Ssangyong Korando E-XDI 4x2 MT

Ssangyong Korando E-XDI 4x2 MT
Tüketim
50 
Performans
44 
Özellikler
54 
Teknik Özellikler
Silindir Hacmi1998 CC
Beygir Gücü175 HP
Maksimum Tork360 Nm
Maksimum Hız179 Km
0-100 Km Hızlanma10.9 sn
Şanzıman TipiDüz Vites
Vites Sayısı6 ileri
Yakıt TürüDizel
Şehir İçi Tüketim7.5 lt
Şehir Dışı Tüketim5.1 lt
Ortalama Tüketim6.0 lt
Km Başı Tüketim26 Krş
Yakıt Deposu57 lt
Co2 Emisyonu157 gr
Uzunluk4410 mm
Genişlik1830 mm
Yükseklik1675 mm
Boş Ağırlık1591 kg
Bagaj Hacmi404 lt
Karoser TipiSUV
Yıllık Vergisi --
Standart Donanımlar
Sürücü Hava Yastığı
Yolcu Hava Yastığı
Yan/Perde Hava Yastığı
ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
ESP (Elektronik Denge Sistemi)
ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
Park Sensörü / Sistemi
Elektronik Park Freni
Cruise Control (Hız Sabitleme Sistemi)
Hill Holder (Yokuş Kalkış Sistemi)
TPMS (Lastik Basınç Uyarı Sistemi)
Klima / İklimlendirme
Yol Bilgisayarı
Direksiyondan Kumanda Sistemi
Ön Kol Dayama Ünitesi
Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
Ön Sis Farları
Xenon Farlar
Çelik / Alüminyum Alaşım Jantlar
Navigasyon / Multimedya Sistemi
Start-Stop Sistemi
Sunroof / Cam Tavan
Deri Döşeme Koltuklar
Foto Galeri
Ssangyong Korando E-XDI 4x2 MT Resimleri
Ssangyong Korando E-XDI 4x2 MT Resimleri
Ssangyong Korando E-XDI 4x2 MT Resimleri
Ssangyong Korando E-XDI 4x2 MT Resimleri
Ssangyong Korando E-XDI 4x2 MT Resimleri
Ssangyong Korando E-XDI 4x2 MT Resimleri
Ssangyong Korando E-XDI 4x2 MT Resimleri
Ssangyong Korando E-XDI 4x2 MT Resimleri
Ssangyong Korando E-XDI 4x2 MT Resimleri
Ssangyong Korando E-XDI 4x2 MT Resimleri
Ssangyong Korando E-XDI 4x2 MT Resimleri
Ssangyong Korando E-XDI 4x2 MT Resimleri
Yorumlar
ersan12.07.2014
arkadaşlar bende sanyang korandanın adı değişik rusyada aldığımdan actiyon diye geçiyor sibiryadan bura geldim yolun bir kısmını gemiyle şuan araba 22 bin km de arabalar kusursuz motorları mercedes motoru yakıt az ve problemsiz araba servis dışında bir sıkıntı yapmaz kışın - 15 te çalışıyor bu kış rusya - 36 yı gördü araba çalışmadı denedim-15 ten sonra çalışmıyor,kısaca diyeceğim odurki bu paralara alına bilecek en iyi krosover araç pişman olmazsınız.
mehmet04.10.2013
arkadaslar nsib olursa bende alacam cok arastirdm sinifinin en iyisi olduguna karar verdim cok muhtesem bi arac reklami biraz iyi olsa yok satar eminim yetkililere duyurulur
oğuz30.09.2013
benim korando dizel otomatik 550 yakıyor km de ben mi ölçemiyorum yoksa yakıt canavarımı bu araba....
