Opel Astra Sedan 1.6 Edition

Opel Astra Sedan 1.6 Edition
Liste Fiyatı
50,150 TL
Son Fiyat Değişimi
%0.36
Teknik Değerlendirme
Maliyet
63 
Tüketim
38 
Performans
58 
Özellikler
49 
Çarpışma Testi Sonuçları
Teknik Özellikler
Silindir Hacmi1598 CC
Beygir Gücü115 HP
Maksimum Tork155 Nm
Maksimum Hız193 Km
0-100 Km Hızlanma11.9 sn
Şanzıman TipiDüz Vites
Vites Sayısı--
Yakıt TürüBenzin
Şehir İçi Tüketim8.7 lt
Şehir Dışı Tüketim5.3 lt
Ortalama Tüketim6.6 lt
Km Başı Tüketim33 Krş
Yakıt Deposu--
Co2 Emisyonu154 gr
Uzunluk4658 mm
Genişlik1814 mm
Yükseklik1500 mm
Boş Ağırlık1318 kg
Bagaj Hacmi460 lt
Karoser TipiSedan
Yıllık Vergisi 859 TL
Standart Donanımlar
Sürücü Hava Yastığı
Yolcu Hava Yastığı
Yan/Perde Hava Yastığı
ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
ESP (Elektronik Denge Sistemi)
ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
Park Sensörü / Sistemi
Elektronik Park Freni
Cruise Control (Hız Sabitleme Sistemi)
Hill Holder (Yokuş Kalkış Sistemi)
TPMS (Lastik Basınç Uyarı Sistemi)
Klima / İklimlendirme
Yol Bilgisayarı
Direksiyondan Kumanda Sistemi
Ön Kol Dayama Ünitesi
Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
Ön Sis Farları
Xenon Farlar
Çelik / Alüminyum Alaşım Jantlar
Navigasyon / Multimedya Sistemi
Start-Stop Sistemi
Sunroof / Cam Tavan
Deri Döşeme Koltuklar
Foto Galeri
Opel Astra Sedan 1.6 Edition Resimleri
Opel Astra Sedan 1.6 Edition Resimleri
Opel Astra Sedan 1.6 Edition Resimleri
Opel Astra Sedan 1.6 Edition Resimleri
Opel Astra Sedan 1.6 Edition Resimleri
Opel Astra Sedan 1.6 Edition Resimleri
Opel Astra Sedan 1.6 Edition Resimleri
Yorumlar
opell18.12.2014
Bende bugun 57500 e aldm buldum en sonunda allah izin verirse yarın teslim alıyorumbüyükçekmecede ben almanı herzamn tercih edenlerdenim tasarruf diyosan bu araba değil konfor kalite diyosan opel
burak16.12.2014
geçen arkadaşa aldık taş gibi araba maşallah. hiç de çekiş sorunu falan yok motor lpgde bile fazlasıyla yeterli. yok neymiş 230u bulamazmış :)) yahu güldürmeyin kardeşim TRde bırak 230u 130la bile gidebileceğin yol miktarı %10u geçmez ki 200u rahat gördük biz arkadaşın araçta. yolda resmen akıyor bu fiyata alternatifsiz tavsiye ederim
slm16.12.2014
Arkadaslar bulan kaçırmasın sonra pişman olursunuz. Bu fiyata bir daha böyle araba bulamazsınız. Ayrıca Alman malına güvenin.
mehmet16.12.2014
Arabayı yeni aldım ege bölgesinde kalmamıştı balıkesirdeki son arabayı aldım. Çok tutuluyor, arkadaşlar arıyor fakat bulamıyor. Donanım ve sürüş fiyata göre harıka bence bu fiyata kaçmaz.
oğuz14.12.2014
Alacağınız arabanın youtube astra 1.6 115 HP hız denemesi yazdığınız zaman orada göre bilirsiniz
Şahin14.12.2014
Bir hafta önce Antalyadan aldım.Ant oto 47.200.LPG taktırdım.Antalyadan-afyona 320km yol yaptım.bence çekiş sorunu yok.fiyatına göre konforlu ve sağlam araba.67 Tl lik LPg ile 320 km yaptım.ortalam 20-22 krş yaktı.Motor açılmadığı halde.daha şehir içini ölçemedim.herhalde 27-30krş gibi olur.tavsiye ederim.
