Honda Civic 1.6 Elegance Otomatik Vites

Honda Civic 1.6 Elegance Otomatik Vites
Liste Fiyatı
67,010 TL
Son Fiyat Değişimi
%3.25
Teknik Değerlendirme
Maliyet
54 
Tüketim
37 
Performans
67 
Özellikler
77 
Teknik Özellikler
Silindir Hacmi1598 CC
Beygir Gücü125 HP
Maksimum Tork152 Nm
Maksimum Hız200 Km
0-100 Km Hızlanma12.2 sn
Şanzıman TipiOtomatik
Vites Sayısı5 ileri
Yakıt TürüBenzin
Şehir İçi Tüketim9.6 lt
Şehir Dışı Tüketim5.2 lt
Ortalama Tüketim6.8 lt
Km Başı Tüketim34 Krş
Yakıt Deposu50 lt
Co2 Emisyonu157 gr
Uzunluk4545 mm
Genişlik1755 mm
Yükseklik1435 mm
Boş Ağırlık1241 kg
Bagaj Hacmi440 lt
Karoser TipiSedan
Yıllık Vergisi 859 TL
Standart Donanımlar
Sürücü Hava Yastığı
Yolcu Hava Yastığı
Yan/Perde Hava Yastığı
ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
ESP (Elektronik Denge Sistemi)
ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
Park Sensörü / Sistemi
Elektronik Park Freni
Cruise Control (Hız Sabitleme Sistemi)
Hill Holder (Yokuş Kalkış Sistemi)
TPMS (Lastik Basınç Uyarı Sistemi)
Klima / İklimlendirme
Yol Bilgisayarı
Direksiyondan Kumanda Sistemi
Ön Kol Dayama Ünitesi
Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
Ön Sis Farları
Xenon Farlar
Çelik / Alüminyum Alaşım Jantlar
Navigasyon / Multimedya Sistemi
Start-Stop Sistemi
Sunroof / Cam Tavan
Deri Döşeme Koltuklar
Foto Galeri
Honda Civic 1.6 Elegance Otomatik Vites Resimleri
Honda Civic 1.6 Elegance Otomatik Vites Resimleri
Honda Civic 1.6 Elegance Otomatik Vites Resimleri
Honda Civic 1.6 Elegance Otomatik Vites Resimleri
Honda Civic 1.6 Elegance Otomatik Vites Resimleri
Honda Civic 1.6 Elegance Otomatik Vites Resimleri
Honda Civic 1.6 Elegance Otomatik Vites Resimleri
Honda Civic 1.6 Elegance Otomatik Vites Resimleri
Honda Civic 1.6 Elegance Otomatik Vites Resimleri
Honda Civic 1.6 Elegance Otomatik Vites Resimleri
Honda Civic 1.6 Elegance Otomatik Vites Resimleri
Yorumlar
m.ali18.11.2014
hüseyin bey 2013 aracın fiyatı 58 bin di ötvsiz en son 42 dediler. pazarlık falan 500 düştü ben birde çamkıran a gidecem dedim allem etim gullem ettim 38.500 aldım.zaten 20bin indirimli aldım yıllık vergiden de muafız.zaten onun için lpg li almadım aracı üzmemek için..ama kesinlikle pişman olmazsınız..arabada gırtlağa kadar dolu zaten.vw en fulünde sunrof olsa koltuk ısıtma yok zenon yok gerigörüş zaten yok ..bunların hepsi soradan ekstralı ücretli oluyor.hondanın elegansında bunların hepsi var zaten...hondaya ekstra olarak sadece bodykit oluyor müthişde yakışıyor kerataya..2014 modelde de türkçe menü var.yol bilgisayarına ailecek fotoğrafta koydunmu bak artık seyahate
araba gurmesi17.11.2014
herkese merhaba marka ismi kullanmak istemiyorum çift kavramalı otomatik arabalardan uzak durun tamam konforlu
ama kesnlikle sorun yaşarsınız abd ve çin de 10 yıl garanti var
abd klasik şanzımanı1940 larda yaptı hala yollarda kolay kolay arıza yapmaz bende honda premınyun aldım orjinal brc li uzun yolda 100 110 120 6.5lt yakıyor şehir içi 9 10 lt 200 km yi gördüm unutmayın turbolu araçlar dada sorun yaşarsınız her fazla bir kompanent bir götürüdür HONDAAA
FATİHH16.11.2014
2013 ün kasım ayında aldım. 1 yılı doldurdum.. otomatik vites almak istiyordum o yüzden sanki herkes ağız birliği etmişcesine madem otomatik alacan honda al dediler :) adamlar haklıymış bu otomatik olayı tüm ön yargılarımı yıktı diyebilirim.. dsg lerde o kadar problem duyuyorumki iyiki bunu almışım diyorum.. ha bide en hoşuma giden iç mekanındaki genişlik valla passatta bile yok denemesi bedava ikisinede oturun ne demek istediğimi anlayacaksınız.. haa belki bu wv lerdeki yalıtımdan falan kaynaklanıyo olabilir çünkü dış ebat olarak teknik verilerde daha büyük görünüyolar ama içerdeki mesafade tam tersi passatlar bile bundan küçük.. sonuç olarak herkese tavsiye ederim ben çok memnunum kazasız sürüşler..
