Mitsubishi ASX 1.6 Intense MT Forum

Mitsubishi ASX 1.6 Intense MT
76,810 TL
%0.99
Maliyet
59
Tüketim
51
Performans
36
Özellikler
69
Yorumlar
musa 24.02.2012
Merhaba Arkadaşlar Daha öncu Opel Astram vardı İX35 Alacaktım arabamı sattırdılar kredimi'de çektim yedi ay arabasız kaldım bugün gelecek yarın gelecek dendi abartmıyorum tam yedi ay bekledim.en son kızdım bu segment arabaları araştımaya girdim.ninsan Qashqai asx araştırdım en son Test ederek ASX İntense modelini Ağustosta aldım iyiki almışım ARABA ÇOK SAĞLAM AZ YAKIYOR.BEN ALMADAN ÖNCE ÇOK YERE DANIŞTIM HERKES BİRŞEYLER SÖYLEDİ KİMSEYE İNANMAYIN GİDİN TEST EDİN ALIN ARABAYI ALDIM İKİ GÜN SONRA DİDİME GİTTİM YOL TUTUŞU ÇOK GÜZEL İÇERİYE SES ALIYO DENİYO O HER ARABADA VAR BUNDAN ÖNCE OPEL ASTRAM VARDI O DA AYNI SESİ ALIYODU.BEN ÇOK MEMMUNUM
Yusuf 24.02.2012
Gercekten bu arabalara karsi anlamsiz ve gereksiz bir onyargi var insanimizda. Ayni sekilde bende alacagim zaman cevremdekiler bana uzayliymis gibi baktilar. 8 aydir kullaniyorum ve harika bir araba. Ne kadar yaktigimi soyledigimde ayni kisiler bu sefer daha da saskin bir sekilde agizlari acik dinliyorlar beni. Arabama binenlerde genislik ve rahatligini gorunce saskinliklarini ve hayranliklarini saklayamiyorlar. Bencede kimseyi dinlemeyin onemli olan sizin ne istediginizdir.
Ulvi 27.02.2012
Allah güle güle kullanmak nasip etsin. Bu segmentte muadilleri arasındaki en isabetli seçimi yapmışsınız. Kim ne derse desin, vergidir, yakıt tüketimidir, görünümdür, performanstır gibi tüm kriterler bir bütün olarak düşünüldüğünde ASX, bence ülkemiz koşullarında sınıfının en nitelikli aracıdır.
musa 28.02.2012
Saol arkadaşım anlattıgım gibi İX35 alacaktım neziroğluna gittim İX35 ozamanlar bayide yoktu 2.0 dizel vardı.Bana ozamanlar 2.0 ila 1.6 tamamen aynı dendi sadece motor farkı var.2.0 İÇİNE GİRDİM 1 SAAT İNCELEDİM ARABAYA HALA ALMAK İÇİN KARAR VEREMEDİM. EŞİM ÇOK İSTİYORDU İX35 1.6 ALMAMIZI TAMAM DEDİK 1.6 ŞİPARİŞİ VERDİK. VERDİK AMA TAM YEDİ AY BEKLEDİK ALMAK İÇİN.YEDİ AY ARABASIZ KALDIM.TATİLE GİDİCEKTİK FAKAT ARABA YOK.ARABAMI SATMIŞTIM. AKLIMDA ASX ALMAK HİÇ YOKTU.KIZDIM İX35 ALMIYACAĞIM DEDİM BİRDE ASX BAKAYIM DEDİM.BAKMAYA GİTTİM ARABAYI TEST ETTİM İX35 KARŞILAŞTIRDIM.GERÇEKTEN YARIM SAAT'TE KARAR VERDİM ALMAK İÇİN.ÇÜNKÜ ASX DAHA SAGLAM ATURUŞ MESAFESİ ARKA DİZ MESAFESİ BAYA FARK VAR.BİRDE TEST EDİYORSUN.ARABA GERÇEKTEN ŞAHANA İX35 DEN ÇOK ÜSTÜN.BİZLER ALIŞMIŞIZ PARÇA UCUZ OLSUN AMA ŞU BİR GERÇEKKİ MİTSUBİSHİ TÜRKİYE'DE DEGER GÖRMÜYOR.TEMSA BU İŞİ BECEREMİYOR.NEYSE ÇOK YAZACAK ŞEY VAR AMA SORAN OLURSA CEVAP YAZARIM.ALANLARA HAYIRLI OLSUN ALLAH KAZA BELA VERMESİN.
mirzan 01.06.2012
ASX füme,intense,araba çok şık.Arabaya LPG de takılabiliyor.ix35,sportage,qashqai (dizel olmasından dolayı).Ama ASX bir adım önde gibi.Test sürüşünü yapmadım.Benim için rahatlık ekonomik oluşu,yol tutuşu ve ses yalıtımı çok önemli.Bunlar hakkındaki yorumlarınızı bekliyorum.Birde binek arba ile SUV araç arasındaki artı ve eksileri paylaşırsanız sevinirim.Tespitçinin görüşlerini de bekliyorum.
mutlu 02.06.2012
güzel araba fakat ikinci eli ve servis ağı zayıf yakıt orta tavsiyem qq ikinci eli ve yakıt çok iyi..
okil 08.06.2012
Araba çok dolu. Ancak 2012 model 70.000 TL. 2011 model stokları fazla olduğundan 2011 model araçları 60.000 tl veriyorlar. ikinci el zayıf.. <bi-dolu 2011 model araç var ikinci el.. Az yakıyor...ASX fiyatları daha düşecek bence.. Çünkü ix 35 daha donanımlı ve 2012 model 0 araçları 58.000 e kadar düşüyorlar..Fark büyük..
Tespitçi 08.06.2012
Bildiğim ve birebir karşılaştırdığım kadarı ile ASX intense nin donanımı ix35 den fazla. Yani donanım olarak önde olan ASX olmalı bu durumda. İkinci el satışta bir dolu varsa ve satılıyorsa bu da ikinci elinin oluşmaya başladığını gösterir. Veya alan hiç kimse memnun değil satmaya çalışıyorlar anlamına gelir. Fiyatlar tüm markalarda düşüşte. Hatta reno şimdi al 2013 te öde şeklinde kampanya başlattı. Reklamlarda artış var. İlk yarı yıl satış rakamları da tüm markalar için kötü. Belirttiğiniz şekidle fiyatlarda birtakım ayarlamalar ve kampanyalar hızla artarak devam edecektir bencede.
okil 09.06.2012
Bencede aşağı doğru fiyat ayarlamaları devam edecek gibi. Satışlar bir önceki yıla göre çok düştü. Bir tek vw bu fiyat indirimi konusunda cimri.. Gerçi şu an kur kampanyası yapıyorlar ama 18 haz son dediler. ASX güzel araba ancak ikinci elde vw gibi güçlü değil..
Tearsofdewil 11.06.2012
Ustad aldiin araci simdi memnunmusun artilari eksileri nelerdir nekadar indirim yaptilar kaca aldin
okil 11.06.2012
Araç gayet iyi. Donanım mükemmel.. performans ve biraz ses sorunu var.. Birde 2011 0 km ASX ıntensler sadece uygun fiyata ( min 60.000 tl) veriliyor. 2012 almak isterseniz 67.000 seviyelerinde. bu arac ile rekabet eden ix35 3.000 tl daha uygun. İki araçta güzel. Birde ikinci el olarak değerlendirmek lazım..
mehmet 25.08.2012
ix35 sportage derken asx almaya karar verdim ama bu seferde invite ve intense arasında kararsızım
şefika 29.08.2012
şimdi kısmetse ikinci arabamı almak istiyorum ve muhtemelen asx olacak , yorumlarınız beni aydınlattı teşekkürler.
Sabit 29.08.2012
Doğru tercih. Tebrikler. ASX gerçekten mükemmmel bir araç. Yakıtı, konforu ve keyfi ile bvambaşka..
