Toyota Corolla 1.33 Life

Toyota Corolla 1.33 Life
Tüketim
50 
Performans
51 
Özellikler
54 
Çarpışma Testi Sonuçları
Teknik Özellikler
Silindir Hacmi1329 CC
Beygir Gücü99 HP
Maksimum Tork128 Nm
Maksimum Hız180 Km
0-100 Km Hızlanma12.6 sn
Şanzıman TipiDüz Vites
Vites Sayısı6 ileri
Yakıt TürüBenzin
Şehir İçi Tüketim7.2 lt
Şehir Dışı Tüketim4.7 lt
Ortalama Tüketim5.6 lt
Km Başı Tüketim26 Krş
Yakıt Deposu55 lt
Co2 Emisyonu129 gr
Uzunluk4620 mm
Genişlik1775 mm
Yükseklik1465 mm
Boş Ağırlık1210 kg
Bagaj Hacmi452 lt
Karoser TipiSedan
Yıllık Vergisi --
Standart Donanımlar
Sürücü Hava Yastığı
Yolcu Hava Yastığı
Yan/Perde Hava Yastığı
ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
ESP (Elektronik Denge Sistemi)
ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
Park Sensörü / Sistemi
Elektronik Park Freni
Cruise Control (Hız Sabitleme Sistemi)
Hill Holder (Yokuş Kalkış Sistemi)
TPMS (Lastik Basınç Uyarı Sistemi)
Klima / İklimlendirme
Yol Bilgisayarı
Direksiyondan Kumanda Sistemi
Ön Kol Dayama Ünitesi
Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
Ön Sis Farları
Xenon Farlar
Çelik / Alüminyum Alaşım Jantlar
Navigasyon / Multimedya Sistemi
Start-Stop Sistemi
Sunroof / Cam Tavan
Deri Döşeme Koltuklar
Foto Galeri
Toyota Corolla 1.33 Life Resimleri
Toyota Corolla 1.33 Life Resimleri
Toyota Corolla 1.33 Life Resimleri
Toyota Corolla 1.33 Life Resimleri
Toyota Corolla 1.33 Life Resimleri
Toyota Corolla 1.33 Life Resimleri
Toyota Corolla 1.33 Life Resimleri
Toyota Corolla 1.33 Life Resimleri
Yorumlar
LPG21.05.2015
Aksarayda Reyhan otogaz ve Aksaray otogaz var bunlardan hangisi ramazan bey?
ramazan21.05.2015
aksaray da taktırdım gelirsen yardımcı olurum fiatı uygun tanıdık olduğu için 2000 lira garantili
LPG18.05.2015
Ramazan bey bende prins tüp taktırmayı düşünüyorum siz nereden taktırdınız ? İsim verirmisiniz? Motor garantisi çok önemli benim için bilgilendirirmisiniz lütfen? Ben Ankaradayım. Mesajınızı merakla bekliyorum
Alkan17.05.2015
Mehmet kardes ben 34250 ye aldım bayi bayi fark ediyo kocaeli de 34500 du bn sakaryadan 34 250 ye aldım bnden sana tavsiye bi kc bayiden fiyat all
Ramazan17.05.2015
ötv indirimli 34250 ye aldım
Ramazan17.05.2015
prins marka taktırdım 2 bin lira motor garsntisi veriyo 18 kuruş yakıt karma şehir içi dışı
kemal17.05.2015
bazı arkadaşlar diyordu fiyatı neden artmadı kesin kasa degişiyor motoru degişiyor diye ben arabamı 2014 aralıkta 48000 tlye aldım şuan bir sitesine bakarsanız 51750 yazıyor ben soruyorum 5 ayda 3750 fiyat farkı var ve auris ile yarisin fiyatlarında da ciddi düşme varken buna ne diyecek o arkadaşlar
sezer2317.05.2015
güzel ve konforlu bir araba dış görünüşü de çok alımlı yakıt değerleri de gayet iyi ve kendi emsallerine göre de donanımlı bence fiyatının hakkını veriyor
mehmet16.05.2015
alkan kardeş aracı vergiden muaf aldım yazmışsınız acaba vergi indirimi ne kadar aldınız. cevabınız için teşekkürler.