hüseyin15.11.2014
m.ali bey haklısınız benimde düşüncelerim sizinle aynı honda alıp keyfime bakıcam dsg arızalandımı arızalanacak diye diken üzerinde durmaktansa honda almak mantıklı kahramanmaraşlı birde sen 44 bine almışsın şu anda 75000 tl honda fulü onu almak istiyorum aceba 75000 tl olan civic ne kadar fiyata alırım ötv indirimiyle saygılar
m.ali15.11.2014
Hüseyin kardeş bende engelli indiriminden civic aldım.rampada çekiş falan süper.rampalarda vitesi s ye al bak ozaman arabaya.s viteste araç adeta kükrüyor o motor sesiyle kükreyip ben burdayım güven bana diyor civic.ama dsg den kesinlikle uzak dur.dsg 2 yıl sora arıza verdimi cebine yazık olur.hem bide 5 yılı doldurmadığı için satamazsın elinde patlar.bunu abartısız söylüyorum..şu ana kadar hiç bir jetta beni geçemedi jettalar 190 km hızda kesici devreye girip kilitlenip kalıyor bunu benim engelli arkadaşımda söyledi..benim dsg araba 190 ı geçmiyo laa dedi.motor patlacek sandım dedi.bende eeee honda farkı işte dedim.otomatik se honda dan şaşmayın.saygılar
Kahramanmaraşlı14.11.2014
hüseyin bey hondayı tavsiye edrim elegance eco 2014 sıfır aldım manuel. lpg li hem popüler hem de ekonomik araba karar sizin yakıtta gülersiniz. hyundai skoda bunların ikinci eli ölü. ben de ÖTV siz raporla 44 bine aldım. beklentilerinizi fazlasıyla karşılayacak bir araba. ama aklım yeni CRV de.
YENİ HONDACI14.11.2014
HÜSEYİN BEY, bende honda civic kullanıcısıyım uzun süre kullanmayı planlıyorum. Size honda otomatık almanızı tavsiye ederim.Otamatik şanzımanda diğer marklarda dikkatli olamlısınız. Ama Honda'da otomatik şanzımanda rahat olun.
Saygılar.
hüseyin14.11.2014
kemal bey haklısınız ama dsg gen çok çekiniyorum ben en az 10 yıl binerim bu zaman zarfında dsg beni çok üzer diye tahmin ediyorum i30 a gelince onun şanzımanında sorun olmuyor ama yakıt inanılmaz çok yakıyor kararsız kaldım honda almayı düşüyorum lpg de az yakıt ve sorunsuzluk bana daha mantıklı geliyor
özgür14.11.2014
arkadaşın önerdiği markalar hyundai ve skoda.. ikinci eli para etmeyen arabalar.. kore arabaları yakıt canavarıdır uzak durun.. skoda ise vw grubunun arabası vw kronik problemlerini bekleyebilirsiniz.. honda civic sorunsuz bir araba..türkiyede üretildiği için yedek parçaları ucuz ve problemsiz.. ikinci eli keza çok iyi.. 2015 te hondanın dizel otomatik versiyonları gelecek piyasaya. bekleyin derim..