bugatti15.07.2013
Bu hafta sonu koranda 4x2 at yi test etme imkanım oldu. Test sürüşünü avcıların e5 ve ara sokaklarında gerçekleştirdik. şanzıman ve motor gücü uyumu gerçekten çok başarılıydı. Araç torku alt devirlerde yola o kadar iyi aktarıyor ki dik yokuşlarda dahi araba ileriye doğru mermi gibi gidiyor. ses izolasyonu ve yol tutuşu da ara hılanmaları gibi gayet iyi. Dezavantaj oluşturacak yanları ise bana göre şöyle ; sadece 2 adet hava yastığı olması , dijital klima ve patinajı önleyici çekiş sistemi olmaması (zira torku yüksek bir araç ön tekerler çok zorlayınca hafif de olsa patinaja başlayabiliyor). Neden standart olarak sis farı yok sorusunu bayiyeye ben de yönelttim aldığım cevap şaşırtıcıydı ; standart donanım olarak aracın üzerinde gelirse fiyata vergilerle beraber + 2500 tl li bir yük getiriyomuş , 500 tl ye servis takıyor sanırım almaya karar verirseniz bunu hediye edebilirler. Kısacası geri alım garantisi olmasına rağmen zayıf ikinci eli ve vasat iç işçilik kalitesi dışında fiyat performans olarak oldukça başarılı bir araç.
Not : Araçta muazzam bir bağaj kapasitesi ve geniş bir diz mesafesi mevcut.
Aliekber19.06.2013
Bende 2012 model korondo aldım inanınki arkadaşlar tam yakıt olarak mükemmel yol tutuşu ve perfarmansı harika almak isteyenlere tafsiye ederim
mehmet11.03.2013
bende 2012 4x2 aldım yorumlarla alakası yok yedek paca ve sevis sorunu hiç yok yakıt 1200km 25o tl geliş 200tl 100 km 1o5 kmdde yakıtım süper yorunlarda koku falan yersiz her aracta kalorifer kliada o koku hafiften olur alanlara hayırlı olsun
ruhi karadoğan20.02.2013
arkadaşlar alınan araçlarınız 25000 den sonra müthiş yakıt düşmesi var bu kesin ben süreki antalya ankara seyahatlerim oluyor ayrıca 25000km sonra uzun yolda yakalayacak jibleri anlını karışlarım mükemmel araçlar inceleyin mukayese edin yerinde deneyin ve bu aracı alın şimdiden hayırlı olsun
ankara finike 699 klm yaktıpım yakıt 18500tl dir dikkat
Mustafa17.02.2013
Merhaba ,korando almak istiyorum ama sitedeki yorumlar kafamı karıştırdı.Aslında qashqai 2.el de işimi görür. Ancak bagaj büyük diye bunu düşünüyorum.Mercedes ile ilişkisi ertı puan fakat arka yolcular için hava yastıgı olmaması da benim için eksi puan.yakıt tuketimi sordugumda bayi yetkilisi nasıl arac kullandıgınıza baglı dıyerek soze baslıyor .bu da beni suphelendırıyor.sitede gördüğüm elektrik çarpması ve lastik kokusu da üstüne çilek oldu.bir de sahibinden com da satısta olan korando lar hep az km li araclar neden merak ediyorum.Alan cabuk mu pişman oluyor acaba.Ne dersiniz?
ali08.12.2012
bende yeni aldım ama yakıtını bir türlü ölçemedim
Can03.12.2012
Böyle keyifli bir araç kullanmadım. Tek kelimeyle MÜTHİŞ.
Yazacak o kadar çok konu varki Güvenlik Performans Dizayn Estetik Kompak Fiyat Donanım vb. Gerçek şu kullanmadan bunları sadece dinlersiniz ve okursunuz. Hissetmek için deneyin.
Emrah29.11.2012
ben de arabayı alanı 2 hafta oldu performans olarak bi sıkıntısı yok ancak çok hafif sarsıntılı yolda bile döşemelerden daha doğrusu iç kısımlardan sesler geliyo kullanan arkadaşlara soruyorum bu acaba benim şansımdan mı yoksa hepsi mi böyle cevap yazarsanız sevinirim...
demir03.10.2012
arkadaşlar 2012 4x4 korando aldım beyaz otomatik... navgsyn orjinal deri orjinal sis farı var full istedim sadece sunruuf eksik oda olsaydı ama bu fiyata fazlasıyla hak ediyr
Mustafa13.09.2012
Değerli arkadaşlar, ben 2.araç olarak 4x4 otomatik korando almak istiyorum. yılda da 10.000 km'den fazla yapmıyorum, tüketim dışında olumsuz bir görüşü olan var mı ? Zira bana fiyatı oldukça ugun geldi. Yanıtlar için teşekkürler.
