Peugeot 301 1.6 HDi Allure

Peugeot 301 1.6 HDi Allure
Liste Fiyatı
56,370 TL
Son Fiyat Değişimi
%7.64
Teknik Değerlendirme
Maliyet
74 
Tüketim
74 
Performans
58 
Özellikler
66 
Çarpışma Testi Sonuçları
Teknik Özellikler
Silindir Hacmi1560 CC
Beygir Gücü92 HP
Maksimum Tork230 Nm
Maksimum Hız180 Km
0-100 Km Hızlanma11.2 sn
Şanzıman TipiDüz Vites
Vites Sayısı5 ileri
Yakıt TürüDizel
Şehir İçi Tüketim4.9 lt
Şehir Dışı Tüketim3.9 lt
Ortalama Tüketim4.3 lt
Km Başı Tüketim17 Krş
Yakıt Deposu50 lt
Co2 Emisyonu112 gr
Uzunluk4442 mm
Genişlik1785 mm
Yükseklik1466 mm
Boş Ağırlık1090 kg
Bagaj Hacmi506 lt
Karoser TipiSedan
Yıllık Vergisi 945 TL
Standart Donanımlar
Sürücü Hava Yastığı
Yolcu Hava Yastığı
Yan/Perde Hava Yastığı
ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
ESP (Elektronik Denge Sistemi)
ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
Park Sensörü / Sistemi
Elektronik Park Freni
Cruise Control (Hız Sabitleme Sistemi)
Hill Holder (Yokuş Kalkış Sistemi)
TPMS (Lastik Basınç Uyarı Sistemi)
Klima / İklimlendirme
Yol Bilgisayarı
Direksiyondan Kumanda Sistemi
Ön Kol Dayama Ünitesi
Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
Ön Sis Farları
Xenon Farlar
Çelik / Alüminyum Alaşım Jantlar
Navigasyon / Multimedya Sistemi
Start-Stop Sistemi
Sunroof / Cam Tavan
Deri Döşeme Koltuklar
Foto Galeri
Peugeot 301 1.6 HDi Allure Resimleri
Peugeot 301 1.6 HDi Allure Resimleri
Peugeot 301 1.6 HDi Allure Resimleri
Peugeot 301 1.6 HDi Allure Resimleri
Peugeot 301 1.6 HDi Allure Resimleri
Peugeot 301 1.6 HDi Allure Resimleri
Peugeot 301 1.6 HDi Allure Resimleri
Peugeot 301 1.6 HDi Allure Resimleri
Peugeot 301 1.6 HDi Allure Resimleri
Peugeot 301 1.6 HDi Allure Resimleri
Peugeot 301 1.6 HDi Allure Resimleri
Yorumlar
Yalçın22.05.2015
2014 model 301 2015 trafiğe çıkışlı bence çok güzel geniş iç hacimli konforu gayet iyi amortisör olayı çok güzel yani kısacası zamanında şahin satıp doğan slx e binip oooo diyenler bence 301 hakkında fazla yorum yapmasınlar sonuçta bu ülke bırakın n çap i kazadan sonra kurtulması mümkün olmayan tofaş serisine binmiş bir ülke olarak bence 301 kral kalır .... kısacası araba bizim gibi sıfır isteyen orta gelirli aileler için ideal bir araba parçaları ucuz yakıt ideal tavsiye ederim .... bu arada 2015 in ilk yorumu da benden olsun :)
EnginAltun30108.05.2015
301 allure kullanıcısıyım araçın yedek lastiği neden 15 inç bu lastiği aracın neresine takacağım bilen bilgisi olan var mı
murat05.05.2015
2011 yeni kasa meriva b kullanıyorum. Global kapama için kilitleme düğmesine uzun basınca oluyor. Belki işe yarar
Ömer Faruk04.05.2015
Süleyman Bey benimki de öyle, bir başkası aksini söyleyene kadar genelleme yapabiliriz.
