Peugeot 301 1.6 HDi Allure

Peugeot 301 1.6 HDi Allure
Liste Fiyatı
52,370 TL
Son Fiyat Değişimi
%1.95
Teknik Değerlendirme
Maliyet
76 
Tüketim
74 
Performans
58 
Özellikler
66 
Çarpışma Testi Sonuçları
Teknik Özellikler
Silindir Hacmi1560 CC
Beygir Gücü92 HP
Maksimum Tork230 Nm
Maksimum Hız180 Km
0-100 Km Hızlanma11.2 sn
Şanzıman TipiDüz Vites
Vites Sayısı5 ileri
Yakıt TürüDizel
Şehir İçi Tüketim4.9 lt
Şehir Dışı Tüketim3.9 lt
Ortalama Tüketim4.3 lt
Km Başı Tüketim16 Krş
Yakıt Deposu50 lt
Co2 Emisyonu112 gr
Uzunluk4442 mm
Genişlik1785 mm
Yükseklik1466 mm
Boş Ağırlık1090 kg
Bagaj Hacmi506 lt
Karoser TipiSedan
Yıllık Vergisi 945 TL
Standart Donanımlar
Sürücü Hava Yastığı
Yolcu Hava Yastığı
Yan/Perde Hava Yastığı
ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
ESP (Elektronik Denge Sistemi)
ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
Park Sensörü / Sistemi
Elektronik Park Freni
Cruise Control (Hız Sabitleme Sistemi)
Hill Holder (Yokuş Kalkış Sistemi)
TPMS (Lastik Basınç Uyarı Sistemi)
Klima / İklimlendirme
Yol Bilgisayarı
Direksiyondan Kumanda Sistemi
Ön Kol Dayama Ünitesi
Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
Ön Sis Farları
Xenon Farlar
Çelik / Alüminyum Alaşım Jantlar
Navigasyon / Multimedya Sistemi
Start-Stop Sistemi
Sunroof / Cam Tavan
Deri Döşeme Koltuklar
Foto Galeri
Peugeot 301 1.6 HDi Allure Resimleri
Peugeot 301 1.6 HDi Allure Resimleri
Peugeot 301 1.6 HDi Allure Resimleri
Peugeot 301 1.6 HDi Allure Resimleri
Peugeot 301 1.6 HDi Allure Resimleri
Peugeot 301 1.6 HDi Allure Resimleri
Peugeot 301 1.6 HDi Allure Resimleri
Peugeot 301 1.6 HDi Allure Resimleri
Peugeot 301 1.6 HDi Allure Resimleri
Peugeot 301 1.6 HDi Allure Resimleri
Peugeot 301 1.6 HDi Allure Resimleri
Yorumlar
Yılmaz19.03.2015
canını seven ve sevdiklerini üzmek istemeyen sakın bu aracı almasın. Ben yaklaşık dört aydır kullanıyorum ayda ortalama 10-12 bin km yol yapıyorum araç çok az karlı ve ıslak yolda başı kıçı oynuyor işim itibari ile çok araç kullandım ama bu araçdan hiç hoşlanmıyorum. Yıllardır kullandığım yolda ve inanılmaz karlı ve yüksek rakımlarda geçtim hiç yolda kalıp problem yaşamadım ama bu araçla daha iki gün önce sivas - gürün yolunda hafif kardan dolayı üç kez yoldan çıkma tehlikesi atlattım ve hayatımda ilk kez araçtan korktum ve geri döndüm ve başka yol kullandım bu araç özellikle ıslak ve karlı yollarda beni çok korkutuyor karar aldım karlı havalarda artık bu araçla yola çıkmayacağım... Diğer kötü tarafları; cam düğmelerinin yeri yani hangi mantıkla o düğmeleri oraya koymuş bu geri zekalılar anlamıyorum ben bile boyum 182 ve cam düğmelerine ulaşamıyorum. Torpido iğrenç aracı durdurmadan hiç bir şey alamıyorsunuz. Ve havalandırma sistemi rezalet. Ya araklarım ısınsın diye kış boyu arağıma fanı veriyorum yüzüm yanıyor ayaklarımasla ısınmıyor vb... Kusura bakmayın ama birkaç iyi tarafını da yazmak içimden gelmiyor... Lütfen canını seven ve özellikle kışın asla kullanmayın...
