Honda Accord Executive 2.0

Honda Accord Executive 2.0
Liste Fiyatı
113,770 TL
Son Fiyat Değişimi
%3.52
Teknik Değerlendirme
Maliyet
24 
Tüketim
27 
Performans
71 
Özellikler
80 
Çarpışma Testi Sonuçları
Teknik Özellikler
Silindir Hacmi1997 CC
Beygir Gücü155 HP
Maksimum Tork192 Nm
Maksimum Hız212 Km
0-100 Km Hızlanma11.0 sn
Şanzıman TipiOtomatik
Vites Sayısı5 ileri
Yakıt TürüBenzin
Şehir İçi Tüketim10.2 lt
Şehir Dışı Tüketim5.7 lt
Ortalama Tüketim7.3 lt
Km Başı Tüketim36 Krş
Yakıt Deposu65 lt
Co2 Emisyonu170 gr
Uzunluk4725 mm
Genişlik1840 mm
Yükseklik1440 mm
Boş Ağırlık1490 kg
Bagaj Hacmi464 lt
Karoser TipiSedan
Yıllık Vergisi 2.385 TL
Standart Donanımlar
Sürücü Hava Yastığı
Yolcu Hava Yastığı
Yan/Perde Hava Yastığı
ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
ESP (Elektronik Denge Sistemi)
ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
Park Sensörü / Sistemi
Elektronik Park Freni
Cruise Control (Hız Sabitleme Sistemi)
Hill Holder (Yokuş Kalkış Sistemi)
TPMS (Lastik Basınç Uyarı Sistemi)
Klima / İklimlendirme
Yol Bilgisayarı
Direksiyondan Kumanda Sistemi
Ön Kol Dayama Ünitesi
Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
Ön Sis Farları
Xenon Farlar
Çelik / Alüminyum Alaşım Jantlar
Navigasyon / Multimedya Sistemi
Start-Stop Sistemi
Sunroof / Cam Tavan
Deri Döşeme Koltuklar
Foto Galeri
Honda Accord Executive 2.0 Resimleri
Honda Accord Executive 2.0 Resimleri
Honda Accord Executive 2.0 Resimleri
Honda Accord Executive 2.0 Resimleri
Yorumlar
farukk05.11.2014
tork eğrisi max tork noktası güç devir eğrisi max güç noktası diye bişiler var torku aynı diyosun bi araç bu torku 3500-4500 devir aralığında veriyor diğer araç sadece bir noktada ikisi de kağıt üstünde aynı yolda senle kedi fare oynuyo ikinci bir olay atmosferik emişli bir araç turbo destekli bir araçtan 2 kat fazla uzun ömürlüdür.
yusuf31.10.2014
Passat ve accordu iyi bilen herkes accordu yeğler. Bu passatı kötülemek degil. 2011 accordum var. S viteste iken kükrüyor. Prince taktırdım 55 lt lik depoyla ş.arası 400 km gittim. Ş.içide 350 civarı gidiyor. Piyasada 2000 motor lpg takılabilir bu klasmanda araba yok. Olanlar turbolu. Turbo lpg de problemli. 1.6 larda 2.0 kullananlara yetmiyor. Amaç hiz değil. Arabanın gücü güvenliği beraberinde getiriyor. Hangi kritere bakarsan bak accord derim.
gökhan30.10.2014
arkadaşlar honda accord alacam hatasız sorunsuz 20000 de 2011 garaj arabası olarak kullanmış araç sahibi şbiraz fiyatı yüksek 82000 diyor ne dersiniz
mustafa25.10.2014
artık Accord 1.6 dizel bekliyoruz
kaan15.10.2014
honda accort ile uzun yolculugun keyfine doyulmuyor yakıt sa 240 krş yol tutuşu rahatlıgı harika sadece zamanında bakım gerisini japonlar yapmış
ali07.10.2014
Bir arkadas 1.2 araclarla kiyaslamis...allah akil versin..
