Tata Vista 1.4 Safire Aura

Tata Vista 1.4 Safire Aura
Tüketim
51 
Performans
29 
Özellikler
21 
Teknik Özellikler
Silindir Hacmi1368 CC
Beygir Gücü74 HP
Maksimum Tork114 Nm
Maksimum Hız170 Km
0-100 Km Hızlanma16.0 sn
Şanzıman TipiDüz Vites
Vites Sayısı5 ileri
Yakıt TürüBenzin
Şehir İçi Tüketim7.9 lt
Şehir Dışı Tüketim4.8 lt
Ortalama Tüketim5.9 lt
Km Başı Tüketim29 Krş
Yakıt Deposu44 lt
Co2 Emisyonu139 gr
Uzunluk3795 mm
Genişlik1695 mm
Yükseklik1550 mm
Boş Ağırlık1150 kg
Bagaj Hacmi232 lt
Karoser TipiHatchback
Yıllık Vergisi --
Standart Donanımlar
Sürücü Hava Yastığı
Yolcu Hava Yastığı
Yan/Perde Hava Yastığı
ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
ESP (Elektronik Denge Sistemi)
ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
Park Sensörü / Sistemi
Elektronik Park Freni
Cruise Control (Hız Sabitleme Sistemi)
Hill Holder (Yokuş Kalkış Sistemi)
TPMS (Lastik Basınç Uyarı Sistemi)
Klima / İklimlendirme
Yol Bilgisayarı
Direksiyondan Kumanda Sistemi
Ön Kol Dayama Ünitesi
Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
Ön Sis Farları
Xenon Farlar
Çelik / Alüminyum Alaşım Jantlar
Navigasyon / Multimedya Sistemi
Start-Stop Sistemi
Sunroof / Cam Tavan
Deri Döşeme Koltuklar
Foto Galeri
Tata Vista 1.4 Safire Aura Resimleri
Tata Vista 1.4 Safire Aura Resimleri
Tata Vista 1.4 Safire Aura Resimleri
Tata Vista 1.4 Safire Aura Resimleri
Tata Vista 1.4 Safire Aura Resimleri
Tata Vista 1.4 Safire Aura Resimleri
Tata Vista 1.4 Safire Aura Resimleri
Tata Vista 1.4 Safire Aura Resimleri
Tata Vista 1.4 Safire Aura Resimleri
Tata Vista 1.4 Safire Aura Resimleri
Tata Vista 1.4 Safire Aura Resimleri
Tata Vista 1.4 Safire Aura Resimleri
Yorumlar
ceyhun Kuru20.07.2014
kimse çekinmesine gerek yok,ben 2005 yılından beri hem dizelini ardındanda benzinlisi kullandım.Sorun yaşamadım.temiz baktığınız sürede hiç birşey olmaz.bu fiyata muadil tanımaz.hele bu fiyatla konforu kimse sunamaz.şuan tata manza aura kullanmaktayım.keyifli sürüş komforu,kalite ve aksesuar var.bu araçtaki dahil aksesuara başka araçta en azından fazladan 5000 tl para ödemeniz gerek.
sehzade29.03.2014
bende tata hakkında araştırma yapiyorum hem Türkiye de ve yabancı ülke yorumları gayet olumlu hayirlisi bakalim:)
recep12.03.2014
henüz bi tata almadim ama almayi düsünuyorum.oldukça iyi diyorlar. İkinci eli biraz ağir gidiyor ama bi 5 sene kullanacak olusan kendini amorti eder diye düşünüyorum.
caner14.12.2013
Herkese selamlar, 2,5 yıldır tata vista kullanıyorum. Herhangi bir sorunla karşılaşmadım. Artıları: İç mekan ferahlığı birçok arabada bulamayacağınız kadar iyi. İç kısımda kullanılan plastikler hiç fena değil. Araç sesi içeriye çok az alıyor. Isıtma ve klima sistemi çok iyi diyebilirim. Yaz-kış kullanıyorum bir sorun yok. Aracın dışarıdan görünen genişliği ile iç mekan genişliği sizi şaşırtacak. Şase sınıfına göre çok ağır ya kaliteden yada işi bilmiyorlar! 2011 de 20500 TL ye almıştım şuana kadar fazladan bir masrafı olmadı. 3 yıl garantisi var. Bakımları ucuz. Eksileri olarak: Bagaj küçük özellikle kalabalık aileler için tavsiye etmem. 130 km/h hızın üzerinde araç biraz sarsmaya başlıyor. Güvenlik testleri olmadığından sonucunu bilmiyoruz. Yokuşlarda kalabalıksanız biraz güçten düşüyor. 2-3 yıl içerisinde Türkiye pazarında önemli bir yere geleceğini sanıyorum.
