Hyundai i30 1.6 CRDi Style

Hyundai i30 1.6 CRDi Style
Liste Fiyatı
64,200 TL
Son Fiyat Değişimi
%-0.77
Teknik Değerlendirme
Maliyet
71 
Tüketim
79 
Performans
63 
Özellikler
69 
Çarpışma Testi Sonuçları
Teknik Özellikler
Silindir Hacmi1582 CC
Beygir Gücü128 HP
Maksimum Tork260 Nm
Maksimum Hız197 Km
0-100 Km Hızlanma10.9 sn
Şanzıman TipiDüz Vites
Vites Sayısı6 ileri
Yakıt TürüDizel
Şehir İçi Tüketim5.2 lt
Şehir Dışı Tüketim3.8 lt
Ortalama Tüketim4.3 lt
Km Başı Tüketim19 Krş
Yakıt Deposu53 lt
Co2 Emisyonu114 gr
Uzunluk4300 mm
Genişlik1780 mm
Yükseklik1470 mm
Boş Ağırlık1365 kg
Bagaj Hacmi378 lt
Karoser TipiHatchback
Yıllık Vergisi 859 TL
Standart Donanımlar
Sürücü Hava Yastığı
Yolcu Hava Yastığı
Yan/Perde Hava Yastığı
ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
ESP (Elektronik Denge Sistemi)
ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
Park Sensörü / Sistemi
Elektronik Park Freni
Cruise Control (Hız Sabitleme Sistemi)
Hill Holder (Yokuş Kalkış Sistemi)
TPMS (Lastik Basınç Uyarı Sistemi)
Klima / İklimlendirme
Yol Bilgisayarı
Direksiyondan Kumanda Sistemi
Ön Kol Dayama Ünitesi
Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
Ön Sis Farları
Xenon Farlar
Çelik / Alüminyum Alaşım Jantlar
Navigasyon / Multimedya Sistemi
Start-Stop Sistemi
Sunroof / Cam Tavan
Deri Döşeme Koltuklar
Foto Galeri
Hyundai i30 1.6 CRDi Style Resimleri
Hyundai i30 1.6 CRDi Style Resimleri
Hyundai i30 1.6 CRDi Style Resimleri
Hyundai i30 1.6 CRDi Style Resimleri
Hyundai i30 1.6 CRDi Style Resimleri
Hyundai i30 1.6 CRDi Style Resimleri
Hyundai i30 1.6 CRDi Style Resimleri
Hyundai i30 1.6 CRDi Style Resimleri
Hyundai i30 1.6 CRDi Style Resimleri
Hyundai i30 1.6 CRDi Style Resimleri
Hyundai i30 1.6 CRDi Style Resimleri
Hyundai i30 1.6 CRDi Style Resimleri
Yorumlar
salih25.10.2014
Yakiti sikinti ediyorsaniediyorsaniz almayin emsallerine gore bir iki litre fazla ama surus keyfi paha bicilmez ozelliklede uzun yolda cok keyifli 170 ile giderken arkaya yapistirabilen bir araç farki bu
hakan23.10.2014
hocam bu arabanın yakıt durumu tam olarak nasıldır.şehir içi ve şehir dışı bilgi verebilirmisiniz.
soru22.10.2014
myk asorum.aracin performansi atikligi nasil astrayla arasinda kaldim.birde elite almak istesemde sunroof istemiyorum guvenlikten oturu elite paketi sunrofsuz isteyebiliyormuyuz.
BAYRAM14.09.2014
ben yeğenim ile istanbuldan denizliye ordan izmire gitim ,onda ford fiesta vardı bende hundai i30 2013 mode vardı gidiş donuşte toplamında yeğenimden 80 tl daha az yakıt parası odedim.ortalamada 4.5 yaktı
Ahmet09.09.2014
Eyüp bey 2009 i30 stiyl dizel aracımı 2013 nisan ayında aldım. 57000km de aldığımda depoyu doldurduğumda 650 km yazıyodu yol bilgisayarı. gecen 1.5 senede aracım 87000km de ve suan depomu doldurduğumda yol bilgisayarı 820 li rakamlar yazıyor. depomu boğaza kadar doldurduğumda 1250km yol yapıyorum uzun yolda (lamba yanıyo) sehir içinde de 900km gidiyorum istanbul içinde. şahsi fikrim memlekette ekonomik sürüşle ilgili ciddi problemler var. bu arada benle aynı parkuru kullanan iş arkadaşım az yaktığı söylenen golf 6 tdi ile 7lt/100km yakalıyo. bu iş tamamen sürücüden, parkurdan(yokuş-düz) ve mesafeyle alakalı bir durum(motor sıcaklığı açısından) herkese kazasız sürüşler. bu arada aracım eski kasa 5 ileri fabrika verisi 4,1 uzun yol 100km gecmeden rahatlıkla yakalanabiliyor(youtube da video koydum) . yeni kasanın verisi 3,8. 100 kg daha hafif ve 6 ileri şanzımanla çok çok çok rahat yakalanır diyorum. i30 almayı düşünenler hiç durmasınlar
MYK03.09.2014
Önceden de birçok yorum yapmıştım dizel manuel style paket arabam hakkında. Dileyen o yorumlarımı da okuyabilir.