vyc07.10.2014
bir yenilerini getirselerdi
şahin06.10.2014
arkadaşlar herkesin bayramını kutluyorum. acil olarak bilgiye ihtiyacım var. 1998 model honda Accord sl otomatik. 286bin km. bu araç alınırmı ve ben alıp lpg taktıracağım. ancak aracı bilmiyorum. sadece fiyatı uygun geldiği için ilgileniyorum.araç 98 model. bu arcı bilenlerden yardım istiyorum. teşekkürler
şahin05.10.2014
merhaba. Accord kullanan arkadaşlar. lütfen yardımcı olurmusunuz. 1998 model 286bin km. de Accord ls. alınırmı. ve uzun süre binilirmi. teşekkürler. araç lpg siz. ben taktıracağım alırsam.
ceyhun04.10.2014
Ya burda yorum yapan bazı arkadaş lara inanamıyorum ya gerçekten. Japon tenekesi diyor adam. Ben de sana diyorum ki sen arabanın a sından anliyorsan ben de neyim. Ben yüksek lisans derslerinde toplam kalite diye bişey okudum. Arkadaş toplam kalitenin ne demek oku ondan sonra gel arkadaşım. Japon üretim tarzı ve batılı üretim tarzının ne anlama geldiğini öğren ondan sonra yorum yap. Japon Motor teknolojilerinin Almanlardan daha sorunsuz ve uzun ömürlü olduğunu Almanlar bile kabul ediyor. Ama işte türkiyede almanlar senin gibilere orta donanimndaki araçları full donanım fiyatına satıyor sende alıyorsun. Senin gibi saflar golfe 94 bin tl para veriyor bu ülkede
ceyhun04.10.2014
Ya burda yorum yapan bazı arkadaş lara inanamıyorum ya gerçekten. Japon tenekesi diyor adam. Ben de sana diyorum ki sen arabanın a sından anliyorsan ben de neyim. Ben yüksek lisans derslerinde toplam kalite diye bişey okudum. Arkadaş toplam kalitenin ne demek oku ondan sonra gel arkadaşım. Japon üretim tarzı ve batılı üretim tarzının ne anlama geldiğini öğren ondan sonra yorum yap. Japon Motor teknolojilerinin Almanlardan daha sorunsuz ve uzun ömürlü olduğunu Almanlar bile kabul ediyor. Ama işte türkiyede almanlar senin gibilere orta donanimndaki araçları full donanım fiyatına satıyor sende alıyorsun. Senin gibi saflar golfe 94 bin tl para veriyor bu ülkede
Lütfi11.09.2014
bu aracın son modellerini (2012-13-14) benzinde kullanan arkadaşlar yakıtla ilgili yardımcı olabilir mi. kaça fulleniyor kaç km yapıyor, sakin kullanımda ne kadar faydası olur, agresifte tüketim çok uçar mı. aydınlatırsanız sevinirim keyifli şürüşler
berkay01.09.2014
bu tork artık 1.2 arabalardan alınıyor
cemil16.07.2014
Arkadaslar ben sizin yazdiginiz butun yorumlari okudum ben bi araba delisi olarak yaziyorum turkiyede oto kiralama isi yapiyordum benim gazina basmadigim araba kalmadi su an almanyada yasiyorum ve bmw 320d kullaniyorum 163 bg siz diyorsunuz ya 1.2 veya 1.4 torbo beslemeli motor alinda gorun benim arabamin daha dun turbosu patladi 1700 euro cuk sadece su an yaptirip saticam ve alicagim arabada accort 2.4 typer s 200bg burada yeni modeli var 25000 euro gozum kapali hic dusunmeden alicam bana gore japonlarin motorlari almanlardan bin kat daha iyi burada alman dergisinde okudum accortla 100000 km yapip sokup dagitiyorlar test icin sonuc 000 hata bilginize sunuyorum
Ferdi15.07.2014
Benim yazmış olduğum 2000 md 2.0 Ex görünüm bu değil farklı kasadan bahsediliyor dikkat edin
metali10.07.2014
konuş be tarık kim tutar seni bakın benim 2009 model honda accord'um vardı ve şimdi ne alacam die düşünüyorum ustamın dediği tek kelime abi honda ya bindin başka araba alacaksan mercedes e 200 komprosör alman lazım dior demek istediğim mercedese eş değer şimdi ise 2011 model alacam inşallah
Tarık03.07.2014
19000€ ya sıfır mı aldınız ikinci el mi ?
