Opel Astra 1.4 Turbo

Opel Astra 1.4 Turbo
Tüketim
51 
Performans
72 
Teknik Özellikler
Silindir Hacmi1364 CC
Beygir Gücü140 HP
Maksimum Tork--
Maksimum Hız202 Km
0-100 Km Hızlanma9.9 sn
Şanzıman TipiDüz Vites
Vites Sayısı--
Yakıt TürüBenzin
Şehir İçi Tüketim--
Şehir Dışı Tüketim--
Ortalama Tüketim5.9 lt
Km Başı Tüketim30 Krş
Yakıt Deposu--
Co2 Emisyonu--
Uzunluk--
Genişlik--
Yükseklik--
Boş Ağırlık--
Bagaj Hacmi--
Karoser Tipi--
Yıllık Vergisi --
Foto Galeri
Opel Astra 1.4 Turbo Resimleri
Opel Astra 1.4 Turbo Resimleri
Opel Astra 1.4 Turbo Resimleri
Opel Astra 1.4 Turbo Resimleri
Opel Astra 1.4 Turbo Resimleri
Opel Astra 1.4 Turbo Resimleri
Yorumlar
benzin06.04.2014
fabrika verileri bile şehir içi 6 litrenin çok üstündedir ve işi bilen herkes bilirki fabrika verilerinin altına inmek gibi bir ihtimal yokdur..
astra06.04.2014
yüz km. de 6 litre ortalamayı yakaladıgınız hangi şehirmiş bu anadolunun küçük ve trafik olmayan yerlerini bilemem de büyük şehirlerde imkansızdan öte
göksel06.04.2014
arkadaşlar bende sedan 1.4 turbo var 1503 kg ağırlığında şehir içi daha turboyu bile açamamış haldeyken bile litreye 15 kilometre gidiyor. kilometreye 30 kuruş , 100 kilometrede şehir içi 6 litre yakıyor daha turbo açılmadığı halde turbo açılmış alsa daha da düşüyor. şehir dışı 100 kilometreye 5 litre oluyor.
engin17.01.2014
Oncellikle herkesin araci hayirli olsun allah kaza bela vermesin bende 10 gun once opel astra aldim 1.4 turbo gercekten cok memnunum
kaptan31.12.2013
ortalama 70 km de turbo açmaz. yakıttan max. yararlanmak için turbonun devreye girmesi lazım. diğer husus ise, motor yeni 10000 km olsun sonra bak.
Mustafa6130.12.2013
Mustafa bey bu verilerle bi sonuca varamazsınız. Boş yere mahkemede uğraştığınızla kalırsınız. anlattıklarınıza göre ekonomik bir sürüş yapmamışsız zaten.ayrıca araba daha 5 günlük. mahkemeye başvurmdan önce arabanın ilk bakımını bekleyin en azından 4bin 5bin km yapmasını bekleyin. 60 70 km hız şehir dışı kullanımda ekonomik bir hız değildir.
ölçümü yapmak için en basitinden çok durmayacağınız bir 50 km lik düz yol bulun depoyu fulleyin sonra 6 viteste 2300 2800 devir aralığında sürün. 50 km sonra depoyu tekrar doldurun kaç litre adı ise 2 ile çarpın. böylece 100km de ne kadar yaktığınızı bulursuuz. elde ettiğiniz veri katalog verisinden 4-5 litre fazla olursa o zaman mahkemeye verin.

unutmayın 70 km çoğu aracın en az yakıtla en hızlı gidebileceği süratin altındadır. yani ekonomik değildir. en ekonomik sürüş en yüksek viteste en düşük devirdir (Arabayı boğmayacak kadar düşük devir olmalı yani gaza bastığınızda rahatlıkla tepki verebilecek bi seviyede olmalı) ayrıca 100 km nin üstündede yüksek rüzgar direncine mağruz kalacağınızdan gene fazla yakmaya başlarsınız.
mustafa29.12.2013
25 12 2013 günü 1400 opel astra yeni spor aldık 54.300 aldık kitapçıkta şehir içi 7ile 8 litre yakış veryo otomatik vites en itinalı kullanarak yani 60 km en fazla70 km hızla yaktıgımız benzin 200 km topamında150 tl evvelki arkadaşın yazdıgı dogru kitacıklar yalan yazıyor ben tüketici mahkemesine baş vuracagım alanlar dikkat etsin turbo 1.4 yeni astra şehir içi yakışı ortalama 13 litedir
Fatih02.12.2013
Arkadaslar aracımı daha yenı aldım bir haftalık 1.4 turbo otomatık vıtes ve 150 tllık yakıtla 255 km yaptım ışık yandı bu arac bukadar yakıyomu bırı bana anlatırsa sevınırım arac daha sıfır ondanmı ve bu aracı kullananlar bana sölerse sevınırım ortalama km başına kac kurul yakıyo acil arkadaşlar beklıuorum
krc14.09.2013
sizce bu arabanın 1.6sı alınırmı 2010 modellerinin piyasası nedir ?
MEHMET02.07.2013
1200 km yolu saatte 150 km ile gitmiş olmalısınız. Türkiyede bu şartlarda sürecek yol var mı?:)
tğmn01.07.2013
süper bence tvsıye ederim herkese 1200 km yolu 8 sqqtte gittim hiç bir sıkıntısını gormedım hyrılı olsun qlcklrq deri
tony21.02.2013
Beyler bu aracın 1.6 turbosu varmı? Birde ya bundan ya da cruze alıcam sizce hangisi daha iyi?
yudum26.05.2012
Bende 2012 opel astra var , iç malzeme kalitesi süper yanlız yokuşta zor topluyor kendini, onun haricinde çok memnunum .
faso26.04.2012
abicim bende 1.3 cdtı var 2007 model araba hoi iyi de yalnıs motorunun biraz zayıf oldugunu dusunyorm arabada biraz agırlık olunca cok agır hızlanıyo ama saglamlık acısından mukemmel ama yine de alcaksanız yeni kasaları tercih ederim.
emre12.12.2011
ben aldım opel astra turbo 1.6 yı herkese tavsiye ederim araba alacaklar için kaçırmayın
gönül söyler04.09.2011
opeli çok beğenerek aldık ama aracımız bizden kaynaklanmayan birçok teknik arızayla dolu ve opel bayimiz bu konuda hiçbir şey yapamayacağını söylüyor zorluklarla aldığım aracımın yenisiyle değiştirilsin istiyorum .çözümünü şuraya iletin go*****@gmail.com TEŞEKKÜRLER.
elf14.06.2011
önemli olan da arka görünüşü zaten..(?)
MSE-114.10.2010
toplamda 24 adet ön ve yan görüntü var,ama aracın arka görünüşünü vermemişler.
Yorum Yaz
İsminiz
Yorumunuz (Lütfen küçük harfler ile yazınız)
Onay Kodunuz

Onay Kodunu Giriniz


Paylaş
Eklenme Tarihi : 31.08.2010
İncelenme Sayısı : 84,786
SIFIR KM ARAÇ ARAMA
Araç Türü
Yakıt Türü
Silindir Hacmi
Vites Tipi
Kasa Tipi
Maksimum Fiyat
Sıralama Şekli