Metin16.05.2015
Ramazan arkadaşım serviste mi taktırdın yoksa dışarıda mı? Ne Marka ? Fiyatı Ne ? 18 Kuruş Şehir İçi Mi Yoksa Şehir Dışı Yakıt Mı? Benzine Göre Çok Düşük Bir Rakam... Benim Aracım 1200 Km De Şehir içi yakıt .8.5 Uzun yola henüz gitmedim. ŞiMdİDeN TeŞeKkÜrLeR ...
Ramazan15.05.2015
Lpg taktırdım yakıt 18 kuruşa düştü çekiş benzinle aynı
nazım15.05.2015
özel servis takıyor sis farı 400 450 tl civarı serviste 650-700 e takıyor
SİS FARI14.05.2015
Sis farını servis dışında taktıranlar varmı? 600-700 diyorlar ve gerçekten pahalı servislerde .
alper13.05.2015
1.33 motor 2015 toyota corolla aracımvar ben aldıgımda serviste navitec navigasyon ön sis farı,çelik jant hepsini eklettim öyle aldım navitec super uyumlu navigasyon tavsiye ederim
güven12.05.2015
Arkadaşlar yaklasik bir yildir biniyorum arabama ve almaya niyetli arkadaşlar size söylüyorum eğer kaliteli geniş konforlu sürüş keyfi olan az arizalanan düşük yakita sahip yakisikli göreni bidaha baktiran bir araba almak istiyorsanız bence tam aradiginiz araba corolla
mustafa12.05.2015
yaklaşık 1,5 ay önce corolla life aldım. navigasyon ve ön sis farı eklettim. iyiki olumsuz yorumlara aldanmamışım. öncelikle araç çok konforlu. size değerli olduğunuzu hissettiriyor. parasının hakkını veriyor. beş koca adam binip rampa yukarı çıktık bana mısın demedi. o rampalarda arabayı baydıranlar dünkü soförlerdir kusura bakmasınlar. bir allah'ın kulu niye corolla aldın demedi. sağlamlığı güvenilirliği söylememe gerek yok. araba yeni olduğu için yakıt konusuna yorum yspamayacağım bir de benzin zaten pahalı. jetta iyi araba fakat 6 bin fazla vermek bana mantıksız geldi. kaldıki vw'nin balonu dsg de patladı. turbo motorlarda da ufak ufak sıkıntılar görüyoruz. sözün özü alacak kişiler tereddüt yaşamasın. gitsin denesin beğenirse alsın. pişman olmayacaktır. en çok satılan 2. araba konumunda. durum ortada. tşk
emre12.05.2015
Ben taktırdım arkadaslar. Sis farı 670 lira toyonda. Bu arada navitech multimedya ekran takdıranlar kac paraya taksıedı memnunmu tv cekıyormu goruntu olarak naasıl lutfen cwp veerin takdıran varsa baska markada olur
vural11.05.2015
ya arkadaş bukadar çok satan ve bu kadar sorunsuz bir arabayada burada laf ediyorsunuz ya el insaf diyorum
ALİHAYDAR11.05.2015
arkadaşlar araçta ses yalıtımı nasıl
muharrem11.05.2015
Arkadaşlar arabam şu an 260 km de yeni aldım. Şehir içinde km de 50 kuruş yakıyor ne zaman yakıtım normale döner sizlerde ne kadar yakıyor
toyotacim10.05.2015
Veli ... yakit olarak corolla jettadan daha iyi uzun yolda 4,5 u gördüm devirli kullanımda ortalama 6 civari bnm şuan öyle performans bakimindan da senin arabani aratmaz hi ayrıca konfor-dis ve iç dizaynı sorumsuzluk ve Toyota kalitesiyle de 2-3 adim önde corolla
Mehmet09.05.2015