Sıfır ise Türkiye'de 1 Ocak 2014 itibari ile %90 ÖTV olduğunu hatırlatırım bu oran ile fiyatı 36.100 € bu da 105-106 arası bir fiyat oluyor yani sıfırda pek de fark yok .
Bunun yanında ikinci el aldıysanız benzinli 2.0 bir araç için az bir rakam değil Almanya için. Bu da aracın kaliteli olduğunun kanıtı zaten .ömer bey sedefli beyaz olan accordlar 2011 de 75 e kadar çıkıyor ama son kuruşuna kadar hakediyor ben 4 ay önce 2009 siyah içi siyah 67000km de accordumu 55 e aldım.
Güngör bey aracın içine oturumda BMW 5 ile kıyaslarsanız garanti ederim ;) içi son derece ferah ve geniş .
Güngör16.06.2014
Mehmet bey, ben hiç yakından bakmadım ama içi 2009 model Civic'le aynı denilebilecek kadar benzer hatta aynı.
Mehmet12.06.2014
Güngör bey tasarımı resimlerde görüldüğünün aynısınıda yakından gerçeğini gördüğünüz zaman gerçekten hayran kalırsınız bende sizin gibi önyargıyla bakmıştım resimlere ama gerçekte görünce gerçekten Honda yapmış dedim ...
Güngör08.06.2014
Arkadaşlar buradaki görseller doğru mu bilen var mı? Eğer doğruysa iç tasarımı berbat olmuş.
omer05.06.2014
ben 30-50bin km.de 2010-2011 accord almayi dusunuyorum. sahibinden de 66-75 civari fiyatlar sizce kaca piyasasi? kaca alinir bu kriterdeki arac? yakin zamanda almis kimse var midir?
Tesekkurler
vergi04.06.2014
cüneyt bey ülkemizde geri kalanı devlete ödenen vergi bu motor hacmindeki tüm marka araçlar için durum farklı deil ederinin çok üstünde..
cüneyt03.06.2014
Accord u 19 bin Euro ya Almanyada Satin Aldim. Türkiye de Abartmislar Fiyatini.
honda02.06.2014
hayat honda ne ararsan onda konfor onda teknoloji onda saglamlik onda kisacasi araba honda
tarik24.05.2014
Honda hayat onda... sen gti' ını itekle biz gidiyoruz vtec'le ...iyi ki honda almisim bu sayfayi ziyaret edip accordu inceleyen siz degerli otomobil seven dostlarima şüphe etmeden gönülden tavsiye edecegim sorunsuz tek arac ...bir arac eskimez mi arkadaş ...maşallah. ..
ahmet23.05.2014
Tarık bey 2.0 tdi passat bu arabala kafa kafaya kalkar 100 den sonrası accord yalar. Iki arabayıda kullanan biri olarak konuşuyorum.
mui19.05.2014
bir markayı sevebilirsiniz ama kıyas yaptıgınız motorlar farklı toyota mazda honda 2000 cc lerle digerleri arasında daglar kadar fark var iki katìna yakın güç farkı var japonlar çok çekingen davranıyor ama pahalıya patlayacak onlara nissan agır agır alışıyor sorarım bastınmı gaza hoplayan arabaYımı yoksa 5000 deviri gözleyenimi ister gönül
Tarık18.05.2014
;)) dostlar honda motor ve şanzumanını vw ye yada diğer markalara değişen olur elbet saygı duyarım ama 10.000 km de vw dsg şanzumanını garantiden değişip.garantisi bittiğinde ne yapacağını kara kara düşünenlere de konuşmak lazım.honda yı gerçek anlamda araştırmak isteyenler Euro n-cap testlerinde aldığı değerlere baksınlar mercedes e serisi kesinlikle bir yana diğer markalar ile kıyaslamalarda hondayı kullanmayan bilemez ...aracım 2009 73k km de şehir içi sıkışık trafikte 11 lt./100km yakıyor şehir dışında 100- 120 ile 7 lt lerlere düşüyor
...bunun yanında çok alternatifi motor sunan vw ile karşılaştırırmış sürekli bu konuda 1.6 passat tdi 1.4 TSİ. Ile kalkışda açık ara önde gidiyor 20tdi ın kalkışda gerisinde kalsada özellikle yol varsa yakalıyıp geçiyor sonuçta ben 0 dan 240 a passat 2.0 tdi nazaran daha hızlı çıktığını gördüm.ee dahası ne fiyatına gelince vergiden sebep ucuz sandığınız dizel ufak motorlu araçlardan çabuk sıkılırken sizce neden 2009 accorddu bu kadar övüyorum? Imkanı olan mutlaka kullansın yaşınız 30-40 ise keyif de alırım ama basınca da yığılmasın diyorsanız mutlaka hondaya şans verin...inanın bana sizde benim kadar fanatik savunucusu olacaksınız. Ki passata kötü demedim sadece bu keyfi yaşatan bu konforu sunan bir passatın fiyatının 150.000lira olduğunu ve buna değmeyeceğini söylüyorum. Tekrar söylüyorum 0 km de alınacak donanım ve özellik oranına göre en makul araç honda accord a serisi mercedes fiyatına e sınıfı konfor alıyorsunuz arkadaşlar.yiğidi öldürün hakkını verin. Golfün bile , megane sw in bile dolusu 90 olmuş arkadaşlar ...