kemal13.11.2014
hüseyin hata yapma civicten uzak dur. hadi ww grubu araçlar neysede i30 un şanzımanında sıkıntı falan yok hem i30 hem octavıa civicten çok daha üstün araçlar hem performans hemde kalıte olarak çok zor degıl git 3 aracında plazalarına bir civigin içine gir bide i30 ile octavıanın ıcıne gir dedıgımı anlarsın. hyundaı eskı hyundaı degıl honda yıllardır oldugu yerde sayıyo malesed bundan 6-7 yıl önce deseydın kesınlıkle cıvıc almanı onerırdım ama honda malesed gelısen teknolojıye ayak uyduramıyor. ozellıkle octavıayı gözardı etmemenızı tavsıye ederım.
hüseyin13.11.2014
arkadaşlar engelli indirimi ile araç almaya kadar verdim fakat kafam çok karışmış durumda.aracın otomatik olması nedeniyle birçok markada kararsız kaldım özellikle skoda octavia jetta golf i30 gibi tüm markaları araştırdım ve otomatikte hepsinin sorunlu olduğunu öğrendim.aldığım aracı uzun zaman satamayacağım için ilerleyen zamanlarda arıza çıkarmayacak bi araba lazım bana ve civic uzun vadede şanzıman arızası vermeyen bi model olarak okudum fakat yokuşlarda hızlanma sorunu ve çekiş düşüklüğü olduğunu okudum siz ne tavsiye edersiniz yardımlarınızı bekliyorum
çağlar12.11.2014
daha bu gün aldım ve mükemmel bir araç yok neymiş niye jettta almadın felanda filanda kardeşim 1.2 jetta alcağıma bu arabayı alırım daha iyi dedim çünkü jettalar woswagende çok sorun oluyo honda ise tammen sorunsuz aşırı derecede sürüş keyfi veren bie araç yani jetta istediği fiatı haketmiyo ama honda sonuna kadar hakediyo
Ömer03.11.2014
Bu araba lpg için yapılmış kesinlikle yaptırın tık demez ama sakın atiker taktırmayın en az brc olmalı yoksa pişman olursunuz
omer03.11.2014
Honda çok yakmıyor lpg manuel şehir içi 25 kruş uzun yolda 20 kruş zaten şehir içi ort 9 lt şehir dışında 6 lt yakıyor lpg fiyatı 2.70 çarparsan benim söyle diğim doğru çıkar.....
YENİ HONDACI03.11.2014
Arkadaşlar 2012 yeni kasa otomatik civic elegance aldım. Lpg yi tavsiye eder misiniz, ne dersiniz? LPG taktıran arkadaşlar yakıt değerlerini gönderirse memmun olurum. Saygılar
malatya29.10.2014
slm arkadaşlar bende hondanın 2002 vtec var herşeyinden memnunum ancak bir üs 2009 kasasını almaya bütcem yetiyor çok yaktığı söyleniyor kullanan varsa allah için söylesin şehir içi ne yakıyor
çetin29.10.2014
bende 2013 model full sistem aldım arama hakkatten yolu yakıyor inan massınız ara yolda kayıyor sanki ben arabamdan çok ama çok memmunum bu arabayı size tavsiye ederim çok ta rahat arabadır düşünenler alsın derim memnum olacana adım gibi eminim
m.ali25.10.2014
2013 eylül ayında elegance otomatik aldım araç her yönüyle mükemmel ötv indiriminden faydalanarak aracı 38.500 e aldım.otomatik vites arıyorsanız hondadan şaşmayın derim.bizler malum 5 sene satamıyoruz aracı 5 sene hiç sorunsuz sadece bakıma gider servise.hatta geçen hafta bir ışıktan bir ışığa jettayla yarıştım ininki bi sefer bile geçemedi beni saygılar
naim29.09.2014
kutay bey pejo ile o zor günleri yaşadım .:)
bi daha töbe
kutay28.09.2014
naim bey, sanayi ve servisi seviyorsanız ww ve citroen'e yönelin:) unutmayın: alman ve fransız servisten, japon sorunsuzluktan kazanır.
ali27.09.2014
naim bey cok güzel ve doğru bir yorum yapmışsınız..tebrikler..
naim27.09.2014
aracın tek kötü yanı sorunsuz oluşu
insan arada sanayiye gidip arabaya para harcamak istiyo.:)
ama ne mümkün sorun çıkarsın.
