Hyundai i30 1.6 CRDi Style

Hyundai i30 1.6 CRDi Style
Başlangıç Fiyatı
66,350 TL
Son Fiyat Değişimi
%3.11
Genel Değerlendirme
Maliyet
70 
Tüketim
79 
Performans
63 
Özellikler
69 
Çarpışma Testi Sonuçları
Teknik Özellikler
Silindir Hacmi1582 CC
Beygir Gücü128 HP
Maksimum Tork260 Nm
Maksimum Hız197 Km
0-100 Km Hızlanma10.9 sn
Şanzıman TipiDüz Vites
Vites Sayısı6 ileri
Yakıt TürüDizel
Şehir İçi Tüketim5.2 lt
Şehir Dışı Tüketim3.8 lt
Ortalama Tüketim4.3 lt
Km Başı Tüketim19 Krş
Yakıt Deposu53 lt
Co2 Emisyonu114 gr
Uzunluk4300 mm
Genişlik1780 mm
Yükseklik1470 mm
Boş Ağırlık1365 kg
Bagaj Hacmi378 lt
Karoser TipiHatchback
Yıllık Vergisi 859 TL
Standart Donanımlar
Sürücü Hava Yastığı
Yolcu Hava Yastığı
Yan/Perde Hava Yastığı
ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
ESP (Elektronik Denge Sistemi)
ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
Park Sensörü / Sistemi
Elektronik Park Freni
Cruise Control (Hız Sabitleme Sistemi)
Hill Holder (Yokuş Kalkış Sistemi)
TPMS (Lastik Basınç Uyarı Sistemi)
Klima / İklimlendirme
Yol Bilgisayarı
Direksiyondan Kumanda Sistemi
Ön Kol Dayama Ünitesi
Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
Ön Sis Farları
Xenon Farlar
Çelik / Alüminyum Alaşım Jantlar
Navigasyon / Multimedya Sistemi
Start-Stop Sistemi
Sunroof / Cam Tavan
Deri Döşeme Koltuklar
Foto Galeri
Hyundai i30 1.6 CRDi Style Resimleri
Hyundai i30 1.6 CRDi Style Resimleri
Hyundai i30 1.6 CRDi Style Resimleri
Hyundai i30 1.6 CRDi Style Resimleri
Hyundai i30 1.6 CRDi Style Resimleri
Hyundai i30 1.6 CRDi Style Resimleri
Hyundai i30 1.6 CRDi Style Resimleri
Hyundai i30 1.6 CRDi Style Resimleri
Hyundai i30 1.6 CRDi Style Resimleri
Hyundai i30 1.6 CRDi Style Resimleri
Hyundai i30 1.6 CRDi Style Resimleri
Hyundai i30 1.6 CRDi Style Resimleri
Yorumlar
kutluay11.02.2014
i30 crdi in otomatik en dolu paketini aldım, bir ay olacak 1000 km den fazla şehir içi yol yaptım 100 km de 9 litrenin altına hala düşemedim..belki ilk yağ değişimi sonrası düşebilir..tecrübesi olan varsa bilgi verirse sevinirim..
adem05.02.2014
aracı 2013 eylül de aldım. çokta memmunum. gayet tatminkar bir performansı var. işçilik kalitesi de çok iyi. şu anki ortalama yakıt tüketimim 5,7 lt. havaların soğuk olmasından kaynaklandığını düşünüyorum. ayrıca araçım 8,500 km de ve ilk yağı 10,000 km de değiştireceğiz derken bakımları 15,000 km olarak değişmiş. ilk yağ değişiminden sonra daha da yakıt tüketimi düşecektir. şiddetle herkese tavsiye edeceğim bir araçtır.
esref03.02.2014
ben i 30 style düz vitesini aldın ve 13 aydır kullanıyorum vede çok memnunum yakıt verileri, şehir içi 5.5 karma 5.2 uzun yol 4.7 çok agrasif kullanmamak şartıyla tabi. Konforlu ve güçlü bir araba almayı düşünen arkadaşlara tavsiye ederim
mert16.01.2014
aralıkta aldım araba 350 km bi sıkıntı yok yalnız yakıt tüketimi 6.3 gösteriyo neden acaba ?
tahsin09.01.2014
arkadaşlar,i 30 u almadan önce auris dizeli,golf 90 beygir dizeli,opel astrayı hepsini test ettim.bu segmentin için de en performanslı ve en donanımlısı i 30 du.22 yıllık şöförüm.malzeme kaiteli,sessiz motor.arkadaşımda 2012 auris dizel var, ortalama yakıtı istanbul şehir içinde 7,0 lt gösteriyor.araba kullanıcılarına diyorumki şehir içinde 5,00lt den az yakan araç yoktur.fiesta nın zamlardan önce fiati 46.000 tl eden satılan fiatına göre bu araçın fiatı bedava .be i30 52,500 tl ye aldım.önceden ford fiesta kullanıyordum.80.000 km motor yaptırdım.takside çalışan arkadaşlarım var hyundailerin km lerinin 480.000 km de olduklarını hala hiçbir sorun yaşamadıklarını söylediler.sorun olsaydı Amerikada yapılan test snuçlarında 1. gelmezdi.......
Yunus cansiz08.01.2014
Arkadaslar arabam suan 3500 km de yakıt degelerı 100 km/ 5.3 sehir ici ortalama hız 60 km.
fatih28.12.2013
arkadaşlar sakın attı tuttu demeyin,yakın zamanda 125 km şehirler arası yol yaptım başlarken yakıt değerlerini sıfırladım vardığımda ortalama tüketim 3,8 gösteriyordu.90km hıza 5.vites sabitledim arada ışıklar vardı bazı geçişlerde o kadar.daha önceden 500 km araç 5 kişi bagaj ful dolu uzun yolda 4,2 ortalama gösterdi saygılarımla ..araç sadece yakıtı ile değil herşeyi ile mükemmel .....
MYK23.12.2013
Arkadaşlar aracımı İstanbul'dan aldım Kayseri'ye dün getirdim, aracım i30 1.6 CRDI manuel...
Aracı 52000 tl'ye aldım üzerinde body kit ve filmli camlar var..
Benzinli ve dizel arasında kalmıştım, dizelden yana kullandım tercihimi...
Araç göstergesi yakıtı 5.7 gösteriyordu çoğunlukla, ayrıca araca Lassa marka kış lastiği taktırmıştım alır almaz..
Öncekiş aracım Palio idi, ondan inip buna binmek eşekten inip cins ata binmek gibi bir şey ;)
Araç gerçekten çok hoş, konforlu, estetik, atik, donanımlı...

Ayrıca Huksilato adlı arkadaş aracı çok iyi betimlemiş, fazlası var eksiği yok ;)
Huksilato22.12.2013
Alacak arkadaşlara ayrıca söyleyebileceklerim şunlar.