İsmail17.05.2014
Aracın içi ve dışı gerçekten çok güzel. Biz hondaya kötü marka demiyoruz. Ama Türkiye için özel alternatifler sunmaları lazım. Adamlar hb civic e dizel koydular ama en çok satan aracı olan sedan civic e bile dizel koymadılar. Zaten accord resmen ölü bir araç türkiye için. şimdi mantıklı düşünelim, bizim olmayan araç iyi olsa ne yazar iyi olmasa.. Ben de bugün bir d sınıfı alsam, ya insignia alırım ya da passat..
ali17.05.2014
Hondayı eleştirirken lutfen mantıklı olun..cook guzel arabadır..kullanmayan bilemez..bakım ıcın servise gittm.100000 km bakımıydı.ustaya yagı bı kontrol edelim eksiltme var mı dıye..500000 km olunca kontrol ederız abı dedı..daha ne olsun..200000 gören kac vw var..var mı
zul17.05.2014
bizim memlelekete kendini ayarlamayan eski atmosferik motorlu araçların neyini savunuyorsunuz wv sevmem ama adam herçesit motor yapiyor japonlar seyrediyor yakinda almanlar piyasayı kaplayacak lux almanlar bile honda mazda nissan toyota hariç hepsini geçti
Mehmet17.05.2014
Tarıga bey, beğenmediniz Honda Accord sınıfısının (D segmenti Passat İnsignia Mondeo Mazda6 S60)en lüks otomobili seçildi hatırlatırım .
tarıga11.05.2014
tarık tamam 2.4 3.0 motorlu accordlar var ama 2.5 4.0 motorlu passatlarda var unutma. ve şanzıman güç tork olarak baktıgımızda japon araçları almanların yanına yetişemez örn. accord avensis bu ıkı japonun motorlarını ınceleyın atmosferık güçsüz motorlar. passat almak ıcın ınsanların bırcok nedeni var. japon tenekelerine bu paralar verılmez hele ki toyota ve hondaya...
tarik11.05.2014
Ya arkadaşlar bi torkdur tutturmussunuz gidiyorsunuz tork arayan gitsin traktör alsin honda accord ile passati yan yana koymak isteyenler olabilirler elbette ama accord kullanan ben babamdaki c serisi mercedese değişmem orasi ayri ..pasata ise 3 sene kullanan biri olarak kötü diyemem ama honda daha keyifli bi kere ayni dolulukta bir passat 150 den basliyor.merak edenlere sözüm odur ki bu aracin type s ve type r modelleri mevcut 2.4 ve benzinli oldugundan yeni kasada gelmedi o araclar ile kiyas yaparsaniz bahsettiginiz hicbir araç yanlarina gelemez.sonucta e segmentinde premium sınıf bir arac alicaksaniz bu paralara ancak a3 bulursunuz oda bos olur.
ismail08.05.2014
honda uyuyor galiba. gerçi tüm japonlar böyle. artık 1.6 çok güçlü dizel motorlar yapılabiliyor. opelin motoruna benzer bir motor bu araca koysalar ve 80 bine satsalar iyi olmaz mıydı. ama Türkiye pazarını kim düşünür ki.. beğenmediğimiz vw dizel ve otomatik seçeneğini sırf bizim için getiriyor.