Ali13.12.2014
Hakan bey sizin bir yanlışınız var youtube e insigna ne opel astra j kasa yokus yukarı hiz denemesi yazdiginiz zaman orada her şeyi söylüyor sizin bahzettiniz hizlar ile ben dogan slx ile yaptim sizin bahsetdiginiz hiz bu araba ne kadar bassaniz bile gaza arac 160 i geçmiyor gibi geldi bana valla ben 3 üncü fideste kisa mesafade 175 gördüm yol yetmedi uzun yolda ise 230 denemesi yaptim arabada ailem vardi onlar olmasa 250 yi gorecektim yeminle siz araciniza biraz basmaya kiyamiyorsunuz anlasilan saygilarimla
hakan13.12.2014
Ali bey astra atmosferik motor turbosuz bahsettiğiniz araç.bu araç değil 230 190 u bile göremez.bende 1.4 turbo 140 hp vardı o bile yapmadı bu hızı.şu an insignia 170 ilk var o bile yapmaz 230.115 hplik araç 230 yapamaz.
ali13.12.2014
Can bey merhaba araciniz hayirli olsun kazasiz belasiz bininiz insallah aldiginiz arabadan bende aldim 5 ay felan oluyor aracimi ilk aldigimda banada cekmiyor gibi geliyordu motor sesi biraz fazla gibi geliyordu yanliz km 5 bin kusur oldu ve motor sesi gitti ve kalkiş hizlandi rampalarda devirli kullanirsak araba saha kalkiyor bizzat denedim uzun yolda 100 km seyir halinde giderken fites düşürüp bastiginiz zaman araba hemen 230 diyor gazdan ayağımi çekmesem 260 mı gorecek saygilarimla
kahraman12.12.2014
Selam arkadaşlar. Aynı arabayi teslim aldım. Müthiş konforlu bir araç olduğunu düşünüyorum. Çekme sorununu fark etmedim ama sonuçta yarış arabası alma niyetim de yoktu.varsın iki sanşye geç hızlansın. Arabayı taki şu subab eritme olayını forumlarda okuyana kadar kusursuz görüyordum. Arkadaşlar herkes bu olsyın olma ihtimali üzerinde dyruyor ama var mı subab eriten. Lütfen desin yok yere tasalanmak istemiyorum. Herkese hayırlı sürüşler.
laz10.12.2014
geçen hafta Van yetkili bayiisini aradım 48.400 tl fiyat biçtiler arkadaşlar..47 ye bu araç alınabilir mi..bir de bazıları aracın ağır olduğunu söylüyorlar cruze gibi...sürenler deneyimlerini paylaşabilir mi
engin10.12.2014
Bu arada yakıt tüketimim km de ş.içi , ş.dışı 32 kuruş.. Subaplar hala magnezyum alaşımlı çıkıyor ama pek sıkıntı olmaz lpg de çünkü taktıran çok var , arada bir çıkıyor subapları eriyen onlarda değiştiriyor çelik subap ile.
engin10.12.2014
Bu aracı alalı 1 sene 3 ay oldu çok memnunum,çekişi normal bir sıkıntı yok ama 4.000 devir ve sonrasında araba tutamıyosunuz :).. Fiyat ve donanım açısından alıcak olan arkadaşlara tavsiye ederim.
HASAN10.12.2014
bu aracın motoru lpg ye uygunmu subap başlaı magnezyum diyorlardı artık çelikmi çıkıyor bilen varsa bilgilendirsin
Can09.12.2014
merhaba arkadaşlar
ben astra yeni sedan edition 115 - 1.6 benzinli aldım
araba çok iyi çekmiyor gibi geldi bana bu durumdan şikayetçi olan var mı.
