Mitsubishi Lancer 1.6 Invite MT

Mitsubishi Lancer 1.6 Invite MT
Liste Fiyatı
52,680 TL
Son Fiyat Değişimi
%-4.65
Teknik Değerlendirme
Maliyet
71 
Tüketim
52 
Performans
62 
Özellikler
47 
Çarpışma Testi Sonuçları
Teknik Özellikler
Silindir Hacmi1590 CC
Beygir Gücü117 HP
Maksimum Tork154 Nm
Maksimum Hız191 Km
0-100 Km Hızlanma10.7 sn
Şanzıman TipiDüz Vites
Vites Sayısı5 ileri
Yakıt TürüBenzin
Şehir İçi Tüketim7.6 lt
Şehir Dışı Tüketim4.7 lt
Ortalama Tüketim5.8 lt
Km Başı Tüketim29 Krş
Yakıt Deposu59 lt
Co2 Emisyonu134 gr
Uzunluk4570 mm
Genişlik1760 mm
Yükseklik1490 mm
Boş Ağırlık1260 kg
Bagaj Hacmi--
Karoser TipiSedan
Yıllık Vergisi 859 TL
Standart Donanımlar
Sürücü Hava Yastığı
Yolcu Hava Yastığı
Yan/Perde Hava Yastığı
ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
ESP (Elektronik Denge Sistemi)
ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
Park Sensörü / Sistemi
Elektronik Park Freni
Cruise Control (Hız Sabitleme Sistemi)
Hill Holder (Yokuş Kalkış Sistemi)
TPMS (Lastik Basınç Uyarı Sistemi)
Klima / İklimlendirme
Yol Bilgisayarı
Direksiyondan Kumanda Sistemi
Ön Kol Dayama Ünitesi
Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
Ön Sis Farları
Xenon Farlar
Çelik / Alüminyum Alaşım Jantlar
Navigasyon / Multimedya Sistemi
Start-Stop Sistemi
Sunroof / Cam Tavan
Deri Döşeme Koltuklar
Foto Galeri
Mitsubishi Lancer 1.6 Invite MT Resimleri
Mitsubishi Lancer 1.6 Invite MT Resimleri
Mitsubishi Lancer 1.6 Invite MT Resimleri
Mitsubishi Lancer 1.6 Invite MT Resimleri
Mitsubishi Lancer 1.6 Invite MT Resimleri
Mitsubishi Lancer 1.6 Invite MT Resimleri
Mitsubishi Lancer 1.6 Invite MT Resimleri
Mitsubishi Lancer 1.6 Invite MT Resimleri
Mitsubishi Lancer 1.6 Invite MT Resimleri
Mitsubishi Lancer 1.6 Invite MT Resimleri
Mitsubishi Lancer 1.6 Invite MT Resimleri
Mitsubishi Lancer 1.6 Invite MT Resimleri
Yorumlar
CİHAN27.08.2014
selam arkadaşlar 2011 lancer almak istiyorum hangi modelini tavsiye edersiniz ? hafta içi şirket arabasını kullandığım için haftada 2 gün kullanacam yakıtı önemli değil.saygılarımla
erdal8214.08.2014
sn Mehmet Güneş aracımı 2.el olarak aldığımı belirtmiştim sanırım orayı kaçırmışsınız :) bu arada size katılıyorum bu araç için gaz çokta lazım değil arada 5 - 8 kuruş oynuyor(kullanım şekli çok önmeli ben çok agresif kullanalardanım ) uzun vadede avantaj sağlasa da subbap eritme olayı yaşıyorsunuz (ortalama 50 bim km de )daha önceki yorumumda belirtmiştim ama uzun lafın kısası fiyat, donanım ve tüketim dikkate alındığın sınıfında gayet iyi, şiddetle tavsiye ederim
Trail12.08.2014
Çok haklısınız ne zaman lancerımdan ayrı kalıp başka bir araba kullansam direkt özlüyorum...sürüş keyfi verdiği güven hissi performansı yol tutuşu diğer araçlara göre çok farklı bir araç...alıcak olan arkadaşlar mutlaka bir test sürüşü yapsınlar.
Mehmet Güneş11.08.2014
erdal82, sayın arkadaşım ben de 2009 lancer (invite) sahibiyim. ama sen neden tüp taktırma gereğini duydun anlamadım? Araba zaten şehirler arası yolda 100 km de 5.6-5.8 litre arası benzin yakıyor. Km hesabına vurdunmu 30 krş'a geliyor. Yarım depo benzinle 550 km yapıyor İstanbul Beylikdüzünden Ankara'ya gidiyorum. Demem o ki tüpü boşuna taktırmışsın. Gereksiz yere bagajı küçülttüğün gibi can güvenliğini de tehlikeye atmışsın. Neyse canın sağolsun.
Nurettin arkadaş, Lancer konusunda aklına gelecek her bilgiyi aşağıda yazdım. Sen hiç birini okuma gel şimdi sorunu sor. Oldumu ya!.. Aradığın her bilgi aşağıda benim yazılarımda var.
