Seat Leon 1.2 TSI Style

Seat Leon 1.2 TSI Style
Tüketim
53 
Performans
57 
Özellikler
34 
Teknik Özellikler
Silindir Hacmi1197 CC
Beygir Gücü105 HP
Maksimum Tork175 Nm
Maksimum Hız187 Km
0-100 Km Hızlanma10.9 sn
Şanzıman TipiDüz Vites
Vites Sayısı6 ileri
Yakıt TürüBenzin
Şehir İçi Tüketim7.1 lt
Şehir Dışı Tüketim4.9 lt
Ortalama Tüketim5.7 lt
Km Başı Tüketim28 Krş
Yakıt Deposu55 lt
Co2 Emisyonu--
Uzunluk4315 mm
Genişlik1768 mm
Yükseklik1455 mm
Boş Ağırlık1200 kg
Bagaj Hacmi341 lt
Karoser TipiHatchback
Yıllık Vergisi --
Standart Donanımlar
Sürücü Hava Yastığı
Yolcu Hava Yastığı
Yan/Perde Hava Yastığı
ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
ESP (Elektronik Denge Sistemi)
ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
Park Sensörü / Sistemi
Elektronik Park Freni
Cruise Control (Hız Sabitleme Sistemi)
Hill Holder (Yokuş Kalkış Sistemi)
TPMS (Lastik Basınç Uyarı Sistemi)
Klima / İklimlendirme
Yol Bilgisayarı
Direksiyondan Kumanda Sistemi
Ön Kol Dayama Ünitesi
Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
Ön Sis Farları
Xenon Farlar
Çelik / Alüminyum Alaşım Jantlar
Navigasyon / Multimedya Sistemi
Start-Stop Sistemi
Sunroof / Cam Tavan
Deri Döşeme Koltuklar
Yorumlar
metin13.06.2014
4 aydır kullanıyorum, eski aracım Alfa romeo 147 idi. alfa 120 hp bi araç ama bunun performansı kesinlikle onunla aynı. bunun torku daha yüksek. yakıtı ise şehiriçinde yüzde 30 agresif kullanımla 7 yada 7.2 litre. Yüzde elli agresif kullanırsanız 8 veya 8.5 falan yakar. Şiddetle Öneriyorum.
Adem27.05.2014
kesinlikle performanslı bi araç. 1.2 olduğunu unutuyorsunuz. binenler de inanmıyor zaten. daha önce 2012 model 1.4 polo vardı. az yakıyordu gerçekten. bu da aynı 1.4 polo gibi yakıyor şehir içinde. sadece şu fark var: sollamalarda falan ani hızlandığında tüketim poloya göre daha hızlı artıyor. ortalama tüketim artıyor. tabi karşılığını da hızlanmasıyla veriyor.
sinan22.04.2014
Merhaba arkadaşlar bende 1.25 82bg 114 nm tork ford fiesta LPG aracim vardi cekmediginden dolayı sattim 1.4 veya 1.2 TSİ leon düşünüyorum 1.4 den suphem yokta 1.2 nasil sonuçta 105 bg 175nm tork var sizce 1.2 dek canim yanarmi performans olarak cevremdede yokki test edim kullanan arkadaşlardan tavsiye istiyorum
mehmet19.02.2014
arkadaşlar 1.2tsi 8.ay 2013 te aldım araba harika
kalkışta mükemmel az da yakıyor. araba alınacaksa seat leon
talha25.01.2014
arkadaşlar ben bu arabanın 1.2 lt olduğuna inanmıyorum resmen 1.6 performans ı sağlıyor bence punto fiesta falan alıcagınıza biraz daha zorlayın ve bu arabayı alın derim mükemmel bi kalkışı var :)
Tunceluzn19.01.2014
arabayı alalı 5 ay oldu 22 binde almıstım 2012 suanda 25 bindeyim. ilk arabam çok şükürki acemilik dönemimi kaza bela vermeden atlattım size şu kadar diyorum arkadaslar 450 km yol gidecektim bayramda depoyu fulledim yolu gittikten sonra bidaha fulledim sadece 105 lira ödedim aradaki farka artık nasıl yaktığını siz düşünün LEON benim hayalimdeki arabaydı 2006 dan bu yana ne kadar da şehir içinde dizel araçlara göre 5-10 kurus fazla yaksada LEON aşktır kullanmayan bilemez arkadaslar benden söylemesi :)
Ferit18.01.2014
12 motor kalkıyor mu çekiyor mu hantal mı diye merak edenlere cevap ben beklentim çok düşük olarak aldım arkadaşım almıştı ona sordum fena değil demişti forumlarda okuduklarım hep olumluydu gerçekten çok iyiymiş lütfen kullanın araba basarak test edilmez kullanım çok keyifli vergi düşük sigorta düşük kasko uygun servis uygun...