Aracımı alalı 8,5 ay oldu.

Aracın çok yaktığı bahane edilip karalamaya çalışanların olduğunu görünce tekrar bir şeyler yazma gereği hissettim.

Aracım şuan 10,700 km'de. Aracı hızlı, sert, yüksek devirde ve çok dur-kalk yaparak kullanırsanız evet çok yakıyor.(Bu durum her araba için böyledir!..) Ama sakin, 100 km/sa bandında, fazla dur-kalk yapmadan kullanırsanız muadillerinden (Golf, Astra, Leon, Auris..) hiçbir farkı olmadığını tüm samimiyetimle ifade ederim.

Yaz tatilinde 2600 km yol yapmış biri olarak yakıt değeri otobanda, 100 km hızı fazla geçmemek koşuluyla, 3.5 litreye kadar düşüyor. Ama şehir içinde fazla dur-kalk yapmak zorunda olunduğu için 5 küsürleri buluyor.

Burada yazılanları arabayı almadan önce de takip ediyordum ve aracın çok yaktığı konusunda algılarımın yönetildiğini farkettim; ama gerçeğin hiç öyle olmadığını yani muadillerinden, yakıt konusunda, farkı olmadığını görünce çok ama çok rahatladım.

Araç segmentinin en yakışıklısı/gösterişlisi...
Araç segmentinin en geniş ve konforlusu...
Araç segmentinin, fiyatına göre, en donanımlısı...

Tek kusuru Hyundai'nin eski arabalarından kaynaklı olumsuz algıdan henüz kurtulamamış olması...

Bizde ne denir: "Adı çıkmış dokuza, inmez sekize"..
İşte i30 bunu olumsuz manada yaşamaya devam ediyor ama bu zannın/algının değişeceği kanaatindeyim. Zira arabamı görenlerden aldığım dönütler beni doğrular yönde...