Gökhan kaplan27.09.2014
Merhaba arkadaşlar bir honda civic 2013 kullanıcısı olarak araç arkadaşların dediği gibi değil yol tutuşu gayet güzel seri bir araç yakıtı da şehir içi 0.28 şehir dışı 0.23 kullanıma göre değişir tabiki ama tek kötü özelliği ses yalıtımı. Segmentinde kullanılabilecek en ii araç tabiki honda
omer18.09.2014
Gerçekten bu araç çok iyi tavsiye ederim araç süper eco lpg yola devam manuel alın uzun yol 0.19 kurus şehir içi 0.25 kuruş daha ne olsun dizelden bile iyi yol tutusu cok iyi virajlarda ayağınızı gazdan çekin yeter EBD sistemiyle kaygan yollarda bile kayma yok zıpkın gibi... biraz daha ses yalıtımı olabilirdi bunuda siz yaptırabilirsiniz ben gerek duymadım gayet konforlu 125 beygir hiç tıkanma yok gayet başarılı performance cok iyi 2000 rpm den sonra bu aracı tutamazsınız..
uzm17.09.2014
can bey aracın torku evet düşük çünki araç turbo değil.ancak çok sorun değil artı ve eksilere baktığında artılar daha ağır basıyor.öncelikler araç kullanımı çok keyifli,sonra yakıt s.içi 25 krş.ş.dışı 20 krş ortalaması var.iç konfor güzel özellik olarak çok eksik yok örneğin aynaların katlanmaması çok önemli değil okadar.zaten katlanır ayna zarar görse daha fazla masraf açıyor.ses yalıtımı daha iyi olabilir ama neye göre kıyaslıyorlar bilemem,kötü değil ama emin olun.en önemliside otamatik alacaksanız sorunsuz ve vites geçişlerinde hissetmiyorsun.toparlarsak şöyle diyelim jettadan konfor ve ses yalıtımı bakımından %10 düşük ancak diyelimki dsg şanzıman arıza yaptı hoop 7-8 bin tl masraf açtı,honda yola devam seçim senin.bazı kişilerin beklentisi çok fazla bence herşey on numara olacaksa audi mercedes v.s gibi araçları tercih edecekler.fiyatlara gelince çok pahalı ancak adamlar ne yapsın devlet öyle bi vergi alıyorki inanamazsın.bir yakınım 50 bin tl lik aracı engelli indiriminden 30 bin tl aldı,vergiye bak kadeşim.
Can12.09.2014
Merhaba arkadaslar 2014 civic sedan otomatik almayı düşünüyorum. Arabanın hakkında duydugum bazı şikayetler var. Torku düşük oldugundan bayırda zorlandıgı , cok yaktıgı ve ses yalıtımı hakkında şikayetler var. Bu model kullanan arkadaslar bilgi verirse cok sevinirim. Ayrıca bu arabayı aldıktan sonra nasıl bir ekleme yapabiliriz jant , panjur vs. Tüm arkadaslarada kazasız iyi sürüşler dilerim.
ugur özcelık06.09.2014
2012 honda cıvıc elegant otamatık arabam var cuma gunu ızınden dondum otabanda bagaj full agır şeylerle dolu kılıma 650 km boyunca acık 4 yetıskın bır çocuk olmasına rağmen araç LPĞ 208 surat yaptı .tek kusuru dızel olmayışı.....
gül-istanbul29.08.2014
ben 2013 full donanımı 62.500 almıştım otomatik lpg li 2014 modelin fiyatı çok iyi
gül_istanbul29.08.2014
selam arkadaşlar ben de araba almadan önce bu yorumlara çok baktığım için .merak edenlere katkı olur diye yazıyorum 2013 model honda civic aldım otomatik lpg li düşünenlere diyorum ki hiç düşünme hem yakıtı hem performansı süperrrrr.7 aydır kullanıyorum harika ir araba.