murat murat29.06.2013
bende aracı dün yeni aldım perşembe insallah teslim alıcam 1.2tsi style 44.000 tl çok severek ve isteyerek aldım insallah iyi yaptım
Ali13.06.2013
2012 Seat leon 1.2 style 20000 kmde Piyasası nedir arkadaşlar? teşekkürler
mustafa24.02.2013
şuana kadar VW Polo, Citroen C4, Honda Civic kullanmış biri olarak 4. aracım olan Seat Leon 1.2 TSI kadar severek kullandığım bir araç olmadı..Yakıtı, vergisi düşük olan, performansı inanılmaz bir araç, 1.2 diğer düşük beygir güçlü araçlarla kesinlikle kıyaslanmaz, ekspertizini yaptırırken görevli arkadaş bile bu motordan bu tork gücünün çıkışına inanamamıştı :) kullanmayan lütfen olumsuz yorum yapmasın, her konuda harika bir araç bence
SAGOPA26.01.2013
selamlar selçuk sana 1.4 tsi 2012 golf yada 1.2 tsi golf tavsiye ederim. değer daha az yitirir ve gidişleri de gayet güzel araba alırken iyi düşünmek gerekir 40 lira para kolayına kazanılmıyor. bende 1.6 golf var golf kalitesi apayrı alacağın yerli otodan kısa süre sonra tıkırtılar gelmeye başlayacaktır. seatçılar kızmasın onlarda volkswagenin yan sanayii durumunda
Selçuk25.01.2013
Arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var.ALLAH nasip ederse ilk arabamı alacağım.İlk arabam derken daha önce lada datcia ve albea tarzı arabalarım oldu.Sıfır bir araba almayı düşünüyorum.Fakat aşırı derecede kararsız kaldım.Şuan için 40.000 tl lik bi araç düşünüyorum yada 45,000 tl.Seat İbiza,Seat Leon,Fiat Punto ve Fiat Bravo arasında git geller yaşıyorum.En kısa zamanda saymış oldugum markaların test sürüşünü de yapmayı planlıyorum.Sizlerin fikrini başvurmak istedim.Bu markalardan hangisini neden alıyım?Yardımcı olursanız çok sevinirim.Aksi takdirde araba falan alamayacagım:)
altan20.01.2013
bende 1.4 passat vardı 2 yıl kullandım şimdi leon 1.2 var perforsman aynı son hız denemedim yakıt 1.4 daha az gibi
Hamza11.01.2013
1.2 Leon 1 yıldır kullanıyorum. 1.6 larla kıyaslanamayacak kadar atik.
Turbo 1550 devirde devreye giriyor. Bu da kalkışlarda mutiş fark ediyor.
fikri ucar03.01.2013
benimde leon um 1.2 çok memnunum kullanmayan lütfen yorum yapmasin 1.6 dan daha atik daha güçlü
fatih27.12.2012
hız tamamda ya durması?? arabada EBD bile yok, ESP de koymamışlar.