Birde uzun yol performansı nasıl tecrübesi olanlardan yardım lütfen
KARARSIZ08.12.2014
47araci aldim bayi antalya konyaalti isterseniz netten tlf no alip arayabilirsiniz
kararlı08.12.2014
kararsız bey hangi bayiden 47 bin teklifi aldığınızı öğrenebilirmiyim acaba yada tel no yazarsanız sevinirim.çünkü bende almayı düşünüyorum ama bayiler bu fiyata inmedi bi türlü...
ozcan06.12.2014
Ömerf bey arabayi alali 7 ay oluyor cok memnunum diyer markalari kotulemek gibi olmasinda opel bir baska yok rampada cekmiyomus yok yavas kalkiyomus yok cok yakiyomus biz turk milletine hem ucuz olacak hem kaliteli olacak hem az yakacak ...
KARARSIZ06.12.2014
arkadaslar opeli bugun aradım fıyatı 47 bın dedı yanında kartel koruyucu bıryıllık boya koruma sıgorta park sansürü yanında hedıye dedı gel konusalım dedıler fıyat daha duşer mı yoksa alalım mı
omerf06.12.2014
arkadaşlar yarın opel bayine gitmeyi düşünüyorum astra 1,6 edition almayı düşünüyorum internet sitesinde yazdığı fiyattan aşağıya düşermi kullanıcılar memnun mu?
mehmet04.12.2014
aracı bugün teslim aldım. 55 km yol yaptım. şu an için memnunum. yakıt bilgilerini ilk depo bittikten sonra paylaşacağım. arkadaşlar bu araba ile toyota coralla lıfe arasında pek bir fark yok. ben ikisini de denedim. opel aldım. siz de kullanın öyle karar verin. benim tercih nedenim toyotanın motorunun küçük olması, opelde hız sabitleyici olması, 1.33 95 beygir ile 1.6 115 beygir arasında vergi farkı olmaması. aynı vergiye neden küçük motor araca biniyim dedim. bir de ilerde lpg taktıracağım. bunu da hesaba kattım. siz de artı ve eksilerini değerlendirin. mutlaka doğru kararı verirsiniz. sonuçta her iki model de baz modeli. bence kaliteleri de birbirine çok yakın. herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.
kararsız03.12.2014
ark bende toyoto lıfe ılı bunun arasında kararsız kaldı sızce hangısı daha mantıklı sattıgımda daha kolaya satabılırım bende onceden opel vardı cok kolay sattım ama bu defa cok kararsızım ıkı arac arasında
mehmet03.12.2014
aralık fiyatları açıklandı. 48400 tl. kısmet işte 50150 vermeyr razydım. yaklaşık 1750 tl avantajım oldu. bugün neptün mavi rengini aldım. yarın teslim edecekler. kullanım bilgilerini daha sonra paylaşırım. fiyat performans açısından bence c segment alınabilecek en iyi araç. motoruda lpg ye uygun.
halil01.12.2014
jabbar bey. 1 aydır biniyorum. ben toyotayı neredeyse alıyordum pazarlıgınıda yaptım. toyota dış görünüş hoşuma gitmişti ama test sürüşü yapınca vazgeçtim. gidin bi test sürüşü yapıp karar verin ben ikisi arasında kalmıştım astra sedan aldım. yakıtta 8.5 du ama ben yinede lpg taktırdım en azından rahatça biniyorum
Oğuz ARDA26.11.2014
Jabbar bey 50.150 lira pazarlık olsa dahi vergiler diğer masraflarla size 51 52 bin tl ye gelebilir. tercihim kesinlikle astra olur ancak 1.6 atmosferik motor değil ve edition modeli değil. tavsiyem 2.el 52-53 bin civarında 1.4 turbo cosmo ve ya sport modeli olur ki bu fiyata bulabilirsiniz ve daha iyi donanım ve motoru var.