Herkese kazasız sürüşler diler, araç hakkında yardımcı olabileceğimi belirtirim. Saygı ve muhabbetle :)
can30.08.2014
arif bey size şu kadarını söyleyeyim bu araçta kullanılan direksiyon sistemi binek araçlar içinde en gelişmiş teknoloji hatta BMW VW gibi markalar bu sisteme geçmeyi düşünen markalardan bazıları biraz araştırırsan göreceksin ancak maliyetin altından kalkamayan yine aynı almanlar aracı kötülemekte çözüm bulmaya çalışmışlar ancak alakası yok ben normal kullanımda normal modu kullanıyorum otobanda sport modu tercih ediyorum mükemmel bir sistem hatta tekerlek ile direksiyon arasında rot bağlantısı yok uzaktan kumanda gibi bir şey ve bu sayede ön lastiğe yoldan gelen hiç bir darbeyi hissetmiyorsunuz bu olay konforu müthiş derecede arttırıyor aracı ne kadar kullanırsan kullan yorulmuyorsunuz ben çok memnunum bu durumdan ve böyle donanımlara bu teknolojiye sahip bir c sınıfı araç maalesef yok
arif29.08.2014
direksiyonda yol hissi yok deniliyor genelde. geyik testinde direksiyonun kilitlendiği yorumları var. kullanan arkadaşlar ne derece katılır? almak istiyorum ama kararsız kaldım.
orhan28.07.2014
Arabayi ilk aldigim da gercekten cok yakiyor demistim.simdi arac 9000 de sehirler arasi 3.3 litre sehirici 5.5 yakiyor.araci sert kullanan arkadaslar fazla yakabilir.devrinde kullaninca az yaktigini gorecekler.
Eyüp25.07.2014
Bir aracın yakıt tüketimi ile ilgili bu kadar farklı görüşler olabilir mi? Olacak iş değil. Bazı araçlara baktığınızda hemen hemen tüm tüketim yorumları birbirine yakın. Ben 2010 model manuel Dizel İ30 aldım ve dizel olmasına rağmen daha bir depoyla 650 km üzerine çıkamadım. Ya benim arabada sorun var ya da yorumlarda. Ama buna benzer görüşler de okudum. Biri bana bir cevap verirse sevinirim
salih21.07.2014
bilecik yokuşu bol olan bir yer bura da bile kısa mesafe kullanımda 7lt yakıyor. Art niyetli yorumlar yada başka sorunlar var. Uzun yol 4- 5 arası (performanslı kullanım) dizel i 30 6000 km de.
Ferdi16.07.2014
İsmail Bey yorumunuz için teşekkürler .. Tune model benzinli Elantra aldım gayet memnunum ..
haydar06.07.2014
burada yorumuma cevap veren arkadaşlar düzgün yorum yapsın benim yazdığım her şey doğrudur.
suat05.07.2014
benim araçta ilk aldığımda 7 ile 8 arası yakıyordu ama 3 biden sonra 7 litreye düştü tüketim şu an 5 binde araç yakıt tüketimim 5.7-5.8 arası değişiyor bakalım 10 binde ne olacak
ilker05.07.2014
Burada bazi insanlar kasıtlı olarak yalan yanlis seyler yazıyorlar. Hayati boyunca i30'un kapısına bile dokunmamis insanlar, bu arabayi kullanmis gibi yorumlar yaparak insanlarin kafasını karıştırıyorlar. Kamyon mu bu kardeşim? 10 litre yakıyormuş..bende benzinli otomatik i30 var, sehir icinde 9.3 lt. yakiyor. Siz inanmayin bu tur insanlara. Alin i30'unuzu keyfini çıkartın. Tek kelimeyle olağanüstü bir araba.!
haydar04.07.2014
2013 model crdi elite model aldım.Aldığımda Km.de 1o lt yakıyordu servise götürdüm 5000 km den sonra düşer dediler bu kilometreyi geçti gene tüketim düşmedi tekrar servise götürdüm bu seferde 10000 km den sonra düşer dediler bu km yi de geçti tüketimde herhangi bir değişiklik olmadı yakıt düşmeyince bende arabayı sattım kesinlikle önermiyorum benzinliden daha fazla yakıyor.
ismail04.07.2014
Merhaba ferdi bey,
Başta bende aynı ikilemi yaşamıştım. Sizi iyi anlıyorum. Size tavsiyem yılda 12000km den çok gezmeyecekseniz benzinli elit düz almanızdır. Yakıttan korkmayın. Yakıt kişisel olarak çok değişir. 2013 yılı boyunca yaklaşık 4,90 ort. benzin fiyatı ile 33 kr karma yaktı. düşünün, sıfır araç ve yanlış hatırlamıyorsam 6.8 lt ortalamaya tekabül ediyordu. 20 gün önce de uzun yol yaptım 100-110 km 5 kişi 26 kr yaktı. 2014 yılı genel yakıt ort. yıl sonunda yazacağım inşalah. Yalnız benzinlide de turbo yok o sebeple dizel kullandıysanız biraz ağır kalır ama elitin sunduğu o konfora değişilmez. Elit bambaşka…
Ferdi03.07.2014
Arkadaşlar Dizle Style mı Benzinli Elite mi ikisi arası kaldım. Bir üst sınıf yani Dizel elite bütçemi çok zorlayacak .
oguz29.06.2014