Kubilay03.05.2015
Suleyman bey kapatma dugmesine uzun basın kapanır dıye dusunuyorum 208 lerde bu sekılde kapanıyor. Saygılar
süleyman03.05.2015
arkadaşlar benim arabam 301 allure arabayı kitledim zaman açık camlar otomatik kapanmıyor sadece benim arabamı böyle yoksa hepsi mi aynı bilen arkadaşlar bilgi verirse memnun olurum bir çözümü var mı
halil30.04.2015
Özkan bey kardeşim ben lineayı herkes gibi biliyorum. Hatta trafikte pert rekorları kıran diğer ürünleri de biliyorum.301 tanımıyorum ama.verdiğiniz bilgiler için ve düşünceleriniz için teşekkür ederim. Ancak tatmin olmadım söyleyim. Selametle. ..
thunder30.04.2015
Cenk bey cruise control daha çok uzun yolda kullanıldığı için illaki otomatik araçta olması şart değil yani sonuçta 50km ile gider iken 110 km setlemiyorsunuz, ha şehir içinde speed limiti kullanarak ortalama hızınızı aşmamış oluyorsunuz.Sonuç olarak illaki olmazsa olmaz diye bir özellik değil ama var.
Özkan30.04.2015
Halil bey 301 2012 kasımda çıktı ,2014 te çarpışma testine girdi elysee ile birlikte.Tamam düşük puan 3 yıldız az ama sonuçta bir çarpışma testi var. Ya yıllarca satış lideri olan fiat linea ya ne diyeceksiniz ? 2006 yılından bu yana henüz teste bile girmedi ? Tabiki test sonuçları önemli o zaman en güvenilir araç olan size İsveç çeliği volvo yu öneriyorum.Tabiki araç işi bütçe işi ne kadar ekmek o kadar köfte.Eveli gün bir arkadaşımın skoda rapid ini inceledim, 1.6 tdi dsg spaceback (hb) olandan 60 bin tl, tamam hoş güzel araba ama 301 ile arasında 8-10 bin tl fark var, yine aynı segmentte seat toledo var onun fiyatıda skoda ile başa baş.Yolda şimdiye kadar kaç adet skoda rapid yada seat toledo gördünüz bi hatırlayın?301-elysee-symbol-linea hadi accent blue da katarsak b sedan segmentte bu arabalar hakim.Benim bütçem buna yetti peugeot aldım, eğer 10-15 bin daha yukarı çıksa idim zaten vw golften başkasına bakmazdım bile, gönlünüze göre olsun sevgilerle . . .
CENK30.04.2015
Markası ne olursa olsun, otomatik şanzıman olmayan araçlarda hız sabitleme olması, bence müşterileri kandırmaktan başka bir şey değil. Hadi 3. cü vitesle giderken km. hıza ayarladın sanki kendi kendine vites mi atacak. Saçmalıktan başka bir şey değil.
halil29.04.2015
Özkan bey iyi güzelde şu yukarda yazan güvenlik sistemlerinden 33 ne anlama geliyor sizce. Benim canımı baya sıktı kullanıcı yorumları zaten. Sanırım rapid için bütçemi zorlamak durumunda kalacağım.
Özkan27.04.2015
halil bey trafikte olmak her zaman risktir zaten. satış adetlerine bakarak hatta en önemlisi kullanan insanlara sorarak araba hakkında en net bilgileri elde edebilirsiniz.ncap 2014 te elysee ve 301 3 yıldız aldılar ki 2014 yılında n cap kriterleri değiştirildi,zorlaştırıld
ı. megane bile 5 yıldız aldığı halde 2014 teki testte 3 yıldızda kaldı.fiyat-performans-do
nanım olarak alınabilecek ender arabalardan birisidir 301...
halil26.04.2015
Arkadaşlar bu araba iyi mi sizce. Can güvenliği sorunu var mı. Kaza riski çok mu fazla. Kullananların acil yorum bekliyorum
Yavuz01.04.2015
Hiz sabitlemenin ortasındaki dönen tekerleği kendinize çevirin ve vites 3 veya 4'te iken kolun arkasındaki alt üst butonlarına basarak hızı arttırıp azaltın sapın ucundaki tuşla fren sonrası eski set edilen değere dönüyor.
cuma31.03.2015
Hız sabitleyici nasıl kullanılır, bilgi verebilirmisiniz!