Tekrar yazayım 5 yıldır lancer kullanıyorum. Bugün arabayı değiştirecek olsam yine Lancer alırım.
mustafa emre11.08.2014
Yakıt konusunda tereddüt ü olan arkadaslar çok yakmayan bi arac ama yakacaksada yaksın zaten, bugün arkadaşımın fluance'sini kullandim silivri istanbul arasi evet nerdeyse mazotu kokluyor ama yine de yarın lancer'ıma binince öpmeyi planlıyorum :))
erdal8208.08.2014
sn.nurettin bey;
Amacınız güvenlik ve yakıt ise kesinlikle doğru karar olur, fakat al - sat yapacaksanız ww ,honda tarzı araçlar öneririm ,2009 lancer kullanıcısıyım yol tutuş ve yakıt konusunda şehir dışı 5-6 lt şehir içi 6 - 7,5 maksimum değerlerde yakar.Aracım tüplü olmasına rağmen %90 benzinde kullanırım 3 yılda yaklaşık 100 bin km yaptım yenı kasa çıkacak dıye sabırsızlıkla bekleyenlerdenim.2011 yılında 2.el olarak 65bin kmde 32 bin tl ye aldığım aracıma şuan 23 bin tl km verilmekte (167 binde şuan) buda kıyaslamada yardımcı olur sanırım.
nurettin07.08.2014
arkadaşlar lancer almak istiyorum, arabanın hayranıyım. yalnız işim satış temsilciliği olduğu için çok geziyorum. yakıt durumu nasıl, bu konuda net bir bilgi alabilirmiyim. birde satarken sıkıntı çekersin diye baskı var. yardımcı olursanız sevinirim.
Mehmet Güneş16.07.2014
Capon arkadaş, aşağıdaki benim yorumlarımı okursanız her türlü bilgiye sahip olursunuz. Arabanın altı yere yakın değil. Bilakis yerden yüksek. Türkiye'ye getirilenleri özellikle yerden yüksek yapıyorlar. Her türlü yol koşuluna uygun. Arabada suv sağlamlığı var.Benzinin bu pahallılığına rağmen son hesaplamalarıma göre arabanın uzun yolda km de 30 krş benzin sarfiyatı var. LPG taktırmayı düşünenlere burdan selam olsun derim. Araba tam Türk insanının ihtiyacına göre yapılmış ama nedense Türk insanının gözü şaşı. Arabaya biraz yan bakıyor.
capon15.07.2014
Ben bu aracı almayı düşünüyorum uzun araştırmalarım sonucu karar kıldım. gerek tüketimi gerek dayanıklılığı sorunsuzluğu beni cezbetti. Ancak bir sorum olacak ben sık sık köye, dağa falan giden biriyim altı çok alçak mı arabanın?
oğuz29.06.2014
bide ben yorum ekleyeyim dedim bende 1.6 inform 2011 mevcut arabama 6 milyar para harcayıp delikli kaputundan full evo body kıtıne kadar herşeyini yaptım . artılarını söliyim çok hoş bi motor sesi var süren kişiye iyi bir hissiyat yaşatıyo viraj alımı çok iyi bu konuda çoğu sedanı geçeceğini düşünüyorum . hızlanması peformansı fena değil yani 130 bg lik arabalarla kafa kafaya gidiiyorum .gelelim eksilerine iç dizayn kullanılan malzeme vasat kapı kolları cam ışıklandırması berbat süspansiyonu çok sert her kasise düştüğümde içim gidiyo kesin bi yeri kırıldı diyorum . hiç bi teknoloji kullanılmamışş düz bi araba yani mitsubishi firması daha iyisini yapabilirdi diye düşünüyorum .. sonuç olarak bu artıları ve eksileri var fakat gerçekten bi başka araba benim daha önce 2008 ford focus ve birde vw polom oldu kesinlikle bu onlardan daha iyi lancer bir başka kullanmayan bilemez iyi günler dilerim
Mehmet Güneş06.05.2014
2015 modellerde kasa değişecek diye bir söylenti var.
Değişen kasa ile birlikte manuel şanzumanlı olanlara yokuşta kalkış destek sistemini koysalar ki mutlaka koymaları gerek. Harika olur.
6 Manuel vites ve yokuşta kalkış destek sistemi yeme de yanında yat...
Tadından yenmez vallahi.
fatih26.04.2014
usta bu araba birde 6 ileri vites manuel şanzıman koysalar yemede yanında yat olurrr ;))
Trail02.03.2014
Süspansiyonlar sert evet...ama bununda yol tutuş artısı var...yol tutuşu çok sağlam buda süspansiyon sertliğinden dolayı.
zabun24.02.2014
2009 lancer at aldim. aractaki suspansiyon sertligi moral bozuyor.tum lancerlar boylemi yoksa benim ki mi oyle.bunu yumusatmanin bir yolu var mi. Kasislere resmen pat kut diye dusuyor.bu guzelim arabayi satmak istemiyorum. Oneriniz var mi.tesekkurler..