Özgür ygt 11.10.2012
bende asx kullanıyorum arabayla tosyada kaza yaptık ama banamısın demedi karşı araba pert oldu ama bizim arabanın sadece farı kırıldı ve kaputta ezilme oldu araba çok dayanıklı ama arabada hız arayanlar bu arabayı tercih etmesinler bence tam bir aile arabası benzin kullanımı çok iyi özellikle şimdilerde çıkan 1.8 motorlu modelini inceledim almaya değer araba kullanımı iyi sadece içeri biraz fazla ses veriyor sorun bu start/stop sistemide kullanışlı sınıfında tiguan,kuga,ix35,kia sportage den daha iyi bence eğer 70-80 bin tlye kadar araba düşünüyorsanız asx e bakın derim iyi yolculuklar saygılar selamllar
nasır önder 21.10.2012
bende daha önceleri kıa sportaje ve daihatsu aldım arazı aracı olarak ama hiç memnun kalmadım.bu seferde karar veremiyorum.çok kararsızım çünkü hiçbiri dediği gibi olmuyor.çok iyi olanlarda çok pahalı orta segmentteki araçlar da çok iyi değil.herkes doğru bildiğini yazsa sorun kalmaz.
Serkan 03.11.2012
4x4 olmadığı sürece arazi performansı pek beklemeyin derim. Arazide kullanacaksanız ve uygun fiyatlı 4x2 alacaksanız yine en uygunu ASX 'tir ama tekrar söylüyorum fazla bir arazi performansı beklemeyin. arazi perfomansı için konfor ve kaliteden ödün vererek uygun rakama alacağınız araç 4x4 1.5 dci Duster olabilir.
ADAM 02.01.2013
asx im şehir içinde 7lt yakıyor bus sınıfta daha az yakanı yok. 210 km hızı rahat görüyor.inanılmaz konforlu ve rahat bir araba ayrıca kore malı degil orjinal japonnnnnn. start stop geri kalkış sistemi hepsinde standart. ayrıca 5000 devirden 6500 dervire kadar mivec açıyor inanılmaz çekiş saglıyo. herkese tavsiye ederim
mustafa 40 05.02.2013
Aracı LPG li kullananlar varsa tecrübelerini paylaşabilir mi?
Birisi 05.02.2013
Şehirdışı 170 - 190 kr.
Şehiriçi 200 - 220 kr.
İsmet 10.02.2013
Arkadaşlar asx'in otomatiği piyasaya sürülecekmi? Bilen söylesin lütfen.bende 2006 lancer var yaklaşık 6,5yıldır çok memnunum , sadece otomatik seçeneği için değiştirmek istiyorum
Öteki 11.02.2013
bende bekliyorum otomatiği, fakat bu konuda kimsenn bilgisi yok. 2011 - 2012 ve şimdi de 2013 modeller. Temsa biraz geriden gidiyor. 2012 'de 2011 modelleri, 2013 'de 2012 modelleri satmaya devam ediyor. Yani 1.6 Mitec otomatik ASX çıksa bile en erken, en iyi ihtimalle 2014 'te içinde gelir Türkiye'ye.
bülent 09.04.2013
intense ye lpg takılıyormu? 2.elde rastlayamadım bu konuda bilgi verebilirmisiniz?
Recep 10.04.2013
intense ve invente 'de motor ile tüm yürür aksam, kasa da dahil olmak üzere birebir aynıdır. Her ikisine de LPG uyumludur. Agrasif ve yüksek devirli kullanmazsanız sübaplar 100.000 km den fazla sorunsuz iş görür. Yüksek devirli kullanırsanız (4000 ve üzerri) 50.000 km 'de sübapları eritebilirsiniz. Bu durumda 2500 TL 'ye yakın masraf çıkar. Fakat hesapladığınızda, 50.000 km de sübap yaksanız dahi hala baya bi karlı çıkıyorsunuz. LPG ile normal kullanımda 18 kr civarında yakıyor. Bir çok ekonomik dizelden bile daha az yani.
MEHMET 10.04.2013
Bu motorda da subap erime sıkıntısı var. Takılıyor tabiki ama kullanıma bağlı muhakkak sıkıntı olacaktır.
tevfik 12.04.2013
arkadaşlar subab erime olduğu nerden çıktı allah aşkına ben hiç duymadım bunu var mı gerçekten
Erkan 12.04.2013
Evet, doğrudur. Subaplarda erime olayı var bu araçta. Magnezyum alaşımlı imiş. Kullanıma bağlı ,50 ile 100 bin km arası sorun çıkması muhtemel. Yüksek devirde kullanım, bu süreci hızlandırıyor. Görüştüğüm bir arkadaş 60 binde subap değiştirmiş. Zaten kendisi de bu sorunuzu görünce cevap verecektir.
Erkan 12.04.2013
Ha bu arada, bu bahsedilen subap sorunu, lpg takıldığında söz konusu. yanlış anlaşılmasın. hani son msjlara bakan yorumcu, bu araçta subap sıkıntısı var zannetmesin..
selim 12.04.2013
Subap erimesi su an tum araclarda var hepsi magnezyum bende suzuki var 35000 km de lpg takildi 85000 km de subap eridi servis 3500 tl istedi ozel suzuki servisinde 1500 tl ye hallettik ancak honda civic orjinal lpg de subaplar celikmis celiklerde sorun yok diyorlar
Ercan BOZBOLA 12.04.2013
Evet aracının sübapları yanan benim mitsubishi forumda konuyla ilgili uzunca bir yazım var kesinlikle okumalısınız.Araçla ilgili görüşlerim heryerde var zaten net üstünde tartışmasız süper bir araç ama sübap erimesi konusunu forumdan bulup okumanızı tavsiye ederim
hakan 12.04.2013
Subap erime problemi efsane gibi kulaktan kulağa yayılıyor. Başına gelen biri ile tanıştım. Ama kendi itiraf ediyor insan gibi araba kullanmadığını. 4500 devirden önce vites değiştirmediğini söylüyor. Böyle bir kullanımda 60 bin'de subabp erimesi yaşamış. Servisle konuştum lpg taktırmadan önce, bu subap erimenin ciddi bir problem olmadığını, en kötü ihtimalde gerçekleşse bile yapıldığında herhangi bir sorun çıkarmayacağını söyleyince taktırdım. Şimdi arabanın lpg tüketimi 18-19 krş şehir içi. (lpg lt: 2,29 TL)
Kadirr 13.04.2013
bende invente model aracıma yakında kaliteli bir LPG sistemi taktıracağım. Böyle bir araçla şehir içi 18-19 kr muhteşem bir şey. Dizel Focusta ve Fluence 'de bile bu değeri yakalamak oldukça zor. Benzinle bile oldukça ekonomik aracımı LPG ile yakıtı düşünmeden kullanacağımı düşündüğümde yüzümde tatlı bir gülümseme olduğunu hissediyorum. Varsın 100.000 km de sübapları değiştireyim. Masrafı tasarrufunun yanında bir şey değil ve 1 saatte hallediliyormuş.
selim 14.04.2013
supap degisimi 2 Gun surer 1500-3500 tl arasi degisir degisen parcalar subap takimi. alt kapak ve ust kapak contasi.yag.su dur.parca maliyeti 500-600 tl dir.ustu iscilik motor ust kapagi ve blok sokuluyor
her usta da yapamaz
Kadirr 14.04.2013
markanın forumunda 1 günde halledildiği yazıyor. Masraf ise 2.000 TL oldu deniyor. Bayiyede sordum. Aynı durumu teyit ettiler. Marka olarakta Prince veya BRC öneriliyor. BRC fiyat olarak ta uygun görünüyor. LPG takım işi de yine bir gün sürüyor. sabahtan teslim ederseniz ertesi gün teslim alırsınız diyorlar.