fatihk17.06.2012
bu yakıt tüketimleri düz vites için tabi. Ayrıca yukarıda donanımda yok diye gösterilen sis farı, navigasyon ve multimedya ve yan hava yastıkları 2011 çıkışlı (yani bendeki :)) arabalarda standart var ama ne hikmetse 2012 dekilerde yok.
fatihk16.06.2012
Arkadaşlar bende bu güzel arabayı aldım ve çok memnunum. 3 ayda 6000 km yaptım. araç 120 km ile kullanıldığında ortalama 7 lt otobanda 150 civarında gidildiğnde 8 lt yakıyor (aracın gösterdiği değil kendim hesapladım..:)). 1600 kilo ve 175 beygir için buna da çok diyen varsa aklına şaşarı...:)). ayrıca iç genişliği ve arka diz mesafesi rakip tanımaz..bu segmentteki hemen her aracı denedim ve aldım..yanlız küçük şehirde iseniz servis açısından sıkıntı olabilir. o da nazar boncuğu.
Yaşar12.06.2012
Arkadaşlar, değişik marka SUV araçlar kullandım ve 2 ay önce Korando 2012 aldım, bu fiyata böyle motor ve otomatik şanzımanlı ve mükemmel yol tutuşlu güvenilir bir araba aldığım için çok memnunum. Hanım alıp gidiyor ve kullanırken kendini çok güvende hissediyor. Teşekkürler SSangyong.
rasim29.05.2012
arkadaşlar bugün arabayı inceledim[korando] ama kararsız kaldım,anladığım kadarıyla hepinizde bu arabadan var,nedersiniz alsam mı.yakıt durumu söylendiğinden fazlamı yakıyor.
faikozkaya28.05.2012
15 yıldır represantım.yani her arabayı deneme şansım oldu.bu arabayıda eşime almak için gittim test ettim.öncelikle 2000 cc dizel inanılmaz bir tork üretiyor.araca çok güçlü otomatik vites gecıslerı cok sarsmıyor.yola tutunması iyi degil çok iyi...evet içinin donanımı biraz eksik(sis farı park sensoru yagmur sensoru far sensoru yok)ama guvenlık 2 gömlek ustun diğerlerinden fren tepkısı guzel.sonuc 63000 e bu araba bedava emin olun..
cuhmur15.05.2012
ya siz bunlara bkamyın ya ben 2011 model 1 yıl önce aldım ve araba mukemmel üstü bişey ne lastık kokuyor ne bi yerinde arsa verdı bu zamana kadar vazla söze gerek yok biz gidin kendiniz gözlrinizle görün araba mükemmel üstü !!!!
ruhi karadoğan13.05.2012
arkadaşlar lütfen arabayla gezmedikten sonra 1 ay kadar binmedikten sonra başka arabalarla mukayese etmeyiniz bu arabayı 2010 aralık ayında ilk çıkaran benim çok memnunum yakıtıla servisiyle parça ucuzlığuyla gerçekten binilecek bir arabadır teşekkürler
Turgay09.05.2012
Bende 2008 kyron AT var küçük illerde yaşıyorsanız uzak durun derim zira ben çok fazla sıkıntısını yaşıyorum buralardaki servislerin tecrübe fırsatı büyük şehirlere oranla az oluğundan ötürü bilgi hep kısıtlı kalıyor onun haricinde her marka kendi belirlemiş olduğu stış politikasına göre araba yapıyor kısacası kör atın kör alıcısı olur ,
İSMAİL06.05.2012
Bu gün aracı inceleme fırsatım oldu. Araçta kaliteyi görebiliyorsunuz, yüksekliği oldukça iyi fakat vergi problemi ile yakıt tüketimi keyif kaçırıyor.Bir de marka konusu var. Piyasadaki araçları değerlendirince insan karar veremiyor. Az yakan vergisi az bir de otomatik bir suv bulamıyoruz.
mustafa01.05.2012
müthiş bir performansa sahip biraz daha özellik katılsaydı fena olmayacaktı mesela bir sis farı ndn yok park sensörü ndn yok ama fiyat makul böyle bir araca tabikiii.sınıfında benzinli araç alabilirsiniz bu fiyata gerisi size kalmış
SELİM28.04.2012
2012 Model daha yeni aldım Korando 4X2 OTM olanı,almadan önce herkes birşeyler söyledi,bilen bilmeyen bayiye gittim test yaptım.araç fiyatıyla Muadinlerine göre mükemmel.yok arka lastikden koku gelitor,yok araca dokununca elektrik çarpıyor.Bunlar boş laflar.vedat arkadaşımız araç almış ama daha garanti süresini bilmiyor 5YIL YADA 100 Bin km.