Mehmet Güneş03.02.2014
Son olarak şunları da ekleyip yazılarımı sonlandırmak istiyorum.
Bundan sonra sorusu olan olursa onlara cevap veririm.
Jantları arasıra kontrol ettirin Alaşımlı olmalarına rağmen yamulabiliyorlar. Ben 5 yıl sonra kontrol ettirdim. 4 Jantın üçü yamulmuş çıktı.
Dolardaki bu artışlar orijinal yedekparça fiyatlarını şüphesiz zamlandıracaktır. Arabayı sakin ve yumuşak kullanırsanız pek parça değişimi gerektirmeyecektir.
Bir de son olarak İnvite ve inform modellerinin radyolarının çekişi zayıf.
Bu yazımla birlikte (3 yazı) ile 5 yıldır kullandığım arabam üzerindeki gözlemlerimi tarafsız aktarmaya çalıştım.
Yazdığım eksilerine rağmen hala Japon arabaları içinde en iyisi bence halâ Mitsubishidir. Arabayı değiştirecek olsam ilk bakacağım yer Arabayı aldığım bayidir.
Lancer02.02.2014
Arabayı ilk aldığımda servis aralığı benim arabamda 20000 km görünüyordu ama serviste değiştirdiler dediğiniz gibi. Maalesef servis aralıklarını sormak hiç aklıma gelmedi. İngiltere için, Internetten bakınca da arabayla beraber gelen kitapçığa bakılması veya bayii ile görüşülmesi gerektiği yazılmış. Ancak Avustralya'da 15000 km veya 1 yıl olarak geçiyor. Ayrıca verilen garanti süreleri de ülkelere göre değişiklik gösteriyor. Mesela İngiltere'de garanti süresi 3 yıl ancak limitsiz kilometre. Avustralya'da 5 yıl 130000 km. Bize verilen garanti sürelerinden daha iyi. Servis maaliyetleri için de güzel kampanyalar var. Örneğin, 450 pound veriyorsunuz ve 3 yıl/60000 km boyunca servis ücreti ödemiyorsunuz. 450 pound Liraya çevrildiğinde yüklü bir miktar gibi görünebilir ancak buradaki alım gücü için bence oldukça uygun.

Servis konusunda başka bir şey öğrenirsem buradan paylaşırım.
Mehmet Güneş01.02.2014
Lancer arkadaş, Lancerlerin Türkiye için üretildiğini 2008 de ilk parti gelmeden önce yazılı basında işin doğrusu sadece bir kere okudum. Mitsubishi merkeze sordum. Teyit etmeyip "öyle bir ayırım yok" demişlerdi. Ben fark var derken sadece gözlemlerime dayandırdım. Ama anladığım kadarıyla siz yurt dışında uzun süre bulunmuşsunuz. Sizin gözlemlerinizin benden fazla olduğunu düşündüm. Bu konuda sizin yazdıklarınızın doğru olduğunu kabul etmek gerek.
Kendi arabamla ilgili bir iki hususa daha değineceğim.
İlk partideki arabalara konan bluetooth'un yazılımı malesef ingilizce. Benimki de öyle.
Arabadan aramalar için telefon rehberini arabaya yüklemek gerek. Bir sürü ingilizce prosedürü var. Uğraşmak lazım. Ben dışarıdan arayanlarla konuşabiliyorum. Ama kendim aramaya gelince rehberi yükleyemediğim için arama imkanım yok.
Depriyaj tüy gibi hafif. Beni bu arabayı almaya karar verdiren en büyük özelliklerden birisi bu oldu. Bundan önce ikinci eli kuvvetli diye Renault Megana baktım. Debriyaj kütük gibi sert. O arabayı kullananlara uzun yolda Tanrı sabır ve güç versin. Debriyaj böyle olunca almaktan vazgeçtim.
İlk gelen partide yol bilgisayarında bakım 15 bin KM de bir gösteriyordu. Burda yetkili serviste ilk bakımda 10 bin KM olarak değiştirildi. Yurt dışında bakım km si 10 bin mi? yoksa 15 bin mi? merak ediyorum. Bilginiz varsa paylaşırsanız sevinirim.
Soğutmalı torpida gözü benim arabada da var. Hiç bir işe yaramıyor. Yeni modellerde kaldırdılarsa iyi olmuş.
2015 de kasası yenilenecek Mitsubishiyi merakla bekliyorum.
Lancer01.02.2014
Mehmet Bey, Inform, Invite ya da Intense isimleriyle satılmıyor zaten. DE, SE, GS2, GS4 gibi isimlendirmeler var, ülkeye göre değişiyor. Aynı işçilik kusurları ya da benzerleri burada da var. 1.5, 1.8 benzinli ve 2.0 motor dizel seçenekleri var. Hepsi aynı kalitede malzemeye ve işçiliğe sahip. Benzinli seçeneklerin teknik bilgileri de burada gördüklerimizle aynı. Donanımlar, Türkiye'ye göre farklılık gösteriyor. Ayrıca, yabancı sitelerde de bizim burada yazdıklarımıza benzer şeyler yazılıyor. Maalesef malzeme kalitesi ve işçilik kötü. Buna ek olarak 0 Lancer satılmıyor artık burada sadece 2.el var. Çünkü yazın yeni Lancer tanıtımı yapılacak.