Yılmaz19.03.2015
canını seven ve sevdiklerini üzmek istemeyen sakın bu aracı almasın. Ben yaklaşık dört aydır kullanıyorum ayda ortalama 10-12 bin km yol yapıyorum araç çok az karlı ve ıslak yolda başı kıçı oynuyor işim itibari ile çok araç kullandım ama bu araçdan hiç hoşlanmıyorum. Yıllardır kullandığım yolda ve inanılmaz karlı ve yüksek rakımlarda geçtim hiç yolda kalıp problem yaşamadım ama bu araçla daha iki gün önce sivas - gürün yolunda hafif kardan dolayı üç kez yoldan çıkma tehlikesi atlattım ve hayatımda ilk kez araçtan korktum ve geri döndüm ve başka yol kullandım bu araç özellikle ıslak ve karlı yollarda beni çok korkutuyor karar aldım karlı havalarda artık bu araçla yola çıkmayacağım... Diğer kötü tarafları; cam düğmelerinin yeri yani hangi mantıkla o düğmeleri oraya koymuş bu geri zekalılar anlamıyorum ben bile boyum 182 ve cam düğmelerine ulaşamıyorum. Torpido iğrenç aracı durdurmadan hiç bir şey alamıyorsunuz. Ve havalandırma sistemi rezalet. Ya araklarım ısınsın diye kış boyu arağıma fanı veriyorum yüzüm yanıyor ayaklarımasla ısınmıyor vb... Kusura bakmayın ama birkaç iyi tarafını da yazmak içimden gelmiyor... Lütfen canını seven ve özellikle kışın asla kullanmayın...
Ömer Faruk22.02.2015
Güvenlik değeriyle ilgili 33 puan verilmesi bu arabadan vazgeçmeme neden oldu. Konuyla ilgili bilgisi olan varsa yorum yaparsa sevinirim.
Süleyman19.02.2015
Arabayı durdurup kapıyı açınnca ve cam açık çalışırkeen içeri yoğun bir duman kokusu geliyor.Egzozun ucu yere bakıyor ondan mı bilmiyorum yönünü degiştirip egzozu arkadan düz çıkarsak faydası olur mu?Tecrübesi olan arkadaş varsa yazsın.
levent12.02.2015
Şehir içi bazen aracı durdurunca araçtan sanki doğalgaz kokusu gibi bir koku geliyor. 10.000 bakıma yeni girdi servistekiler C02 emisyonuyla ilgili bir durum olduğunu söylediler normalmş.. Ancak yağ yaktığından şüpheleniyorum bunu nasıl anlarım? şimdiden yorumlarınız için teşekkürler
hacı11.02.2015
arkadaşlar vites değiştirmede herkes devirden bahsetmiş ama 3000 devre kadar çıkıp 2 den 3 e almanın mantığı yok şoförlük yapan arkadaşlar hangi yolda ne zaman ve nasıl değişeceğini bilirler araba sesiyle zaten size seslenir bende allure var 2013 model gayet menmunum
halil31.01.2015
Araç yakıt olarak 10 numara ama bazı yönleri kotu aaraç bozuk yollarda arkasını savuruyor ornegin 7 binde kontak arızası yyaşadım araç 2 hafta serviste kkaldı cam düğmelerine aalışmak lazim fren yaptığınız zaman ayağınızın altında balata sesi duyuluyor dikkat edince yuksek devirlerde motor çok bağırıyor daha bi kaç tane daha var ama genelde is görür pejo bu aracı yaparken keşke bira daha ozenseymis
Yunus Emre29.01.2015
Süleyman bey, fransız araçları yakıt ve fiyat yönünden diğerlerine göre iyidir ama sağlamlık ve teknoloji yönünden çok iyi değiller bence..Hele garanti konusunda servisler bağımsız çalışıyor yani bi şehirde adamın sorunu halledilirken benimkine normal deniyor..Sorununuza gelecek olursak bu sorun değil aracın kapılarını içeridende açılmayacak şekilde kilitleme özelliği yok malesef..Bundan sonra ne Peugeot ne de Renault kesinlikle almam..Bizimkisi engelli aracı olduğundan 4 yıl sonra satıp en kötü ihtimal Skoda alırım..
ahmet28.01.2015
Araç kilidi sadece dışarıdan açılmaması için otomatik kilitleniyor. Bunu problem olarak değil de program olarak düşünün.
süleyman28.01.2015
Arkadaşlar bende de 301 Allure var.Araçtan genel olarak memnunum.Anlamadığım tek şeyi araç hareket ettikten sonra kapılardan kilitlenme sesi geliyor ama kapılar kilitlenmiyor.hareket halindeyken kapıları açabiliyorsunuz.Arka kapılarda bulunan manuel çocuk kilitlerini devreye almışsanız onlar kilitleniyor o kadar.servise götürdüm bu araçlar böyledir dediler .yani giderken kapılar dışardan kitli içerden açık.Aynı sıkıntıyı yaşayan başka arkadaş varsa yazsın lütfen.