Neyse biraz daha bekleyeceğim. Tam emin olamıyorum. Sonuçta benzinle kullanımdada oldukça memnunum. Özellikle uzun yolda zaten 5 lt/100km altı tüketim oluyor. LPG takıp kullananlar var ise durum hakkında bilgi verirlerse memnun olurum. Özellikle LPG ile 100.000 km yi geçen var mıdır? Bilgilendirirlerse hepimiz faydalanırız. Ayrıca sübap erime benimde duyduğum kadarı ile tüm yeni nesil araçlarda varmış. Sübap malzemesi ile ilgliymiş.
Ercan BOZBOLA 15.04.2013
Sübap erimesi sanırım en çok kafa karıştıran durum.Açıklamasını yapıyım ;
60,000 km x 0,1 TL tasarruf = 6000 TL
LPG sistemi montajı = 2500 TL
Sübap erimesi sonucu oluşan masraf = 1500 TL

Bu durumda 60,000 km civarında sübaplarınız erimiş ise 2000 TL genel tasarrufunuz oluyor

Dipnot : Ben aşırı sert ve yüksek performanslı kullanımda 60,000 km.'de erittim sübapları ama bazı araçlarda çok daha düşük ve yüksek km. değerlerinde başına gelenlerde var. Kullandığınız yakıt ve motor yağıda sanırım ciddi anlamda bu durumu etkiliyor
bülent 18.04.2013
lpg ile ilgili bir soru ve cok cvp :) saolun arkadaşlar herkese teşekkür ederim verilen bilgiler için..ben çok yüksek devirli kullanmıyorum..o halde lpg nin ekonomikliği arabanın sıfır oluşu bi araya gelince bide beklentiyi 60 000 ile 80 000 arasına yerleştirince ve günde ortalama 200 km yapınca ve herkesin arabadan memnuniyetini tebessümle okurkene artık bi intense alınır ....herkese kazasız güzel günler dilerim...
sena 02.05.2013
ya arkadaşlar ben de asx almayı düşünüyorum ama dizel araba kullandığım için çok tereddütlüyüm citroen c3le kıyaslarsak yakıt durumu nasıl acaba
hüseyin 03.05.2013
Karşılaştırdığınız araçlar biraz komik olmuş ama:) asx rahatlıkla c3 dizelin iki katı yakar. ama hem suv hem hem de benzinli olsun derseniz de, bu özelliklere sahip en uygun araç da asx tir.
Lütfü 03.05.2013
Dizel C3 ten sonra benzinli bir araç sizi yakıt açısından memnun etmeyecektir. ASX her nekadar bir çok araca göe çok daha az yaksa da sonuçta C3 dizel in tüketimi belli, ki zaten en iyi siz biliyorsunuzdur. LPG ile kullanırsanız ASX te C3 dizelle kafa kafaya yakıt tüketimi sağlar ama benzinle daha üstünde oalcağı aşikardır.
vaylis 05.05.2013
subap erimesi neden olur opel astradada bu sorun vardı yorumları okudum kimisi lpg benzindendaha sıcak yandıgı için diyordu bu yanlışmış asıl neden yakıtın düzgün olarak her pistona eşit gitmediginden kaynaklanıyormuş yakıt eşit gitmeyince ısıdan dolayı sibop eritiyormuş pipo sistemi ile bu durum aşılır diyen var brc my 11 ile bu sorunu hallediyoruz diyor ama pris yaglama ile diyor prinsinkini pek mantıklı bulmuyorlar bazılarıda 50 binden sonra sonra mutlaka eritir diyor yada çelik sipop takdırınca hallolur diyor benim bildigim bu kadar
kadir 14.05.2013
vaylis arkadaşım sınırlı karekterle çok şey anlatmaya çalıştığımızdan belki ifade karmaşası oluyor. Bunlar teknik konular herkesten bir şey işetebilirsiniz. Sen kabul etmek yerine ben de dahil olmak üzere mantıksız olan yerleri sorgula 4 silindirli olduğuna göre 4 tane yanma odası mevcut yani farklı dizayn söz konusu olmadığı sürece 8 tane sübap var motor 4 zamanlı bunların açılış ve kapanış sıraları farklı fakat birbirlerini çok kısa aralıklarla takip ederler. eğerki yakıt bir göze fazla gidiyorsa üniform bir çalışma olmaz basınç dalgalanmasını sürücüde hisseder.Sadece oradaki sübaplar erirse dediğin olabilir.Sürtünmede ısı oluşturur fakat eriyecek kadar yüksek olmaz. çünkü bu kadar ısınırken oluşan baskı ile aşınmada hızlı olur ve aşınma şekili bozarak,hareketi rahatlatır, ısıyı azaltır. Benim aracım hala benzinli ben sübap erimesi görmedim. sadece konuyu teorik olarak sizlerle paylaşmak istedim. Ben yorum yapmamaya çalışıyorum sadece teorik olarak anlatıyorum. yorumunu sizlere bırakıyorum. Verdiğim değerler yaklaşık değerlerdir kataloglardan müşahade edebilirsiniz. Yani bana yakıt ısıl değer farkından dolayı oluşan enerji artması daha mantıklı geliyor.
Ercan BOZBOLA 14.05.2013
LPG kullanıp sübap yakan benim aracım ancak burda konu çok dağılmış durumda. Bende makine mühendisiyim ve otomotiv bilgimde vardır ancak aslolan sübap erimesinin ne ve neden olduğundan ziyade kaç km. civarında olduğu ve ne kadar masraf çıkardığıdır. Ben 60.000 km.'de sübapları değiştirdim ve 1500 TL ödedim.Şuanda 110.000 km.'de aracım nadiren sübaplar vurma yapıyor ama en kötü ihtimalle 20-30.000 km. daha böyle bir durumu tekrar yaşamam diye düşünüyorum.
Burçin 09.07.2013
Merhaba ASX Kullanıcıları;
Sizlerin sayesinde Yeni alacağım asx intense modeline daha bir sıcak baktım.. Yorumlarınıza güveniyorum, ve çok araştırdım. olumlu yanıtların yanındaki ufak tefek olumsuzluklar da oldu ama bunlar bu aracın eksileri bile olamaz.. saygılar...
ahmet 18.07.2013
merhaba yalın bey. asx im yok ama bir i30 elit sahibi olarak size yardımcı olayım. arabamda panaromik tavanın altında ayrıca perde bulunmakta. aracım beyaz, tavanı siyah olması sebebiyle tavan, dokunduğunuzda haliyle kaportadan çok daha sıcak oluyor. ama kullandığım şirket araçlarını da hesaba katarak belirtmeliyim ki, perde çekiliyken güneşin altında diğer araçlardan pek farkı olmuyor. ama perdeyi açık bırakırsanız o zaman aracın içi daha da sıcak oluyor. gelelim sunroofa. kapalı durumda hız farketmeksizin araç içine ses almıyor. tavanı tamamen açarsanız uzun yolda yüksek hızlarda ses yapıyor. bende arka kısmını yukarı kaldırıyorum o zaman ses yapmıyor ama içeri çok hava girmiyor. şehir içi kullanımlarda bir sorun olmuyor. istediğiniz kadar açabilirsiniz. inşallah yardımcı olabilmişimdir.
orhan 28.07.2013
Nihayet otomatik versiyonu en azindan Avrupa'da piyasaya sunuldu diye sevinmistim ancak 2.2 Dizel oldugunu görünce tabiiki birazcik sasirma oldu.... Darisi 1.6 larin basina ne diyelim....
mehmet 29.07.2013
orhan bey, bu arabanın hakkı zaten 2,0 dizel ve üstü olmalı. anormal olan Türkiye şartları. Adam diyor 2.0 ve üstü kullanıyorsan demek ki zengin adamsın ve senin hayvan gibi vergi vermen lazım:) Ee şimdi mitsubishi de Türkiye de her ay 50 tane araç ya satıyor ya satmıyor. Bunun için kim zahmete ya da masrafa girer ki, değil mi?