Ömer Faruk22.02.2015
Güvenlik değeriyle ilgili 33 puan verilmesi bu arabadan vazgeçmeme neden oldu. Konuyla ilgili bilgisi olan varsa yorum yaparsa sevinirim.
Süleyman19.02.2015
Arabayı durdurup kapıyı açınnca ve cam açık çalışırkeen içeri yoğun bir duman kokusu geliyor.Egzozun ucu yere bakıyor ondan mı bilmiyorum yönünü degiştirip egzozu arkadan düz çıkarsak faydası olur mu?Tecrübesi olan arkadaş varsa yazsın.
levent12.02.2015
Şehir içi bazen aracı durdurunca araçtan sanki doğalgaz kokusu gibi bir koku geliyor. 10.000 bakıma yeni girdi servistekiler C02 emisyonuyla ilgili bir durum olduğunu söylediler normalmş.. Ancak yağ yaktığından şüpheleniyorum bunu nasıl anlarım? şimdiden yorumlarınız için teşekkürler
hacı11.02.2015
arkadaşlar vites değiştirmede herkes devirden bahsetmiş ama 3000 devre kadar çıkıp 2 den 3 e almanın mantığı yok şoförlük yapan arkadaşlar hangi yolda ne zaman ve nasıl değişeceğini bilirler araba sesiyle zaten size seslenir bende allure var 2013 model gayet menmunum
halil30.01.2015
Araç yakıt olarak 10 numara ama bazı yönleri kotu aaraç bozuk yollarda arkasını savuruyor ornegin 7 binde kontak arızası yyaşadım araç 2 hafta serviste kkaldı cam düğmelerine aalışmak lazim fren yaptığınız zaman ayağınızın altında balata sesi duyuluyor dikkat edince yuksek devirlerde motor çok bağırıyor daha bi kaç tane daha var ama genelde is görür pejo bu aracı yaparken keşke bira daha ozenseymis
Yunus Emre29.01.2015
Süleyman bey, fransız araçları yakıt ve fiyat yönünden diğerlerine göre iyidir ama sağlamlık ve teknoloji yönünden çok iyi değiller bence..Hele garanti konusunda servisler bağımsız çalışıyor yani bi şehirde adamın sorunu halledilirken benimkine normal deniyor..Sorununuza gelecek olursak bu sorun değil aracın kapılarını içeridende açılmayacak şekilde kilitleme özelliği yok malesef..Bundan sonra ne Peugeot ne de Renault kesinlikle almam..Bizimkisi engelli aracı olduğundan 4 yıl sonra satıp en kötü ihtimal Skoda alırım..
ahmet28.01.2015
Araç kilidi sadece dışarıdan açılmaması için otomatik kilitleniyor. Bunu problem olarak değil de program olarak düşünün.
süleyman28.01.2015
Arkadaşlar bende de 301 Allure var.Araçtan genel olarak memnunum.Anlamadığım tek şeyi araç hareket ettikten sonra kapılardan kilitlenme sesi geliyor ama kapılar kilitlenmiyor.hareket halindeyken kapıları açabiliyorsunuz.Arka kapılarda bulunan manuel çocuk kilitlerini devreye almışsanız onlar kilitleniyor o kadar.servise götürdüm bu araçlar böyledir dediler .yani giderken kapılar dışardan kitli içerden açık.Aynı sıkıntıyı yaşayan başka arkadaş varsa yazsın lütfen.
taner k.14.01.2015
Bende aracimi yeni aldim gayet memnunum linea yada accent blue yerine bi araci tercih ettme sebebim bana daha mantikli geldi. Ve arkadaşlar dky oto tuzladan aldim aracı cok yardımcı oldular ...cok tesekkur ederim
orhan14.01.2015
ayhan bey ticari kuruluşlar %18 kdv düşüyor...muhtemelen fiyatlar bundan düşüktür...
ayhan12.01.2015
arkadaşlar neden kimse kolay kolay sıfır aldığı aracın fiatını yazmaz.çünkü duyumlarıma göre,teyiit etiremedim henüz,bu aracın fiatının 43bin hata 42bin tl ye aldıklarını idda edenler var.2014 model dizel allure için. yazılan liste fiaatlarına itibar etmeyin bizatihi gidin görüşün pazarlığınızı yapın.