dr29.04.2014
Enes bey 2006 model 2.0 sport kullandım konfor ve sürüş keyfi mükemmel bi araç connect denen kamyonla boşuna gezme derim araç bakımlı ise kesinlikle düşünmeden al
ali29.04.2014
Ozan bey çok doğru bi konuya değinmiş ve vtec motorun 5-7bin devir arası kükremesi ve motordan çıkan insana daha da bas dediren ses müthiş birşey anlatılmaz
ozan21.04.2014
Beyler beygir ve tork eğrisi diye bişey var dizellerde 1750 devide başlar 3000 devire kadar max torku korur ama ondan sonra ciddi bi düşüş yaşar zaten sonrada zevk vermez ama atmosferik benzinli araçlar 4000 devir gibi max torku vermeye başlar neredeyse redline kadar korur ve maximum bg alınır o yuzden ki yuksek hızalarda benzinli araçlar zorlanmaz hatta hızlandıkca canlanır aracı nerede ve hangi devir bandında kullanıdıgınız önemli şehir içi yokuşlarada kesinlikle dizel daha seri tartışmasız ama uzun yolda 1.6 102 hp vw 4000 devirde çok rahat 140-150 gider sıkıntı cıkarmaz (sollama hariç ve yakıt konu dışı :::) )
zülale13.04.2014
bmv ve mercedes bize göre nkendini ayarlıyorda honda niye ayarlamıyor mazdaya bakın satamıyor
Barış13.04.2014
tüm motor ve şanzıman ekipmanlarını kendi üreten marka. sorunsuzluk en büyük reklamdır. türkiye de aldığımız ürün ve ideolojiler gibi birçok şey bize dayatılan şeyler. araştırıp karar vermek bizim yapımızda yok.
nuri22.03.2014
Otomobillerin hızlanma performansı ve maksimum hızları sadece tork ve beygirden ibaret değildir. Aracın ağırlığı, motor şanzıman özellikleri, aracın aerodinamik yapısı v.b detaylar da çok etkiler. Torku düşük araba torku yüksek arabayı rampada geçemez anlayışı basit mantık dışı düşünmenin ürünüdür. Öyle olsa yüksek beygir ve torka sahip pickup ve arazi araçlarına (Ağırlıklıkları 2 ton civarı) hız olarak kimsenin yetişememesi gerekir.
eren13.03.2014
arkadaşım 2011 araba ile 2004 araba takas mı edilir ya
Enes-3813.03.2014
herkeze merhaba. Benim 2011 ford connect aracım var. 2004 accord 2.0. Sport modeli ile bire bir takas etmeyi düşünüyorum iki araçta hatasız. Kararsızım bi fikir edinmek istiyorum sizler ne düşünüyorsunuz ?
influenza05.03.2014
arkadaşlar en son modele yaklaşık iki sene bindim geçenlerde satmak durumunda kaldım. şu anda diğer bütün markalar oyuncak geliyor şuna emin olun aynı segmentte ve motorda ne BMW sine ne MERCEDES e bakarsınız. kusursuz.....
Emrah01.03.2014
Merhabalar. Benim su anda 2 aracım var. Birisi 2000 model passat 1.8. Diğeri 2004 Accord 2.0 sport. Ben Accord la tanışali 2 hafta oldu. Ama inanın accordun seriligi yol tutusu ve zevki inanılmaz geldi bana. Passat kendini biraz daha agir kullanmak zorunda hissettiriyor. Ama accordda öyle değil.sportif duruş dinamiklik serilik vs vs. Ne yazsam anlatamam. Ama passattaki rahatlik kadar rahatlığı hissettirmedi. Güncel olarak fiyatlarda da hem uzun yol hem sehir ici birçok ölçümüme rağmen su sekildedir. Uzun yol 100-120 km/sa arası gittiğimde passat km de 23-25 kuruş , Accord 25-27 kuruş. Sehir icin de ise ; passat km de 29-32 kuruş, Accord 33-36 kuruş yakmıştır. (LPG fiyati 2,65 tl/lt ) vesselam passati babama verdim ben accordla yola devam ediyorum. :)) D3 e bayılıyorum :)))
Tor26.01.2014
Zafer bey Honda gecen aylarda acıkladı turbolu vtec ler 2015 te avrupada olucak diye.siz nasıl bu kadar emin konuşabiliyorsunuz honda turbolu motor yapmaz diye çok entersan. 1000 cc lik 1500cc lik ve 2000cc lik 3 tane turbo vtec 2015 te hazır durumda olucakmış.