Cenk 30.07.2013
Kıa Sportage, Hyundai ix35, Mitsubishi ASX arasında kararsızım yakıt sağlamlık ve performans bakımından hangisi daha iyi
İLKER 02.08.2013
ASX ile İX35 arasında kaldım ikisininde donanımları iyi ve ekonomik, diğer benzinli SUV araçlara göre. İki aracı birden kullanan varsa bana yardımcı olsun yada bu araçlar hakkında iyi bilgiye sahip olan varsa yardımcı olsun objektif şekilde.
yaso 03.08.2013
İlker bey;
ix35, asx den daha fazla yakar. ve asx'e tüp takılabiliyor. Eğer yakıt önemli değilse ix35 daha güzel dış görünüş, iç tasarım, duruş, açılır cam tavan vs vs ix35 te var. asx sönük kalıyor. asx kötü anlamı çıkmasın tabiki. yani 10 üzerinden değerlendirme yapacaksak asx 10 üzerinden 6 ix35 7 dir benim için. yollarda ix35'i daha fazla görüyoruz :D
İLKER 07.08.2013
Yaso kardeşim teşekkür ederim yorumun için bende senin gibi düşünüyorum.
gökhan 11.08.2013
aktif bir asx intense 1.6 mt kullanıcısı olarak alacak arkadaşlara bazı düşüncelerimi sölemek isterim. Aracımızı alalı 3 ay oldu şuan 6000 km de şehir içi ve dışı kullanıyoruz. şehir içi ve dışı karma olarak 1 depo ile 63 lt 1200 km yol yapıyoruz. şehir içinde 7.7 yi şehir dışında işe 5.0 ı görmüş durumda. bastığımız son sürati 240 km. doanım olarak tüm güvenlik sistemleri mevcut fakat cok sade. dışardan almış olduğumuz görüşlere göre estetik ve ix35 gibi sert hatlı araçlara göre klas bir görüntüsü var. fakat yüksek hızlarda ses sorunu bizdede var 130 ve sonrası. ben 2 yıl boyunca asx, sportage ve ix35 ler arasında seçim ve bekleyişle geçirdim.ekonomi görüntü konfor ve sürüş olarak çok rahat fakat...... iç donanımda ufak tefek eksikler var alacak arkadaşlar kullanım amacınızı düşünerek alın derim. fiyat+ekonomi= ASX bu paraya alınabilecek en iyi araç ....
emre can 31.08.2013
Nissan juıke ve asx arasında gidip geliyorum bütçem kısıtlı 40 bin kredi ile 45bin olabilir. Değerli yorumlarınızı bekliyorum kolay gelsin
erkan 03.09.2013
merhaba, emrecan arkadaşım, benim arkadaşımda qq vardı ve ben 187 boyunda bir kişi olarak arka koltuğa oturunca saçlarım tavana değiyorduki bu qq da oldu. juke ta hiç denemedim ama bence durum daha kötü olabilir. juke ve qq asxe göre daha dar araçlardır. bende 2011 yılından beri asx var kullanmaktayım. ankarada 3 tane ana servis var. ve servis qq dizele göre çok ucuz. qq da hemen hemen her bakım 500 tl civarıydı. hele ki aile kalabalıksa juke önermem. birde asx az yakar ve daha ucuza alabilirsiniz.
Kadir 06.09.2013
Eğer ki SUV araç alacaksanız ve kriteriniz; sağlamlık, az yakıt, ekonomi,geniş hacim ve uzun kullanım ömrü ise alacağınız araç ASX dir.Bir ASX kullanıcısı olarak buradan SUV araç karşılaştırması yapan tüm arkadaşlara gönül rahatlığıyla söyleyebilirim. Eğer ki bu aracın otomatik şanzumanlısı olsa idi. Bu kategoride bu araçtan fazla satan olmazdı düşüncesindeyim.
Sinan 21.09.2013
arkadaşlar merhaba bu 66.450'lik fiyata cam tavan , tavan rayı ve 17'lik alışım jant dahilmi yoksa opsiyonelmi bu saydıklarım.. ayrıca sübap erimesinden bahsediliyor.. aracı 50.000km ve üzeri olupta sübap yakmayan varmı cevaplarınızı rica ediyorum.. şimdiden teşekkürler..
Kamil 22.09.2013
Yanma yok. Tahminim en az 100000km ye kadarda söz konusu olmaz. Aracım şu an 72000km de ve ikinci el 22000km de alıp hemen LPG taktırmıştım. Ayrıca intense de söyledikleriniz yani cam tavan vb. standarttır. Ikinci el alıyorsanız sıfır invente fiyatına hatta daha ucuza temiz intense ikinci el alıp LPG takmanızı tavsiye ederim. Illaki sıfır alacaksanız uygun fiyatla invente yi de öneririm. Donanım olarak oldukça dolu ve en önemlisi çok sağlam ve güvenli bir araçtır. İçiniz rahat keyifle ve güvenle her yola ailece çıkabilir keyfinize bakabilirsiniz. Yakıtta da üzmez. LPG takarsanız üzmeyi bırakın yüzünüzde gülücükler açar. Daha ne diyeyim arkadaşlar. Alınacak ve doya doya kullanılacak bir araç. Şiddetle tavsiye ederim.
Sinan 23.09.2013
Kamil bey teşekkür ederim beni bilgilendirdiğiniz için.. özellikle 17'lik jantlar benim için önemli bir detaydı opsiyonel sanıyordum jantları.. tekrar teşekkürerimi sunuyorum..
ahmet ayyıldız 23.09.2013
bende şu bilgiyi vereyim 2010 model vw tiguan sıfır aldım araba 1,4 150 bg 4*4 bir araç ama 70 bin kmden sonra araç ın bobin arzasının hakından gelemedim en son 110 km de motoru yaptırdım şu ana kadar yaptığım masraf 25 bini geçti satar satmaz ilk alacağım araba ASX japonlara güveniyorum eski bir carizma kullanıcısı olarak
v.yılmaz 28.09.2013
evet güzel araba ama itive intense aradaki fark 9 bin tl tek fark sunroof startstop gerisi aynı abartılmış bence insanlar parayı sokakta bulmuyor onun için alınmıycak bi araba.
süleyman 05.10.2013
Arkadaşlar aracı kesinlikle tavsiye etmiyorum ben yeni aldım çok pişmanım keşke almasaydım araba benzinli ama inanın dizel arabalar bile bu kadar ses vermiyo içeriye mitsubushi çağın çok gerisinde kamış ayrıca bozuk yollarda arabanın yol tutuşu sıfır olduğu gibi bırakıyo kendini performansıda berbat arabada hiç güç hissetmiyosunuz 1.6 motor olduğuna inanmak zor ikinci el piyasası yok zaten aracı kullanan biri olarak kesinlikle almayın derim
Sabit 05.10.2013
Süleyman bey ... Alacı görmeden denemeden mi aldınızda bunları söylüyorsunuz. Aracın kendini bırakması söz konusu değil. Hiç bir şekilde savrulma yok. Aksine mükemmel yol tutuyor. Aracın kullanıcısı olmadığınızı düşünüyorum. Ses olayıda yüksek hızlar harici yok. ..
ismail 06.10.2013
Aracı kullanıpta eleştiren ile kullanmadan kötülemeye çalışan kişiler hemen kendini belli ediyor.
- Aracın içeri ses alması motordan dolayı değil....
-Bu aracın yol tutuşu mükemmele yakın...
-Aracın performansı hiç de kötü değil. 11.4 sn hızlanması var, daha ne olsun.
-.... Bu aracı kullanan kişide aşk derecesinde bir bağ oluşur ...
Testci 07.10.2013
Süleyman Beyin yorumuna katılıyorum. Yeni elden çıkardım. Motor sesi çok kötü bir şekilde ve rahatsız ediyor kabin içinde. Özellikle debriyaj balatası sorunlu. 6000 km de debriyaj sertleşir mi? Forumların tamamını düzgün bir şekilde okumadan sakın deyim. Bir çok yorum direkt satıcılar tarafından yapılmış olabilir, mutlaka test edin ama gerçek test edin. Piyasada olmamasından yola çıkarak kendinizde düşünebilirsiniz.