çünkü ben liste fiaatlarına bakıp,fiatların yüksek olmasından dolayı 2.ele yönelip 2.el aldım.aldığım araçta sorunlu çıktı.
sıfır fiatının okadar düşeceklerini bilseydim direk sıfır araç alırdım.
2.viteste 3000 deviri geçmemeye çalışıyorum.ama diğer arkadaşların dediği gibi 3000 deviri geçince motor sanki bağırıyor.sesi biraz yükseliyor.
Ali12.01.2015
Sıfır fiyatı süper olmuş.Bu fiyata alınabilecek en iyi araç diyebilirim.Yakıt bakım yol tutuş sürüş keyfi vs. vs.
Yunus Emre12.01.2015
Caner Bey; bende farkettim araç 3 bin devir üzerinde biraz güç kaybı yaşıyor o yüzden 3 bin gibi değiştiriyorum..

Ayhan Bey; güzel bilgiler vermişsiniz ama şöyle bişey farketmiştim geçenlerde, araç 3 bin devirde vites değiştirince 1750 devire falan denk geliyor ki buda torkun başlangıç noktası o yüzden ben 3 binin üzerine çok çıkarmamaya çalışıyorum..Dediğiniz gibi 2500 falan iken değiştirincede 1400-1500 aralığına düşüyor ve biraz hantallaşıyor..

Aracı alacaklara yakıt, belli bi hıza kadar esp güvencesinde yol tutuş, rahatlık ve bakım maliyetinin düşüklüğü yönünden tavsiye ederim..bu sınıfta bu tip kasada sağlam araç arıyorsanız o zaman biraz daha para koyup kesinlikle göz kırpmadan Skoda rapid veya Seat toledo alabilirsiniz..Biz aldığımız zaman aralarında uçurum gibi bi fiyat vardı resmen 9 bin tl oynuyordu..
ayhana11.01.2015
öncam silecek kaldırmayla ilgili,bilmediğim ve şuana kadar araçları olanlardan görmediğim fakat tesadüfen kulanım klavuzundan edindiğim bilgiyi paylaşayım.
bu bilgiyi paylaşmamın nedeni daha önce yorumlarımda cam sileceklerinin kaldırılırken kaputa sürütnme olayı ve şikayetidir.
arkadaşlar silecekleri kaldırmak istendiğinde araç kontak anahtarı kapatılınca bir dakika içinde silecek kolu çalıştırılırsa silecekler araç camında tam dik olacak konumda duruyorlar.bu durumdayken silecekleri kaldırılırsa gayet rahat ve herhangi bir sürtünme,zorluk yaşanmadan kaldırılabiliyor.
ben bilmiyordum.silecekleri temizlemek için normal durumdayken kaldırmaya çalıştım ve kaldırdım.kaldırırken kauta sürtünme oldu.ama biraz zorluyara kaldırıp temizledim.
şimdi öğrenince artık doğru şekilde yapıyorum.
ayhan10.01.2015
genelde 2500 ile 3000 devir aralığında vites değiştiriyorum.2500 devrin altında viteş değiştirildiğinde örneğin 2vitesten 3 vitese geçiş yaptıysak, devir 1500 lerden başlıyor,budefa devir düşüklüğünden araç ahntal kalıp toparlanması uzun sürüyor.o yüzden 2500 devirden sonra genelde o esnada birazda gaz vererek devir 3000 olunca veya yaklaşınca vitesi değiştirip bir üst vitese geçince araç. devir 2000 veya üzerinden devam edip araç zorlanmadan yoluna devam ediyor.
ben böyle kullanıyorum.