Jabbar26.11.2014
arkadaslar okudukca kafam allak bullak oldu. Kullanan arkadaslar duzgun bilgi verirse sevinirim. Corolla 1.33 le astra arasinda kaldim. Tup taktirmayi hicbizaman dusunmuyorum. 10 yil toyotaya bindim ama astrayida 1.3 tdci kullandim. Toyota farki diye bisey var kimse kusura bakmasin ama kararsizlik kotu biseymis.. Herkese kazasiz surusler..
opel25.11.2014
kalmaz dediniz araba yolda yürümedi bende öyle biliyordum
volkan25.11.2014
1.6 benzinli edition modelini alali yaklasik 3 hafta oldu. Suan 750 kmde. Yol tutus, guvenlik, performans vs. Herhangi bir sikintim yok. Ancak motor sesi bana biraz fazla geldi. Motor sesi oldugu gibi icerde. Aldigim yere goturdum sesin normal oldugunu soylediler. Sesten rahatsiz olan sadece benmiyim benim gibi rahatsiz olan varmidir? Tesekkurler
kenan24.11.2014
bendede by astradan var 3 ay önce aldım.arabam 3 bin km yi geçti.benzinli 50 binliraya aldım.km de 50 kuruş yakıyor bence çok fazla.benzin dayanmıyor:)) bu arada arabada içerden ufak cızırdamalar geliyor özelliklle stabilize yollarda bu durum canımı sıkıyor gösterticem.ama bunların dışında herşeyi ile mükemmel ve güven veren bi araç.hele uzun yollarda yemede yanında yat..
ender23.11.2014
ferroli şuan araç kampanyada normal fiayatı 58000 tl.yılbaşından sonra bu araç 60000tl.nin altında satılmaz diye düşünüyorum.
kahraman22.11.2014
Bu araba da manuel de olsa dikiz aynasında karartma yapılıyor mu
ferroli22.11.2014
rakiplerinden 10 bin lira ucuz acaba nedendir (toyota-honda-lancer) 1.6 motor 60 binden aşağı araba kalmamış piyasa uçmuş gitmiş.
ender19.11.2014
arkadaslar şasilerin birleştigi yerlerde beyaz silikonlar sizlerdede varmı fark edenleriniz varmı.dikkatimi çekti.yorumlarınızı beklıyorum saygılarımla
ender19.11.2014
aracımı dün teslim aldım.erken teslım ettıler ankara opal'e teşekkürler.bayi gerçektende çok önemli opan ve reis birazcık pasif opaldeki samimiyeti ve sıcaklıgı bulamadım bubir gerçek.araca gelince bir önceki aracın lineaydı 1,3dizel di..astra ile linea arasında daglar kadar fark var kıyaslamak mumkun bıle degıl.arac cok rahat ıyıkı almısım.alacak arkadaslara tavsıyem bayınızı ıyı secın.2 aydır dusundum corollamı astramı tercıhımı astradan yana kullandım ıyıkı almısım bosuna 2 ay dusunmusum.yakıtı bıraz fazla konfor super.ses yok motorun calısıp calısmadıgını hıc fark etmıyorsunuz.
cüneyt16.11.2014
ya arkadaşlar bende 1.6 editiun benzinlisini kullanıyom yaklaşık 3ay önce aldım yakıt konusunda bende korkuyodum çok yakar lpg taktırayım diye ama servis bana yeni araçtır diye bi müddet kullan ondan sonra takalım dediler ve bende öyle yaptım iyikide yapmışım çünkü yakıt konusunda çok süper lpg zamanla motorda arızalar veriyor ondan taktırmadım ve çokta memnunum arabanın kıralı be konfor desen 10 numara süper bi araç saygılar
akın12.11.2014
ender bey 40gün çok uzun değilmi bayilerde çok araç var. keşke başka bayiye sorsaydınız. benim 500km oldu. ortalam hız 45km yakıt 8.4 lt. tüp taktıracağım bende
ender10.11.2014
cumartesi günü anakra opalden opel astra sedan 1.6 editon siparişi verdim.40 gün sonrasına gun verdıler.araca tüp taktırmayı düşünüyorum fakataracın çekişini ve motoru yıpratır korkusu var.benzinde kullanan arkadaşlar yakıt durumunu rica etsem paylaşırmısınız
fesıh08.11.2014
benım de aracım 2012 1.6 edicion aldıgımdan bu yana landırezo lpg taktırdım.aracım suan 28000 de ve bu gune kadar hıc bır sorun cıkarmadı.son derece memnunum.
dık yokuslarda da devırlı gırersenız hıc dusme de olmuyo
sehırler arası ortalama 20 krus yakıyo
donanım ve konforuna dıyecek yok.daha ne olsun:)
erc07.11.2014
Corollayıda test ettim astrayı da şuan evimin önünde ASTRA var :)
EMİR07.11.2014
yakıtı yüksek vergisi yüksek aynı paraya Corolla var kardeşim hem daha konforlu ve özellikli. bu araba onun yanında kesinlikle alınmaz.