taner k.14.01.2015
Bende aracimi yeni aldim gayet memnunum linea yada accent blue yerine bi araci tercih ettme sebebim bana daha mantikli geldi. Ve arkadaşlar dky oto tuzladan aldim aracı cok yardımcı oldular ...cok tesekkur ederim
orhan14.01.2015
ayhan bey ticari kuruluşlar %18 kdv düşüyor...muhtemelen fiyatlar bundan düşüktür...
ayhan12.01.2015
arkadaşlar neden kimse kolay kolay sıfır aldığı aracın fiatını yazmaz.çünkü duyumlarıma göre,teyiit etiremedim henüz,bu aracın fiatının 43bin hata 42bin tl ye aldıklarını idda edenler var.2014 model dizel allure için. yazılan liste fiaatlarına itibar etmeyin bizatihi gidin görüşün pazarlığınızı yapın.
çünkü ben liste fiaatlarına bakıp,fiatların yüksek olmasından dolayı 2.ele yönelip 2.el aldım.aldığım araçta sorunlu çıktı.
sıfır fiatının okadar düşeceklerini bilseydim direk sıfır araç alırdım.
2.viteste 3000 deviri geçmemeye çalışıyorum.ama diğer arkadaşların dediği gibi 3000 deviri geçince motor sanki bağırıyor.sesi biraz yükseliyor.
Ali12.01.2015
Sıfır fiyatı süper olmuş.Bu fiyata alınabilecek en iyi araç diyebilirim.Yakıt bakım yol tutuş sürüş keyfi vs. vs.
Yunus Emre12.01.2015
Caner Bey; bende farkettim araç 3 bin devir üzerinde biraz güç kaybı yaşıyor o yüzden 3 bin gibi değiştiriyorum..

Ayhan Bey; güzel bilgiler vermişsiniz ama şöyle bişey farketmiştim geçenlerde, araç 3 bin devirde vites değiştirince 1750 devire falan denk geliyor ki buda torkun başlangıç noktası o yüzden ben 3 binin üzerine çok çıkarmamaya çalışıyorum..Dediğiniz gibi 2500 falan iken değiştirincede 1400-1500 aralığına düşüyor ve biraz hantallaşıyor..

Aracı alacaklara yakıt, belli bi hıza kadar esp güvencesinde yol tutuş, rahatlık ve bakım maliyetinin düşüklüğü yönünden tavsiye ederim..bu sınıfta bu tip kasada sağlam araç arıyorsanız o zaman biraz daha para koyup kesinlikle göz kırpmadan Skoda rapid veya Seat toledo alabilirsiniz..Biz aldığımız zaman aralarında uçurum gibi bi fiyat vardı resmen 9 bin tl oynuyordu..
ayhana11.01.2015
öncam silecek kaldırmayla ilgili,bilmediğim ve şuana kadar araçları olanlardan görmediğim fakat tesadüfen kulanım klavuzundan edindiğim bilgiyi paylaşayım.
bu bilgiyi paylaşmamın nedeni daha önce yorumlarımda cam sileceklerinin kaldırılırken kaputa sürütnme olayı ve şikayetidir.
arkadaşlar silecekleri kaldırmak istendiğinde araç kontak anahtarı kapatılınca bir dakika içinde silecek kolu çalıştırılırsa silecekler araç camında tam dik olacak konumda duruyorlar.bu durumdayken silecekleri kaldırılırsa gayet rahat ve herhangi bir sürtünme,zorluk yaşanmadan kaldırılabiliyor.
ben bilmiyordum.silecekleri temizlemek için normal durumdayken kaldırmaya çalıştım ve kaldırdım.kaldırırken kauta sürtünme oldu.ama biraz zorluyara kaldırıp temizledim.
şimdi öğrenince artık doğru şekilde yapıyorum.
ayhan10.01.2015
genelde 2500 ile 3000 devir aralığında vites değiştiriyorum.2500 devrin altında viteş değiştirildiğinde örneğin 2vitesten 3 vitese geçiş yaptıysak, devir 1500 lerden başlıyor,budefa devir düşüklüğünden araç ahntal kalıp toparlanması uzun sürüyor.o yüzden 2500 devirden sonra genelde o esnada birazda gaz vererek devir 3000 olunca veya yaklaşınca vitesi değiştirip bir üst vitese geçince araç. devir 2000 veya üzerinden devam edip araç zorlanmadan yoluna devam ediyor.
ben böyle kullanıyorum.