Caner08.01.2015
Aracınızın viteslerini hangi devirlerde değiştiriyorsunuz ? 2 vitesde 3000 devirde araç çok boğuluyo sizde de böyle mi , bir kaç kişi cevap yazsa bilsek ww grubu olsa en az 10 kişi cevap yazar,
Okan02.01.2015
Bende 301 Allure almak niyetindeyim ama yorumlardan bir türlü karar veremiyorum.

Birde Akif Bey, bende partner tepee vardı. Onda da debriyaj ile kalkış yapıp yol almanız mümkün. Bunu servise sordum, kalkıştan sonra veya 2. vitese geçtiğiniz zaman gaza dokunmazsanız araç gereksiz istop etmeleri önlemek için kendi vites sürati ile ilerlemesi içinmiş. Bazen çok işe yarıyor
Yunus Emre31.12.2014
Hüseyin bey araçta asr olduğundan dolayı patinajı engellemek amaçlı devir belli seviyeyi geçmiyor ama 2500 devir..Sizinki eğer 1500 devir ise sıkıntı var servise uğrayın kesinlikle..Yazılımsal sorundur eğer 1500 devire kadar çıkabiliyorsa..
huseyin29.12.2014
Arkadaslar ben aracimi yeni aldim arac debriyaj pedali basili iken motor 1500 devir uzerine cikmiyor buda kalkislarda sorun yaratiyor. Debriyaj basili degilken calisma normal bunun nedenini bileniniz varmi acaba.
ayhan27.12.2014
ben araçların müşterilerin isteklerine göre dizayn edilip,ona göre teknolojik ve tasarruflar yapıldığına inanmıyorum.en basiti 301 için 1milyon kişiden 10 tanesi belki cam açma düğmelerinin yerini beğenir.eşya koyma gözleri yok.bir ön torpido var birde ön kapı cepleri.başka inanın ruhsatı bile koyacak yer yok.2.çoğu sedan araçlarda bagaj kolları aynı.skoda araçları hariç.ve bagaj kapağını tutan kollar kullanışlı değil.kapıyı tam yukarı kaldırmazsanız kapı geri kafanıza kapanıyor.mazot açma düğmesi içerden açılıyor ve bence oda hiç kullanışlı değil.en azından ön konsoldaki bagaj açma düğmesinin yanına konumlandırılabilirdi.silecekleri kaldırmak isterken malesef kaputa sürtülmeden kaldırmak imkansız.buda kapaortanın o kısmnı çiziyor.
şimdi bu araçları tasarlayıp,üretim aşamasına getirenlerin nasıl oluyorda vatandaşların isteklerine göre üretim yapıyorlar. yoksa gerçekten benmi farklıyım,ve farklı bakıyom.
hsn26.12.2014
Gecenlerde bir arkadasa reno arac bakmaya gittigimizde latidudu iyice inceledim. İç hacmi disardan gorundugu gibi degil. Basim guneslige degiyordu resmen. Emin olun 301 den daha ferah degil.
ismail21.12.2014
http://video.ntvmsnbc.com/saffetin-garaji-6-ocak-2013.html saffetin garaji bu Araba Hakkinda Olumsuz konuşanlar yazanlar uzmanların bu araç için ne dediklerine baksınlar. Tam bir sene oldu hdi allure aracimdan cok memnunum. Yok yol sesi ruzgar sesi diyenler hangi araclardan bahsediyorlar anlamiyorum.