Ara hızlanmaları fena değil. Araç oldukça sessiz bir motora sahip. Bluetooth oldukça verimli çalışıyor. Vites geçişleri oldukça yumuşak ve güzel. 1. vitese geçirmek için durmanıza gerek yok :) Renault kullananlar tecrübe etmişlerdir. Hız sabitleyici ve sınırlayıcı gayet iyi iş çıkarıyor. Otomatik farlar ve silecekler başarılı. Arka koltuk mesafesi oldukça iyi ve bagaj yeterli sayılır. (sedan araçlar için )
Müzik sistemi kullandığım bu sınıftaki araçlar arasında hepsinden çok iyi. Usb den mp3 oldukça verimli çalışıyor. 2 GB - 8 GB ve 16 GB farklı marka Usb Bellekler ile sorunsuz çalışıyor. İleri ve geri yapıldığında takılma ve atlama yok. ( bazı arkadaşlar sorun yaşadıklarından yazdım ) Ayrıca usb bellek alacak arkadaşlara tavsiyem micro usb almalarıdır. Tercihen siyah olursa kimse fark etmiyor. Radyo çekim gücü iyi. Çift bölgeli klima oldukça güzel çalışıyor ve klima devreye girdiğinde aracın gücünde bir düşüş yada farklı bir ses hissedilmiyor. Diğer araçlarım da bunu çok net hissedebiliyordum. Ön cam buğu çözücü kesinlikle başarılı.
Direksiyon konfor ayarı güzel bir ayrıcalık. Seçimi size bırakıyor. Şehir içi Comfort yada Normal öner imdir.Aklıma gelenler bunlar.
Huksilato22.12.2013
Merhabalar ;
1 aydır i30 CRDI Sytle manuel sahibiyim. İstanbul'da Kartal-Tuzla Arası şehir içi kullanıyorum. Yaklaşık 1700 km yol yaptım. Yakıt ortalamam 6.4... Son depo ile şehir içi net 750 km yol yaptım.( 45 litre ve yakıt litre fiyatı 4,55. Bu deger yakıt ışığı yandığında ki değer. 80 km den fazla gidilebilirdi. ) Önceki aracım Renault Megane 2 idi. Renault'un yakıtı çok fazla olmamakla birlikte aşağıdaydı.
Fakat ; son 2 yıl için Renault Megane3 ( sıfır araç , kullanım süresi 4 ay ) - Renault Megane2 ( 2.el araç kullanım süresi 1,5 yıl) - Ford Focus ( sıfır araç kullanım süresi 4 ay ) ve kısa süreli Golf 1.2 Mideline Plus kullanan biri olarak rahatlıkla şunu söyleyebilirim. Hyundai i30 CRDI manuel aracım Golf hariç kullanım açısından hepsinden en az 1 tık önce. Golf ile kafa kafaya. Golf biraz daha sessiz bir araçtı ama lastik kaynaklı olduğunu biliyorum.
Donanım ve fiyat performans açısından benim şahsi düşüncem Hyundai i30 CRDI style manuel harika bir araç.
MURAT21.12.2013
myk dostum benzinli kesinlikle alma (yakıt açısından)
murat21.12.2013
dostum bende i30 1.6 CRDi Style modeli var araç 4500 de şehir içi 7.7 gösteriyor.Uzun yolda mersinden manisaya gittim 5.5 gösterdi. Yakıtı çok fazla ama güzel araba seçim senin
wycombe18.12.2013
abi kaça aldın arabayı bayiden bugün itibarıyla...
MYK18.12.2013
Arkadaşlar kısmetse yarın i30 dizel style manuel alacam, gönlüm elite paketinde ama dizeli pahalı geldi..
Forumlarda gördüğüm kadarıyla i30 çok yakar gibi söylentiler var, kullanan arkadaşlar bilgi verirse sevinirim...
Ayrıca dizel style mi yoksa benzinli elite mi almak daha mantıklı??? Yılda 15000 civarı yol yapan biri olarak...
celik11.12.2013
Oguzhan hakli. Cansal cok hesap yapmissin ama haksizlik yapiyorsun .
M.CANSAL11.12.2013
oğuzhan o bahsettiğin haberi iyi okumadın tam olarakda anlayamadın sanırım o bahsettiğin araştırmanın dayanıklılıkla alakası yokki toyotayı geçtiğini nasıl anlıyosun? ordaki araştırmada ön planda tutulan sorunsuzluk ve karşılaşılan sorunlarda servis ve yedek parça maliyetleri.. yani A marka araç 100 sorun çıkartıp ortalama 10 liradan 1.000 lira maliyet çıkartıyosa başka bir B marka araç 50 sorun çıkartıp ortalama 30 liradan 1.500 lira maliyet çıkartıyorsa daha fazla sorun çıkartmasına ragmen A marka araç listede daha üst sıralarda yer alıyor.. haberi tekrar oku bence hyundai herkes tarafından bilinirki sorunsuzluk abidesi deildir o araştırmadaki birinci sırayı hakedecek bir markada deildir ama servis ve yedek parça maliyetleri toyota honda vw opel gibi markalara göre çok daha uygundur zaten ilk sırada olmasının sebebide tamamen budur..
oğuzhan11.12.2013
bakıyorum yorumlarda hala daha aynı hyundai iyi değil kaliteli değil... kullandınmı yok .Bu aralar araba almayı düşünüyorum kesin hyundai alırım demiyorum param neye yeterse onu alıcam inşallah ama bakıyorumda bazı yorumlar hyundai karşı çok acımasız
Hyundai hasarsızlıkta toyota yı geçmiş golf le yanyana gelse i30 bakan bi daha bakar ama insanlar hala daha acımasız.Bence de bu arabanın fiyatı çok ama golf daha çok ben para neye yeterse onu alalım taraftarıyım marka tutkunu değil marka iki tane var zaten bmw- mercedes
lotus_araba25.11.2013
Valla bu rodaj süresi için kimisi yakıt tüketimini etkilemez diyor, kimisi etkiler. Aslında %10 gibi bir azalma gerçekleşse güzel olur. Bekleyip göreceğiz.
opelci25.11.2013
Arkadaşlar rodanaj devri bitmeden araç çok yakacaktır. İlk motor yağ ile silindikçe çapaklanma yapar, bu çapaklarda 10 bin bakımında yağ ve filitreler ile atılmış olur. Burnunuzun tıkalı olduğunu düşünün :) açılınca nefesi daha rahat alıp az yorulacaksınız. Araçta öyle az yorulacak ve az yakacak. Ama bu yakıt değerlerine ulaşmaz. Uzun yolda normal bi sürüşle 4.3 şehir içide 6 nın altına düşmez. Saygılar. Bu arada aracım 11 bin km oldu
yunus cansız25.11.2013
sevgılı kardesım ortalama aynı suan yakıt tuketımı daha araban 840 km de rodaj aşamasını gecsın bekle bıraz km yaptıktan onra ortalama dusecektır
lotus_araba25.11.2013
Merhabalar. Km 870. Ort. tüketim 6.6 lt/100. Ortalama hız 32 km. Manuel vites/dizel. Şehir-içi 6.0 lt/100 görsem yeterliydi fakat pek mümkün görünmüyor.
