldıki 250 nm tork üreten passatla kıyaslıyosunuz düzde accord passatı geçer belki ama rampada passatın arkasından su döker
ergün0611.06.2012
atış serbest burada herkes mantıklı mantıksız bişeyler söylüyor.accord güzel araba parçası pahalı.kaliteli araba yokuşta tırmanışı harika.AMA MERCEDES ve BMW İLE KARŞILAŞTIRMA YAPMAYIN İNANDIRICI OLMAZ.passattan daha iyi onu da diyelim şimdi..
Fastboy08.06.2012
Hadi be sız gıdın passat alın bu passatta ne buluonuz anlamıorum passatla accordu yan yana koyamazsınız bıle accord hem daha spor görunuyo hem daha hızlı hem seri bir araba passat görsün vites 3 de 180 o zmn konusun kardesım 95.500 tl bu kadar donanımlı bır arabaya az bıle bu gördunuz araba mercedes c180 enle kafa kafaya sız passat alın vw pişmanlıkır .
tolga07.06.2012
doğru söze ne denir bu para bu araca verilmez bu paralara ne arabalar var cıvıcın fiyatıda yüksek iki araç saymıssın ben volvo 1.6 tdı s 60 derim sordum 82500 e bıraktılar inş.almayı düşünüyorum
raşit07.06.2012
bu arabaya bukadar para verilmez 95000 tl 74000 tlye 1.6 tdı passat yada 16.tdı volvo s 60 alınır aracın 2000 motora göre torku düşük saydım araçlarda volvo 270-passat 250 nm tork üretiyor hem vergiden hem yakıttan hemde daha fazla kaliteden üç sefer kar ediyorsun
Fastboy07.06.2012
Kardesım yakarsa yakar basarsan yakar bu gördüğün araba vites 3 de 180 görüyo güçlü bir araba basarsan yakar tabıkıde
shan07.06.2012
selam lar bu araç az yakan diyenler yalan bari söylemeyin köpek gibi yakıt düşmanı bu yüzden satmak zorunda kaldım az yakar die yanıltmayın kimseyi
mert05.06.2012
gerçekten çok güzel bir araba benzin olması benim için önemli degil ama segmentndeki arabalara göre başlangıç fiyatı sizcede biraz fazla degilmi gerçi zaten tek sorun bu bir bakın insignia, passat, c5, 508, superb, mondeo falan hep 60 dan başlıyor tabi bunlar ya 1.4 veya 1.6 ve tabiki benzinli ama 2.0 da bu kadar pahalı olması bu arabanın satışını engelliyor
Aydin Bortecene31.03.2012
1991 Accord 2.0 im 202000 km.de hala konforlu sorunsuz 30.arabam, alman arabasi delisiydim dusuncelerlm degisti.
musa Soylu30.03.2012
Honda Esasen Motorsiklet Markası Değil mi??? Hani Motorsiklet üreticiliğinden sonradan Otobobil üretimine geçmedi mi?? Direkt Otomobil
Markası değil biliyorum.Ama toyota öyle değil.Başka alanlarda duymadım.Direkt otomobilde duydum.
tokat6029.02.2012
@VOLKAN bey haklısınız hondalar güzel.. Ama toyotanın 2. El pazarı çok iyi. 2 günde değerinin çok üstüne alıcı bulunuyor. Ve sırf bu yüzden toyotanın 0 km leri çok pahalı. Buna rağmen yetkili satıcılar bir hafta sonraya gün veriyor. YANI JAPONLAR Bu işi iyi yapıyor ama. Olay türkiyedeki yetkililerde...
VOLKAN16.02.2012
EY HONDA CEO su.Bak ben 13/09/2011 tarihinde ne dedim "HONDA REKLAM FAKİRİ" benimi duydunuz ne? Yeni CİVİC için bir reklam yaptınız piyasayı darmadağın ettiniz.Ocak ayında toyota 800 honda 1500 sattı.oda toyotanın dizelide varken. Reklam derken ACCORDU yapın demiştim aslında.Bende bir accord var 2011. 8 aydır satamıyorum.Fiyatıda çok düşük tutmama rağmen.Nedir 2000 benzinli çok yakar.Evet yakıyor.ama inanın ki 1,6 corolla sol arabamdan sadece biraz fazla.fakat benzin fiyatları malum.dokunuyor arkadaş.sırf o nedenle satıyorum.Yoksa bu segmentte tüm araçları çok iyi biliyorum.Accord un üstüne yoktur.LPG taktıracam, kafamı kurcalıyor.Ben HONDA da CEO olsam piyasayı bitirirdim be.Hala yetersiz reklamdasınız. Reklama ihtiyaç yok diyorsanız yanılıyorsunuz.mercedesin ihtiyacımı var ki reklam hala yapıyor.