Siz öyle biliyorsanız öyle olsun ancak kaporta ve mekanik için de Türkiye'ye özel bir uygulama yapacaklarını sanmıyorum. Eğer bu bilgileri TEMSA'dan aldıysanız. Onlar Türkiye'de üretilen Multimedya sistemleri orijinal diye satıyorlardı bir ara. Çok güvenmeyin derim. Sizin dediğinizle ilgili bir başlığa hiç denk gelmedim ama Lancer ile ilgili ayrıntılı bilgi Mitsubishi Club Türkiye forumundan da elde edilebilir. Haklı da olabilirsiniz.

Tabi bunlar işin teferruatı. Bunları okuyanlar Lancer kötü filan sanmasın. Gayet az yakan, gaza basınca gayet güzel kaçan, büyük sorunlarla sahibini üzmeyen ki -ben ufacık bir sorun bile yaşamadım 3 yıl içerisinde-, yol tutuşu muazzam, tarzı olan ve sizi diğerlerinden biraz da olsa farklı hissettiren güzel bir araba Lancer.
Mehmet Güneş31.01.2014
Eski Lancerci nickli arkadaş sadece Türkiye için yapılan Lancer yok demiş. Kendi arabasını ne zaman aldı bilmiyorum ama 2008 de Türkiye'ye gelen ilk parti 3000 adetlik inform ve invite arabalar Türkiye için özel üretildi. İntens modeli ise tüm dünya için üretildi. Bu bilgi o yıl basına açıklanmıştı. Dikkat ederseniz intens'in işçiliği dünya standartlarındadır. Örneğin Dubai'de bol miktarda Lancer görürsünüz ama hepsi de intens tir. Eski lancerci arkadaş İngiltereyi bir kere daha etüd etsin. Caddelerde inform veya invite var mı? Yoksa hepsi intens mi?
Bir hatayı da ben düzelteyim. Türkiye için özel üretim dediğim durum kaporta ve mekaniktir. Motoru kapsamaz.
Mehmet Güneş31.01.2014
Aşağıdaki yorumuma ek olarak şunları da yazayım;
Arabamda motor haçmi 1.5 litre olması nedeniyle 100 km hızdan sonra 140 km hıza kadar yüksek motor sesini kabin içinden duyuyorsunuz. 140 dan sonra ses nedense kesiliyor. 170 e kadar çıktım. Amacım 180 yapmaktı ama ne olur ne olmaz diye cesaret edemedim. Yaş 62 olunca insanda cahil cesareti genç yaşlardaki gibi olmuyor.
Verdiğim benzin tüketim değerleri 100 km hızdaki değerlerdir.
Yarım depo benzinle Ankara yapıyorum. Ama 453 km değeri eksik. Beylikdüzünde oturmam dolayısıyla Anadolu yakasında gişelerden T.E.M. e girene kadar bir 60 km daha ilavesiyle 513 km lik bir yol için yarım depo yani 120 TL(son zamdan önce) lik benzinle gittim. Yani araba km de 26.5 krş luk harcama yapmış oldu. Şimdi uzun yolda 100 km yi geçmiyorum. Şehirlerarası yolda otobüsler beni geçiyor. Şaşırıyorum. Dikkat ederseniz son haftalarda katliam gibi otobüs kazaları yaşandı. Hepsi de aşırı hız ve dikkatsiz sürüşten kaynakli sürücü hatasıdır.
Bence bu araca lpg taktırıp motoru öldürmeyin. Yazık .Bakımları zamanında yaptırırsanız bu arabalar evladiyelik olur.
Eski Lancer'cı31.01.2014
Lancer Inform aracımı yurtdışında bulunduğum için üzülerek sattım. Lancer ile ilgili ayrıntılı bir yorum yazmıştım ancak bir iki ufak hatayı düzeltmek için bir daha yazmak istedim. Mehmet Bey'in dediği gibi Türkiye'ye özel yapılmış Lancer diye bir şey yok. Tüm Lancer'lar yapı olarak aynı. İngiltere'de de aynı şekilde. Motor da buraya özel yapılan bir motor değil. Aracın arkası yüksek ve tüm Lancer'ların içindeki malzeme ve işçilik zayıf. Buna ek olarak ASTC sonraki modellerde kaldırılmadı; aksine 2011 modelde Inform araçlara da bu özellik konuldu. Söylediğim gibi ya ASTC ya da AS ve TC olarak geçer. Bluetooth özelliği ise Mehmet Bey'in dediği gibi ilk modellerde varken sonraki modellerde kaldırıldı. Hatta ilk modellerde Soğutmalı torpido ve uzaktan kumanda ile cam açıp kapama da vardı. Nedeni bilinmez; yeni modellerde kaldırdılar. Diğer konular ise daha önce "Inform" ismiyle yazdığım gibidir.
