Volkswagen Caddy Kombi 1.6 TDI Comfortline

Volkswagen Caddy Kombi 1.6 TDI Comfortline
Liste Fiyatı
62,720 TL
Son Fiyat Değişimi
%0.98
Teknik Değerlendirme
Maliyet
66 
Tüketim
58 
Performans
41 
Özellikler
57 
Teknik Özellikler
Silindir Hacmi1598 CC
Beygir Gücü102 HP
Maksimum Tork250 Nm
Maksimum Hız168 Km
0-100 Km Hızlanma11.3 sn
Şanzıman TipiDüz Vites
Vites Sayısı5 ileri
Yakıt TürüDizel
Şehir İçi Tüketim--
Şehir Dışı Tüketim--
Ortalama Tüketim5.2 lt
Km Başı Tüketim23 Krş
Yakıt Deposu60 lt
Co2 Emisyonu--
Uzunluk4406 mm
Genişlik1794 mm
Yükseklik1857 mm
Boş Ağırlık1563 kg
Bagaj Hacmi750 lt
Karoser TipiPanelvan
Yıllık Vergisi --
Standart Donanımlar
Sürücü Hava Yastığı
Yolcu Hava Yastığı
Yan/Perde Hava Yastığı
ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
ESP (Elektronik Denge Sistemi)
ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
Park Sensörü / Sistemi
Elektronik Park Freni
Cruise Control (Hız Sabitleme Sistemi)
Hill Holder (Yokuş Kalkış Sistemi)
TPMS (Lastik Basınç Uyarı Sistemi)
Klima / İklimlendirme
Yol Bilgisayarı
Direksiyondan Kumanda Sistemi
Ön Kol Dayama Ünitesi
Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
Ön Sis Farları
Xenon Farlar
Çelik / Alüminyum Alaşım Jantlar
Navigasyon / Multimedya Sistemi
Start-Stop Sistemi
Sunroof / Cam Tavan
Deri Döşeme Koltuklar
Foto Galeri
Volkswagen Caddy Kombi 1.6 TDI Comfortline Resimleri
Volkswagen Caddy Kombi 1.6 TDI Comfortline Resimleri
Volkswagen Caddy Kombi 1.6 TDI Comfortline Resimleri
Volkswagen Caddy Kombi 1.6 TDI Comfortline Resimleri
Yorumlar
Afşin Tosunlar19.11.2014
Engellilere aracın anahtar teslim fiyatı aracın liste fiyatının %69'u gibi bir rakama gelir.
hamdullah19.11.2014
2014 caddy alacağı özürlü adına %96 rapor var fiyatı ne kadar düşüş bana sağlar bilir bilginiz varmı
hamdullah19.11.2014
özürlü adına rapor %96 ne kadara geliş
ARJ18.11.2014
malesef bu araçlarda ötv yüzde 15 uygulandıgı kadar sizin hesapladıgınız indirim kadar inridim olmuyor.
ersin6012.11.2014
Bir üst donanımı hesapladığım için hesap hatası yapmışım. Liste fiyatı üzerinden size 43,255 Tl ye geliyor. ÖTV siz araç hesaplama programı da aynı sonucu veriyor. Kurul raporu oranı denildiği gibi en az % 90 olmalı.
turan09.11.2014
Murat bey 40.000 e size gelir ama özürlülük orani %90 dan çok olacak
ersin6008.11.2014
Murat bey liste fiyatını 1.45 e böleceğiz ben de aldım ordan biliyorum.ancak bayiler bu indirim oranının nasıl hesaplarsa 500 lira daha fazla buluyor. Wv de böyle. Araba size 46300 e gelir. Bence şartları zorlayabilirseniz en dolusunu alın daha fazla indirim alırsınız.
murat07.11.2014
caddy almak ıstıyorum indırım ne kadar olurözurlu oglum var
osman07.11.2014
arkadaşlar vw bazı araçlarında navigasyon sistemi var bazılarında yok caddy gibi özellikle comfortlin araçlarına orijinal olarak takılıp ülkeye gelmez mi çok mu pahalı
servet26.10.2014
2013 Yılbaşında 1.6 comford 55bine peşin aldım onceki arabam brodveydi 1985 de onuda sifir almistim tabiki caddy brodveyle kıyaslanamaz mukemmel bir araç binek araçlarıda test ettim almadan octavia. c.max.yeti latude inanın caddy le yolculuk yaptıktan sonra bir otomobille yolculuk ızdırap gibi geliyor o ferah havadar ortamı hep arıyorsunuz konfor hiç tereddütunuz olmasın bineği hiç aratmaz yükte taşır yolcuda alacak arkadaşlar hiç dusunmeden ala bilir cunku harika bir araç kazasız belasız yolculuklar herkese.....