omer28.08.2014
Numan kardeş bu arabada benzin göstergesi sübaplara bağlı , depoda şamandıra yok o yüzden lpg yakarken sanki benzin azalıyor mus gibi gösteriyor şöyle 30 tl lik benzin alınca yada uzun yolda giderken gösterge kendine geliyor bu arada bu aracın yol tutusu ve performansı çok iyi ben gerçekten bir iki defa ciddi kaza anlattım arabada savrulma kayma diye birşey yok yola resmen yapışıyor size bu arabada tek eksik ses yalıtımı onuda yaptırabilirsiniz iyi sürüşler
fatih28.08.2014
numan bey bildiğim servis ücretsiz bir aparat takıyor gösterge inmiyor artık. savurma konusuna gelince size hiç katılmıyorum araba yola yapışıyor resmen şirkette focus ve jetta sürüyorum yol tutuşta hondaya yaklaşamazlar.
emre1628.08.2014
130 km de savrulduğunu da ilk defa senden duyuyorum aynı model bizde var 120 -155 arası 6.1 lt ortlama ile 600 km yol gittik
Numan kara27.08.2014
Merhabalar 2012 model yeni kasa aracım war memnun değilim nedenine gelince elektronik benzin göstergesi olması arabam LPG araç benzini deli gibi yiyor gazı yediğini bilmiyor artı annem 70 yaşında geçen bi yolculuk yaptık 70 yaşındaki annem bu araba savruluyor dedi inanın 130 km hızda araç süper savruluyor ilk arabam birde acemilik diyelim hondamı asla asla kendi Servisi'nde bakım ücreti 500 YTL. Dışarda 150 200 oldumu resmen soygun tşk
fecihi15.07.2014
2010 Honda Civic Premium Otomatik alalı 1.5 yıl oldu. LPG'li. Şehir içinde de şehir dışında da sürmesi çok zevkli, konforlu, güvenli bir otomobil. Yalnız 2010 model olan diğer araçlarda olan basit özellikler eksik. Yol bilgisayarı Japon teknolojisine göre basit kalmış, aynalar otomatik olarak kapanmıyor. Park sensörü yok. Honda jazz da bu özellikler var halbuki. Bunları dert etmiyorsanız benim gibi, Honda hayat onda....
Taner23.06.2014
Arkadaşlar 2014 eco araç da hangi otaGazı tavsiye edersiniz (bp-aygaz-shel - milangaz)
özgür19.06.2014
istanbulda bayilerden 2014 modelleri pazarlıkla 60 bine alabilirsiniz..
Nuri18.06.2014
Merhaba bugün 2014 otomatik elagance modeli için bayiden 62.500t.tl fiyat aldım, daha önce alan arkadaşlar sizce bu fiyata almaya değer mi? Ayrıca makyajlanmış kasada vardı, tek değişiklik jantları ve ön mıkalanj panjurun küçük bir değişikliği. Fiyat 67 bin. Kampanya olduğu işin kaçırmayalım mı? Sayg.
haşim06.06.2014
2014 otomatik lpgli aracım 600 km oldu ortalam 8 litre gösrteriyor yol bilgisayarı 24 kr yakıyor lpgde istanbul trafiğinde
bu fiyata bu kadar az yakan ve konforlu araç yok ..ben çok araştırdım.
10 bin daha fazla verip kmde 40 krş yakan jettayı da almak pek akıl işi değil
ser01.06.2014
tolga gerçegi görmüş ve yaşamıssın ama fiyatı ucuz araba fiyatı gibi degil sanki lüks gibi ama hb olanı iyi malzeme kalitesi çok iyi yigidi öldür hakkını yeme
tolga30.05.2014
arkadaşlar bende 2000 model bmw 3.20 vardı sattım..babam gitmiş honda civic almış en fulu..arabaya bindim şok oldum..arabanın her yeri sert pilastik..yalıtımı çok kötü..daha araba yürürken motor sesi geliyor..adanaya gittim rampalarda bayılıyor yalıtımı zayıf olduğundan başım ağrıdı.( lastik sesi , motor sesi , kilima sesi )..heleki o kaputu örtüğümdeki ses.sanki teneke tenekeye değiyormuş gibi his veriyor..zaten göğüs çekmecesini bağaj halıfileksine saymıyorum..çok pişmanız..benim sattığım 2000 model bmw daha doluydu honda dan..eğer bi insan kaliteli bi arabaya binmediyse aradaki farkı asla anlayamaz
Ömer20.05.2014
Bu araba bi tutku az paraya konfor güvenlik hız, herşey var sonra ikinci eli altın gibi..