Caner04.12.2014
2. viteste 2000 devirden itibaren bağırmaya başlıyo aracım. 3000 devirde vites değiştirdiğini söyleyenler nasıl yapıyor anlamış değilim araç bağırsa da mı değiştiriyosunuz, yoksa sizin araçlarda böyle bir sorun yok mu? motor 2. viteste 3000 deviri zorlayınca bildiğin değiştir vitesi diye haykırıyor
kamil17.11.2014
Linea hicbir zaman c segmenti olamaz :) odun gibi araba viraja girmez yol tutmaz su fiat ve renoyu aklinuzdan silin 301 onlardan cok daha iyi pejo da iyi degilde iste napcan onlara göre idare ediyoruz
mahsar17.11.2014
Motor yakit ve arabanin dis gorunusu iyi malzeme kalitesi cok dusuk fiyat tutarligi marka olarak sknti farkli insanlar farkli yerlerde bariz farkli fiyata alabiliyor genel olarak daha cok şoför ve eleman altina vermelik sirketlere indirim yapilarak satilacak bi arac
ayhan15.11.2014
vites değişimleri 2000 devirinde altında yapıldımıydı araç kendini toparlıyamıyor.yani vites değişimleri dilini bilen arkadaşlar daha iyi anlatabilirler.
ben bu aracı kullanıyorum.dizel allure 1.vitesi araba kalkar kalkmaz hemen 2.vitese alıyorum 2.viteste genelde 2700 /3000 devir aralığında 3.vitese alıyorum.3.viteste 2500/ 2800 devir aralığında 4.vitese alıyorum.
ben böyle kullanıyorum.
ama tabi şartlar ve yol durumuna göre farklılıklar olabilir.
araç genel olarak iyi.araçtan her yönüyle memnunum.
ama en fazla araç başı 500tl artı maliyetle bir çok kişinin değindiği ve eleştirdiği yönleride giderile bilecek konumda ama bakalım firma nekadar dinliyor yada kulak asıyor bize.
MURAT14.11.2014
vitesi genelde 2000 devirde değiştiriyorum ben de ama 3000 devire çıkmadan değiştirme diyenler de var ancak 1. ve 2. viteste araç gürültü yapıyor 3000 devirde..
ismail12.11.2014
Do s tum c sinifindan ne farki var, linea c segmenti mesela. Seninde belirttigin gibi cogu c segmentinden daha iyi
ayhan09.11.2014
kendi sınıfıyla kıyaslarsak,symbol,linea ve rapidle bence alınabilecek en iyi araç.linea motorunun küçük olması,rapid yada toledonun ful versiyonlarının fiat fazlalığı,symbolünde logan damgası altında ezilmesinde dolayı içlerinde en alınası araç bu.bende kullandım heryönüyle mükemmel.
ama tuutpta c sıfı beklentisi içine girersek işte ozaman bütün hayaller suya düşer.
b ve c sınıfı arasında en bariz fark malzeme kalitesidir.bunuda şu şekilde izah ederim.br kırtasiyeye gidin ve ufak zımba ile büyük zımbayı alın ve kıyaslayın.işte b ve c sınıfsal farkta böyle.
b sınıfı içerisinde tavsiye ederim.
GAZİ.06.11.2014
araba yakıtıyla 10 numara şehir için de kullanılacak atik ve yakıt cimrisi, fiyatı biraz pahalı ama seçeneklere bakınca fena değil.
gncl05.11.2014
Arkadaşlar bu arabada garanti uzatmak mantıklı mı sizce? 1000 tl verip 2 yıl garanti uzatılır mı?
Atıf27.10.2014
Geçtiğimiz hafta Erzurum-Kars arası 201 Km lik yolu ortalama 80 Kmh ile hız sabitleyici yolun %90'nda açık ve 90 kmh olacak şekilde gittim ve 3.5 lt yaktı. Hız sabitleyici açıkken gerçekten çok ekonomik bir tek şu 1 ve 2. viteslerde devir 2.000 olunca bağırmaya başlıyor araç herkeste böyle mi? 2000 de değiştiriyorum motor sesinden dolayı diğer kullanıcılar hangi devirlerde vites değiştiriyosunuz bilgi verirseniz sevinirim.