faruk22.10.2014
kararımı verdim inşallah bu arabayı alacağım ama ikinci el mi alsam yoksa sıfır mı alsam diye düşünüp duruyorum ikinci el fiyatları ile sıfır fiyatlar arasında çok fazla bir fark yokbanabiraz pahalı gibi geldi sıfır fiyatı ama bir baktım şöyle piyasadaki abur cubur arabalar bile bunla ayni.. kısaca kaliteli bi araba daha önce kullanma fırsatım olmuştu
kenan5814.10.2014
Otomobil konforunu vermezse bak o zaman pismanliga aldikda sonra..
Cem12.10.2014
VW Boramı satıp 2013 yılı haziran ayında VW Caddy 1.6 TDI Comfortline aracı sıfır olarak satın aldım. Hem bir ticari araç hem de bir aile arabası. herkese tavsiye ederim aracımdan çok memnunum.
ALİİİİ07.10.2014
bn cadyy almayı düşünüyorun 2006 , 2010 model arası hangi serisinden akmalıyım
osman06.10.2014
1.9 team almıştım 2010 ağustosunda gel gelelim 2014 de oğlum kamyonun hatasından kaynaklanan kaza yaptı görenler söyledi eğer caddy nin yerinde başka bir araç olsaydı ALLAH göstermesin çok feci sonuçlar olacağını söylediler araç ağır hasarlı olarak trafikten kaydı silindi kaskodan parasını aldım yerine yine caddy comporline aldım ön farlarına bakıldığın da inanın tıpkı kobra nın gözlerinden hiç farkı yok
Özcan23.09.2014
Onnumara bir arac herkese tavsiye ederm
kenan10.09.2014
tek kelimeyle mükkemel araç sınıfının en iyisi caddy hem yakıttan hem perfonsmandan ticarri tüm araçta olan özellik leri tek kelimeyle mükkemel aile içinde tavsiye ederim çok rahat bir araç
acar26.08.2014
Caddy mi partner tepee mi
İbrahim t18.07.2014
Yıl sonu ÖTV indırımı gelırmi acaba acele etmek dogrumu? Ayrıca ıkıncı el piyasası çok yüksek ıkı üç yasındakı caddyi 55-57bin fiyat söylüyorlar . 5 bin daha koyar sıfırını alırım... Plaka taktınınmı en az on bın siliyor zaten. Pahalı ama hayallerimin önüne geçemiyor...
zeyvelii16.07.2014
Dönüp dolaşıp ilk sıfır arabam eski arabam caddy alacağım galiba. 2014 Team modeli nasıl, oraya yorum yazan olmamış. Bir de bu KA2 belgesi ve SRC soruluyor mu gıcık bir polise denk gelsen ceza yazabilir mi. Aile otomobil olarak kullanmak için soruyorum. Ben 4 ay öncesine kadar 3 sene kullandım bir sorun yoktu, soran yoktu.
can12.07.2014
bende 2012 konfort var geçen gün istanbuldan 900 - 1000 kg kadar yük attım ve bu yükle 195 i gördüm yakıtta bugün itibariyle ist trafiği dahil 28 kuruş hesapladım. bi araçtan daha ne beklenir ki
can12.07.2014
bende 2012 konfort var geçen gün istanbuldan 900 - 1000 kg kadar yük attım ve bu yükle 195 i gördüm yakıtta bugün itibariyle ist trafiği dahil 28 kuruş hesapladım. bi araçtan daha ne beklenir ki
mehmet can29.05.2014
Bende bir seneye yaklndir caddy 1,6 confort kullaniyorum mukkemmel tam aile arabasidir cok memnunum
engin23.04.2014
Arkadaslar 2002 den beri caddy kullanıyorum baskı balatasını yiyen arkadaslar kendi kullanım hatalarından dolayı baskıyı yiyorlar her kullandıgım aracın baskı balatasını 120.000 den once degişmedim hic birinin turbosunda sıkıntı yasamadım turbo 170.000 geldiğinde ufak ufak terleme yapmaya baslar caddy leri calıstırıken 20 yada 30 saniye bekleyin hareket etmeden turbo yaglasın kapatırkende 20 30 saniye bekledikten sonra aracınızın kontagını kapatın bu araclar bakım hastası bakımlarını zamanında yaptırın sakın geciktirmeyin ben su an 4 caddy mi kullanıcam kısmetse 2014 aldim 2gun sonra teslim edecekler ayrıca ALMANYADAN getirdigim orjinal 1,9 tdi TORBO VAR arzu eden arkadaslar olursa fiyat bilgisi verebilirim saygılar
adnan çelik08.04.2014
Kıymetli Caddy kullanıcıları,
Otomobil olarak kayıtlı olan bu araçlarda hız sınırı nedir?