UMUT23.11.2013
Kullanmadan olumsuz yapan arkadaşlara şaşıyorum...0'na 22bin TL para verdiğiniz araçta kırmızıdan geçilmiyor diyen mi aramazssın, 2 el çok güzel araba alırsın diyen mi, sun roof, start stop gibi olmazsa olmazlarınız olmazsa nasıl bineceksiniz arabaya değil mi:)Çok gerekli:), evet 2. el çok güzel taksi yada filo çıkması, km si belli olmayan yada pert olup kaydı olmayan çok güzel arabalar yada 15 yaşında lüks araç alabilirisin o fiyata...Çok lüks segment araçları test eden birisi ve tata kullanıcısı olarak fiyatına göre araç hakikaten bedava...Parça 1 kere lazım oldu, 24 saatte istanbuldan geldi...İsteyen aynı motor şanzımana 10 bin TL fazla ödeyebilir, tabiiki böyle marka düşkünü kitle olmazsa Avrupa'lılar nasıl zengin olacak:)
Korkut13.11.2013
1 yıldır, Vista 1,3 multjet kullanıyorum. Yaklaşık 15,000 km yol yaptım, 2.El piyasası biraz yavaş, bunu göz önünde bulundurarak 2.el aldım. fiyat/kalite/fayda olarak degerlendirirsek gayet memnunum, bu fiyatlar civarında almayı düşünen arkadaşlara kesinlikle tavsiye ederim.
hüseyin24.10.2013
motor zaten fiat multijet motoru opel de bile var yani kendini kanıtlamış motor iç genişliğide gayet güzel koltukların rahatlığı süper uzun yol yaptık 27 krş yakıyor çok fazla bir beklentiniz yoksa pişman olmazsınız fiyatıda çok uygun.
Hakan21.10.2013
İsmail bey yorumuz doğru bişey dışında. araçta 114 nm tork var bu aracın fiyatının 2 katı olan birçok markada bile 900 -950 arası tork bulunuyor aracın kusurlu yanı yolcu airbag ve abs fren olmaması yoksa 10 numara bir araç Tebrikler tata.
ismail16.10.2013
ARTILARI :araç ses geçirmiyor,yolda savrulmuyor,koltukları rahat,iç genişliği güzel,yakıtı az,sınıfının en ucuz arabası.
EKSİLERİ: bagajı küçük,tork düşük,geri görüşü iyi değil.
anıl06.09.2013
bizde tata aura 1.4 var çok memnunuz fiyatına göre bence gayet güzel :)
mehmet05.09.2013
arkadaşlar bende 2012 model tata vista aurojet kullanıcısıyım çok memnunum 27000 km oldu aracım alalı. aracım yakmıyo denecek kadar az yakıyor .
kartal18.08.2013
10 Bin liraya sahin alinip satiliyor adamlar 20 bine sifir arac veriyor. Biraz saygi gostermek lazim vergileri dustugumuzde firmanin karini dustugumuzde adamlarin bu arabayi kac paraya urettigine siz karar verin. Bu paraya sifir arac bu olur arkadaslar.
aykut04.08.2013
merhaba arkadaşlar ben tata Vista almak istiyorum yetkili satıcıda gittim test sürüşü yaptım çok memnuniyet verici çıktı içeri ses nerdeyse vermiyor gayet seri motor var arabaya 4 yetişkin insan bindik çok rahat sığdık özellikle dışardan bakıldığında küçük görünen araç içine bindiğinizde çok yüksek tavana sahip bende 2006 Albea var inanın albeanın bana tek avantajı bagajı tata.da bagaj yok dencek kadar küçük ama benim için sorun değil diyorsanız güzel araba ben kendi arabamı satılığa çıkardım benzinli bi tata buldum onu nasipse alcam ya ukalalık yapalım azıcıkda şundan bir kaç sene önce dacıa için neler söyleniyordu yok şöyle yok böyle şimdi yanına yaklaşılmıyor dacıa.nın gecen gün sordum 40,000tl dediler sanderoya verilirmi o para o arabaya
sakaryali01.07.2013
arkadaslar bu kadar para vereceksin arabada abs bile bu paraya cok guzel ikinci el araclar bulabilirsiniz...kendinizi kandirmayin o km diye araba biseye benzemedikten sonra o km olsa ne olur can tasiyo sonucta herkes...20 bin lra para vereceksiniz abs yok klima olsa ne olur olmasa ne olur
Ceyo08.06.2013
Tata vista süper kliması harika Ağustos'ta yeni linea aldım bu kadar memnun kalmadım şimdi 2013 tata vista aldım LPG de takdırdım çok memnun kaldım ikinci el araca para vereceğime sıfır araç sahibi oldum
kemolettin06.06.2013
tatanın yedek parça sorununun olduğunu söylüyorlar.