ŞEHZADE28.04.2012
ARKADAŞLAR
DOĞRU BİLGİLER İÇİN LÜTFEN BİR SSANGYONG BAYİSİNE GİDİN. BURADA HERKES BİR ŞEYLER YAZIYOR VE EMİN OLUN Kİ HİÇ KİMSE BU ARACIN NELER YAPABİLECEĞİNİ BİLMİYOR...
smail18.04.2012
Değerli arkadaşlar,

Bu kocaman 4x4 aracın şehir içinde, yoğun trafikte 9 litre civarında yakıyor olmasından şikayet ediyorsunuz.

Ve fakat, ufacık citroen c2 bile şehir içinde 7.2 litreyi görüyor rahat rahat. Bu koca aracın 9 litre civarı yakması normal değil mi?
Ahmet31.03.2012
Bugün keşfettim çok garip aldığımdan beri motoru kapatıp inince arabanın kapısına dokunduğumda çatır çutur elektrik çarpıyordu. Heralde üstümdeki kazak kaşkol static elektrik üretiyo dediydim. Bugün bizim enişte binip elini sağ yolcu kotuğunun altına attı koltuğu ayarlamak için, koltuğun kızağından çıkan kıvılcımı gördüm resmen karanlıkta. Sonra bi daha dokundu ve yine çarpıldı. Statik elektrik olsa 2.kez asla çarpmaz. Zira sattığım Duster da da aynı kiyafetle biniyodum ama hiç çarpılmadım. Sonra ben elimi uzattım ben de çarpıldım ve böylece arabanın dandikliğini ve berbatlığını bir kez daha tescillemiş oldum değerli okurlar..Siz siz olun uzak durun. Aşağıda memnun olduğunu söyleyen Murat bey de heralde SsangYong da çalışan biri olsa gerek...
halit26.03.2012
VEDAT BEY V kayışı 60.000 dir. bundan önce kırılırsa degiştirirler.benimki 75.000km de kırıldı masrafını ben karşıladım.
Ahmet21.03.2012
Aras bey;
O sizin dediginiz mercedes ekipmanlari maalesef Korando için gecerli değil. Korando da hersey Kore malı. Mercedes tabanlı hiç bir parça yok bu bir. İkincisi o derginin hangi modeli test ettiğini bilmiyorum bu gibi firmalar genelde düz vites test ederler. Otomatikte son gunlerde hava isindigi icin olmali 9.3 ten 9.0 a dusus gordum. Motor gercekten kuvvetli ama otomatik viteste motor acma testimde otobanda 185 km yani kitapta yazan maksimum suratin uzerine cikamadim. 185 beygir bir arabaya gore hantal kaliyor yani sanki şişirme bir beygir bu.Ewet dusuk viteslerde hizlanma gayet cabuk ama bir kova dolusu yakiti da gozden cikarmaniz gerek. Ayrica Captiva bu arabanin segmentinde degil o yuzden yakiti kiyaslamaniz doğru olmaz. kiyas icin Qashqai nin 2.0 dizel otomatik modeline bakilmali. Zira Captiva bu aractan 600 kg daha ağır. Sonuç olarak Kyron almak için gidip bu yakit canavarı arabayı aldım çıktim :(( Bazen insanin basireti bağlanır ya neyse ....
aras20.03.2012
otomotiv özel ilgi alanım ve ssangyongu yakından takip ediyorum.. amerikan jeep firmasından sonra dünyanın en eski jip üreticisi..motorun ana parçaları ve şanzumanda direk mercedes...fiyatına görede sınıfındaki bi çok araçtan daha iyi bence..
ahmet bey demiş ki araç çok fazla yakıyor 400 kuruş yakıyor 2000 motor 175 bg 360 tork üreten bi araç için 400 aslında iyi ama oto haber dergisinin test verilerine göre 8,2 yakıt tüketimine sahip.. bugün captiva 11-12 lt yakıyor...