özgür20.05.2014
araba karşılaştırma motorunda bu arabanın dengi audi a3 sedan ve bmw 3.16i nin özelliklerine bakınca alman arabalarında bu arabadaki bir çok özelliğin olmadığı ve ekstraya dahil olduğu görülüyor.. almanlar utanmasa otomatik camı bile ekstraya dahil ederler.. ))
murathan14.05.2014
Aracı daha 1 haftadır kullanıyorum elegance modelini aldım , bundan önce bmw 520 i kullanıyordum arabanın performansına gelecek olursak bmw den daha süratli diyebilirim üstelik yol tutuşu harika , iç dizaynı mükemmel koltuk ısıtması felan her şeyi var , yakıt ise 35 krş ideal , bu arabanın performansına sallayan arkadaşlar galiba Formula pilotu ,
erol23.04.2014
selam arkadaşlar 2013 honda aldım brc gaz var 7 ay oldu alalı suan 21000 de aracım işim gereği cok dolaşıyorum sehir içi suan 285 tl yakıyor sehir dısı 250 bence mükemmel bi arac tavsiye ederim
alican23.04.2014
arkadaşlar merhaba en fazla 30 bin liralık araba almayı düşünüyorum bunların arasında honda 2007-2011arası son zamanlarda ilgimi çekmeye başladı ancak kafamı meşkul eden sorular var 1. yakıt fazla yakıyor deniyor 2. manuel mi tutuluyor yoksa düz vitesmi yardımlarınızı ve önerilerinizi bekliyorum şimdiden teşekkürler
erol22.04.2014
http://www.arabalar.gen.tr/en-iyi-otomatik-vites-hangisi--h2362.html kara düzen diye manuel şanzumana derler. kara düzen deyip bilip bilmeden konuşanlara lütfen itibar etmeyin. honda civic amerikada 2013 yılının c segmentinde en çok satan arabası oldu. ayrıca civic modellerinde de cvt kullanıyor. ben 7 aydır otomatik civic elegance kullanıyorum bu işten anlayan ne kadar tanıdığım varsa hepsi honda başkadır diyor.
tarık17.04.2014
bu aracın şanzımanı cvt mi ? yoksa eski kara düzen otamatiklerden mi?
Ömer Faruk31.03.2014
Arkadaşlar birinci olarak bu kasa tutulmadı deniliyor ancak eski kasadan daha fazla sattı. Istatistiklere bakın lütfen. Ikinci olarak yakıt LPG için çok ideal. Şehir dışı 22 şehir içi 27 kuruş yakıyor. Aracın konforu çok iyi. Bence tek olumsuz yanı Alman arabaları gibi ses yalıtımımın iyi olmaması.
bahadır28.03.2014
vayy be!! tam geçen sene nisan ayında bu arabanın sıfırını maslaktaki bayi 50.500 tl ye bırakmıştı da almamıştım, fiyatlar çok fena uçtu...
özgür20.03.2014
arkadaşlar aylardır tartışıyorsunuz.. eğer az yakan bir araba istiyorsanız turbo dizel bir model düşünün.. konfor ve kalite istiyorsanız problemsiz uzun yıllar kullanayım diyorsanız honda alın derim.. yakıt konusu göreceli.. ben sakin kullanıyorum. sürekli ekon modda.. istanbul trafiğinde 100 km de 13-14 leri görüyor haliyle dur kalklarda. ama şehirler arası 100 km de 5 lt lerde tüketiyor.. sonuçta bu araba aile arabası ..spor araba performansı bekleyemezsiniz.
Yorum Yaz
İsminiz
Yorumunuz (Lütfen küçük harfler ile yazınız)
Onay Kodunuz

Onay Kodunu Giriniz


Paylaş
Eklenme Tarihi : 28.08.2011
İncelenme Sayısı : 233,222
SIFIR KM ARAÇ ARAMA
Araç Türü
Yakıt Türü
Silindir Hacmi
Vites Tipi
Kasa Tipi
Maksimum Fiyat
Sıralama Şekli
BİZİ TAKİP EDİN