Yunus cansiz25.11.2013
6.4 210 km de araba suan
Yunus cansiz23.11.2013
Evet arkadaslar arabayı aldım yakit tüketimini açıklıyorum yakit tüketimi sehir ici 7.4 araba 58 km. De ortalama hız 100 km bence hersey harika düşeceğine inanıyorum daha
oguz23.11.2013
sayın anatolia sen i30 u 1 ay kullansan almanlara boşa o kadar para verdiği ni anlarsın ama kullanmadan ne desem boş
samet21.11.2013
arkadaşlar i 30 un elite modeli yarı deri döşemelisine oturunca bu araba benim olmalı dedim ama sadece dedim arabyı al 5 yıl araba almayı düşünme o fiyatı 59bin style ı ise 53 bin ama alınca elite cam tavan al yıldızları izlersiniz :)
Yunus cansiz20.11.2013
Sevgili kardeşim teşekkür ederim yorumların icin ama ben tabiri caizse eşekten inip Ata biniyorum 2000 model Tipo sonuçta aramam can tavan anahtarsiz çalıştırma falan aşağıdaki arkadasın dediği gibi 6000 bin lira banka kredisi ile 8000 bin tl yapıyor düşünce bu 8 aylık taksidim yapıyor pişman olurmuyum yok zannetmiyorum ha eğer attan inip Ata binseydim kacmazdim 6000 binden umarım pişman olmam :))
anatolia19.11.2013
Bu araca bu kadar para verene kadar Golf 1.6 TDİ MİDLİNE PLUS almak Yakıt, ikince el, kalite, kendini kanıtlama ve güvenlik açısından çok daha avantajlı. Hyundai İ-30 kendini kanıtlamadan bu kadar fiyat yükseltmesi açıklanamaz bir durum. Hyundai dizel teknolojisi; WW, TOYOTA,FİAT, FORD VE CİTROEN grubunun gerisinde. Fakat baktığınız zaman aynı fiyata satmaya çalışıyor. Yeni lansman İ-30bu parayı hakedecek bir araç değil bence. Dizel İ-30 araçlar donanım seviyelerine göre, 45.000 ila 55.000 arasında olamalı diye düşünüyorum.
opelci18.11.2013
İ30 style ile elit arasında, kullanımı kolaylaştıracak gerçekten gerekli özelliklerin hepsi aynı. sensörler, hava yastıkları vs. Cam tavan evet bir arabayı çok orijinal gösteriyor ancak perdesini çektiğiniz zaman inanılmaz çirkin bir görüntü oluşuyor. Herzaman açıkta gidemezsiniz. Ayrıca güven açısından tepemde camdansa metal olmasını tercih ederim. Ayrıca 6000 fark kredi ile 8000 e çıkıyor. Bunun içinde bence elit almaya okadarda lüzum yok. Çünkü gerekli donanımların hepsi aynı. Bu şuna benziyor. Ford focusun kendini park etme özelliği. Kullanan var mı yok ?
ismail14.11.2013
yunus bey. öncelikle yeni aracınız hayırlı olsun. güle güle binin ama çok geçmeden elit almadığınız için pişman olacaksınız. 6000tlyi çok gördüğünüz size göre 2-3 ama bana göre enaz 6-7 tane derin ayrıntıdan, sadece cam tavanın beşte biri büyüklüğündeki sunroof için diğer firmalar 2500-3000 tl istiyorlar. polo sahibi bir arkadaşım sis farına 1000tl istediklerini ama garanti sebebiyle serviste taktırmaktan başka çaresinin olmadığını söylemişti. düşünün artık. siz istesenizde cam tavanı taktıramayacaksınız. i30 süper tercih ama bence geç olmadan kararınızı elit olarak değiştirin. benden söylemesi...
Yunus cansiz13.11.2013
Sevgili arkadaslarım bugün i30 style paketi kontrol ve test ettim aslında elit modelini almayı düşünüyordum fakat cam tavan ve anahtarsiz çalıştırma ve iki 2 - 3 küçük detay için 60 bin vermekten vaz geçtim style paketine baktım manuel hersey aynı yazdıklarım farklı 2000 model Tipo binicisiyim 4 senedir anahtarla çalıştırıyorum bir yerim eksilmedi ve 53800 e anlaştık Allah kısmet ederse 3 gün icinde alacağım arabami. Test sürüsü yaptım böyle bi keyif yok sonuçta araba ile yarışlara katilmicam bazı yorumlarda astra dan yavaş gidiyor diyorlar ama öyle bi dünya yok yeter bize herkeze hayırlı akşamlar.
aqulta30.10.2013
aracımı (i 30 crdi-manuel-style ) alalı yaklaşık 1 hafta oldu çok memnunum.bayilerle pazarlık yaparken en etkili yol şu bayi şu kadar fiyata veriyor siz son kaç yaparsınız şeklindeyaptım .51.000 liraya aldım belkide biraz daha beklesem az daha düşük fiyata bulabilirdim gibi geliyor..
Opelci30.10.2013
Evet trafik sigortasıda dahil 51960 a mal oldu. Çok memnunum şu anda, yol tutuşu, performansı harika. 1700 km oldu, yakıt ortalaması 5.8 daha da düşecektir sanırım. Tek kusuru eski arabam opel astraydı içine yol sesini biraz daha fazla alıyor çakıllı yolda ama oda okadar sorun değil. Çok dolu bi araba, dikkat çekicide bi araba. Çok memnunum tavsiye ederim. Bu sınıfta aynı donanımda başka marka arabayı 60 binden aşağı alamazsınız. 5 yıl garantisi kredisi 0,67 çok cazip. Öğretmen indirimiyle aldım kayseriden.
mustafa26.10.2013
adamlar yapmış abi.i30 u denemeden sakın araba almayın okadar diyom paranın hakkını fazlasıyla hak etmişler çok güzel her yönüyle mercedes logosu koysan 2 katına yok satar .kullananlar arabadan anlıyoo kardeşim bu paraya başka araba almak akıl karı iş deyil ...bunları,opel ,ford,renault,wolgswagen,mazda,fıat. kullanan biri olarak söylüyorum.alanın pişman olmıyacağı bir araba.
berke13.10.2013
İstanbul avrupa yakasından depoyu fulledim.210 tl tuttu.no stop izmire girdiğimde depo yarım bile olmamıştı tekrar fulledim.ite kaka 100 tl daha aldı hemen hemen 600 km klima açık 100 km nin altına düşmedim. mazot 4.5tl den 167 krş yakmış daha ne olsun. ne bir yorgunluk bile yok çok konforlu ve rahat araba. kullanım tarzı tabiki yakıtı çoğalta bilir devrinde kullanmak gerek tabii.
fahri12.10.2013
hersey dahil derken trafik sigortası da dahil mi birde hangi b ayiden aldıgınızı ögrenebilirmiyim
Opelci07.10.2013
06.10.2013 tarihinde herşey dahil 52 bine anlaştım. Test sürüşünde inanılmaz bi viraja 110 km hızla girdi arabaya hayran oldum, firen mesafesi harikaydı. Sizce fiyat nasıl başka ne alabilirdim o paraya?
namık06.10.2013
I 30 harika bir araba tek kusuru çok yakmasi otomatik dizel elite otomatik 100km de 10 lt mazot yakiyor
kıvanç01.10.2013
Arkadaşlar bende sıfır aldığım astra j ye en fazla 9 ay dayandım,o kadar parayı ver , araba yokuş çıkmasın olcak işmi bide arkada 3 kişi varsa yandın ,bir sabah yokuştan aşağı boşa alıp sallamayı bile düşündüm,tek çare sattım ve i 30 dizel style mi aldım uçakmı aldım anlamadım yokuşu 5 kişi full dolu yokuş aşağı iner gibi çıkıyo maşallah bu benim 10.arabam sonunda arabamı buldum tşk ler hyundaı.opel i kötülemiyorum ama 115 lik astra j kullandım çok kötü.1.3 dizelininde tek iyi yanı vergisi düşük.bir sinyal ampülünede 80 tl verince takma bana ait,satmaktan başka çare bırakmadılar,opelin adı var,i 30 un tadı var. tavsiye ederim.tşk ler.
murat30.09.2013
28.09.2013 cumartesi 53000 e anahtar teslim aıdım hayırlısı artık
teo198121.09.2013
Merhaba arkadaslar aracimi bir ay önce aldım tek kelimeyle müthiş yol tutuşu,performansı,konforu ayrıca bu donanim ve kalite bu fiyata çok iii bunu almadan önce golf7 ye bakmiştım ama boş arabayı dolu fiyata millete satıyorlar mutlaka gidin görün test edin. iyi pazarlık yapın
ismail15.09.2013
sn. çelik atalarımız ne güzel söylemişler: ölme eşeğim ölme yaz gelince sana yonca biçeceğim. bilmem anlatabildimmi...