sami10.12.2013
motorun icadından bu zamana kadar üretimi aynıdır sadece çeliğinde dökümünde piston kolu kısa uzun ve çalışma sisteminde farklılıklar gösterir.aynı şekil şanzuman dişli yapısındada değişikler gösterir bunun için aynı silindir hacmi motorlar tork ve beygir gücünde farklılıklar gösterir.motor ve şanzuman orantıları,beygir ve tork orantıları önemlidir ve motorun ömrü konusunda büyük rol oynar motor kalitesi ne olursa olsun torku düşük bir araç torku yüksek bir aracı rampada geçemez düz yollarda zaten bugun her araç 200 sürati görüyor tork süratle bir ilgisi yoktur güçle ilgisi vardır onun için aracın zorlandığı koşullarda torkun yüksek bir araç her zaman başarılıdır bugun en başarılı orantılı turbolu motorlar dizellerde 115 bg 270 nm tork benzinlide turbolu ise 150 bg 240 nm tork,turbosuz motorlarda 115 bg 148 nm tork üreten motorlardır.bunun üstüne çıkıldımı motor yıpranma zamanı daha çabuk olur.ama firmalar daha güçlü araç üretebilmek için beygir ve tork uyumunda orantısız güç kullanmaktadır örneğin 90 bg 230 nm tork 120bg 300 nm tork gibi honda bu konuda en iyi uyumu yapan markalardan biridir diğer araçlarla kıyaslanamaz çünkü diğerleri turboludur.
power of dreams10.12.2013
kapışmalarda motor kaliteside önemli.136 ps lik 220 torkluk %90 bmw 1 serisidir.örnegin hyundai i30 126 ps 260larda torku var .vw golf 105 ps 250 tork.ama golf geçiyor.kalite farkı
haluk09.12.2013
ben aracıma yazılım attırarak 170 bg ye çıkarttırdım ama eskisenden çok bi farkı yoktu.aradan 7-8 ay sonra bir arkadaşım vasıtasıyla hem yazılım atan hemde tamirat yapan bir ustayla tanıştık sohbet ederken ben konuyu açtım''aracımı 170 beygire yükselttim ama çok bi fark etmedi yoksa beni kandırdılarmı''dedim ustanın bana söylediği''araç beygirini yükseltiyor ama beygir yükseltmek önemli değil önemli olan aracın torkudur senin aracında torku aynı olduğundan araç beygir gücünü boşa harcar sadece hızlanması değişir''dedi ben ozaman torkun araca nedenli faydası olduğunu öğrendim
mustafa08.12.2013
... tork aracın şanzumanında oluşan bir sıkıştırmadır beygirde motorun ürettiği bir sıkıştırmadır ve aracı motor yürütmez şanzuman yürütür. beygir araçta hızlanma ile alakalıdır beygir gücü yüksek araç tabiki erken 100 km hıza ulaşır.çünkü beygir gücü aracın tork değerini harakete geçirmede daha etkendir ayrıca merak etmeyin ben 85 beygir 135 nm tork araçla 100 beygir 125 nm tork aracı özellikle rampada hemde düzde kapıştırdım,onu geçtim 156 bg bu araç 136 bg aracı rampada geçemedi çünkü 220 nm tork üretiyordu.dizel araçlarla benzinli araçları karşılaştırmayın çünkü tork gücü dizellerde daha yüksektir ve hususi yarış için yapılmamış standart araçlardan güç yönünden herzaman üstündür.
Yorum Yaz
İsminiz
Yorumunuz (Lütfen küçük harfler ile yazınız)
Onay Kodunuz

Onay Kodunu Giriniz


Paylaş
Eklenme Tarihi : 22.06.2009
İncelenme Sayısı : 194,574
SIFIR KM ARAÇ ARAMA
Araç Türü
Yakıt Türü
Silindir Hacmi
Vites Tipi
Kasa Tipi
Maksimum Fiyat
Sıralama Şekli
BİZİ TAKİP EDİN