değerli Toyota Dostları gerçekten bu aracı tavsiye edermisiniz güvenliği çok iyi diyorlar Sürüş keyfi iyiymiş arka daha geniş tek korkum 1.33 olması Klimayı açınca düz yolda sıkıntı olur mu
ahmet09.05.2015
arkadaşlar öncelikle bence ön yargıları kırmamız lazım derim.ben daha önceden audi,wosvagen passat,kullanmış biriyim.babama almış oldugumuz 2015 model toyota 1.33 model aracı babamın rahatsızlıgından dolayı ben kullanayım dedim ve aracı kullandıktan sonra o kadar keyif aldımki yani bırakın yok çekmezmiş yok motor küçük kalıyormuş,bunlar hikaye lpg de larizando marka gayet uyumlu ve toyota anlaşmalı dışardanda takılabiliyor.arac gayet başarılı ve inanılmaz sürüz keyfi veriyor.alacak olan arladaşıma tavsiyem sıfır alırsanız serviste navigasyon sistemide taktırırsanız en az sorunsuz 10 yıl binersiniz.alıp almamak sizin kararınız artık.
Alkan09.05.2015
Oncelikle Selamın aleyküm kardeşlerim bnde 10 gündür 1.33 life corolla kullanıyorum ve inanin suana kadar çok memnunum bn ÖTV den muaf aldım ve 5 sene satamiycam yaklaşık üç ay araştırdım sordum soruşturdum burdaki yorumları hergün takip ettim burda olumlu yorum yapan arkadaslara çok tsk ediyorum kesinlikle çok ama çok haklılar bazı olumsuz yorum yapan hadsizler var yok efendim sol seritte gidemez missin yok sellektorden basın dönermis yok inip itmen gerekirmis yok gitmiyomus tmm olumsuz yorum olurda böyle ...olurmu be kardeşim el insaf tmm tabiki bu araçtan 1.6 perfirmansi beklemez ama inanin 1.6 yi aratmiyor konfor kalite iç genişlik sürüş keyfi mukemmel bnm alacak arkadaslara tavsiyem bnc hiç düşünmeyin gidin alın burdaki toyota muhendisinden daha iyi olan ahmet mehmet ustaların boş laflarina kanmayin diceksinizki sana niye inanalim haklisin ama bnm en ufak bi abartım yok heee bnm en iyi tavsiyem en garanti olanı test sürüsü yap kararı öyle ver ben öyle yaptım Mevlam kimseye kaza bela vermesin...Bize her yer trabzon:)))
veli08.05.2015
1.33 98 beygir 128 tork fazla bir performens olmaz ama lpg ile aşırı hızı sevmeyenler için idare eder bir araçtır.bende 12 tsı jetta var 105 beygir 180 tork yakıt benzinle 6.2 ortalamam 33 binde bir araç uzun yalda 5.2/5.5 oluyor ve turbo sayesinde 2000cc güce sahip
Bursalı06.05.2015
Atiker Yetkili Servis Biobidili 1250 Yüzbin km. motor garantili, fazla para vermene gerek yok..! memnun kalacağına eminim.
Enes04.05.2015
Ayrıca Servis Landirenzo LPG için 2200 TL İstiyor..
Enes04.05.2015
Bursalı Kardeş! Yorumun İçin Teşş-ekkür Ederim..Landirenzo marka yağsız sistem LPG için 1750 TL istiyorlar.Atikeri LPG nin Fiyatı Nedir? LPG takınca araçın motoru garantiden çıkıyor..Servis ben takarsam garantiden çıkmaz diyor ama her 6 ayda servise gidip LPG filitresini değiştirmek gerekiyor. Bu da 100 TL+6 ayda bir yağ değiştiririz diyor.. Bu da 400 TL.. (yağ motor yağı) Serviste mi yoksa dışarıda mı taktırmak gerekiyor.. Sen nerde ve kaça taktırdın?? Şimdiden cevaplarınız için Teşekkürler.!?..