TATA VİSTA29.05.2013
ben bu senenin başında tata vista aldım yakıtı birazcık yüksek ama zamanla düsecek dediler çekişine diyecek birsey yok zaten palio ya yada punto ya bineceğinize verin 20 milyar alın 1 tane tata vista gözünüz arkada kalmaz ben demiş oliyim. Süper bir araç basınca gaza gidecem diyor zaten adını lekeleyenlere diyecek birsey bulamıyorum 10 numara araç.
Murat26.05.2013
araç acayip yakıyor hazır benzin fiyatlarıda çok pahallı iken başka bi araba almanızı öneririm
avni aslan23.05.2013
merhabalar gercekten inanılmaz hemde dizel harika
ramazan18.05.2013
taner kardeşimizin söyledikleri pek inandırıcı gelmedi tarafıma
tamer12.05.2013
arkadaslar bende babam icin araba ariyordum ancak
sizlerin yorumlarini okudum simdi almayi dusunuyorum
2013 mayis fiyati hala 21500 tl midir acaba uzun yolda rahatligi nasil
biraz bilgi verirseniz cok sevinirim selamlar saygilar
ŞİNALOĞLU08.03.2013
Arkadaşlar,ben şuanda Wolkswagen 1999 1.8 Passat Basic e biniyorum. Rahatlığı tabii güzel.Ama sıfır km araç almak istiyorum..Tata yı çok iyi bilmiyorum.22.000 - 25.000 TL aralığında ne tavsiye edersiniz.Ben tasarruflu araç almak istiyorum. Yardımcı olursanız çok memnun olurum.
Vista07.09.2012
@Levent TATA Manza 'yı tavsiye ederim , yıl sonunda manza'nın dizel modeli'de gelecek .
Bilginize...
ahmet06.09.2012
donanıma bakarsak kırmızıdan geçilmiyor.paramızı yerde mi topluyoruz.
levent05.09.2012
slm bende manza modelini almayı duşünüyorum ama kararsızım bileniniz varmı yorum bekliyorum
serkan toktay07.08.2012
iyi günler bende indigo ve tata vistaya bindim.fiyatına göre deger araba pişman etmez tavsiye ederim.
Serhat06.07.2012
Ben yaklasik bir yil once aldim ve cok memnunum peugeot 206 ve 106 kullandim daha once emin olun tata ya dua ettim bu fiyata bu konfor diye. Ama turkiye iste isim yapmis mallar berbat olsada onlaraniki kati fiyatinodeyip bu mallarida yerin dibine sokarlar. Sonuc olarak bunfiyata bu araba gayette guzel ve iyi
SERKAN29.05.2012
yorumlarda Türk halkı bunun gibisini yapabiliyormu falan diyen arkadaşlar türkler bunu kralını yapar hatta biz bi araba yapalım almanların çok canını yakarız ama iki aileye vermişiz memleketin tapusunu onlar zengin olsun diye çalışıyoruz
SERKAN29.05.2012
yav bu araba 100km ye çıkıyormu en azından arada bir
zeynel alınmaz27.05.2012
yapabilorsa şu türk halkı tata gibi bir araba... konuşalım...ama bükemediğimiz bileği de öpelim...yiğitlik burada...çok değil..daha 2 sene önce aynı çamuru dacıa için çok attık millet olarak...ama şimdi..dacıa satış rekorlarına gidiyor...onda da abs yok.... ki tata.... bu gün land roverin ve jaguarın sahibi....bugün türkiyeye sokulmayan ARIA modeli eğer türkiyeye girerse...linea ya megan a varıncaya kadar bütün türkiyede üretilen araçlar dibe vuracaktır...tata 2 seneye gitmez dünya piyasasında ve türkiyede başa güreşecek...ve şunu da göz ardı etmeyin...tata vista yeni kasa symbol un yanında epey küçük kalıyor...ama symbol 904 kilo ...tat vista aura disel 1190 kilo...arada 280 kilo fark var....sizce bu gramaj eksikliği acaba malzemeden çalınma olmasın........kedi uzanamadığı ciğere murdar der.....saygılarımla
misafir_12.05.2012
bence araba çok güzel biraz küçük ama olsun fiyatı da iyi...