Ahmet 08.10.2013
Testci ve Süleyman arkadaşlar, sizin diğer rakip firmalardan olmadığınız ne malum.. Bu aracı kullanıyorum ve çok memnunum. Evet gidip forumlarda araştırınız. %90 kullanıcı kesinlikle aracından memnun.
Ercan BOZBOLA 09.10.2013
Testci ve Süleyman bey siz ASX'e biniyorsanız biz neye biniyoruz açıkcası ciddi anlamda merak ettim. Hani çakması olan bir model olsa sizi anlıycam ama öyle bir durumda sözkonusu değil:) Herneyse zaten bu aracı almayı düşünenlerde herhalde sadece forumda yazıldığı kadarıyla gidip araç almayacaktır ama tek ricam bu forumda yazılanları okuduktan sonra aracı alan birisi olursa kendi yorumlarını yazması ve bu araçla ilgili yazılanlara bir cevap vermesi yönünde olacaktır
okan 09.10.2013
2 model arasında kararsız kaldım

galeriden 2013 model sıfır olanı 53500
ikimci el 2011 model intense 19000 km ise 54500

hangisini seçsem bilemedim.
Erkan 09.10.2013
Ben de uzun süredir takip ediyorum. Invite 2013 alacağım gibi .Okan kardeş 53500 olan Invite midir ve nerede olduğunu yazar mısın?
Hmt 10.10.2013
Aracımı Cumartesi günü teslim alacağım bayiden. İstanbul 'da ikamet ediyorum. Sıfır invente aldım. Bir iki ufak tefek ekleme istedim, kırmadılar ve fiyatı arttırmadan veriyorlar. Fiyat hususunda burada yazandan kayda değer bir fiyat indirimi yok. Sadece ufak bir ikram niteliğinde göstermelik indirim yapıyorlar. Arka camlara 2 numara film yaptırıyorum. park sensörü taktırıyorum. Dediğim gibi Cumartesi alacağım ve bayram tatili boyunca en az 800 km yol yapacağım. Çoğunluğu şehridışı yollarda olacak. Tatil dönüşü ilk izlenimlerimi yazarım. Test sürüşü yapmadım açıkçası. Sadece bayide detaylı olarak inceledim ve bir iki kez marş bastım. Mitsubishi veya temsa babamın olğlu değil. Arabayıda ömür boyu kullanmayacağım. Yani neyse odur ve onu yazarım. Çok fazla performans beklentim yok. Birinci önceliğim güvenlik ve ardından yakıt ekonomisi geliyor. 3ncü önceliğimde sürüş rahatlığı ve konforu. Aracı tercih ederken bu hususlara göre yorumlara ve kullanıcı fikirlerine danıştım. Değerlendirmelerimi de bekelnemedik bir gelişme olmadığı sürece muhtemelen yine bu 3 önceliğime göre yaparım. Bu arada arabalar.gen.tr 'de emeği geçen ve burada samimi yorumlarını yazan tüm arkadaşlara teşekkür eder, şimdiden iyi bayramlar dilerim.
Mehmet 10.10.2013
Yorumunuzu meakla bekliyoruz. ASX uzun süre aklıma takılan bir araba idi..özellikle yakıt konusundaki ölçümlerinizi paylaşırsanız iyi olur.
Sinan 10.10.2013
Hmt bey yorumlarınızı ciddi anlamda merak etmeye başladım bu arada sizede şimdiden hayırlı bayramlar :)
halil 10.10.2013
Evet HMT bende yorumlarinizi sabirsizlikla bekliyorum. Nekadara biraktilar acaba sakincai yoksa 63500-64 000 arasi mi?
erhan 10.10.2013
o kadar para vermişsiniz fakat maliyeti 40 tl. olan(dışarıda 100 tl.ye takıyorlar) park sensörleri bu araçta yok...
horoz1971 12.10.2013
10 ekimde arabamı trafiğe tescil ettirdim. invite modelini aldım park sensörünü hemen taktılar birde tavan rayını ayrıca kauçuk paspas küllük çakmak ve ilk yardım çantasını da hediye olarak aldım. şu an 200 km de olan aracımla şehir içinde 8,3 gibi değerleri görüyorum. as&go müthiş bir şey. inanın asx imi zevkle biniyorum. eve giderken yolumu bile uzatıyorum eski aracım astra h idi. aynı yollardaki performanslarını deniyorum inanın çok fazla fark var. en önemlisi kırmızı ışıklarda yandaki araçlara yukarıdan bakmak ayrı bir duygu. yükseklik süper. 2.eli de olsa kaçırmayın alın derim. yaklaşık 20 arabam oldu en fazla da bu aracımdan zevk aldığımı söyleyebilirim. şu an evdeyim alışverişe ne zaman gideceğiz ki aracıma binmek için sabırsızlanıyorum.
tüp takılabilirliği yönünden de diğer suvlardan iyi
adnan erim 12.10.2013
ben iki gündür intense asx kullanıyorum. kısa da olsa bazı tecrübelerimi aktarayım.
araba ortalama şehiriçi 8-8.5 lt / 100 km. yakıyor. içeri ses alıyor diyenlere katılmıyorum. yol tutuşu, performansı memnun ediyor. bu arabayı qashkai veya ix 35 ile ( aynı motor ve donanımı olan )kıyaslamak lazım.
arabada deri ve ısıtmalı koltuk, cam tavan, katlanır aynalar, anahtarsız çalıştırma ve geri görüş kamerası konforu artıran özellikler. bilinçli tercih en önemli kriter bence.
FİYATI DA ŞU ANDA KAMPANYA VAR BİRAZ DA BAYİ İNİYOR. 61500 civarı alınabilir. 12.10.2013.
sonuç olarak şimdilik oldukça iyi.
süleyman 12.10.2013
yol tutuşu kötü demiyom aksine çok iyi ama hafif çukurlu kötü bi yolda direksiyon elinizden fırlıyacak gibi oluyo araba bi acayipleşiyo anlamadım söylediklerime ilaveten vites geçişleride çok kötü diyecem arkadaşlar araba kötü demiyom ama bu o parayı haketmiyor doblo kullanıyo gibi hissediyom sürüş keyfi hiç yok alman arabası almak lazım yada illada japon alacaksan toyota başka yok
efe hancı 12.10.2013
park sensörsüz park edemeyen bu arabaya binmesin abi...asx su an bu sınıfın en iyisi ..laf edelimde ne dersek diyelim diyosunuz yani...gerçek her zaman gerçektir...bu sınıfta tek geçiyorum..kuzenime aldıramadım gitti sportage otomatik aldı..adam yüzüme bakamıyo..sorun soruşturun ..araştırın en gerçek değerler ..güvenlik..keyif..vallahide billahide asx de...herkese saygılar..
bilenacemi 13.10.2013
yakıt bir nebze önemli ancak aslolan güvenlik derim. 20 gün önce intense aldım ve almadan önce Sportage, İX35 ve ASX i karşılaştırdım. benzer donanımlara sahip QQ fiyat olarak bu araçlardan daha pahalı olduğundan ve piyasa da çok bulunduğundan tercihlerim arasında yer almadı. Google a iihs yazıp benzer araçlar arasındaki smallovercrash test sonuçlarına bir bakın derim. sınıfında testi geçen tek araba ASX, VW Tiguan bile testi geçememiş... birde sadelikten hoşlanmamda tercih sebebim oldu, sanırım yaştan kaynaklanıyor :)
Remzi 13.10.2013
Park senserünü zaten bayiler hediye ediyor. Bayi çıkışında takılmış oluyor. Geri görüş kamerası ve kiti taktırdığınızda çok daha konforlu oluyor. Direksiyon hissi düşük hızlarda çok etkili değil. Kendini kolay toplamıyor. Bozuk yollardaki direksiyonun ilk etapta araçtan bağımsızmış gibi gelen hareketleri tamamen direksiyon mili ve ön takımın korunmasını sağlıyor. Bu sayede kaldırma bile durduğunuzda direksiyona istedğinşz hareketi yaptırın ne ön takım ne de direksiyon dişli ve millerinde ğroblem olmuyor. Bu mitsubishi nin pajero ile elde ettiği ralli tecrübelerinin sonucudur. Konfordan bir parça ödün verilerek kelimenin tam anlamı ile taş gibi evladiyelik problemsiz parçalar ve mekanik aksam elde etmeyi çok iyi başarıyorlar. Hisli ve konforlu direksiyon istiyorsanız wv grubu çok iyidir fakat naziktir. Tepkileri çok güzeldir ama bozuk yola veya kaldırıma dayamaya çkarmaya gelmezler pek. ASX dağ tepe dinlemez. Asfaltta da yeterli konfor ve güveni ekonomi ile birlikte sunar. Açıçası bu ses olayını da anlamış değilim. Acaba sesten şikayetçi arkadaşlar daha önce hangi aracı kullanıyorlardı. Ben megane ve focus tan sonra ASX aldım ve inanın her konuda ikisinden de daha sessiz konforlu keyifli.