İ30 sınıfının hala en güzel arabasidir özellikle 5 yıl garantisinin bulunması ve bakımların ucuzluğu sizi fazlasıyla memnun eder. Yakıt ankara şehir içi 7 litre dir arabamıza sallayanlar ya passatla karşılaşıyorlar yada binmemişler focus astra ve golf ten hiçbir eksiği yoktur saygılar
serkan23.06.2014
2013 model dizel otomatik aracım 18000 km ye geldi ama yakıt tüketiminde hiç bir değişiklik yok yakıtı ayağınızın altında yumurta var gibi sürerseniz 7.5 normal kullanırsanız 8.2 eğer biraz gaza basarsanız allah bilir.kredisi bittiği ilkgün satacağım saygılar
seryiğit30.05.2014
araba üçüncü yılında,kasası hala sınıfının en güzeli,yakışıklı.Üç yıldır biniyorum,yakıt 8,5 iyice alıştım arabaya,mercedes sürmüyoruz nihayetinde.ama soranlara tavsiye etmiyorumda,eğer servis sorunların çözümü noktasında(öntakımdan tıkırtı geliyor) daha duyarlı olsaydı belki daha pozitif yaklaşabilirdim.adamlar zengin sana satmasam başkasına satarım diyor,satmasam neolur araba benim diyor.müşteri servis hizmetleri zonguldak için 10 üzerinden 4.arabayı yıkamakla müşteriyi memnun edeceklerini sanıyorlar,onuda beceremiyorlar ya.neyse;ben golf diyorum,o olmazsa seat leon diyorum,honda civic1,6 dizel,o olmazsa,volvo s40,o olmazsa i30.arabamın bu sıralamanın başında yer almasını isterdim elbet,ama böyle.selamlar kolay gelsin.
kutluay11.02.2014
i30 crdi in otomatik en dolu paketini aldım, bir ay olacak 1000 km den fazla şehir içi yol yaptım 100 km de 9 litrenin altına hala düşemedim..belki ilk yağ değişimi sonrası düşebilir..tecrübesi olan varsa bilgi verirse sevinirim..
adem05.02.2014
aracı 2013 eylül de aldım. çokta memmunum. gayet tatminkar bir performansı var. işçilik kalitesi de çok iyi. şu anki ortalama yakıt tüketimim 5,7 lt. havaların soğuk olmasından kaynaklandığını düşünüyorum. ayrıca araçım 8,500 km de ve ilk yağı 10,000 km de değiştireceğiz derken bakımları 15,000 km olarak değişmiş. ilk yağ değişiminden sonra daha da yakıt tüketimi düşecektir. şiddetle herkese tavsiye edeceğim bir araçtır.
esref03.02.2014
ben i 30 style düz vitesini aldın ve 13 aydır kullanıyorum vede çok memnunum yakıt verileri, şehir içi 5.5 karma 5.2 uzun yol 4.7 çok agrasif kullanmamak şartıyla tabi. Konforlu ve güçlü bir araba almayı düşünen arkadaşlara tavsiye ederim
mert16.01.2014
aralıkta aldım araba 350 km bi sıkıntı yok yalnız yakıt tüketimi 6.3 gösteriyo neden acaba ?
tahsin09.01.2014
arkadaşlar,i 30 u almadan önce auris dizeli,golf 90 beygir dizeli,opel astrayı hepsini test ettim.bu segmentin için de en performanslı ve en donanımlısı i 30 du.22 yıllık şöförüm.malzeme kaiteli,sessiz motor.arkadaşımda 2012 auris dizel var, ortalama yakıtı istanbul şehir içinde 7,0 lt gösteriyor.araba kullanıcılarına diyorumki şehir içinde 5,00lt den az yakan araç yoktur.fiesta nın zamlardan önce fiati 46.000 tl eden satılan fiatına göre bu araçın fiatı bedava .be i30 52,500 tl ye aldım.önceden ford fiesta kullanıyordum.80.000 km motor yaptırdım.takside çalışan arkadaşlarım var hyundailerin km lerinin 480.000 km de olduklarını hala hiçbir sorun yaşamadıklarını söylediler.sorun olsaydı Amerikada yapılan test snuçlarında 1. gelmezdi.......
Yunus cansiz08.01.2014
Arkadaslar arabam suan 3500 km de yakıt degelerı 100 km/ 5.3 sehir ici ortalama hız 60 km.
fatih28.12.2013
arkadaşlar sakın attı tuttu demeyin,yakın zamanda 125 km şehirler arası yol yaptım başlarken yakıt değerlerini sıfırladım vardığımda ortalama tüketim 3,8 gösteriyordu.90km hıza 5.vites sabitledim arada ışıklar vardı bazı geçişlerde o kadar.daha önceden 500 km araç 5 kişi bagaj ful dolu uzun yolda 4,2 ortalama gösterdi saygılarımla ..araç sadece yakıtı ile değil herşeyi ile mükemmel .....
MYK23.12.2013
Arkadaşlar aracımı İstanbul'dan aldım Kayseri'ye dün getirdim, aracım i30 1.6 CRDI manuel...
Aracı 52000 tl'ye aldım üzerinde body kit ve filmli camlar var..
Benzinli ve dizel arasında kalmıştım, dizelden yana kullandım tercihimi...
Araç göstergesi yakıtı 5.7 gösteriyordu çoğunlukla, ayrıca araca Lassa marka kış lastiği taktırmıştım alır almaz..
Öncekiş aracım Palio idi, ondan inip buna binmek eşekten inip cins ata binmek gibi bir şey ;)
Araç gerçekten çok hoş, konforlu, estetik, atik, donanımlı...