çelik14.09.2013
astrayı kötuleyenler durun 2014 sonu 1.6 cdti 136 bg. 320 tork geliyor ve şimdiden daha az yakıyor 1 yıl sonra görüşürüz saygılar
tayfun28.08.2013
bazı arkadaslar 1.3 motorlu astra ile i30 karsılastırmıs 6 ay oldu i 30 alalı gayet memnunum, arkadas demıs kullandım ama hıssettrmıyo 128 bg gücünü :) kalıte farkıda bu ıste sahınle 100 km hızla gıderken 150 gibi gelır adama astra dızelle bas bakalım ne kadar gıdıyor arkadasımda astra var cok kullandım bılıroum, evet astra braz az yakıyor 4 kısı bınınce bakalım o araba gıdıyormu ve ne kadar az yakıyor i 30 alacaklara tavsıyemdır on numara araba hala, eskıler gıbı alman takıntısında kalmayın...
ismail25.08.2013
sn. hami bey bana kötü örnek oldunuz :-)) yazdıklarınızdan esinlenerek ben de geçen hafta sonu 4. viteste 160 yaptım hatta bassam daha da çıkardı ibre. neyse iyimi kötü mü yaptım bilmiyorum yeni araca. ama yaptık bir kere.
ismail25.08.2013
Mehaba Enes bey. 16000 km de yakıtın düşmemesi garip. Benim benzinli düz i30 um ilk2000 km ye kadar göstergede 8-9 gösterirken 4-5 binde 6-7 lt ye indi. Bayram tatilinde 2100 km karışık kullanım yol yaptım. Depodan ölçtüm. 6.22 lt yaktı. Siz bence depoyu fulleyip, göstergeyi sıfırlayıp deneyin. Gösterge hatalı olabiliyor. Biraz kullanıp tekrar depoyu fullerseniz göstergenin de hata payı varsa ortaya çıkar. (bence bu günden sonra her yakıt alımınızda da göstergeyi de sıfırlayın.)
enes24.08.2013
Arkadaslar 2 yaklaşık 1 ay önce hundai i 30 grdi style dizel aracımı alırken ortalama 6.3 olarak yakıt tüketimini gösteriyordu..Halen daha aynı şekilde göstergede aynı yazıyo.Yanlış yere bakmıyorumdur heralde :)..Bana yakıt tüketimi fazla geldi..550 km lik uzun yoldada kullandım ama hala yakıt tüketimi 6.3 olraka gösteriyo.Bana göre yakıt tüketimi fazla gibi geldi..Aracım şu an 16.000 de..Bu konuda bana iç açıcı objektif yorumlarını fikirlerini sunan arkadaslar bekliyorum
boran23.08.2013
bugün bende i30 satın aldım.kaporayı verdim.p.tesini sabırsızlıkla bekliyorum.inş.umduğum gibi çıkar.yeni leonla arasında çok gittim geldim, ama i30 elite de karar kıldım.umarım pişman olmam..
Burak20.08.2013
Arkadaşım i30 aldı aracın iç ve dış görünüşünü çok beğendim.Bence çok konforlu ve donanımlı bir araç performansını da çok beğendim.Bende bu araçtan almayı düşünüyorum kararsızlığımın tek sebebi malzeme kalitesi Acaba malzemesi kaliteli ve dayanıklı mı? hyundainin eski araçları malzeme kalitesi açısından pek beğenilen araçlar değildi fakat yeni modellerde bu eksi düzeltimi kaportası sağlam mı ?
ahmet bb16.08.2013
Ecmelsoydan - kaç liraya satacaksın arabayı?

sıfır fiyatı yinede çok pahalı. 50 bin lira altı olsa alınır. illede dizel ve hatchback araba olsun diyenler için tasarlanmış araba.
Hasan basri özcan12.08.2013
Arkadaşlar ben i30 styl kullanıyorum 3 aydır bu bayrM adana gittim. Ve benzli olmasına ragmen 1 depoyla gittim 140 ve 160 arası hız kesmeden yol tutuşu süper rahatlık konfor süper insani yormuyor şiddetle tavye ederim ... Huyundai ömründe en kalitelli aracı yapmış..
Hami Koca02.08.2013
2013 model i30 Dizel Style modeli araç aldım. performans ve donanım olarak sınıfındaki araçlara göre daha iyi bir konumda. en boş versiyonunda bile çoğu donanım standart olarak sunulmuş. diğer modellere fazla para vermek istemeyenlere bu aracı öneririm. yakıt olarak da çok uygun bence. rodaj süresi dolunca arabanın yakıt değerleri normale giriyor. iç mekanı geniş ve ferah, yol tutuşu bence gayet başarılı. inanır mısınız bilmem ama 4. viteste 160'ı gördüm. :)
plaka3528.07.2013
arkadaslar yorumlarınızın hepsini okudum ve 4 senedir 2008 dizel era kullanicisiyim şimdide Allah nasip ederse i30 alicam ama bu eski kalitesiz Hyundai kavramını anlamış değilim bundan önce Mercedes vardı yakıt ve servis pahalılığından dolayı Hyundai aldım vede gayet memnunum parça, servis, yakıt süper.. kalite farkı parasına göre bırakında olsun bahsettiginiz markaların bir servis ücretine bu araçlarda servis artı modifiye yaptırırsınız şahsen ben arabama özel serviste 130-170 arası 10.000 bakımı yaptiririyorum. Toyota, vw ve diğer avrupai araçların servislerinde servet alınıyor kendi yakın çevremden biliyorum. kısacası parani ederinden fazlasına ve servise vermektense Hyundai al modifiyeye ver zevki yasa..
Wesaire18.07.2013
Aracımı zamlanmadan hemen önce aldım. 20 gün kadar oldu. Dizel style. Sürüşü performansı, donanımı çok başarılı, konforuna ve iç hacmine diyecek yok. yakıt şimdilik fazla. Şehirlerarası 6.0 litre yakıyor gösteriyor. 5000 km den sonra düşer diyorlar. Almadan önce aylarca araştırdım. En son citroen c4 ve bunun arasında kaldım. Hyundai de karar kıldım. Pişman olduğumu söyleyemem. Hyundai nin eski arabaları ile karıştırmayın benimde önyargılarım vardı ama artık yok. Saygılarımla
hakan06.07.2013
Ecmelsoydan adlı arkadaşın arabası falan yok yanlızca i30 u kötülemek için yazı yazmış bir şahıs kesinlikle inanmayın arkadaşlar, gidin bir deneme sürüşü yapın i30 un nasıl bir araç olduğunu göreceksiniz benim aracım otomatik olduğundan biraz yakıtı fazla diğer aracın herşeyinden memnunum ki ben 2000 senesinden beri alman aracı kullanmış olan birisi olarak bu yazıyı yazıyorum.herkese kazasız sürüşler
reis05.07.2013
Ecmelsoydan senin i30 un olduğuna eminmisin veya hangi markanın tutkunu ve temsilcisisin de burada hyundai markasına japon diyorsun bu bir...2- Bende 7 aydır i30 kullanıyorum o söylediğin hiç bir arızaları yaşamadım ki olsada ne farkeder küçük sorunlar yazdığın eğer varsa tabii hayal ürünü gibi görünüyor ayrıca çok daha ciddi motor ve şanzıman arızaları olan Alman arabaları var biliyorsun...3- Şimdi Alman arabaları adi ,kalitesiz ve işe yaramaz mı oluyor ?