Mehmet Güneş31.01.2014
Yorum yazan arkadaşlar içinde Lancer sport sedan arabayı benden önce alan olduğunu zannetmiyorum. Şimdiki kasa ve model çıktığı yıl yani 2008 de aldım. Şu an 53 bin KM de. Türkiye'ye ilk gelen parti 3 bin adetti. Türkiye için özel üretildiği belirtildi. İlk partiden 1.5 litre motor hacimli invite modelini 35 bin tl ye aldım. 5 yıldan bu yana kesintisiz kullanıyorum. Araba hakkında yorum ve görüşleri bir de benden dinleyin istedim.
Artıları;
Araba çok sağlam ve güvenli. ASC (Otomatik stabilite kontrol yani savrulmayı önleyici sistem) Sonraki modellerde bunu neden se kaldırdılar
Araba yüksek hızda sürücüye azami güven sağlıyor. Çok iyi.
Türkiye için özel yapım (ilk partı ve 1.5 litre motor hacimli olanları kastediyorum. Yeni modelleri bilemem) olduğu için arkayı kaldırıp komple arabayı yükseltmişler. Arabayı araziye bile sürseniz altı vurmaz.
Edirne İstanbul- İstanbul Ankara olmak üzere kaç defa bagaj ve kabin ful dolu şekilde ev eşyası taşıdım. Araba asfalta hiç oturmadı. Amortisörler ve süspansiyonlar bir santim çökmedi. Arabada suv sağlamlığı var.
Benzin sarfiyatı 100 km de uzun yolda 5.6-5.8 litre, şehir içinde 7.5 litre harcıyor. düşünün İstanbuldan Ankara'ya (453 km) yarım depo benzinle gidiyorum.
Mekanik çok sağlam 5 yıılık arabada değişen parça yok. Akü bile halâ orijinal.
Eksileri:
İşçilik malesef zayıf. Kabin içi döşemeler uydurulmuş. Türkiye için özel yapılan partilerde bu durumu gözlemledim.
Manuel şanzumanda 1 ve 3. viteslere geçişler pürüzlü. 2,4 ve 5. vitesler yağ gibi.Sorun yok ama 1 ve 3. vitesler öyle değil.
Cam ışıkları eksik. Kapı kilitine ve diğer butonlara ışık konmalıydı.
İlk gelen partide bluetooth vardı. Sonraki partilerde bu özellik kaldırıldı.
Ama bütün eksiklerine rağmen tekrar araba alacak olsam yine Mitsubishi derim.
erdal20.01.2014
2009 -1.5 ınvıte 3 yıldır kullanıyorum,vazgeçecğiimi sanmıyorum. Güvenlik ,yol tutuş, yakıt ekonomisi (agresif kullnmadığım sürece 25- 30 kuruşlardayım) dış tasarım özellikle benim içn harika,ksinlikle tüp taktırmayın alımınyum motr subbapları 50 60 bınden sonra zarar görmekte bunun külfeti şuan 4-5 bın cıvarında,
Eksileri motor sesi içeriye biraz fazla gelmekte ,iç tasarım bira daha modern olabılır ,performans segementindekılerle kıyaslarsak ıyı ama bnce daha ıyı olabılırdı.
alp28.12.2013
yeni kasa 2015 model olarak, temmuzda mı çıkıyor
skm26.12.2013
arkadaşlar bençok kararsız kaldım.yorumları okudum,şikayet olarak; içeri ses alma sorunu var.yakıt yönünden idare edilir deniliyor doğrumudur.sanırım lpg uyumu yok, büyük bir ihtimal.başka sorunu varmıdır.iyi günler...
owenkoll29.11.2013
sevgili otomobil severler sizlere kesinlikle tafsiye ederim çok dayanıklı vede uzun ömürlü bir aractır carızma kullandım uzun yıllar sonra bu modeli kullandım bu aracın türkiyede rakıbı ancak vede ancak mercedes yada bmw başka arac rakıp olamaz hele hele fransız teneke kutuları falan asla fiyatıda ayrıca cok cazip yakıtıda süper hondadanda toyotodanda sağlamdır
Ferrari12.11.2013
Mitsubishi binek araçların hepsi önden çekişlidir. Zaten bildiğim tüm japon araçları önden çekişlidir. Arkadan itişli standart binek araç, mercedes ve bmw dışında üreten yok galiba artık. Onlar bile yavaş yavaş önden çekiş araçlar üretmeye başladılar.