Bursalı04.05.2015
Enes kardeş! attır üzerine Atiker Biobidili akıllı sistem lpg arkana bakma.. en uyumlu araç Toyota yağlı sistemi opel araçları kullanıyor uyumsuz olduğu için diye biliyorum.. Km. de 17 KRŞ yakıyor.. basaraktan. fişek gibi bas gaza git..! performans da benzine göre değişmiyor.
ısısmsız03.05.2015
yakıt kesınlıkjle 1,33 te sorun olan varsa takılmasın duşuyor
Enes01.05.2015
1.33 Life Corolla Aracımı Yeni Aldım. 1000 KM'deyim. LPG Taktırmak İstiyorum. Yağlı Sistem Olan LPG Mi Yoksa Eski Bildiğimiz Klasik Sistemi Mi Taktırayım. Ayrıca Aracın Sibopları Magnezyumm Değil Çelikmiş... Bu Durumda Yağlamalı Sisteme Gerek Var Mı??? Aracını LPG'de Kullanan Arkadaşlardan Yorum Bekliyorum. Cevaplarsanız Sevinirim...
kemalettin01.05.2015
bende yeni aldım çok şık ve konforlu bir araba sürüşü çok keyifli arkadaşlar güzel oturaklı bir araba arıyorsanız toyotadan şaşmayın derim
cengiz29.04.2015
Ergun kardeşim ilk depoda bnm de öyle oldu sebebi benzinin heryere dagilmasi sonra normale dönecek ben en son uzun yolda 4.9 u gördüm
ergün28.04.2015
Arkadaşlar bugün 1.33 Life Corollo'yı aldık.Şehirler arası yolda hızım ortalama 110-170 km arası seyrettim.100 liralık aldığım yakıt 165 km de nerdeyse bitmek üzere.Yakıt tüketimi ortalama durumu ilk anda 6 kusurlarda başlayıp 8.7 lere çıktı.Sizce yakıt tüketimi ilk anda fazlamı?
toyotacim27.04.2015
emre kardeşim lpg siz olan biraz farkeder çekişte ama benim nacizane tavsiyem toyota ile citroën arasinda kalirsan bn toyota al derim sebebi de sen mutlaka arastirmissindir tabi yine de söyleyeyim birincisi elektronik aksamda ve beyin olarak söylenen direk performans ve araba motorunu etkileyen aksamda en çok ariza veren arabalar citroen arabalari ve kaporta da fransizdan uzak durmak gerektiği
birisi27.04.2015
bende de 1.33 life corolla var arkadaşlar.arabaya hız sabitleyici taktırmak istiyorum.acaba mümkün mü veya bilgisi olan var mı teşekkürler
EMRE26.04.2015
öncelikle toyatacım yorumun için tşkler.. 1.33 lpg li araç ile testi yaptım .. kalite tartışılmaz.. araç içerisinde dört kişi ile birlikte rampada perfrmans alamadım.. ama marka ve özelliklerine bakınca düşünmeden alınacak bir araç.. rampadaki performansı ile bu aracı kötülememek lazım diye düşünüyorum (benim fikrim) .. daha sonra cıtroen c-eliyse testi yaptım.. araba rampada felaket sanki bir roket.. ama sanki aracın içinde değilde motor kaputunun üstünde oturuyorsun gibi rezalet.. malzeme çok kötü.. elini nereye atarsan at sanki kopacak kırılacak gibi.. bide corolla 1.33 ün lpg olmayanını test etmeyi düşünüyorumm.. büyük ihtimal corolla 1.33 alacağım inş..