Ladin 13.10.2013
Artık bir karar verin, yol tutuşu iyi mi kötü mü.
Yakıt az mı çok mu.
Konforlu mu konforsuz mu.
Sağlam mı değil mi.
Alınır mı alınmaz mı?
Alan niye aldı
Almayan bunun yerine ne aldı, niye.

Özetleyin şu durumu.
Lütfen sadece kullanıcıları ve gerçekten ASX sahipleri yazsın. Aracı 1000 km den az kullananlar yorum yazmasın.

Birde invente alsak nası olur. İntense biraz pahalı. Cam tavan haricinde kayda değer fark var mı. Kullanımda ve sürüşte fark oluyor mu.
Tolgahan 14.10.2013
11000 km yaptım bu araçla. Aracın hem negatif hem pozitif yanları var. Negatif yazanları okudum doğru yazmışlar. Pozitif yazanları da okudum onlarda doğru. Aracı 61000'e sıkı pazarlıkla rahatlıkla alırsınız. Dahada indirmeyi deneyin :) Debriyaj dedikleri gibi trafiğe gelmez. Motor sesi farklı seven sever sevmeyen sevmez. Malzeme kalitesi hoşuma gitmedi, vw kullandıysan daha önce sevmezsin. Arazi aracı zannetme, arazi aracı değil. 2011 modellerin motorlarında sorun varmış, marş basmıyormuş. Bendeki yeni kasa sorun yok. Dikiz aynaları sağa sola çarpıyor, gereksiz büyük. Camlar tek tuşla kapanıp açılmıyor, nedenini çözemedim. Deri koltuk var ama çok çabuk deforme oldu. Arka koltuk özellikle 5 sene oturmuş gibi büzüştü derisi. Bluetooth yok ya :( Araba hızlanınca iyi gidiyor. Ama hızlanması keyfe keder. Yalıtım biraz daha iyi olabilir.
bogachan65 15.10.2013
hyundai ix35, mitsubishi asx, kia sportage, subaru xv aynı özellikte araçlar. yokuş çıkarken sırtınıza alıp çıkarasınız geliyor. kimse fazla övmesin.
SEMI 15.10.2013
Diğerlerini bilmeme ama ASX ile daha hiç bir bayırda aracı sırtıma alıp çıkma gereği duymadım. Eşek gibi her yola en dik yokuşa bile banamısın demiyor. Vitesi küçültererek hızını düşürmeden devirli olarak mükemmel çekiyor. Torku ve gücü 4000 devirde ve ilerisinde hissediyorsunuz. Ayrıca sol ön camın tek tuş ile otomatik açılıp kapanması var. Diğer camların otomatiklerinde açma ve kapama için düğmeye sürekli müdahale etmelisiniz. 2011 ve 2012 modellerde marş problemi garanti kapsamında ufak bir dişli değişimi ile halledildi. Bu aracın 3 önemli tercih sebebi var. Sınıfının her açıdan en sağlam ve güvenli aracı, sınıfın en az yakan aracı, sınıfının en geniş ve ferah iç hacimlerin aracı.
halil 15.10.2013
Sayın Tolgahan, tamda asx e karar vermiştim, yeni leon, yeni auris, civic sedan ve asx arasinda ciddi ciddi asx e yönelmiştim ki tamda sizin yorum düştü siteye ve eledim asx i, okadar olumsuz degerlendirmişiniz ki asx i şimdi arabaya antipatim oluştu . Suv, yakıt + lpg uyumu, sağlamlik ve fiyat yönünde bir adim önde idi benim icin ama sizin yorum tercihlerimden aldi götürdü asx i.
Türüt 16.10.2013
Kardeşim aracı almadan önce malzeme kalitesini görmüyormusunuzda aldıktan sonra mı beğenmedim diyorsunuz. Almadan önce camların tek basma ile kapanmadığını görmediniz mi, aldıktan sonra mı farkettiniz. 11000 km kullanıpta neden çalışmadığını mı anlayamadınız, anlaşılacak bir şey de yok ortada sadece şöfor tarfındaki camı tek dokunuşla açıp kapayabiliyor diğer camlar için açma veya kapamaya sürekli basmanız gerekiyor, Ayrıca sadece şoför tarafında sol ön cam açma kapama düğmesi gece aydınlatması içeriyor. Diğer cam düğmelerinde aydınlatma yok. 11000 km aracı kullanıp bunları anlayamadıysanız ... Aynaların büyük olduğunu aracı aldıktan ve sağa sola çarptıktan sonra mı anladınız. Valla 2,5 yıldır hiç bir yere aynam çarpmadı, aynalar büyük fakat dışa doğru değil yükseklik olarak büyük. Bu sayede aynalardan oldukça geniş görüş açısı elde ediyorsunuz. Geri parklarda kaldırıma veya yerdeki alçak cisimlere yaklaşım çok kolay oluyor. Aynalar son derece ideal boyutlarda, çarpıp duruyorsanız o aracın değil sizin şöförlüğünüzden kaynaklanıyordur. Şu anda aracı en çok km yapanlardan biriyim muhtemelen. Aracım 82000 km de. Her türlü yol koşulunda kullandım. Patika yolada vurdum aracı otoyolada. Oldukça zor koşullarda toprak yolda 1-2 ile çok kalktım durdum. Debriyajı sorun yaşayacak biri varsa o da ben olmalıydım. 11000 km kullanıp debriyaj hakkında sonuca varmışsınız, tebrikler. Araç 11 sn de 100km hıza çok rahat ulaşıyor. Acaba daha önce ne kullandınız.
kullanıcı 17.10.2013
Aracın şu duğmesi var bu düğmesi yok onu bilmemde bilmeden laf atmayın beyler. Almadan öncede çok duydum okudum yok araba şöyle ses alıyor böyle ses alıyor. Dedim alacam ama konser dinleye dinleye sürecez herhalde. Sonra aldım 170 e kadarda bastım araçta ses yok hele şehir içinde çalışıyomu çalışmıyo mu belli değil. O nedenle bilmeden çamur atmayın En başta yakıt+güvenlik+yol tutuş+uzun ömür istiyorsanız aracı alın yok ben çok düğmesi olsun araç içi uçak kokpitine benzesin diyorsanız o zaman gidin başka bi araç alın bu kadar basit. Herkese kazasız belasız sürüşler.