ahmet05.07.2013
Ben de hyndai markasını sevmem ama ecmel soydan arkadaşımızın söylediklerine inanmadım. hyundai kullanan biri bu aracın japon olmadığını bilir. aracı kötülemek için yazılan bir yorum olduğu belli..
hasan05.07.2013
3 nisandan beri crdi style kullanıyorum.uzun yol olarak izmirden dikiliye gittim araçta 4 kişi vardı 90-100 km arası hızda gittim ortalama yakıt 4.1 i gösteriyordu şehir içinde 5.5 lt ortalama yakıt değerleri mevcut...işçilik ve malzeme kalitesi beni şaşırttı,gerçekten kaliteli ve araç 1420 kg buda uzun yolda yüksek hızda insanı güvende hissettiren ayrı bir unsur
Ecmelsoydan05.07.2013
Kisa ve net seyler soyleyecegim beyler size bu arabayi 6 aydir kullaniyorum surekli ariza veriyor teyp bozuldu gecenlerde onun icin swrvise gttim topido bozuldu inanin alman arabaindan sasmayin bundan onceki dha farkli sinif polomda bunlari yasamamis satmyi dusunuorm para veren yok elde kldi 20bin km de araba japonun yaptigindan nolck basinizi agritir kesnlikle almayin
Sinan03.07.2013
Arkadaşlar Benim Arabanın Genişliğinden Biraz Şüphem Var İçi Geniş mi Acaba Yardımcı Olabilecek Olan Birinden Cevap Bekliyorum Teşekkürler..
enis02.07.2013
arkadaşlar acilen sizlerden ricam i30 crdi 1.6 style dizellerin yakıt tüketimi konusunda bilgisi olanlara ihtiyacım var.Bu otomobilin dizeli gerçekten az yakıyormu kullananlar memnun mu ?? Bu konuda bilginize ihtiyacım var saygılar
mrt14.06.2013
arkadaşlar ben bu akşam crdi steyl manuelini teslim alıyorum.50.000 e anlaştım. inşallah pişman olmam.allah herkese kazasız belasız yolculuklar nasip etsin.
efe14.06.2013
sayın orhan beye seslenıyorum eger i 30 un motorunu astraya koyacaklar herhalde araba ucar astranın agırlıgı ıle i 30 agırlıgına bı baksın derım adam arabaya bındıgını bılıyor herseyıyle tenekeye degıl
yusuf28.05.2013
umut hoca... siz sanırım özürlü raporuyla aldınız arabayı peki bu özürlü raporuna yüzde kaç indirim uyguluyor otomobil şirketlerii bi de hangi bayi hangi şehir bi açıklama yaparsanız çok sevinirim..
çok tşk ederim...
UMUT HOCA27.05.2013
37000 e crdi style aldık sakat raporu ile araç çok kaliteli çok güçlü emsallerine göre geniş ve ferah sessiz .seat leon, golf ve auris sahipleride baktılar daha kaliteli buldular.ilk depo bitmedi yakıt çeyrek depo kaldı 450 km şehir içi klima açık yol gitti.6 ileri düz şanzıman.çevremde ki araba almak isteyenlerin öncelik verdiği bi araç bu da çok satacağını gösteriyo.herkese hayırlısı daha iyileri sizin olsun inşallah.
OĞUZ21.05.2013
x paketi bilmem ama en çok fiyatı düsenlere bakarsanız focus ları görebilirsiniz
misafir09.05.2013
Umut hoca ,hangi modeli kaç paraya anlastınız..otm dizzel elit nekadara bırakıyorlar..
Oguz Bey, Nekadar olmus ford titanium x paket,
OĞUZ09.05.2013
Arkadaşlar focus larn fiyatları düşerken i30 lar zamlanıyor
şimşek04.05.2013
Japon arabası olur olmadık arıza çıkarmazda o yüzden.Örnek Mazda 3 kullandım.1 depo 950 km yol yaptırdırdım 235 tl lik benzinle.Araba da ne motor sesi ne ne de aklınıza gelebilecek tıkırtı sesi duymazsınız.230 km lik kadranıda çok rahat görüyordu.
umut hoca02.05.2013
bende i 30 alıyorum cumartesi teslim 8 yıl getz kullandım tık demedi bu da demez artık. herkese hayırlısı
recep02.04.2013
crdi style aldım.tam 7 ay oldu.suan sehir içi 6.0 lt şehirdışı 5.1 lt yakıyor.gayet iyi biraz daha düşecekmiş e daha ne olsun.performansta var konfor görüntü sınıfına göre mükemmel çok memnunum samimi olarak tavsiye edebilirim.iigünler
Oguzz26.03.2013
Orhan bey astra diyosunuz performans diyosunuz klima açıkken yokuşlarda dur kalk yapında sonra i30 la astrayi kıyaslan derim.
selçuk0624.03.2013
15/05/2012 de yeni i30 cdri style manuel aldım arac su an 25000 (yirmi beş bin) km de aracı yakıtı suan ankarada sehır ıcı 6.5 litreyi gecmiyo şikayet olarak süspansiyonlar biraz sert onun dışında orjinal lastikleri iyi değil aracdan memnunum parasını hak ediyor
şener24.03.2013
orhan arkadaş, iki kez test etmekle aracın iyi veya kötü olduğunu anlayamazsın , ben aracı 4 aydır kullanıyorum düz vites dizel performansından çok memnunum yakıtı 4 aydır kullandığım için biliyorum ort.6 litre civarında kalkıpta 1.3 astra dizelle karşılaştırlmaz evet 1.3 belki biraz daha az yakar ancak sessiz motoru,performansı ve kaliteli iç malzemesi ile i30 çok önde....ancak marka algısı ve Hyundai nin geçmişteki ucuz araba üretim anlayışı bugün müşterilerin önyargılı bakmasına neden olmuştur.Ben iddia ediyorum i30 un hyundai logosunu çıkarın yerine türkiyede tercih edilen markalardan birini koyun yok satar sıraya girerler.
orhan20.03.2013
Astra j 1.3 cdti kullanıcısıyım.Ve i 30 uda 2 kez test ettim.Donanıma diyecek laf yok i30 için ancak aracın performansı çok iyi diyen arkadaşlar 128 beygir 260 yazdığı için mi yoksa gerçekten kullandıkları için mi söylüyor anlayamadım otomatik dizel i30 un performansı ve hızlanması astradan çok çok kötü.Manuel olanı da bir nebze daha iyi ama asla 128 beygir 260 torkun hakkını vermiyor.ayrıca çok fazla yakıyor.
Yücel Akarsu13.02.2013
20 kasım 2012 tarihinde aldığım aracımla şu an 4000 km yapmış durumdayım. ortalama yakıt tüketimim 5.00 olarak görünüyor. Geçen hatfa bursadan antalyaya gittim döndüm. Yaklaşık 250 TL mazot harcadım. Gerek yakıt ekonomisi gerekse kullanımı çok iyi diyebilirim. Hız sabitlemenin uzun yolda ne kadar kullanışlı olduğunu gördüm.