cem12.11.2013
peki araç önden çekişli mi yoksa arkadan itişli mi
lancer 'cı08.11.2013
bu fiyata bu kalite , teknoloji ve performans hiçbir arabada yok japon güzelii
enver08.11.2013
Mitsubishi..benim icin japoncada aşk demek :) ama bu kasa artik guncelligini yitirmeye basladi..mivec motora da söz yok ama hp degerini biraz daha yukari cekmeleri.sart..orantili olarak tork da buna dahil..1.6 140 hp atmosferik motorda mukemmel mesela..6 ileri vites de yakiti ve motoru rahatlatacaktir..mivec motorun calisma disiplini de alt devirlerde yakit tuketimini daha da dusururken,ust devirler turbolu motorlara parmak isirtan bir performans sunacaktir..mitsubishi hem motor,hem elektronik,hem otomotiv,hem de hafif ya da agir is makinalari hususunda cok yetkin bir marka..kamyonetleri,otobusleri saymiyorum bile..boyle bir teknoloji devinin Turkiye de kiymet bilmemesinden dolayi gercekten uzuntu duyuyorum..Rakibi japonlarda subarudur..toyotanin kalitesi yok degil ama adi cikmis..Almak isteyenlere tavsiyem gozunuzu kirpmadan alin..tabi biniciyseniz,yarin satarim diyosaniz bu araba size gore degil..malum,kiymeti bilen yok..
ZEKİ19.10.2013
Arkadaşlar Bende megan vardı sattım honda almayı düşünüyordum bir arkadaşımda bu arabadan gördüm araştırdım şuan burda sayılan olumsuzlukların bir çoğunu bende duydum caymak üzereyken 6 binde sanrufflu vede plakası ismimi ve soyismimi çağrıştırısan bir araç denk geldi yinende teredüt ederek aldım aracı ama harika bir araba kesinlikle tavsiye ediyorum Aldığıma hiç pişman değilim aksine abime de aynısından arıyoruz oda almak istiyor :)) görenin gözü arabada kalıyor temiz hor kullanılmamış bulursanız kesinlikle alın Evet ses konusunda biraz sıkıntı var yalana yok ama sadece motor sesi başka bişey yok oda 160 dan sonra geliyor onun dışında on numara araba yakıt fabrika verilerini gerçekten yakaladı dikkatli kullanırsanız ama trafikte yarışa girerseniz tabiki de hiç bir arabada yakıt tasarrufu yapamazsınız bmw mersedes araçlarla kıyas yapmayın kesinlikle ama volkswagenin araçlarındaki rahatlık kesinlikle var
mustafa emre09.10.2013
Arac gürültülü diyenler ya biz baska arac kullanıyoruz yada siz bmw'yle mercedes'le falan kıyaslıyosunuz
ALNA16.08.2013
araç mükemmel ötesi hoşuma gitti ilk imkanda alacağım inş
mehmet27.07.2013
bu araç belki de 47 ye satılıyor diye değer görmüyordur. gidip corollayı hondayı 55-60 a alınca araç değerli oluyor.
turan26.07.2013
ethem bey 09,06,2013,tarihinde 42 000 liraya almış şu an 47,760 lira yok artık bukadarda zam yapılmaz sanki çok satan bir araba
Lancer11.07.2013
Ncap'ten 4 yıldız derken? Biraz dikkatli olalım doğru bilgi verelim. Aracın 5 yıldızı var ve ESC testinde de gayet iyi bir sonuç aldığı videolardan açıkça görünüyor. Bazı basit donanımlar olmadı doğrudur. Ancak birçok marka gibi güvenlik donanımından ödün vermez diz hava yastığı dahil 7 hava yastığı vardır ve ESC (ASTC) tüm donanımlarda standarttır. Ayrıca, yakıtı da fabrika verilerini yakalayan ekonomik benzinli bir araba.
İSMAİL11.07.2013
Bu araç ncap ten 5 yıldız almış. eksiklerini sayarken bir kaç tane de kendimizden eklemeyelim lütfen. Evet donanım eksikliği var. Ama ona göre de ucuz. civic manuel 55 bin otomatik 57 bin tl sanırım. hondayla mitsubishiyi bir mi tutuyorsunuz diyeceksiniz şimdi. Evet diyorum ben de..
ndr11.07.2013
47.000 tl lik fiyat daha az ağırlık ve 110 km hızdan sonra motor ve rüzgar sesi,ncap ten 4 yıldız hız sabitleyici gibi çok külfetli olmayan donanım eksikleri kimse kusura bakmasın piyasaya 5 yıl önce giren markaların modelleri bile daha fazlasını sunuyor bir 100 yıl daha geçse bile bu zihniyetle olmaz mıtsıbıshı
Hasanyazan05.07.2013
Demir bey size hic katilmiyorum ozellikle 5vites 110km/sa hizi gectigin an inanilmaz gurultu basliyor 4aydir bu arabyi kullaniyorum elden cikartip opel alcam.Bu arabayi alis sebebim ise bana yapilan tanidik indirimiydi inanin suan 1aydir satilik listesinde aldigim fiyatin 5bin azina vermeme ragmen talep gormedi arabam yeni sahibni bkliyor onu basini agritmasini. Saygilar
ahmet k17.06.2013
1 haftadır düşünüyorum aracı yakından inceledim kullanmadım ama gözüme çarpan ilk şey bagaj iç kaplamasının nekadar ilkel ve yüzeysel olduğuydu. parçalar oynuyordu.bunu yetkilye de sordum haklısın dedi.alacaklar sadece motor düşünmesin
ethem09.06.2013
Fiyatı gayet yerinde sayılır 42 000 liraya aldım gayet memnunum .güzel bir araba
turan07.06.2013
beyler bukadar güzel bir arabaya tüp takılmaz yazık edersiniz yakıtı düşünen gitsin dizel alsın
mühendis07.06.2013
MİTSUBİSHİ Türkiyede değerini bulamayan bi marka, daha kendini kanıtlamamış marka ve modeller bile ciddi satış rakamlarına ulaşırken mitsubishi lancer ve diger modellerinin özellikle asx satışta ses getirememesi çok abes.muazzam sağlam araç yapan başka markalara araba yapmayı öğreten bi marka Türkiyede sessiz. HAYDİ ARTIK giyorum çıkar şu yeni kasayı koy 1.6 dizel turbo motoru olsun bitsin bu iş. hele asx e 1.6 turbo dizel motor ilaç gibi gelir.