armi4126.12.2012
siz maksimum yazan hıza bakmayın.arkadaşım kullanıyodu arabayı ankara-izmit arası 220 yi gördü. hatta resmini bile çektik, inanmayan olur diye.şunun garantisini vereyim 220 yi kesin görüyor.
hakkı19.10.2012
1.2 motor kalkarken sorun yasamıyor mu... Çünkü araba ağır bunu o mator karsılıyor mu ?
ahmet01.09.2012
araba zaten maksimum 187 km.yapıyor 250 nasıl gördünüz
ziyaa25.08.2012
arabada zaten max 250 ibre var
hüseyin keskin23.04.2012
otoyolda hız yaparken yanımızdan geçti mübarek araba değil jet arabanın son hızını bassamda sağa geçmek zorunda kaldım tabi benim arabam opel insigna ama arabamın hızınında bir sınırı var benim arabamıda en hızlı araba sanıyodum bu güne kadar ne bmwler ne mersedesler geçtimde bu arabayı geçemedim hayret araba 250 basıyor mübarek!!!.
Bülent17.04.2012
Bende de LEON 1,2 TSI var.Daha önce 115 beygirlk Focus'um vardı.Bu araç ondan daha güçlü özellikle alt devirlerde hemen topluyor.Tahminimin ötesinde bir performans.İyiki almışım...
ismail10.04.2012
1,2 olduguna aldanma 1.6 dan fazla asılıyo uzun yolda 260 290 krs arası yakıyor kullanmana baglı tavsıye ederım
idris13.03.2012
ben rent a car işi yapıyorum araba çok güzel ortalama 30 krş yakıyor kilometrede parası olan varsa harika bir araba 1.2 tsi ama şöyle söyliyim arabayı sakın garanti dışı bırakmayın çünkü geneli turbo arızası yapıyor ben yeni değiştirdim ama garantiye gitmemiştim hiç dışarıdan 2250 tl ye değiştirdim geriye kalan herşey süper...
tarık11.03.2012
gercekten cokiyi bukadarummuyordum aracıyenialdım cok memnunum
Hamza03.02.2012
Ben 1.2 tsi leon kullanıyorum. Kesinlikle harika.105 ps 177 tork arabayı resmen uçuruyor. Unutmayın birkaçyıl önce 1.6 lık 102 ps 148 tork motorlar passatlarda bile kullanılıyordu.
mustafa karaman29.12.2011
Bende 1.4 tsi leon var performans harika,çok aşırı performanslı kullanırsanız yakıt tüketimi artabilir.Ama normal kullanımda yakıt tüketimi çok az.Çok harika bir araba.VW ve Audi de aynı motor,şasi,vites,donanım kullanılıyor.1.2 tsi ise eski 1.6 mpi motorlardan daha performanslı ve daha az yakıt tüketiyor.Normal performans istiyorsanız 1.2 tsi,biraz daha performans istiyorsanız 1.4 tsi alın derim.
mete29.12.2011
1.2 düşük gelmiyor mu?
mustafa k28.12.2011
ben bu arabaya bindim ama aşık oldum. biraz daha peşinat biriktirip alacam insallah yoksa vadede cok faiz geliyor. bayideki görünüşü bambaşka beyazı ozellikle süper
sabri28.12.2011
harika bir performans ve sesi var düşük tüketim de cabası...(jetta 1.2 tsi motor kullanıyor)
mehmet28.12.2011
1.2 leonun performansı nasıl acaba. test eden arkadaş varsa onun yorumu ile aracı alacağım
Yorum Yaz
İsminiz
Yorumunuz (Lütfen küçük harfler ile yazınız)
Onay Kodunuz

Onay Kodunu Giriniz


Paylaş
Eklenme Tarihi : 14.10.2010
İncelenme Sayısı : 60,478
SIFIR KM ARAÇ ARAMA
Araç Türü
Yakıt Türü
Silindir Hacmi
Vites Tipi
Kasa Tipi
Maksimum Fiyat
Sıralama Şekli
BİZİ TAKİP EDİN