yüksel25.10.2014
aracın ilk bakımını dky oto istanbulda 312 tl'ye yaptırdım.araçtan memnunum yakıt süper bir depo ile 1160 km yol yaptım şehir dışı ortalama hız 130km. evet içeriye ses alıyor bagaj açıp kapamada kullanılar kollar hatalı bir dizayn çünkü bagazdaki mazemelere çarpıyor
Uğur24.10.2014
Günaydın Enes Bey, Evet araç da bağırma oluyor ama çok rahatsız değilim kaput altı keçe ve komple ses izalasyonundan dolayı belki takıntı yapmıyorum. bundan önce ki araçları manuel bmw olduğu için alışkanlık diyelim :)
ENES23.10.2014
Uğur bey merhaba şehirler arası hız sabitleyici açıkken ki durumu kastettim, Erzurum-Bayburt arasında fazla yükselti de yok ortalama 4 lt yle gittim ortalama hızım da 78 di. Şehir içi ortalama 5.5-6 lt arası değişiyor. Sert kullanırsam değerler yükseliyor tabi ki. Bu arada vitesleri ben 2500 de değiştiriyorum 3000 de aracınız bağırmıyor mu?
Uğur23.10.2014
Enes bey merhaba, Bende aracımı 28 ağustos ta ankara da abc peugeot bayisinden aldım. şuan 3500 Km de yakıt yol bilgisayarı 8.8 den açıldı. Şuan 5.4 e düştü en son 5.3 gördüm. 3 bin devirde vites değiştiriyorum nasıl oluyor da 3,5 - 4,5 ortalama görüyorsunuz anlamaş değilim.
ENES22.10.2014
Aracı alalı 6 ay oldu şu an 9000 Km'deyim. Araç hakkında olumlu ve olumsuz görüşlerimi almayı düşünenler için aşağıda belirtiyorum;
OLUMLU:
-Araç çok seri, çoğu araçtaki hantallık yok
-Sakin kullanımda 3.5 lt leri görüyorum ortalama 4.5 lt süper ekonomik
- Araçta bluetooth kulaklık çok kullanışlı ses gayet net geliyor aynı anda farklı telefonlarda bağlanabiliyor
- Aracın torku yüksek özellikle yokuşlarda hissediliyor 5 .viteste dik yokuşları devirli gidersen hiç zorlanmadan alabiliyosun
- Yol tutuşu 130 Kmh hıza kadar gayet başarılı 110 da felan araba sanki yavaş gidiyo hissiyatı oluyo
- Fİyatı dizel ve full araç olduğu düşünülürse türkiye piyasasına göre çok iyi
- Bagajı acayip büyük, ve arka koltuklar yatırılınca devasa bir bagaj hacmi oluyor
- Park sensörü oldukça başarılı keşke öne de koysalarmış
- Dİz mesafesi passattan dahi daha geniş iki arabaya bindiğim için bunu söyleyebilirim

OLUMSUZ
- Araç biraz gürültülü ancak yeni superb dizellerde bu araç kadar sesli
- arka bagaj kapağı malzemesi kalitesiz zayıf metal kullanmışlar
- Araç 150 kmh den sonra rüzgar sesini çok alıyor ve kontrol nisbeten zorlaşıyor 190 kmh ye çıktım ama zaten türkiye yollarında 130 u geçmemek lazım

Herşeye rağmen bu donanımdaki diğer araçlardan 20-25.000 tl daha ucuz olması, seriliği ve mükemmel yakıt tasarrufu için alınabilecek bir araç. küçücük fiesta benzinli otomatikleri 50.000 tl ye verirken bu araç fiyatını fazlasıyla hak ediyor.
iso22.10.2014
Arkadaşlar ben aracın ilk bakımını TOKAT OFZ Otomotivde 300 tl'ye yaptırdım bilginiz olsun. Birde 1000 TL ye 2 yıl garanti uzatma var almak mantıklı mı sizce. Cevap verirseniz sevinirim.
murat21.10.2014
araba vergileri konusunda hemfikiriz. hem alırken, hem kullanırken (yakıt) olmaması gereken, çok ağır bir vergi yükü var. ancak hırsızın hiçmi suçu yok. araçların çoğu Euro kuruyla geliyor ve şu anki kur neredeyse geçen senekinin aynısı. ötvdeki %5 lik artış 50000 TL lik araçta 1750-1800 TL arası yaklaşık %3,5-4 lük bir fark ediyor. Fakat araç fiyatlarına baktığınızda yaklaşık %15-20 lik artışlar sözkonusu geçen yıla göre. bu fiyat artışlarının birinci suçlusu distrübütör firmalardır.