Caner08.01.2015
Aracınızın viteslerini hangi devirlerde değiştiriyorsunuz ? 2 vitesde 3000 devirde araç çok boğuluyo sizde de böyle mi , bir kaç kişi cevap yazsa bilsek ww grubu olsa en az 10 kişi cevap yazar,
Okan02.01.2015
Bende 301 Allure almak niyetindeyim ama yorumlardan bir türlü karar veremiyorum.

Birde Akif Bey, bende partner tepee vardı. Onda da debriyaj ile kalkış yapıp yol almanız mümkün. Bunu servise sordum, kalkıştan sonra veya 2. vitese geçtiğiniz zaman gaza dokunmazsanız araç gereksiz istop etmeleri önlemek için kendi vites sürati ile ilerlemesi içinmiş. Bazen çok işe yarıyor
Yunus Emre31.12.2014
Hüseyin bey araçta asr olduğundan dolayı patinajı engellemek amaçlı devir belli seviyeyi geçmiyor ama 2500 devir..Sizinki eğer 1500 devir ise sıkıntı var servise uğrayın kesinlikle..Yazılımsal sorundur eğer 1500 devire kadar çıkabiliyorsa..
huseyin29.12.2014
Arkadaslar ben aracimi yeni aldim arac debriyaj pedali basili iken motor 1500 devir uzerine cikmiyor buda kalkislarda sorun yaratiyor. Debriyaj basili degilken calisma normal bunun nedenini bileniniz varmi acaba.
ayhan27.12.2014
ben araçların müşterilerin isteklerine göre dizayn edilip,ona göre teknolojik ve tasarruflar yapıldığına inanmıyorum.en basiti 301 için 1milyon kişiden 10 tanesi belki cam açma düğmelerinin yerini beğenir.eşya koyma gözleri yok.bir ön torpido var birde ön kapı cepleri.başka inanın ruhsatı bile koyacak yer yok.2.çoğu sedan araçlarda bagaj kolları aynı.skoda araçları hariç.ve bagaj kapağını tutan kollar kullanışlı değil.kapıyı tam yukarı kaldırmazsanız kapı geri kafanıza kapanıyor.mazot açma düğmesi içerden açılıyor ve bence oda hiç kullanışlı değil.en azından ön konsoldaki bagaj açma düğmesinin yanına konumlandırılabilirdi.silecekleri kaldırmak isterken malesef kaputa sürtülmeden kaldırmak imkansız.buda kapaortanın o kısmnı çiziyor.
şimdi bu araçları tasarlayıp,üretim aşamasına getirenlerin nasıl oluyorda vatandaşların isteklerine göre üretim yapıyorlar. yoksa gerçekten benmi farklıyım,ve farklı bakıyom.
hsn26.12.2014
Gecenlerde bir arkadasa reno arac bakmaya gittigimizde latidudu iyice inceledim. İç hacmi disardan gorundugu gibi degil. Basim guneslige degiyordu resmen. Emin olun 301 den daha ferah degil.
ismail21.12.2014
http://video.ntvmsnbc.com/saffetin-garaji-6-ocak-2013.html saffetin garaji bu Araba Hakkinda Olumsuz konuşanlar yazanlar uzmanların bu araç için ne dediklerine baksınlar. Tam bir sene oldu hdi allure aracimdan cok memnunum. Yok yol sesi ruzgar sesi diyenler hangi araclardan bahsediyorlar anlamiyorum.
Caner04.12.2014
2. viteste 2000 devirden itibaren bağırmaya başlıyo aracım. 3000 devirde vites değiştirdiğini söyleyenler nasıl yapıyor anlamış değilim araç bağırsa da mı değiştiriyosunuz, yoksa sizin araçlarda böyle bir sorun yok mu? motor 2. viteste 3000 deviri zorlayınca bildiğin değiştir vitesi diye haykırıyor
kamil17.11.2014
Linea hicbir zaman c segmenti olamaz :) odun gibi araba viraja girmez yol tutmaz su fiat ve renoyu aklinuzdan silin 301 onlardan cok daha iyi pejo da iyi degilde iste napcan onlara göre idare ediyoruz
mahsar17.11.2014
Motor yakit ve arabanin dis gorunusu iyi malzeme kalitesi cok dusuk fiyat tutarligi marka olarak sknti farkli insanlar farkli yerlerde bariz farkli fiyata alabiliyor genel olarak daha cok şoför ve eleman altina vermelik sirketlere indirim yapilarak satilacak bi arac
ayhan15.11.2014
vites değişimleri 2000 devirinde altında yapıldımıydı araç kendini toparlıyamıyor.yani vites değişimleri dilini bilen arkadaşlar daha iyi anlatabilirler.