kdrkrc12.03.2014
2006 yılında sıfır aldım. 15.000 km. de debriyaj seti dağıldı. 20.000 km. de turbo bozuldu. Kesinlikle araca yük atmadım. binek arac kullanır gibi kullandım. Daha önce de dizel araç kullandıgım için tecrübem var turbonun ömrü konusunda. Araç iç döşemeler mdf ile kaplanmış. bu aracı başka bir marka yapsa bu kadar satamaz. Bu saydığım sorunlar maalesef vw nin bütün dizel motorlarının yaşadığı problemler. Ben aracımı satalı çok oldu. Bir daha da almam.
gazii11.03.2014
arkadaşlar sise sesleniyorum bendede var 2013 model fulu var cok mennunum yakıt mükembel 100 km sonra turbo çalışıyor yakıt çimrileşiyor rahatlık ve konfor 1 numara herkese tavsiye ederim ben
cevdet yüksel07.03.2014
bizdede var cok memnunuz her sene muayene olmasa otomobil gibi olsa daha iyi olurdu tek şikayetimimz o
harun bahar03.03.2014
arkadaşlar bende cadi almayı düşünüyom ama turbo çabuk arızalıniyormuş beni aydınlatanırsanız memnu olurum
HAKAN01.03.2014
arkadaşlar 2014 dsg caddy aldım tek kelime ile mükemmel
Veysel26.02.2014
Cady 1.6 sıfır araç ın yıllık vergisi ne kadar acaba?
sedat25.02.2014
ya arkadaslar bendede 2006 1.9 var yanliz anliyamadigim konu 260 gosteren kadran neden 180 i gecemiyo
botanli23.02.2014
Ben de 2007 caddiy var çok yakiyor.1.9 tdi.70 beygir
1.6 dusunuyorum.Ne tavsiye ediysunuz.1600.km.180lt.dizel yakti.
kadir07.02.2014
arkadaşlar bende 2012 var hiç şikayetim yok sadece ticari olması hersene muaynesi 1nci köprüden gecmemesi üzücü yoksa tamm anlamı ile tam bir aile arabası konfor ve rahatlık wosvogen kedi
cihangir07.01.2014
arkadaşlar bende 2011 model var tek kelimeylen harika alacak arkadaşlara tavsiye ederim birde çok sağlam kaputu var
Komançero Kazım05.12.2013
Bu sınıfta olan arabalara K belgesi isteniyormu hem yük hemde yolcu taşıma için çünkü ucu açık bırakılmış bilgisi olan yazsın
ömerow22.11.2013
1.9 tdi varken 1.6 tdi almak mantıksız. ne de olsa aynı vergi diliminde.
0-1900 aynı dilimde ticarileri için. Mantıksız bir motor.
ömerow14.11.2013
jetta 1.9tdi yım var. benim kadran 195 civarındaydı antep-adana yolunda, yanımdam tahmini 2011 model 1.9tdi caddy geçti. onun hızı da yaklaşık 200 felandı abartısız. anlamadığım benim aracın fabrıka verısı 185 hız yazıyor ancak 210 u çok net gördum ben. Hatta nette videosu var jetta 1.9tdi max yazın çıkar, 250 görüyor adam. her neyse hız önemli değil. size önerim caddy 1.9 tdi. 105 beygir 250 tork. wv nin bluemotion motorlu haricinde en verimli motoru 1.9 tdi dır. caddy nin parçaları jetta bora golf ile aynıdır.
Mehmet Akın04.11.2013
Arkadaşlar bu aracı almak istiyorum. Yakıtı nasıl? Yıllık vergisi ne kadar? Bu aracı tavsiye edermisiniz? İlk defa araba alıyorum. Bilgisi olan arkadaşlar yazsın.