OĞUZ06.01.2013
alalı 15 gün oldu iyiki astra3 almamışım alan pişman performans yönünden. bir tek yakıt şu an ankara şehir içi 8.6 yakıyor 6 aya düşer diyorlar umarım yaza 6 litreyi görürüm
vedat05.01.2013
arabayı 1 ocakta 47000 tl ye aldım (2012 model) ve çok memnunum. aldıktan sonra 200 km yaptım 140 km si uzun yol ve şu anda yakıt tüketimi 6.6 lt bence gayet iyi bir veri zamanla daha da düşeceğini tahmin ediyorum. Aracın yol tutuşu ve içeriye ses alması da gayet güzel olmuş nerdeyse ses gelmiyor hiç. Süspansiyonu da yumuşak. Turbo çalışmadan da motor yeterli ama turbo 1500 d/d devreye girse tadından yenmezmiş herhalde ama bu şekilde de iyi gibi. Ful paketten pek bi eksiği yok gibi. Sadece eleştirebileceğim özelliği donanım listesinde aynalar otomatik katlanır diyor ama tuşa basınca otomatik katlanıyor kumandadan değil, kumandadan kapanan elite modeli. En beğendiğim özelliği de statik dönüş farları gerçekten harika... opel parayla satıyor hyundai basit bi düzenekle halletmiş olayı ve çok işlevsel hale getirmiş dönüş farlarını. ben şahsen şu anda çok memnunum Allah herkese nasip etsin...
kaya24.12.2012
Sevgili seryiğit zonguldakta bu arabayla değerleriniz normal bence zonguldakta düz bir yol yok ki sürekli yokuş viraj sürekli ayak frene debriyaja gidiyor haliyle buda yakıt ekonomisini olumsuz etkiliyor.Eniştemde Zonguldakta gerçi onda c5 var ama oda o değerlerde 8den aşağı inmediğini söyeler hep.Resmi verileri tutturabilen olduğunu sanmıyorum.
şener08.12.2012
aracı izmir den öğretmen indirimi ile aldım o yüzden böyle bir indirim var ama 46000 olsada hiç düşünmeden alabilirsin çünkü be 2 ay araştırdım bu paraya göre inanın en iyi araç bu.performans,yakıt,yol tutuş,sessiz motor ve yol sesi,tasarım,yeni kasa,yaygın servis,5 yıl tam garanti,ikinci el piyasası,çok zengin donanım hepsi bu araçta ben çok memnunum ve iyikide aldım son kuruşuna kadar helal olsun.Ama sonra arıza olur mu,çabuk dökülür mü onu bilemem okadarınıda yaşayıp görücez kim bilebilir ki biraz da bu işler şans diyelim...
Efe06.12.2012
Şener bey aracın fiyatı 49.400 dior siz 44.000'e mi aldım dediniz? Dizel style donanımlı aracı? yani bu 5.000 gibi bir indirim demektir nereden aldınız sorabilir miyim?
şener06.12.2012
yine vw.vw .vw .... ya kardeşim benim 60.000 im yok ve ben parama göre en iyi araca binmek istiyorum niye gidip vw örneği veriyorsunuz 128 bg 105 bg seat alınır i30 sempatisi yok bunlar senin öznel yargıların sana göre yok bana göre var sen eğer bu arabayı kullandıysan yorum yap ben kullandım hatta bugün aldım veeee kullanan biri olarak parama göre çok iyi bir araç ben 44.000 e style düz dizel aldım bana yeter donanımı, ki jettanın fulünde var bu özellikler ...yolda çok atak seri ve güçlü.yol sesini lastik sesini içeri almıyor motor (crdi)sesini duymuyorsun yakıt az yol tutuşu çok iyi ee daha ne olsun .Jettanında test sürüşünü yaptım gerçekten güzel araba ama 46500 e 1.2 tsi benzin en altın bir üstü ve sıra bekle kaç alldığın gün kaç TL ise kuzu kuzu bayıl neymiş efendim VW doğuş söğüşlesin beni ve 3 yıl garanti.Binerim i30 a 5 yıl garanti ile sonra satarım gider zarar edrmiyim belki jettadan biraz fazla oda dizelde çıkar çıkmasada çıkmaz
aydın28.11.2012
bu segmentteki araçlara bakın arabalar fiyat farkı degil özellik farkı var vw en düşük versiyonunda start-stop yokuş kalkış sistmi var. diger markanın full olanında var fiyat aynı araba alırken DİKKAT:10kg ya 1 beygir düşer tork çok önemli kalkışını hızlandırır motor olarak en iyi araç VW pahalı degil özellik var SEAT vw nin sanayisi leon alınır. i30 sempatisi yok beygiri fazla diyorlar 128 hızlanma 105bg vw la aynı tork aynı karşılaştırın...
seryiğit28.11.2012
acaba diyorum fahri usta hundai yetkili servisimi,ben bu arabayı sekiz aydır sürüyorum,zaten bakarsanız ilk yorumlarıda benim yaptığımı görürsünüz.sınıfının farklı araçlarını sürmediğim için karşılaştırmalı yorum yapamam,ancak elimdeki için konuşabilirim,kasislerde beton ve stabilize yollarda direksiyon tıkırtı veriryor ki sırf bu yüzden arabayı satabilirim bile,servis kutuda bir sıkma uygulaması yaptı ama faydası olmadı.yakıtının 6,2 olduğuna inanmak zor,şu anki şehir içi yakıt değeri 9,0.yani şehir içinde 40 kuruş yakıyor.çokmu azmı taktir okuyucuların.sorun adlettiğim şeyleri siz sorun etmeyebilirsiniz hakkınızdır.yalnız 50500 lansman fiyatıyla satışa çıkan arabanın fiyatı 3000 lik ötv artışına rağmen 51400 den nasıl oluyorda 49,900 iniyor.bu nasıl ticaret ilk alıcılara insafsızlık edilmiyormu.arabanın ikinci el değerine baktım 43000.bu değer kaybediş fazla deyilmi.selamlar.
yücel akarsu27.11.2012
Öncelikle herkese selamlar.Hyundai i30 almayı düşünen arkadaşlar ben uzun araştırmalar sonucu bu arabayı aldım. İnanın çok memnunum. Daha önce 9 sene toyota corolla kullanmıştım.Kullanım olarak daha rahat diyebilirim. Benim arbam i30 crdi style ortalama olarak 5.7 litre yakıt tüketimi oldu. Donanım olarak gayet iyi. Herkese tavsiye ederim.
fahri USTA22.11.2012
iyi akşamlar arkadaşlar 16 11 2012 tarihinde i30 1.6 CRDİ style manuel vites aldım.yıllarca dizel araca bindim bu aracı almak içi 2011 1.5 dci motor otomatk renault fulance aracımı sattım.i30 için çok yakıyor tıkırtı var direksiyonda vs.şuan bunların hepsinin doğru olmadığını gördüm bunları okumama rağmen aldım şehir içinde 6.2 lt.şehi,r dışı 4.4 litre yakıyor 90 km.ile 120 km.hız ile ve aracım daha yeni olmasına ragmen.sattığım fulancede aynısını yakıyor idi edc sanzıman olmasına rağmen.
arkadaşlar hiç kimse rastgele yazmasın sınıfında bir numara bir arac ve ozellikleri hiç bir aracta yok diyebilirim.