Ayrıca Huksilato adlı arkadaş aracı çok iyi betimlemiş, fazlası var eksiği yok ;)
Huksilato22.12.2013
Alacak arkadaşlara ayrıca söyleyebileceklerim şunlar.
Ara hızlanmaları fena değil. Araç oldukça sessiz bir motora sahip. Bluetooth oldukça verimli çalışıyor. Vites geçişleri oldukça yumuşak ve güzel. 1. vitese geçirmek için durmanıza gerek yok :) Renault kullananlar tecrübe etmişlerdir. Hız sabitleyici ve sınırlayıcı gayet iyi iş çıkarıyor. Otomatik farlar ve silecekler başarılı. Arka koltuk mesafesi oldukça iyi ve bagaj yeterli sayılır. (sedan araçlar için )
Müzik sistemi kullandığım bu sınıftaki araçlar arasında hepsinden çok iyi. Usb den mp3 oldukça verimli çalışıyor. 2 GB - 8 GB ve 16 GB farklı marka Usb Bellekler ile sorunsuz çalışıyor. İleri ve geri yapıldığında takılma ve atlama yok. ( bazı arkadaşlar sorun yaşadıklarından yazdım ) Ayrıca usb bellek alacak arkadaşlara tavsiyem micro usb almalarıdır. Tercihen siyah olursa kimse fark etmiyor. Radyo çekim gücü iyi. Çift bölgeli klima oldukça güzel çalışıyor ve klima devreye girdiğinde aracın gücünde bir düşüş yada farklı bir ses hissedilmiyor. Diğer araçlarım da bunu çok net hissedebiliyordum. Ön cam buğu çözücü kesinlikle başarılı.
Direksiyon konfor ayarı güzel bir ayrıcalık. Seçimi size bırakıyor. Şehir içi Comfort yada Normal öner imdir.Aklıma gelenler bunlar.
Huksilato22.12.2013
Merhabalar ;
1 aydır i30 CRDI Sytle manuel sahibiyim. İstanbul'da Kartal-Tuzla Arası şehir içi kullanıyorum. Yaklaşık 1700 km yol yaptım. Yakıt ortalamam 6.4... Son depo ile şehir içi net 750 km yol yaptım.( 45 litre ve yakıt litre fiyatı 4,55. Bu deger yakıt ışığı yandığında ki değer. 80 km den fazla gidilebilirdi. ) Önceki aracım Renault Megane 2 idi. Renault'un yakıtı çok fazla olmamakla birlikte aşağıdaydı.
Fakat ; son 2 yıl için Renault Megane3 ( sıfır araç , kullanım süresi 4 ay ) - Renault Megane2 ( 2.el araç kullanım süresi 1,5 yıl) - Ford Focus ( sıfır araç kullanım süresi 4 ay ) ve kısa süreli Golf 1.2 Mideline Plus kullanan biri olarak rahatlıkla şunu söyleyebilirim. Hyundai i30 CRDI manuel aracım Golf hariç kullanım açısından hepsinden en az 1 tık önce. Golf ile kafa kafaya. Golf biraz daha sessiz bir araçtı ama lastik kaynaklı olduğunu biliyorum.
Donanım ve fiyat performans açısından benim şahsi düşüncem Hyundai i30 CRDI style manuel harika bir araç.
MURAT21.12.2013
myk dostum benzinli kesinlikle alma (yakıt açısından)
murat21.12.2013
dostum bende i30 1.6 CRDi Style modeli var araç 4500 de şehir içi 7.7 gösteriyor.Uzun yolda mersinden manisaya gittim 5.5 gösterdi. Yakıtı çok fazla ama güzel araba seçim senin
wycombe18.12.2013
abi kaça aldın arabayı bayiden bugün itibarıyla...
MYK18.12.2013
Arkadaşlar kısmetse yarın i30 dizel style manuel alacam, gönlüm elite paketinde ama dizeli pahalı geldi..
Forumlarda gördüğüm kadarıyla i30 çok yakar gibi söylentiler var, kullanan arkadaşlar bilgi verirse sevinirim...