Turab Toprak22.09.2013
Aracın ruhsatına bakarsanız kullanım şekli hususi yük nakli diyor.Bu araçla hız yapmak ölüme davetiyedir.Altınızdaki araca göre davranmak sağlığınız aöısından önemli.Bahsettiğiniz araç kamyonet.SCIROCCO değil.
şemseddin12.09.2013
merhaba arkadaşlar bende 2012 konfort var tekelimeyle mükemmel herkese tavsiye ederim ben 180 gordum saygılar
caglar08.09.2013
bende 2010 model 1.9 caddy team var her yönden çok memnunum rahatlik konfor yol tutuşu cok güzel yakıt ise hizi sabitlediginde 100 km de 3.9 lt yakiyo hizina gelince onu bunu bilmem ama 200 u cok rahat bir şekilde gordum 200u gecmiyo yanliz o bi gercek tam bi uzun yol aile arabasi diger ticaret arabaları arasindan caddyi tavsiye ederim. .
Naci tatoğlu24.08.2013
Ben 2012 Confordline aldım. Aracım 16.000.km. de. çok memnunum. Yalnız servis fiatları çok pahalı.15.000 km ilk bakımını yaptırdım 425 TL. Çok para. Yapılan işler: yağ-yağfilitresi-hava filitresi değişti.Piyasaya sordum yarı fiatınada varmıyor. Garanti bakımlarından işçilik alınırmı hiç duymadım. Servis fiatlarına çekidüzen verilmesse bundan sonra dışarda yaptıracağım.
yusuf12.08.2013
ben 2011 trend 2. el aldım 16 bin km de idi. çok güzel araba yol tutuşu konforu çok güzel. düşük devirde gidildiği zaman rampalarda tabi toplayamıyo araba vites küçültmek gerekiyor tabi benim yolum bozuk olduğu için düşük devir kullanmak zorunda kalıyorum bazen çünkü ilk göz ağrım o yüzden özen gösteriyorum 120 130 kmye ne zaman geldiğini farkedemiyorum bile sanki 90 la gidiyosun.vergisi 413 tl ödedim trafik sigortası 380 tl kaskosu 1167 tl dir.1470 km yi 350 tl lik yakıtla geldim.şehir içi ise 270km de 65 tl lik yakıt aldı.yolum düzgün olsa kısa mesafde bu kadar da yakmazdı. araç her yönden çok güzel bi araç sonuçta kul yapısı muhakkak kusurları olur.bu arada makaslı olması pek bişi farketmiyo ama amartisörlü olsa daha güzel olur.tam bir aile arabası tavsiye ediyorum.saygılar
tarsuslu10.08.2013
merhaba arkadaşlar arkadaşım 2005 1.9 cadyy aldı ama çok sağlam diyorlar almayı düşünüyorum bunun yıllık kasko muayene vergi vs. ne acaba binek kullanmak istiyorum biyandan jetta düşünüyorum saygılar
Ali Parmaksız02.08.2013
22.07.2013 Tarihinde 0 km aldım daha önce Kangomu Caddy mi terettudu yaşadım ama iyiki Caddy almışım süper bir araç
sebo20.07.2013
mikailcim net 217 gördüm diyarbakır guzergahında net uzun yolda gidioooo
Cumhur12.07.2013
2013 martta aldım şu anda 4000 kmde.. 225 km hızı çeşme otobanında gördüm çekişi torku dengesi yol tutuşu süper..daha önce connet fiorino ve kango kullandım ama caddy'nin yanına yaklaşamazlar..klimatronik harika ama 1.6 tdi olduğundan biraz kasıyor düşük hızlarda
mikail10.06.2013
bu arabanın maksimum hızı 168 km yazıyor. ama yukarıdaki sebo isimli arkadaş 200 ü rahat gördüm demiş peki bu nasıl oluyor.
ADEM6605.06.2013
ali bey cady den sakın vazgeçmeyin, doblo ile kesinlikle kıyaslanmaz.cady nin rakibi yok şuanda saygılar
Yorum Yaz
İsminiz
Yorumunuz (Lütfen küçük harfler ile yazınız)
Onay Kodunuz

Onay Kodunu Giriniz


Paylaş
Eklenme Tarihi : 21.11.2010
İncelenme Sayısı : 196,259
SIFIR KM ARAÇ ARAMA
Araç Türü
Yakıt Türü
Silindir Hacmi
Vites Tipi
Kasa Tipi
Maksimum Fiyat
Sıralama Şekli
BİZİ TAKİP EDİN