vedat bey v kayışıda kullanılan sarf malzemedir ve hiç bir markada garati kapsamına girmez genelde 50 000 kmde değişir 46 000 de koptuysa kullanımla alakalıdır.. ayrıca benim tanıdığım ssangyong kulanıcısı var hiç öyle 2-3 beklediğini duymadım..

birde araca 3 yıl 100 000 km garanti yazmışsınız yanlı 5 yıl 100 000 km.. bu aracın tasarımcısıda dünyanın en ünlü tasarım firmalarından italyan desing in ünlü tasarımcısı giorgetto giugiaro dur... diğer ssangyong modelleri gibi kore tasarımı değildir.. bence bu aracın 4x2 otamatik versyonu 64 850 tl ye çok iyi 2000 motor sınıfındaki ix35 ve sportage ın fiyatları 107 109 bin arsında.. ve bu araç sınıfının en iyi hızlanma derecesine sahip...oto haberin test verilerine göre 10.2 saniyede 100 km hıza ulaşıyor bu alanda bi rekor...
M. EMİN KOÇ18.03.2012
vedat kardeşim işini bilmiyor. budurumu tüketici hakları veya bir gazeteye ispatlasın o servisin yetki belgesi bile elinden alınır. böyle sorunları medyaya bildirin gerisini onlara bırakın onlar o markayı 1 haftada bitirirler...
MURAT17.03.2012
MERHABA
BENCE HARİKA BİR ARAÇ KULLANIYORUM DİĞER ARAÇLARA GÖRE BENZERSİZ TAVSİYE EDERİM
Ahmet14.03.2012
Walla ben Duster ı takasa soktum 30.500 e saydılar . Kendim satsam 31-33arası ediyodu. Ustune 33750 verdim 64.250 zaten liste fiyatıydı sıfır indirimle almış olduk. Herşey kısmet bu hayatta .Bana sorarsanız hemen vazgeçin bu araçtan ama almayı kafaya koyduysanız 4x4 düz vitese pazarlık yapin 60 tan 1 kuruş fazla etmez.
HAKAN14.03.2012
ahmet bey öncelikle arabanız hayırlı olsun kazasız belasız kullanmak nasip olsun..araç alırken iskonto ne kadar oldu size..ben öyle çok pazarlık yapmadan 1000 tl indirim dediler en son fiyat gibisinden sizin ne kadar oldu indirim..
Ahmet05.03.2012
Bu arada yukaridaki 7.5 lt düz vitesinmiş. Otomatik almak isteyenler ya hemen vazgeçsin yada minimum 9 lt / 100 km (yaklaşık 40 kuruş-1 km ) yakıtı gözden çıkarsınlar. Bunun yerine 4x4 düz vitesi 2000 tl daha ucuza almış olmayı çok isterdim.
Ahmet04.03.2012
Selamlar tekrardan. O gunden beri her park ettigimde inip kokluyorum lastikleri dun yine yapti bu sefer kokuyu arabanin icinden alip durdum indim. Yerler islakti belki ondan bildiginiz erimis lastik kokusu geliyordu. Aksam ewe gidince gelmedi servise sokacak vaktim yok zaten ordakilerin de bi halt bildigini sanmiyorum. Arabasini verenlerdandik1 saatlik bakimlar icin 3-4 gun bekliyormuş.gelelim yakita : yavaş trafikte inanilmaz bir yakit tuketimi var su ana kadar ilk defa eco ya aldigimda bir ara 8.7 ye dusmustu ama sonra eco filan da fayda etmiyo artik surekli 9.1 - 9.3 araliginda gidip geliorum. Daha uzun yola cikip basamadim soyle bi 200 filan koymak istiyorum. Araba henuz 800 km de bayi 5-6 binden sonra duzelecegini soyluyor ama 40 kurus yakan araba 5000 km sonra 25 kurusa dusmez belki 30 oda cok zor. Uzun lafin kisasi performans iyi ses yalitimi harika şanzıman dur kalk trafikte saçmaliyor resmen e yakitta malum kesinlikle tavsiye etmem. Yakit tuketimini dusurmek icin rutin seyler haricinde profesyonel yardim ariyorum. Herkese hyrli olsun
Erdal02.03.2012
Ahmet Bey
Öncelikle Hayırlır olsun. Korando'yu inceliyorum, belki alabilirim. Araç yeni kullanılmaya başlandığında yakıt tüketiminin spec'te yazandan biraz fazla olacağı söylenir ama sizin söylediğiniz fark oldukça ciddi görünüyor. Şu anda da hala yakıt tüketiminiz yüksek mi ? Lastikten gelen yanık kokusunun sebebi ve çözümü bulundu mu ? Başka ne tür problemler gördünüz ?