Mustafa20.10.2014
Kamil bey bu araba ilk çıktığında zaten 42 bin liraydı devlet sağolsun ötv ye zam yapınca fiyat buralara kadar çıktı.
atalay13.10.2014
kamil bey arkadaşım. selamlar . 35 binlik araç demişsin. bir konuda katılıyorum . tüm var olan araçlardan 10-15 bin eksilterek bu rakamı kabul ederim. toyota corolla da 70 yerine 55 binliktir. duster 4x4 te 62 yerine 50 bin eder mesela. ama değilse bana bu aracın 35 liraya satılan muadilini gösterebilirmisin. iyi günler .
kamil11.10.2014
fiyatı yine yükseltmişler bahane döviz kuru olmalı :) bu fiyatlar saçmalık bi bayi 48 e veriyor öbürü son 53 diyor kaliteli markalarda böyle bişey olmaz toyota ve vosvosların satış politikası ve çizgisini tebrik ediyorum... pejo bu fiyata bu aracı satamıycağını biliyorlar sora bayide indirim yaptık demek için yada bankalardan kredi kullananlara daha çok para çıkması için böyle gösteriliyor 35 binlik araç normalde saygılar
Mustafa10.10.2014
Sert kullanmama rağmen bir depo ile 1200 km yol yaptım fazla söze gerek yok galiba
atalay09.10.2014
aracı bir ay önce aldık. araç muhteşem. elbette eksileri var ama fiyat-hacim-kullanım-yakıt dörtlüsü açısından rakipsizdir. 4000 km yaptım bir ayda. ortalama yakıtım 4.5 . ufak bir karşılaştırma. başka bir dizel alacaktım onun ortalaması 6.5 . ve size bir kolay hesap. ben bu araçla 10.000 yapınca diğer araca göre 5000 km bedava gidebilirim. okadar farkımız var. soru varsa yanıt verebilirim selamlar.
fkgungor6104.10.2014
aracı dün aldım..km 100 bile olmadı almadan önce forumları okudum sembol,linea,dacia vb araçlardan donanımlı ve sürüş görüş acısı süper yakıt ekonomik daha ne olsun ben çok araştırdım..doğru kararı verdiğime inanıyorum...herkese tavsiye ederim....
ali01.10.2014
Araç gayet güzel. Tavsiye edilir mi evet edilir. İyi ki almışım. Yakıt süper ekonomik.
mustafa10.09.2014
aracı 13 aydır kullanıyorum 0 km aldım aldığımda kampanyadan 41.200 tl şimdiki fiyatı 53.800 olmuş aracım ful geçen sene tatil için uzun yol yaptım 2000 km 4000 tl yaktı ama bunu hız sabitliciğiyede biraz borçluyum uzun lafın kısası çok memlunum tafsiye ederim.
Mahmut05.09.2014
Bir yerde okudum.Çok hoşuma gitti.Uzun lafın kısası Güzelin dedikodusu çekemeyeni çok olurmuş burdada baya yorum yapılmış...
Salih04.09.2014
Bu aracın ikinci eli Satılık ilanlarında 15 gün içinde satılıyor.Süper çok çok iyi bence.
Yorum Yaz
İsminiz
Yorumunuz (Lütfen küçük harfler ile yazınız)
Onay Kodunuz

Onay Kodunu Giriniz


Paylaş
Eklenme Tarihi : 01.11.2012
İncelenme Sayısı : 261,046
SIFIR KM ARAÇ ARAMA
Araç Türü
Yakıt Türü
Silindir Hacmi
Vites Tipi
Kasa Tipi
Maksimum Fiyat
Sıralama Şekli
BİZİ TAKİP EDİN