Osman Şıvga07.06.2013
performans puanlamasının tork ve beygir gücüne bağlı olmamasından mütevellit 4 yıldız almış araba, zira puanlama kriteri 0-100 hızlanma süresine bağlıdır ki bu da gayet mantıklıdır.
Inform07.06.2013
Lancer inform kullanıcısıyım, 2,5 senedir kullanıyorum aracım 40000 km ye yaklaştı.
-Aracın beygir ve torku normal düzeyde olmasına rağmen performans açısından benim açımdan yeterli. Mesela, kendinden daha yüksek beygire sahip cruze den ya da 1.6 lık astralardan daha iyi performans veriyor. 135 beygirlik i30 ile karşılatırınca bile aradaki farklı anlamak pek mümkün değil sadece kağıt üstü verilerden i30 biraz daha iyi diyebilirim.
-10000 er km de bir bakımından başka hiçbir şekilde servise gitmedim en ufak şekilde bir arızası olmadı çok şükür.
-Motor sesi gayet sportif ve motor sesi duymak isteyenler kesinlikle denemeli; ancak yalıtımın iyi olmadığı ve zaman zaman motorun ve yol sesinin insanı rahatsız edebildiği bir gerçek.
-Buna ek olarak beni şahsen çok rahatsız eden işçilik kusurları var aracın içerisinde ki bu kusurlar olmasa aracımı hiçbir şekilde satmak istemem.
-Yakıt konusuna gelirsek yaptığım kilometrenin büyük bir kısmı Ankara'da şehir içinde ve toplamda ortalamam 7.8lt/100km, ayrıca Ankara Konya arasında ortalama hız 88km ile sadece ben ve çok az bir yük ile 4.8lt/100 km yakıyor. Tabi aynı yolda 4 kişi artı yük ile 138 km ortalama ile 9.2lt/100 km yapmışlığım da var. Çok yoğun trafikte 11lt/100 km bile yakıyor. Ama sıkışık olmayan trafikte yakışı gayet iyi, bu yüzden tüp taktırma gereği duymadım.
-Vites geçişleri kemikli ve sportif.
-İç mekan çok ferah ve geniş.
-Bagaj 400 lt sınıfında ortalama sayılır, ne küçük ne büyük.
-Ses sitemi idare eder.
-Aracın inform ve invite donanımları arasında pek bir fark yok. Güvenlik donanımları zaten tamamen aynı.
- Aracın yol tutuşu muazzam
- Kasa eskimesine rağmen yeni çıkan araçlar kadar iyi görünüyor. Hatta ben hepsinden daha çok seviyorum.
Şimdilik araçla ilgili ilk aklıma gelenler bunlar.
Bu zamana kadar lancer kullanmamış olsam bu aracı almaya çalışabilirdim.
a.rıza06.06.2013
tork ve beygir gücü yüksek olmamasına rağmen performansı neden iyi,açıklarsanız sevinirim
lpg06.06.2013
lpg takılır elbet sonucda turbolu deil atmosferik motor ama sübapları çelik olmadıgı için belli bir km sonrasında sübapları eritir diyosun yani çok saol yorumun için..
İSMAİL06.06.2013
Her aracın lpg uyumu vardır aslında. ama ilerde sorun olurmu olmaz mı meselesi var. Bu araca da lpg takılıyor ama subapları çelik değil. Artık son zamanlarda tüm markalar bu şekilde çıkarıyor araçları. Güya yakıt odaklı düşünülen bişeymiş. lpg takamadıktan sonra başlarım tasarrufuna şimdi:)
SONER05.06.2013
Japonların anlamadığı yakıt ekonomisi ve estetik değil bu araç için. olsa olsa yalıtım ve konfor olur. bu aracın yakıtı da gayet iyi estetiği de. 117 beygirdir. bahsettiğiniz 1,2 motorlar turbo araçtır. lancer da atmosferik motor var. uzun ömürlüdür. turboların motor ömrü atmosferik kadar olamaz teorik olarak.