omer09.05.2012
bu arabada abs bile yok,bu paraya ikinci el sağlam bir araba almak çok daha akılıca olur.
zeynel alınmaz03.05.2012
Eşimin arabası Lada Vega wagon...daha küçük biraz da şımarık bir araba istedi...elim deki para 20 000 tl.. 2012 Nisan ayı başında arayışa girdim..gözümüz dacıa stepway da.. ama 2009 modeline ancak ulaşabildik...palio..albea..symbol.. baktım 2009 model ve hepsinde kaza raporlu... yani belalı arabalar...arama motoruna 2011 model ve 20 000 tl dizel sınırlaması ile arama yaptım... ve karşıma tata çıktı... 15 gün sadece tata vista inceledim...nedir kimdir Türkiye deki gelişimi ve vaatleri....ve teknik verileri inceledim... aynı segment de bulunan palio yu .. sandero yu clio yu peugeot yu inceledim...ve gördüm ki vista nın bu modellerden altta kalacak yanı yok...motor alternatifi zaten fiat 1.3 multijet de ve opel 1.3 cdti adları altında kanıtlanmış durumda....ve istediğim renkte arabayı buldum ve aldım... bende dacıa mcv blackline var... tata yı eşime vermeden önce 15 gün kullandım ... ve sonuç...küçük gibi görünen vista da oturma rahatlığı..yüksekliği çok iyi..ben yüksek araba kullanmama rağmen kıyasladığımda benim arabamdan farkı yok.... verdiğim paraya o segmentde daha iyisi ve kusursuzu yok...tabi ki şunu da görmezden gelemem. 20 000 tl ye disel 2011 model mercedes konforu bekleyenler yada bir üst segment konforu bekleyenler...lütfen ya psikolog a gitsinler yada bizim mahallede oynamasınlar... o arkadaşlar şahin lere toros lara binsinler... yada mercedes mahallesinde oynasınlar..... Lütfen yani.... bizim burası tata mahallesi...
ali28.02.2012
2006 yılında indica tdi aldım 196000 km oldu daha hiç problem yok.indigo comfort var 43000 km de problem yok sadece lüx'ün l'si yok geri kalan iyi.
metteran abi09.01.2012
taner hocam sen ne iş yapıyorsun. 12 ayda 35000 km. yapmışsın hem de 3 tane arabayı şirkette filan mı kullanıyorsunuz. gerçek yakıt değerlerine ulaşıyor mu, savrulma, çekiş filan bunlardan da bahsedersen seviniriz.
amet06.01.2012
süper araba biraz daha genıs olsaydı daha ı olır du
taner06.12.2011
herkese iyi günler ben senenin başında tata indigo benzinli aldım çok korktum fakat araç kullandıkca korkularım gitti çünkü benzinde olsun lpg de olsun performansı çok iyi 35000 km yol yaptım gittim aynısından birtane daha aldım ve bir tane daha alacam ..artık ikinci el olayından TÜRKİYEnin kurtulması lazım,ikinci el piyasasına sıfır alıyorsun tatadan ALLAH razı olsun üretenlerinden saygılarımla.
Yorum Yaz
İsminiz
Yorumunuz (Lütfen küçük harfler ile yazınız)
Onay Kodunuz

Onay Kodunu Giriniz


Paylaş
Eklenme Tarihi : 24.01.2011
İncelenme Sayısı : 243,849
SIFIR KM ARAÇ ARAMA
Araç Türü
Yakıt Türü
Silindir Hacmi
Vites Tipi
Kasa Tipi
Maksimum Fiyat
Sıralama Şekli
BİZİ TAKİP EDİN