Ayrıca dizel style mi yoksa benzinli elite mi almak daha mantıklı??? Yılda 15000 civarı yol yapan biri olarak...
celik11.12.2013
Oguzhan hakli. Cansal cok hesap yapmissin ama haksizlik yapiyorsun .
M.CANSAL11.12.2013
oğuzhan o bahsettiğin haberi iyi okumadın tam olarakda anlayamadın sanırım o bahsettiğin araştırmanın dayanıklılıkla alakası yokki toyotayı geçtiğini nasıl anlıyosun? ordaki araştırmada ön planda tutulan sorunsuzluk ve karşılaşılan sorunlarda servis ve yedek parça maliyetleri.. yani A marka araç 100 sorun çıkartıp ortalama 10 liradan 1.000 lira maliyet çıkartıyosa başka bir B marka araç 50 sorun çıkartıp ortalama 30 liradan 1.500 lira maliyet çıkartıyorsa daha fazla sorun çıkartmasına ragmen A marka araç listede daha üst sıralarda yer alıyor.. haberi tekrar oku bence hyundai herkes tarafından bilinirki sorunsuzluk abidesi deildir o araştırmadaki birinci sırayı hakedecek bir markada deildir ama servis ve yedek parça maliyetleri toyota honda vw opel gibi markalara göre çok daha uygundur zaten ilk sırada olmasının sebebide tamamen budur..
oğuzhan11.12.2013
bakıyorum yorumlarda hala daha aynı hyundai iyi değil kaliteli değil... kullandınmı yok .Bu aralar araba almayı düşünüyorum kesin hyundai alırım demiyorum param neye yeterse onu alıcam inşallah ama bakıyorumda bazı yorumlar hyundai karşı çok acımasız
Hyundai hasarsızlıkta toyota yı geçmiş golf le yanyana gelse i30 bakan bi daha bakar ama insanlar hala daha acımasız.Bence de bu arabanın fiyatı çok ama golf daha çok ben para neye yeterse onu alalım taraftarıyım marka tutkunu değil marka iki tane var zaten bmw- mercedes
lotus_araba25.11.2013
Valla bu rodaj süresi için kimisi yakıt tüketimini etkilemez diyor, kimisi etkiler. Aslında %10 gibi bir azalma gerçekleşse güzel olur. Bekleyip göreceğiz.
opelci25.11.2013
Arkadaşlar rodanaj devri bitmeden araç çok yakacaktır. İlk motor yağ ile silindikçe çapaklanma yapar, bu çapaklarda 10 bin bakımında yağ ve filitreler ile atılmış olur. Burnunuzun tıkalı olduğunu düşünün :) açılınca nefesi daha rahat alıp az yorulacaksınız. Araçta öyle az yorulacak ve az yakacak. Ama bu yakıt değerlerine ulaşmaz. Uzun yolda normal bi sürüşle 4.3 şehir içide 6 nın altına düşmez. Saygılar. Bu arada aracım 11 bin km oldu
yunus cansız25.11.2013
sevgılı kardesım ortalama aynı suan yakıt tuketımı daha araban 840 km de rodaj aşamasını gecsın bekle bıraz km yaptıktan onra ortalama dusecektır
lotus_araba25.11.2013
Merhabalar. Km 870. Ort. tüketim 6.6 lt/100. Ortalama hız 32 km. Manuel vites/dizel. Şehir-içi 6.0 lt/100 görsem yeterliydi fakat pek mümkün görünmüyor.
Yunus cansiz25.11.2013
6.4 210 km de araba suan
Yunus cansiz23.11.2013
Evet arkadaslar arabayı aldım yakit tüketimini açıklıyorum yakit tüketimi sehir ici 7.4 araba 58 km. De ortalama hız 100 km bence hersey harika düşeceğine inanıyorum daha