yol tutuşu.konforu.estetiği,kullanım zevkı harika bu fiata bu araç inanın mükemmel.herkese tavsiye ederim.
sadece bakımları 10.000.km bu hiçte ıyı değil en azından 15.000.km.olmalı ama beş yıl garantisi bu aracın sağlamlığını gösterir.
arkadaşlar boş araclara rastgele para vermeyin.zevkle keyıf alacağınız i30 u kaçırmayın.
davidas21.11.2012
3,5 yıl i30 dizel style plus kullandım performans 10 numara yakıtı ekonomik, zaten hyundai garantisi bir harika 5yıl/150000 km servisi ve yedek parçası bütçeye uygun iyi bir dizel araç alacak herkese benden tavsiye niye bunları söylüyorum çünkü yeni sattım ve çok pişmanım
umut_5419.11.2012
golf ile başka bir arabayı kıyaslamak bence çok gereksiz tek diye bileceğim hackback sınıfında golfun rakipsiz olduğu mercedes bile 10 yıllık çalışmanın sonucunda hacback modelinde a ser,s,ni yeniledi ama i30 da güzel araba yinede golf'le kıyaslamak yanlış olur hackback modelinde golf'un rakibi yok alım gücü ile araba kıyaslamak olmaz diye düşünüyorum
hakan18.11.2012
gerçek yakıt tüketimlerini kullanan birileri yazabilirmi,, şehir içi şehir dışı
mutlu ç.16.11.2012
Hyundai Japon arabası değil Kore arabasıdır, bilmeyenler yorum yapmasın lütfen, herkes gülüyor bilgisayar ekranı başında...
mustafa16.11.2012
amerikada yapılan araştırmada hyundaı ve kıa'nın yakıt değerlerinin gerçeği yansıtmadığını söylüyor iki firmada bunu onayladı ve müşterilerinin yakıt farkını ödeyeceğini söyledi tmm, onu anladık, sonuç ne olursa olsun bu insanlar bu arabayı kullanmaya devam edicekler, peki bundan sonraki yakıt farkları kim ödeyecek ?
bu arada bu firmalara dava açmaya kalksanız bile, firmalar kendi kılıflarını çoktan hazırlamışlar, yakıt verilerini yazarken,araç kullanım şeklinize göre yakıt değerleri değişiklik gösterebilir, maddesinden dolayı davayı kazanamazsınız diye düşünüyorum, misal sıgaradaki sağlığa zararlıdır yazısı gibi, ama siz genede bir avukata danışırsanız daha sağlıklı bilgiler alabilirsiniz. saygılar
HAKAN15.11.2012
üzülerek söylemeliyim bende i 30 almayı düşündüm bir ara ama ucuz etin yahnisi böyle oluyor malesef...
SERYİĞİT12.11.2012
tüm i30 kullanıcıları,benim arabam crdi manuel,zonguldakta 100 km ortalama değer 8,8.arababanın resmi verileri 5,2.bu fark fazla deyilmi,yoksa sadece benim arabamı böyle.birde kasislerde direksiyondan tıkırtı geliyor,sizinkilerde durum nedir,arka amartüsörler araba boşken tak tak diye ses veriyor.bu sorunları yaşayan varmı yoksa benim şanssızlığım mı bu.bu arada hyundai amerikada yapılan testlerde gerçek yakıt değerlerini deyiştirmekle itham edilmiş ve böyle olduğunu kabul etmiş,sürücülerin yakıt farkını verecekmiş.bakalım türkiyede durum ne olacak.cevap yazarsanız sevinirim selamlar.
ihsan09.11.2012
merhabalar. i30'dan once focus kullandim 5 yil, dostlarim, komsularim hyundai gorunce " aaa sen naaptin" dediler onceleri, taa ki icine binip konforu performasi gorene dek. fakat sunu farkettim, hyundai diyince herkes taksi olarak gordugu ve bindigi accent'i anliyor, biliyor. accent ile i30 birbirlerine broadway ve mercedes kadar uzak. bence "hyundai" markasina karsi onyarigisi olanlar bir arkadasinin i30'una binsin veya bir test surusune ciksin, gorecek ki alman arabalari ile (ozellikle de golf ile) ayni olsun diye tasarlanmis ve uretilmis ve gercekten de oyle olmus... bence i30'un tek kusuru crdi'nin cok yakmasi. ikincisi de ikinci el degerinin golf'e kiyaslandiginda daha cok kaybetmesi. onun disinda arabanin yol perfrormansi konforu gercekten cok iyi.
Barış09.10.2012
Arkadaşlar insanlar neden kaportası beş para etmez japon arabalarına çok sağlam derler anlamadım,en kötü alman arabası en iyi japon arabasından kesinlikle daha sağlamdır.
Sloga09.10.2012
Parası çok olan Golf alsın, parası değerli olan i30 alsın. Avrupada almadığı ödül kalmadı arabanın, bizim millet hala "Bunu alsam satabilir miyim?" derdinde. Verin paraları Doğuş'a, onlar da alay eder gibi klimasız Golfleri satsın Türkiye'de. Ama ikinci eli iyidir, klimasız binersiniz, ikinci elini iyi fiyata verirsiniz.
ersin koca08.10.2012
ben şahsen arabayı denedim resmen şov yaptılar ole bişey olamaz siz bu donanımları gidip başka bir alman arabasında filan arasanız emin olun cok daha fazlasını ödemek zorunda kalırsınız mükemmel bir araç yapmışlar ne golfü bizleri kandırmaktan başka birşey yapmıyorlar favorim i30
apo08.06.2012
tamam gidip golf alacam ozaman en alt baz modelide olsa golf alacam...yorumların ve güzel düşüncelerin için tşkler.....
SERYİĞİT08.06.2012
abdullah kardeşim;okul aile birliği başkanımız golfu verip opel astra aldı,ama pişman,araba gofmüş dedi.almanların oralara has bir sözü varmış"opele binilmez"doğrudur diye düşünüyorum.fıransız arabalarınında motorları dertli motor ömürleri kısaymış,işcilikleri zayıfmış.

Ben paran varsa vw golf derim.ama motor gücü ve performansı diyorsan fiyat ve donanımda önemli diye düşünüyorsan i30 uda değerlendir derim,arabanın içi güzel bence binenler çok beyeniyor,arkadaşlar arabaya hasta oldu çok güzel diyorlar,biri ben bu arabayı audi sandım dedi,amblemi kapat ben buna audi derdim dedi.ama dedin gibi hundai olunca yaklaşım açısı biraz deyişiyor.kardeşim bana sorarsan golf derim o olmazsa hundai derim,opel görüntü olarak kurtarsada motor çok zayıf.bu arada engeniş tekerlek arası,lastik iz mesafesi hyundaide,bunun yol tutuş açısından çok önemli olduğunu düşünüyorum.Değerler şöyle: astra:155,8/golf:154,1/auris:151,5/i30:156,3 .kardeşim kolay gelsin allah yar ve yardımcın olsun.