ERGÜN26.04.2015
arkadaşlar 1.33 boya koruma yaptıran oldumu (tekno tek) 750 tl.dediler 5 yıl garantili sizce yaptıran arkadaş varmı
ahmet26.04.2015
Arkadaşlar 2 hafta önce 1.33 life aldim.şehir dişina cikma firsatim olmadi ama şehir içi tüketim 12 litrenin altına düşmedi.Normal midir?
SELÇUK25.04.2015
Tunder kardeşim araç kliması motordan bağımsız yani sadece elektrikle çalışıyor.Bu yüzden yokuş çıkarken aracın performansı düşmüyor.
ali25.04.2015
Cemal, artık bu devir de motoru açmak mı kaldı. Bu nasıl bir yorumdur. Merak etme o dediğin bundan 30-40 sene önce yapılır dı. Sebebi ise, piston ile gömleğin alıştırlması. Artık teknoloji ilerledi ve mikron ölçüsünde hassasiyetle üretim yapılıyor.
hüseyin24.04.2015
daha evvel 1999 moodel corolla base modeli vardı yeni sattım.arka eksoz susturucusu orjinal fabrika çıkışı idi. şimdi life 1.33 aldım gayet memnunum.içi çok geniş ,devirli kullanıılırsa gayet iyi.
Bursalı24.04.2015
Arkadaşlar! toyota 1.33 ü uzun süre ve çok km. yaparak lpg de kullanan varmı..? performansı nasıl? lpg ile 100000 km den sonrası sıkıntılı motor açısından diyorlar ne kadar doğru acaba..! bilgisi olan arkadaşlar bildirirse çok teşekkür ederim.
Ahmert23.04.2015
20 gundur takip ediyorum burayi bugun test surusune gittim araba gayet iyi cekisi konforu gostrrsi yol tutusu . Bu fiyata hemen hemen en iyisi . Adamlar yok satiyor resmen jetta 1.2 yi denicem ama bu araba gayet iyi bi araba...
cemal23.04.2015
Normale dönecek kardeş uzun yolda motoru acmayi dene
Kamilcan22.04.2015
1.33 life corolla var bndede şuanlık tek skntım fazla yakıo arac 1700 km de kac km den snra kndini toparlar
Thunder21.04.2015
toyotacim arkadaşım bu benzinden bağımsız klima diye yazmışsın,klima arabanın motorundan bağımsız olarak mı çalışıyor yani sadece elektrikle mi?
osman20.04.2015
Arabayi devirli bir şekildeyyokuşa girmengerekiyor ve yokuşta 3000 çeviri gecmen gerekir yoksa araba bayilir ben bu arabayla kocaeluden konyaya gittim 5 kişi. Arabayi devirli kullandim hic bayilma olmadi. Ben memnunum. Allah herkesi memnun etsin hangi araba 55 litre benzinle 780 km yol yapar 1.33 yapıyor başkayok
suat20.04.2015
yeşil bayılma dediğin şeyi izah eder misin rampada performansı düşer evet çünkü düşük litreli araç alıyor ama bayılma farklı bir şeydir tuhaf yorum yazanlar var özellikle inip arabayı itme ihtiyacı duyduğunu söyleyenler var aldım keyifle biniyorum bide lpg taktıracam daha da keyifle bineceğim
yeşil19.04.2015
2014 aralıkta kayseriden coralla 1.33 life aldım fakat adana tekir rampasinda bayılıyor bu benim canımı sıktı arabanınkonforu çok rahat sizdede rampalarda bayılma oluyormu
Yorum Yaz
İsminiz
Yorumunuz (Lütfen küçük harfler ile yazınız)
Onay Kodunuz

Onay Kodunu Giriniz


Paylaş
Eklenme Tarihi : 21.07.2013
İncelenme Sayısı : 446,798
SIFIR KM ARAÇ ARAMA
Araç Türü
Yakıt Türü
Silindir Hacmi
Vites Tipi
Kasa Tipi
Maksimum Fiyat
Sıralama Şekli