oguz23.11.2013
sayın anatolia sen i30 u 1 ay kullansan almanlara boşa o kadar para verdiği ni anlarsın ama kullanmadan ne desem boş
samet21.11.2013
arkadaşlar i 30 un elite modeli yarı deri döşemelisine oturunca bu araba benim olmalı dedim ama sadece dedim arabyı al 5 yıl araba almayı düşünme o fiyatı 59bin style ı ise 53 bin ama alınca elite cam tavan al yıldızları izlersiniz :)
Yunus cansiz20.11.2013
Sevgili kardeşim teşekkür ederim yorumların icin ama ben tabiri caizse eşekten inip Ata biniyorum 2000 model Tipo sonuçta aramam can tavan anahtarsiz çalıştırma falan aşağıdaki arkadasın dediği gibi 6000 bin lira banka kredisi ile 8000 bin tl yapıyor düşünce bu 8 aylık taksidim yapıyor pişman olurmuyum yok zannetmiyorum ha eğer attan inip Ata binseydim kacmazdim 6000 binden umarım pişman olmam :))
anatolia19.11.2013
Bu araca bu kadar para verene kadar Golf 1.6 TDİ MİDLİNE PLUS almak Yakıt, ikince el, kalite, kendini kanıtlama ve güvenlik açısından çok daha avantajlı. Hyundai İ-30 kendini kanıtlamadan bu kadar fiyat yükseltmesi açıklanamaz bir durum. Hyundai dizel teknolojisi; WW, TOYOTA,FİAT, FORD VE CİTROEN grubunun gerisinde. Fakat baktığınız zaman aynı fiyata satmaya çalışıyor. Yeni lansman İ-30bu parayı hakedecek bir araç değil bence. Dizel İ-30 araçlar donanım seviyelerine göre, 45.000 ila 55.000 arasında olamalı diye düşünüyorum.
opelci18.11.2013
İ30 style ile elit arasında, kullanımı kolaylaştıracak gerçekten gerekli özelliklerin hepsi aynı. sensörler, hava yastıkları vs. Cam tavan evet bir arabayı çok orijinal gösteriyor ancak perdesini çektiğiniz zaman inanılmaz çirkin bir görüntü oluşuyor. Herzaman açıkta gidemezsiniz. Ayrıca güven açısından tepemde camdansa metal olmasını tercih ederim. Ayrıca 6000 fark kredi ile 8000 e çıkıyor. Bunun içinde bence elit almaya okadarda lüzum yok. Çünkü gerekli donanımların hepsi aynı. Bu şuna benziyor. Ford focusun kendini park etme özelliği. Kullanan var mı yok ?
ismail14.11.2013
yunus bey. öncelikle yeni aracınız hayırlı olsun. güle güle binin ama çok geçmeden elit almadığınız için pişman olacaksınız. 6000tlyi çok gördüğünüz size göre 2-3 ama bana göre enaz 6-7 tane derin ayrıntıdan, sadece cam tavanın beşte biri büyüklüğündeki sunroof için diğer firmalar 2500-3000 tl istiyorlar. polo sahibi bir arkadaşım sis farına 1000tl istediklerini ama garanti sebebiyle serviste taktırmaktan başka çaresinin olmadığını söylemişti. düşünün artık. siz istesenizde cam tavanı taktıramayacaksınız. i30 süper tercih ama bence geç olmadan kararınızı elit olarak değiştirin. benden söylemesi...
Yorum Yaz
İsminiz
Yorumunuz (Lütfen küçük harfler ile yazınız)
Onay Kodunuz

Onay Kodunu Giriniz


Paylaş
Eklenme Tarihi : 26.03.2012
İncelenme Sayısı : 125,879
SIFIR KM ARAÇ ARAMA
Araç Türü
Yakıt Türü
Silindir Hacmi
Vites Tipi
Kasa Tipi
Maksimum Fiyat
Sıralama Şekli
BİZİ TAKİP EDİN