yeni kasayı bekle,her kasa enaz 4 yıl çıkıyor,dört yıl yeni arabaya biniyorsun,bu önemli diye düşünüyorum ikinci el ederi açısından .selamlar.
hb08.06.2012
daha dün test ettim dizel modelini, araba fena kaçıyor,, klimalar ful açıktı o sırada,, frenleri çok güzel,, iç döşemesi on numara,, içi çok ferah almayı düşünüyorum,,toyota corolla ile bunun arasında kaldım..
apo08.06.2012
seryiğit erinmeden üşenmeden yazdıkların için ve iyi dilek temenlerin içinde tşk ederim ... gçen hafta fordu denedim tesadüf oldu 4 kişi gittik arabaya bakmaya araba dıştan super içide güzel malzemede kaliteli gibi duruyor.. ama test sürüşü yapalım dedik araca ford yetkilisi ile 5 kişi bindik daha ilk kalkışta arabanın çekmedigini anladım:) neyse acaba yüksek viteslerde durum ne diye yola çıkınca yok abi kesinlikle sarmadı beni bana göre bu araba çekmiyor ha begenedigim bir özelligi daha frenleri çok iii ama zaten arabadan indiktan sonra vazgeçmiştim forddan...unutmadan birde kazzık gibi el freni var çok kaba olmuş yakışmamış... hundaii gittim hemen akabinde araba çok güzel ama hepsinin direksiyonu sanki çocuk arabası gibi berbat bir direksiyon var ve iç malzeme olarakta kalitesiz malzeme kullanmışlar deneme sürüşü yapamadım ama yapsamda almam artık... ama sen yinede güle güle kullan en güzel araba senin olanıdır...tabi şimdi ne alacam şimdi kafamda yine ople dönüş var yada citroen c4 yada ds4 mü diye düşünmeyede başladım bir fikir ver adamım yada golf ...
seryiğit07.06.2012
eyvallah kardeşim,temennin ve duan için allah razı olsun.bende forda gittim fiyat ve donanım bana uygun deyildi,birde sıfır faiz kredilerinde fiyat 3000 tl artıyordu,i30 un eşdeğer donanımlısının fiyatı sıfır krediyle 62000 buluyordu,tercih etmedim.hyundaiye 36000 tl verdim geriye kalan 14000'i faizsiz peşin fiyatına 4 e böldürdüm,diğer markalar bunu yapmadı.araba şuan 1500 kmde.memnunmuyum diye sorarsan,benimde kafam biraz karışık,araba yüksek hızlarda frene bastığımda kendini bir tarafa çekiyor gibi geldi,birde kasislerde sıçrıyormuş gibi hissettim.meğer servis arabanın lastik havalarını kontrol etmemiş,hava 50 idi 32 ye düşürdüm,kasislere daha iyi giriyor ama fren durumunu denemedim,arabanın üzerindeki lastikler hankok sert bir lastik ondanda olabilirmiş.fren için hidrolik direksiyona alışkın olmadığımdan olabilir dediler.araba sürüş zevki ve performansı açısından çok iyi güçlü birden yüz oluyor.170 yaptım kesinlikle hissedilmiyor,zorlanmıyor.ama yinede paran varsa alman al derim.vw mesala.ben fordun,fransızların,fiatın bu sınıfta daha iyibir arabası olduğuna inanmıyorum,hatta toyatanın bile.alman almıcaksan bunu al derim,golf yeni kasaya geçecekmiş o olabilir mesala.pişmanmıyıma gelince;golf olsun isterdim,15000 daha fazla veremeyeceğim ve faizsiz kredi kullanamayacağım için bunu aldım.genel olarak memnunum.ama hayalim audi a4 olroad quatrodur.o arabaları alamıcam için bu gün yine bunu alırdım pişman deyilim arabaya oturduğumda beni karşılayan kokpit zaten beni mutlu ediyor.sevgiler saygılar kolay gelsin abdullah kardeşim.başka sorularında olursa cevaplamaya çalışırım.
apo04.06.2012
seryiğit öncelikle hayırlu ugurlu olsun allah kaza bela vermesin... adamım bende opel ford ve bu araç arasında kaldım... hundahaiyi gibi gözüküyor ama hun işte marka degeri yok... alırsam olaki bir satma durumunda ikinci eli çok zor gibi... ama özelliklere bakıyorum bu araçta n daha iyisi yok... opelin motoru düşük forda fiyat konusu ve en üst verisiyonunu almöadıktan sonra alma derim fordu... sen en son sürüş deneyimlerini bir an önce yaz ben arabayı almadan... ama dürüst ol pişmanmısın degilmisin birde bunun cevabını açık yüreklilikle yaz
SERYİĞİT03.05.2012
Deneme sürüşüne iki defa çıktım araba gerçekten çok iyi.vites geçişleri sessiz,aralıkları iyi motor gücü sınıfının ve hacminin en iyisi (128 ps.) tırı bağlasanız rahat çeker,çok güçlü.Sıfırdan yüze ivmelenmesi 10,9 agrasif diyebilirim.kokpiti çok güzel gösterge ışıklandırması mavi kırmızı,torpido malzemesi birinci sınıf kaplama.düğmeler kullanışlı kapı içleri orta kısmı kumaş kaplı,açma kolları krom,ayrıca kumaşı çevreleyen krom çizgiler sportif bir hava vermiş.direksiyondan her işi hallede biliyorsunuz,deri kaplama üç mod kullanım yayarlı, kullanışlı.bagaj hacmi 380 lt.Arabanın ölçüleri çok ideal 178 genişlik 430 boy 147 yükseklik ayrodinamik özelliği çok iyi.yol tutuş kabiliyeti süper.yere yapışıyor resmen.artı güvenlik paketi ful.abs,edb,tcs,esp en gerekli ve en önemlileri.tasarım: bence hundai kendini aştı,agrasif ve kararlı birazda kaslı bir görünümü var arabanın,güçlü sportif ve agrasif.Aracın tasarımcısı bmv den transfermiş.doğrudur ama arabanın çizgileri daha çok infinitiyi anımsatıyor.eksi yönlerinide söyleyeyim,birincisi yüksek hızlarda kabin içine lastik sesi alıyor,ikincisi arka koltuk kısmı,iç hacim,bu genişlikte bir araç için biraz dar olmuş,üçkişi ancak oturur.sonuç olarak arabayı aldım,ikiyıllık araştırmam nihayetinde motorgücü torku aracın hızlanması yoltutuş özellikleri yakıt tasarrufu güvenlik paketleri önceliklerimi karşıladığı için bu aracı tercih ettim.bilmediğim tekşey kullanılan malzeme ile mekanik parçaların sağlamlığı ve dayanım süreleri.Beş yıl 100000 km garanti bu konuda içime su serpsede isterimki toyota gibi sağlamlığıyla kendini ispat etsin.Arabayı inşallah bu gün teslim edecekler.Kullanım tecrübelerimi ileri zamanlarda paylaşırım.Bu araba BMV marka olsaldı 90 veya 10000 tl olurdu bana inanın.herkese selam olsun.araba almayı düşünenlere kolay gelsin.
Vedat31.03.2012
Araba özellik olarak fena değil ama 0 faizle kredi sağlamadıktan sonra bu parayı denkleştirip alabilecek insan pek de yok gibidir. Ayrıca navigasyon da standart olmalıydı. Hyundai duy sesimizi 24.000 kredi vermen lazım 0 faizle yoksa zor satılır
Yorum Yaz
İsminiz
Yorumunuz (Lütfen küçük harfler ile yazınız)
Onay Kodunuz

Onay Kodunu Giriniz


Paylaş
Eklenme Tarihi : 26.03.2012
İncelenme Sayısı : 97,858
SIFIR KM ARAÇ ARAMA
Araç Türü
Yakıt Türü
Silindir Hacmi
Vites Tipi
Kasa Tipi
Maksimum Fiyat
Sıralama Şekli