özcan05.11.2014
Bu arabayı alalı tam 7 ay oldu ALLAHA şükür şuana kadar hiç bir sorun yaşamadım bazı arkadaşlar yokuşta bayılma gibi yorumlar yazmış devirsiz kullanılırsa tabikide çekmez 3 viteste 170 yapıyor gerisini siz düşünün :))
akın05.11.2014
teşekkür ederim haydar hocam inşallah hiç yolda kalmayız :)
Haydar04.11.2014
Akın hocam güle güle kullan. Astra asla yolda kalmaz. :) Sadece onu zorlayan sürücüler vardır.
Erc01.11.2014
Beni de ürkütüyordu takmadım aldım :) iyi ki almısim çekmeme sorunu felan yok tek sorun biraz fazla yakıyor o da 300 km yaptım daha düşer diye bekliyorum . LPG de de forumlarda 45.000 e kadar sorunsuz landirenzo taktirip binenler var ılerde takdirmayi düşünüyorum . Arabanın duruşu yeter
akın01.11.2014
arabayı dün aldım. 1.6 Edition. bugün biraz gezdim. araba basınca fırlamıyor tamam doğru ama yokuşta bayılma olayı yok. vitesi küçültmezsen bayılır tabi. bizim millet kadar elinden iş gelmeyipte bu kadar herşeye kulp bulan başka bir grup var mı aceba. şimdilik yakıt sıkıntı olacak gibi yani lpg taktıracagım biraz binince
öner01.11.2014
yokuşta bayılmayı geçtim ciğeri dışarı çıkıyor. satana kadar canım çıktı
murat31.10.2014
arkadaşlar ben de opel astra almayı düşünüyorum ama arabanın yokuşta bayılıyor demeleri beni ürkütüyor
Erc27.10.2014
Turbo alsan çok yaksa bisey yapamazsın ama bu araç LPG uyumlu subap erimesi hikaye.Ruhsatta 1480 kilo yazıyor biraz fazla yakacak tabi . Turbo araçlar genelde 6-7 bin tl farkla satılıyor bı nevi benzinden yapacağın kârı peşin alıyorlar . Hele opelin dizel benzinli farkı 20000 tl . Tabi ki atmosferik motorlar artık eskiyo cogu marka turboya geçiyor ama arabanın fiyatı da çok iyi LPG uyumuda extra.Ben yılda onbini geçmiyorum yakıt çok etkilemiyor . Ayrıca 50.000 e daha iyi bı araç gösterin C sınıfı sedan olacak ama ?
umut27.10.2014
arkadaşlar yakıt değerleri çok yüksek. bu değerlede yeni nesil motorlarda kalmadı artık. iyice düşünün derim 50 bin kolay kazanılmıyor. sıfır alıpta lpg takmak hiç mantıklı değil bence sonuçta aracın orjinalinde olmayan ilave tehlikeli yakıt sistemi ilave ediliyor.
Şahin25.10.2014
opel astra 1.6 editon almayı düşünüyorum.bayi garanti kapsamında 2500 tl ye lpg takılabileceğini söyledi.anahtar teslim 51.400 lpg dahil fiyat aldım.fiyatı nasıl.birde bazıları bu modellerde motor hatası olduğunu.50-60binde büyük sıkıntı çıkardığını söylüyor.bu konuda bilgisi olan varsa .paylaşırsa memnun olurum
Yorum Yaz
İsminiz
Yorumunuz (Lütfen küçük harfler ile yazınız)
Onay Kodunuz

Onay Kodunu Giriniz


Paylaş
Eklenme Tarihi : 16.10.2012
İncelenme Sayısı : 223,646
SIFIR KM ARAÇ ARAMA
Araç Türü
Yakıt Türü
Silindir Hacmi
Vites Tipi
Kasa Tipi
Maksimum Fiyat
Sıralama Şekli
BİZİ TAKİP EDİN