aykut07.02.2012
gerçektende D segmentinde binilecek tek araba.
baran13.01.2012
arkadaşlar 270 basarsın diyen var ama araba en fazla 212 basıyo onuda ha diyince basmaz :D ama onun haricinde süper bi araba
bestami-adanalı12.01.2012
selamlar
türkiyede bence alınacak tek arac hondadır
ilk honda civic aldım
sonra accort aldım
sivic süper araba ama acccort süperin süperi
yakıt bile civicden az
çok lux çok seri
çok atak çok sürüş zevki olan araba
inanın BWM VE MERCEDESLE kıyaslamam bile
Deniz31.12.2011
arabanın performans özelliklerine zaten hiç deyinmeyeceğim yalnız resimde arkada verilen eğlence ekranlaarı dahili mi bi de araçta dvd vcd video sistemi varmı yani ekran sadece navigayon için mi kullanılabiliyor? lütfen bu arabaya sahip olan biri cevap versin
Bülent ŞAHİN26.12.2011
google'da 1 million mile yazıp ararsanız,Honda'nın nasıl bir araba olduğunu daha iyi anlarsınız.Bu arada 1 milyon mile=1,6 Milyon km
fast boy14.12.2011
85.000 TL fiyat bu arac için az bile araba süper performans + güvenlik + görünüm + donanım vb. arabada yok yok arabaya bınmeyen bılemez accordu olupta 200 görmeyen insan varmıdır ? imkansız honda accord super mercedes bmw audıye verdığınız parayı hondaya versenız pısman olmassınız 220 ile gidersiniz ama 120 sanarsınız öle bi arac ;)
kamil sönmez05.12.2011
Hondayı mart ta almaya çalışın geçen yıl liste fiyatı 80000TL olan accordu martta 71000TL civar aldım.
efecan02.12.2011
honda gercekten japon harıkası bı araba tadına doyum olmaz
mehmet09.11.2011
honda çok büyük bir şirket olduğu için tanıtıma gerek yok yapardı ama nerdese çoğu kişi hondayı biliyor accoda gelirsek süper araba 270 basar .
koç17.09.2011
diğer markaların bu konforda olanlarının fiyatlarını görünce bu araç çok ucuz gibi. baksanıza aynı konfor ve donanımda ki diğer markalar uçmuş gidiyor.
bahri tarık15.09.2011
süpeeeeer bir araç. 220 yaptık banamısın demedi.Mubarek sanki Ferrari gibi gidiyor.konforu süpeeer, hızı süpeeer, tipi süpeer, birde arka lambaları daha yakışıklı yapsalardı, daha da olurdu süpeeer.
erdal13.09.2011
Birgün aracımla giderken akşam üzeri ışıkları yanmış olarak arkamdan geliyordu, aman Allahım bu ne araba diyordum.Yanımdan rüzgar gibi geçti. Meğerse Accord muş.Merak ettim bayide inceledim.Türkiye'de 120,000 TL altında alınacak en mükemmel araç budur.
volkan13.09.2011
Mükemmel araç.Şu insanlar sadece markaya bazen para veriyor onu anlamıyorum.Araç tüm yönleri ile aynı segmentteki araçlara fark atar.aracı kullanan biri olarak; Audi A6 ve Mercedes CGI 220 ile neredeyse bir görüyorum.Bu segmentteki diğer (fiyatı 90-100 binlere varanlar) tüm araçlara her yönü ile fark atar.Ama ne yazıkki Honda'nın yetersiz tanıtım ve reklam fakirliği nedeniyle aracı kimse tam tanımıyor.Mille 2000 motor benzinli aman ne yakar diyor.oysa 1.6 olan birçok araçla aynı yakıyor.Sonra performans arıyorsan bu kadarcık fark olacak.Rampada sollarken gazı kökleyende kükredi maşallah.220 yi geçtim, gaz istiyordu, ama inanki araç sanki 120 lerde gidiyordu.Velhasıl kelam mükemmel taş gibi araç ve çok yakışıklı
lamax19.10.2010
çok güzel tespit arabanın haricindeki herşey ve herkes aklımda...
talha12.09.2010
videoda arabadan başka herşeyi göstermişler kameraman kamera ışıklar mekan vs..[b][/b]
Yorum Yaz
İsminiz
Yorumunuz (Lütfen küçük harfler ile yazınız)
Onay Kodunuz

Onay Kodunu Giriniz


Paylaş
Eklenme Tarihi : 22.06.2009
İncelenme Sayısı : 188,068
SIFIR KM ARAÇ ARAMA
Araç Türü
Yakıt Türü
Silindir Hacmi
Vites Tipi
Kasa Tipi
Maksimum Fiyat
Sıralama Şekli
BİZİ TAKİP EDİN