Huseyin26.02.2012
Mert Bey
Bende cift anadalda makine ve elektrik muhendisiyim. Soyledikleriniz birebir dogru. Fakat ariza istatistiklerine bakarsaniz her durumda motor ne kadar teferruat kazanirsa o kadar ariza riski artar ve istatistiklerde bunu desteklemektedir. Sonucta turbosuz bir motor teorik oldugu kadar pratikte de sorunsuz bir motordur. Denenmis ve uzun suredir kullanilan motorlar oncelikli olmalidir.
Ahmet26.02.2012
Gecen hafta Korando almak gibi bi hata yaptim. Araç abartı bir yakıt yakıyor. 200 tl lik mazotla şimdilik 700 km gidicek gibi görünuyor ama asla yol bilgisayarinda yazan km yi gitmiyor. yani bu 2000 motor 175 beygirlik otomatik vites yakit canavari sehiricinde neredeyse km de 40 kuruşa yakın yakıt tüketiyor. yukarda 25 kurus gibi bir yakittan bahsedilmiş alakasi yok. Bir de dün arabayi yaklasik 10 km surdukten sonra otoparka parkedince sol arka lastikten kuvvetli yanık kokusu geldi. Bu arabadan uzak durun.
mert14.02.2012
huseyın bey dızel ve turbolu arac kullanmanın bazı sartları vardır bunlara uymalısınız aksı taktırde problemlerı her zamn yasarsınız.ben bı otomotıv teknıkerı olarak sıze bazı tavsıyelerım olucak.turbo lu aracı kullanırken ılk hareket esnasında arac soguk ıken hemen gaza yuklenılmemelı bır kac dk rolentıde calıstırılmalı aynı sekılde uzan yoldan gelındıgınde ve ya arac yuksek devırlerde calıstıgında arac hemen stop edılmemelı bır kac dk rolentıde calıstırılmalı bu ıkı sart a uyarsanız turbolu aracınızın turbosunda hıc bır sorun yasamayaksınız emın olun...
Huseyin12.02.2012
V kayisi kullanmayan onun yerine teorik olarak sonsuz omurlu zincir kullanan motorlara sahip turbosuz ve sorunsuz motorlari tercih edin. TSI, FSI, GDI, TDI gibi motorlardan uzak durun. Benim herkese nacizane tavsiyem turbo problemi cikarmayacak, dizel masrafi cikarmayacak, az yakan benzinli motora sahip ASX tir.
Ahmet11.02.2012
V kayışını garanti kapsamına alan bir marka varmı? V kayışının ömrü kaç km?
vedat12.07.2011
Eğer yanılır da ssangyong alırsanız benim başıma gelen sizinde başınıza gelebilier. Garanti Kapsamı 100 000 km yada 3 yıl deniyor ama 46 000 km deki aracımın V kayışı kısmen parçalandı servise alırken garanti kapsamında olduğu belirtildi ama tamirden sonra ücret almadan aracım teslim edilmedi aynı zamanda hiç bir yetkilylede görüşmeme izin verilmedi. . . almayı düşünlerin bilgisine
Yorum Yaz
İsminiz
Yorumunuz (Lütfen küçük harfler ile yazınız)
Onay Kodunuz

Onay Kodunu Giriniz


Paylaş
Eklenme Tarihi : 27.10.2010
İncelenme Sayısı : 87,321
SIFIR KM ARAÇ ARAMA
Araç Türü
Yakıt Türü
Silindir Hacmi
Vites Tipi
Kasa Tipi
Maksimum Fiyat
Sıralama Şekli
BİZİ TAKİP EDİN