lpg05.06.2013
bu aracın lpg de tüketimi ve lpg uyumu hakkında yorum yapabilecek varmı
volkan05.06.2013
bu japonlar teknoloji, kalite ve dayanıklılıktan anladığı kadar yakıt ekonomisinden ve özellikle estetikten anlasalardı piyasayı süpürürlerdi.aracın eksileri; 150tl.lik park sensörünü esirgemeleri, 827tl.lik vergisi, cruise control olmaması ve 1.6 motor için vasat sayılacak 115 hp.lik gücü ile 154nm.lik torku.seat toledo reference modelinde 1.2 motor olmasına rağmen 175 nm tork ve 105 hp güç var.ve fiyatı 37000tl.
Tufan15.05.2013
6-7.000 TL'lik bir indirim söz konusu. Bu fiyatta ve sınıfta alacağım 2-3 arabadan biri olurdu.
reporter14.05.2013
bir cok araca ve donanima gore en uygunu.
bundan sonraki hedefim kesinlikle mitsu
Ercan BOZBOLA13.05.2013
1.5 yıl önce aldığım aracımdan gayet memnunum,bu fiyata bugünün şartlarıyla kaçırılmaması gereken bir araç.Ben 1.5 sene önce 42.000 TL'ye almıştım
Orhan Özdemir13.05.2013
"Gökhan" Mitsubishi modelleri fabrika verileri ile gerçek tüketimleri en yakın olan markalardandır. Bence güvenebilirsin.
Gökhan23.01.2013
lancer ya da insingnia arasında kaldım verilen fabrika verilerinde doğruluk payı ne kadar
kingofcar28.11.2012
bu arabanın hastasıyım.mitsu en sorunsuz araçlardan bitanesi.ama gel gelelim fiyata?yazık ediyolar bu araca.
ahmet13.09.2012
0 km almayı düşünüyorum ancak devamlı zam gelmesi hiç hoş değil fiyatların aşağı çekilmesi iyi olurdu.
mehmet akif04.08.2012
bu ne arkadaş her ay zam yapılıyor.sanki türkiyede yok satan bi araç... tüm hevesim kaçtı.
mehmet akif30.06.2012
lancer sportback yada sedanlara evo x bodykitini nerden temin edebiliriz?
Mustafa Tombal08.06.2012
Araba içine gürültü alıyor.onun haricinde hiç bir şikayetim yok. güvenlik ve az benzin yakışı harikaBen lamcer invite sunroof aldım.memnunum.
vaylis04.06.2012
al sana araba ya insan bir estetik kazandırır arabaya bu ne böyle arabamı araba bir leona bak honda civice mazra 3 bak yani ben anlamıyorum araba şirketlerni eskiden renonun vel satisi vardı evlere şenlik
Demirem29.04.2012
Arkadaşlar, aracı epey bir araştırdıktan sonra aldım. Karşılaştırdığım araçlar yine aynı segmentteki Japon ve son zamanlarda çok moda olan Cruze 1.6Lx idi. Hatta bir müddet Cruze(124HP olan) da binme şansım oldu. Fabrika verisi olarak benzinli bir araca göre oldukça güzel veriler sunması hoşuma gitmişti ve tutturamayacağımı düşünmüştüm. Makul kullanımda fabrika verilerini gerçekten yakalıyor. Kesinlikle hantal kalmıyor ve 177HP nin hakkını veriyor. Aynı yol ve kullanım şartlarında Cruze ile 9.8L/100km den aşağıya düşmemişken bu araç daha performanslı bir kullanımla 8.2L/100km yakıyor. Dediğim gibi mantıklı kullanırsanız da 5.8-6L/100km değerlerini görüyorsunuz. Diğer yandan tek eksiği hız sabitleyici. Bunun dışında alınıp uzun yıllar sorunsuz binilecek bir araç. İçeri çok ses aldığından şikayet edenler olduğu doğrudur. Uzun yazmak isterdim ama 4 kişi İstanbul içinde bir yere gittik, araçtan çıkınca arakadaşlarım dışarısı çok gürültülüymüş, biz epey izoleymişiz içerde deyiverdiler, ben hiç bahsini yapmamışken. Varın siz düşünün gerisini, passat veya D segmet bir araçla kıyaslamayın. Alanlara hayırlı olsun. Kazasız belasız sürüşler. Trafik hayattır, başkalarının hakkına saygı gösterirken biraz da anlayışlı olalım!
Yorum Yaz
İsminiz
Yorumunuz (Lütfen küçük harfler ile yazınız)
Onay Kodunuz

Onay Kodunu Giriniz


Paylaş
Eklenme Tarihi : 22.03.2011
İncelenme Sayısı : 146,418
SIFIR KM ARAÇ ARAMA
Araç Türü
Yakıt Türü
Silindir Hacmi
Vites Tipi
Kasa Tipi
Maksimum Fiyat
Sıralama Şekli
BİZİ TAKİP EDİN