ben bu aracı kullanıyorum.dizel allure 1.vitesi araba kalkar kalkmaz hemen 2.vitese alıyorum 2.viteste genelde 2700 /3000 devir aralığında 3.vitese alıyorum.3.viteste 2500/ 2800 devir aralığında 4.vitese alıyorum.
ben böyle kullanıyorum.
ama tabi şartlar ve yol durumuna göre farklılıklar olabilir.
araç genel olarak iyi.araçtan her yönüyle memnunum.
ama en fazla araç başı 500tl artı maliyetle bir çok kişinin değindiği ve eleştirdiği yönleride giderile bilecek konumda ama bakalım firma nekadar dinliyor yada kulak asıyor bize.
MURAT14.11.2014
vitesi genelde 2000 devirde değiştiriyorum ben de ama 3000 devire çıkmadan değiştirme diyenler de var ancak 1. ve 2. viteste araç gürültü yapıyor 3000 devirde..
ismail12.11.2014
Do s tum c sinifindan ne farki var, linea c segmenti mesela. Seninde belirttigin gibi cogu c segmentinden daha iyi
ayhan09.11.2014
kendi sınıfıyla kıyaslarsak,symbol,linea ve rapidle bence alınabilecek en iyi araç.linea motorunun küçük olması,rapid yada toledonun ful versiyonlarının fiat fazlalığı,symbolünde logan damgası altında ezilmesinde dolayı içlerinde en alınası araç bu.bende kullandım heryönüyle mükemmel.
ama tuutpta c sıfı beklentisi içine girersek işte ozaman bütün hayaller suya düşer.
b ve c sınıfı arasında en bariz fark malzeme kalitesidir.bunuda şu şekilde izah ederim.br kırtasiyeye gidin ve ufak zımba ile büyük zımbayı alın ve kıyaslayın.işte b ve c sınıfsal farkta böyle.
b sınıfı içerisinde tavsiye ederim.
GAZİ.06.11.2014
araba yakıtıyla 10 numara şehir için de kullanılacak atik ve yakıt cimrisi, fiyatı biraz pahalı ama seçeneklere bakınca fena değil.
gncl05.11.2014
Arkadaşlar bu arabada garanti uzatmak mantıklı mı sizce? 1000 tl verip 2 yıl garanti uzatılır mı?
Atıf27.10.2014
Geçtiğimiz hafta Erzurum-Kars arası 201 Km lik yolu ortalama 80 Kmh ile hız sabitleyici yolun %90'nda açık ve 90 kmh olacak şekilde gittim ve 3.5 lt yaktı. Hız sabitleyici açıkken gerçekten çok ekonomik bir tek şu 1 ve 2. viteslerde devir 2.000 olunca bağırmaya başlıyor araç herkeste böyle mi? 2000 de değiştiriyorum motor sesinden dolayı diğer kullanıcılar hangi devirlerde vites değiştiriyosunuz bilgi verirseniz sevinirim.
yüksel25.10.2014
aracın ilk bakımını dky oto istanbulda 312 tl'ye yaptırdım.araçtan memnunum yakıt süper bir depo ile 1160 km yol yaptım şehir dışı ortalama hız 130km. evet içeriye ses alıyor bagaj açıp kapamada kullanılar kollar hatalı bir dizayn çünkü bagazdaki mazemelere çarpıyor
Uğur24.10.2014
Günaydın Enes Bey, Evet araç da bağırma oluyor ama çok rahatsız değilim kaput altı keçe ve komple ses izalasyonundan dolayı belki takıntı yapmıyorum. bundan önce ki araçları manuel bmw olduğu için alışkanlık diyelim :)
Yorum Yaz
İsminiz
Yorumunuz (Lütfen küçük harfler ile yazınız)
Onay Kodunuz

Onay Kodunu Giriniz


Paylaş
Eklenme Tarihi : 01.11.2012
İncelenme Sayısı : 273,085
SIFIR KM ARAÇ ARAMA
Araç Türü
Yakıt Türü
Silindir Hacmi
Vites Tipi
Kasa Tipi
Maksimum Fiyat
Sıralama Şekli
BİZİ TAKİP EDİN