selim 18.10.2013
1.5 yıldır asx kullanıyorum.objektif bir şekilde yorum yazacağım.öncelikli olarak asx i alırken qq yi denedim.o sınıfta mokka henüz çıkmamıştı.sedanda düşünmedim.yanlız qq yi denediğim ve arkasının çok savrulduğunu gördüm.birde tavanı çok kalitesizdi.ayrıca neden bilmem nissan servisinde çok fazla kaza yapmış qq i gördüm.bunların bir kaçınında tavanı çökmüştü.bu nedenle qq den vazgeçtim ve derhal asx e baktım.14000 km yaptım.patika yollara çıktım.ayrıca uzun yolculukta yaptım.artı yönlerine gelince; öncelikli olarak asx bir dağ arabası değil,şehir arabası.bunu bilin.ancak zorda kalırsanız sizi dağda patikadada zor durumda bırakmıyor.araç emsallerine göre çok az yakıyor.rodajı geçtikten sonra ben şehir içinde ortalama 7lt yakıyorum.yakıt yönünden sıkıntı yok yaniayrıca araç çok konforlu.özellikle ön konsola gerigörüş kitini tgaktırdıktan sonra(1250 tl ye mal oluyor). aynalar büyük ve güzel.arkayı çok net görmeyi sağlıyor.bence işçilik bir passat kadar değil ama bu sınıflar içinde kugaya benziyor. deri koltuğu çok kötü kullanmama rağmen hiç bozulmadı.ön göğüş yumuşak plastik.arkada yaşam alanı geniş.cam tavanda arabaya çok şey katıyor. yol tutuşuna gelince 4 çeker olmamasını bazen yaşıyorsunuz.çok dik virajlara girince çok hızlı girince araba savrulma hissi yaratıyor ama savrulmuyor.esp devreye giriyor.araba esp yi çok iyi kullanıyor ama bir 4 çeker değil.maksimum yapabilgiğim hız 175.bu hızdan sonra arabaya güveniniz kaybediyorsunuz.

negatif yönlerine gelince ışıklarda çok çabuk hızlanınca araba kayıyor.ama dediğim gibi o zmanda esp devreye giriyor ve aracın burnunu dik tutuyor.birde ön iç ışıklar arkayı çok iyi aydınlatmıyor.onun dışında bence asx türkiye yolları için ve türk halkı için biçilmiş kaftan
Eyüpoğlu 18.10.2013
İsteyen istedğini alır elbette. Fakat araçta şehiriçi kullanımda kesinlikle ses yok. Şehir dışında da yüksek hızlarda bir miktar ses aldığı doğru fakat bu kadar sesi bu fiyat seviyesinde satılan tüm araçlar alıyor. ASX e özel bir durun değil. Aynı ses ix35 ve spo ile qashqaide de var. Karda kışta ısıtma mükemmel çalıştı. Frenler ve yol tutuş harika. Kendinizi evinizde gibi rahat ve güvende hissediyorsunuz. Kim neyin peşinde anlamıyorum. Bu aracın kalitesi ve satışlarının artması sanki birilerini rahatsız ediyor.
aker 24.10.2013
Arkadaşlar bu aracı alırken çok araştırdım . Ama almamdaki en büyük etken bu sınıf diğer araçların ikinci el satış sitelerine bakmam oldu . şimdi açın bakın 2. El sitesini 2012 model ve üstü araçlarda arama yapın diğer markalarda birisinde toplam 260 kişiye yakın kişi satış vermiş bir diğerinde 270 kişi en çok satan markada ise 500 kişi ilan vermiş. Mitsubishi asx de ise 2012 model sadece 7 kişi satışa çıkarmış sitede arama yaptığınızda 25 çıkıyor ama 7 araç hariç diğerleri acente ilanı. Tamam 2012 modelde diğerleri asx satışına göre 10 kat fazla satmış diyelim Mitsubishi 500 diger bir marka 5000 satmış olsun ikinci el satış oranına bakarsak asx alan yüz kişiden 1.4 tanesi hadi 2 tanesi aracını satıyor diger markada ise (satış ilanı 260 olan için) 100 kişiden 5.2 tanesi hadi 5 tanesi satıyor durum ortada.
Daha yeni olan bir aracı insan neden satarki ?
Fatih arkadaş aracın yıllık vergisi 827 Tl kaskosu 1250 TL sonra 15000 bakım servis ücreti 280 kusur diye duydum trafik sigortası yeni yapılacaksa 450Tl falan ama 1.6 motor tüm araçlar için aynı benim indirimim vardı 260Tl verdim . yakıtı aracım daha 1000 km de iken Ankara-Altın oluk arası 110-120 ortalama hızla (benzinle) 28 kuruş yaktı .sanırım 10000 km üstüne çıkınca yakıt daha da azalacak. Araç 4000 km de iken Ankara Polatlı arası 90-100 hızla 4.8 litre ortalama gördüm . Ben çok memnunum bu yüzden çok uzun yıllar Allahın izniyle binmeyi düşünüyorum . araçtan aldığım keyfin değeri ise paha biçilmez
Hmt 25.10.2013
Tekrar Merhaba Arkadaşlar,
Daha önce de belirttiğim şekilde bayram tatili öncesi cumartesi günü teslim aldım ASXimi. Şu an 1100 km 'ye ulaştı. Aracı oldukça güzel kurcaladım. Fakat yeni araç olduğu için yüksek hız denemesi hiç yapmadım. Açıkçası özetleyecek olursam beklentilerimi karşıladı. Şehirler arası yollarda yakıt ortalamasının, 80 - 90km arası hızlarda 4 - 5 lt arası değiştiğini gördüm. 100 km hıza kadar bence ne motor sesi ne de yol sesi sorunu yok. Oldukça sessiz ve uçuyor gibisiniz. Yolun hafif çöküntü ve tümseklerinde ise amortisörler o kadar keyifli bir tat veriyor ki araç ne çok sallanıyor ne de darbe veya vuruntu hissettirmiyor. Tam arası ideal bir kıvamı var. Yine 100 - 110 km sabit hızlarda bayırlar, virajlar arasıra yavaşlama ve tekrar hızlanmalar, bir kaç kırmızı ışıkta durma vb ile beraber (D100 Adapazarı - Bolu arası yol güzergahında) 6.3lt ortalama oluştu. Şehiriçine girince ise sıfırlayıp tekrar baktığımda 7.7 lt ortalama çıktı 1 saatte. Bu değerleri sıfır km benzinli bir araçta göreceğimi hiç sanmıyordum ve beklemiyordum doğrusu. Birde 2 yetişkin ve yetişkine yakın 2 çocuk ile ve bavullarla. Tüketimin motor açıldıkça ve rahatladıkça daha da düşeceğini bilmek ayrıca keyif veriyor. Yakıt konusunda ASX haklı bir üne sahipmiş, insanlar boşuna anlatmıyorlar, yazmıyorlarmış. Aracım şöyle 3000km ye gelsin o zaman yüksek devirlerde de kullanıp motoru biraz açmayı deneyeceğim. Motorun çekişi genel olarak beni üzmedi ama düşük devirli ekonomik kullanımda gaza yüklensenizde hemen tepki vermediğini ve hızlanmanın biraz yavaş olduğunu sezdim. Klasik turbosuz benzinli motor tepkisi. Bu konu hakında da zaten yazılanlar vardı. Sakince değilde hızlı bir şekilde hızlanmak istiyorsanız vites küçültüp motor devrini 3000 - 4000 'e çıkarın deniyordu. Ben aracım yeni olduğu için fazla motoru zorlamak istemedim ama ilerde deneyeceğim. Bu arada aracın içi geniş ve çok rahat. Kalabalık aileler için çoluk çocuk arabaya doluşmaya uygun. Bolu'da 2 si besili olmak üzere 3 çocuk ve 4 yetişkin toplam 7 kişi bindik araca. Maşallah kalkışı ve şehir içi sürüşünde en ufak performans problemi yok. Çok rahat harekete geçiyor ve akıp gidiyor araç. Benim için birinci öncelik daha önce de söylediğim gibi güvenlikti ama güvenlikle ilgili her hangi bir deneme veya tespitim olmadı. Aracın içinde kendimizi güvende hissetmemiz haricinde şu an bir şey söyleyemeyeceğim. Ne fren ne de yol tutuşu konusunda aracı denemedim. Fakat onlardan da memnun kalacağımı düşünüyorum. Eksi puan alacak yanları varmıdır derseniz pek yok gibi ama işçiliği güzel olmakla beraber iç kaplama ve kozmetikte biraz daha kalite hissini arttıracak kadifemsi yumuşak döşeme ve plastikler tercih etseler sanki daha bir hoş olurmuş diye düşündüm. Hani birde iç kaplamada açık renkler tercih edilip çift renk kullanımı ile çok daha keyifli olabilirmiş. Neyse yine de çok güzel. Düşünenlere şu anki tespitlerim ve görüşlerim doğrultusunda tavsiye ederim. Düşünmeyenler ise spor olsun diye gidip deneme sürüşü yapabilirler.
Sinan 29.10.2013
Yorumlarınız için teşekkürler Hmt bey..
alpi 03.11.2013
tork 154 yazıyor kabul edilemez bu seviye. 2002 de bu seviyedeydi mitsubishi araçlar zaten. yükseltmeleri gerekli
TOLGA 1.6 D 05.11.2013
güzel bi araba ama neden 1.6 dizel yok akaryakıt fiyatları aldı başını gitti benzinli arabalara artık kimse bakmıyor honda güzel bır hamle yaparak 1.6 dizel crv yı cıkardı asx den karsı hamle bekliyorum ve daha iyısini yaparak dizel otomatık ve 4 çeker opsiyununu bekliyorum ve birazda makyaj mesela gündüz ledi ve xenon far gibi donanımlar bekliyorum
Ercan BOZBOLA 06.11.2013
Tolga bey bu araç şehiriçinde ortalama 6-7 lt benzin tüketiyor ve zaten günümüzde mzaot fiyatı benzine yakın,ayrıyeten dizelin masraflarınıda gözönüne alırsanız kesinlikle en ideali 1.6 benzinli olan modeli, 1.6 motor için otomatik şanzuman açıkcası bende bekliyorum ama yakıt o zaman 8 lt civarına çıkacaktır, şayet öyle bir araç gelirse intense donanım olarak alır ve Vialle sıvı sistem LPG ile uzun yıllar binerdim. 2011 yılında satın aldığım invite donanımlı aracım şuanda 130.000 km.'de ve genel olarak gayet memnunum (Vialle sıvı sistem LPG içi şehiriçi ortalama 22-24 kr. yakıt tüketiyor)
Sabri 08.11.2013
Intense aracımı 1 hafta önce aldım. Yakıtından konforuna, hızlanmasından estetiğine kadar çok memnunum. Bu araçta en çok hoşuma giden kısım panoromik cam tavanı oldu. Özellikle yüksek binaların bulunduğu dar caddelerden geçerken hoş bir görüntü oluyor. Dikiz aynaları dikkat çekici derecede büyük ve hoş bir görüntü oluyor benim için. Sadece torpido kısmının sade bir görünümde olması araca binen misafirlerim tarafından söylendi. Ben sade tasarımı sevdiğim için biraz da bu aracı tercih ettim. Almadan önce Opel Mokka denemiştim, o da çok abartılı bir torpidoya sahip. Fakat Audi A6'da bile çok sade bir tasarım tercih edilmiş. ASX, Mokka ve Trax modellerine göre daha klasik bir tasarım. Mokka ve Trax spor araçseverler için daha uygun bir seçim olur. Bu araçta benim garipsediğim tek durum cam düğmeleri ve çevresindekilerde ışık olmayışı. Gece sürüşlerinde bu tuşları kullanmakta bir anlık zorluk yaşıyorsunuz ve bu da aracın genel yüksek konforuna hiç yakışmıyor. Park sensörü konusundaki eleştirilere katılmıyorum. Geri görüş kamerası bu işi hallediyor üstelik dışarıdan park sensörlerinin yarattığı bence o çirkin görüntü olmadan. Genel itibariyle tavisye edeceğim bir araçtır. Fakat tavsiyem bu aracı uzun yıllar kullanacak kişilerin tercih etmesi. Çünkü 2. el piyasası kim ne derse desin zayıf. LPG'nin bu sınıfta en ucuz şekilde takıldığı araçtır, LPG takıp uzun yıllar kullanmak ciddi kazanç sağlayacaktır.
opel mağduru 11.11.2013
opel astra 1.3 sport sahibiyim...aracım ile kaza yaptım...tamir sürecinde servis ile sıkıntılarım oldu.hem kazalı araç kullanmak istemediğimden hem de opel servisinden nefret ettiğimden dolayı aracı satıp asx almak istiyorum...servis ve yakıt tüketimi konusunda kullanıcılardan detaylı bilgi istiyorum..yardımcı olursanız sevinirim
Sefa 12.11.2013
yakıt tüketimi hakkında tekrar tekrar aynı şeylerin yazılmasına gerek yok. Artık bilinen ve kabul edilmiş bir gerçek var ki bu sınıfın en az yakan aracı ASX. Benzinli araçların, B ve C segmenti de dahil olmak üzere bir çoğundan az yakar. Servisler iyidirler. İlgilidirler. Ellerinden gelen yardımı ve misafirperverliği yaparlar. Yedek parça bulumama veya haftalarca bekleme diye bir şey olmaz. Servislerin tek eksiği araç hakkında daha tam olarak bilgi ve tecrübe kazanamamaları. Çünkü araç servise sadece normal bakım zamanında gidiyor ve yağ su filtre vb haricinde bir şey yapılmıyor. Garantisi bitenler servise de gitmiyor. Yağını suyunu koyup sürüyorlar. Kaza vb başınıza geldiğinde parçalar direkt değişime girip hızlıca hallediliyor. Sıfır araç alırsanız yol yardımı oldukça iyi çalışıyor. Lastiğiniz patlasada hemen gelip değiştiriyorlar. Araç her yönü ile oldukça sade ve kullanışlı tasarlanmış. Kaputu kaldırınca koskaca aracın 1.6 motorunu görüp şaşırıyorsunuz. Çok ideal bir araç. Tavsiye ederim. B sınıfı araçların bile 40.000 - 45.000 TL ye ulaştığını, hatta C sınıfı bir çok aracın 60.000 TL yi geçtiğini düşünürsek bu araca verilecek 55.000 TL (invente için) oldukça ekonomik sayılır. İntense tamamen seçiminize ve paranıza bağlı. Verecek paranız varsa tabiki intense alın. Fakat invente modeli de donanım olarak neredeyse eksiksizdir. Özellikle güvenlik donanımları etkileyicidir.
ali fuat 12.11.2013
opel mağduru arkadaş kullanıcıların yorumları burada var . bende alalı 15 gün oldu
servis ilgili problem yok. yakıtta denklerinin içinde en az yakanı . şehir içi kullanıyorum genelde arabayı ölçemedim ama göstergede azalma çok az
engin k. 13.11.2013
merhaba Arkadaşlar, ASX lerde yol bilgisayarı varmı? duyduğum kadarıyla yokmuş. bu tip bir araçta olmaması çok ilginç. insanın hayatına çok kolaylık katıyor. teşekkürler
hakan 13.11.2013
Benim araba sabah ilk çalıştırdığımda ilk dakkalarda ortalama yakıt tüketimi 80-90lt gibi gösteriyor soğukken arabanın çok yaktığını biliyom ama bu kadar çok olyormu sizdede işyerim 6km uzakta evden, vardığımda ancak normal değerlere ulaşıyo tüketim sizde benzer durumları yaşıyosanız paylaşırmısınız
Ahmet Çakıl 13.11.2013
Bende toyota rav4 vardı.50bin km lpgli kullandım subaplar eridi. Sebebi lpg nin kuru bir yakıt olması. Bu sebeple subaplar aşınıyor. Benzinin yağlama özelliği lpgde yok. Aracınız çelik subapsa sorun olmaz. Yeni araçların çoğu magnezyum subaplı özellikle de japonlar. Bende 99 model polo var 80bin km lpgli kullandım herşey yolunda. Çünkü çelik subaplı. Sakın ASX e lpg taktırmayın cinayet işlemiş olursunuz.
Deneme
SIFIR KM ARAÇ ARAMA
Araç Türü
Yakıt Türü
Silindir Hacmi
Vites Tipi
Kasa Tipi
Maksimum Fiyat
Sıralama Şekli