Volkswagen CC 1.4 TSI DSG

Volkswagen CC 1.4 TSI DSG
Liste Fiyatı
99,700 TL
Son Fiyat Değişimi
%0.00
Teknik Değerlendirme
Maliyet
46 
Tüketim
40 
Performans
83 
Özellikler
83 
Teknik Özellikler
Silindir Hacmi1390 CC
Beygir Gücü160 HP
Maksimum Tork240 Nm
Maksimum Hız222 Km
0-100 Km Hızlanma8.5 sn
Şanzıman TipiOtomatik
Vites Sayısı7 ileri
Yakıt TürüBenzin
Şehir İçi Tüketim7.8 lt
Şehir Dışı Tüketim5.3 lt
Ortalama Tüketim6.2 lt
Km Başı Tüketim31 Krş
Yakıt Deposu70 lt
Co2 Emisyonu144 gr
Uzunluk4802 mm
Genişlik1855 mm
Yükseklik1421 mm
Boş Ağırlık1531 kg
Bagaj Hacmi532 lt
Karoser TipiSedan
Yıllık Vergisi 859 TL
Standart Donanımlar
Sürücü Hava Yastığı
Yolcu Hava Yastığı
Yan/Perde Hava Yastığı
ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
ESP (Elektronik Denge Sistemi)
ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
Park Sensörü / Sistemi
Elektronik Park Freni
Cruise Control (Hız Sabitleme Sistemi)
Hill Holder (Yokuş Kalkış Sistemi)
TPMS (Lastik Basınç Uyarı Sistemi)
Klima / İklimlendirme
Yol Bilgisayarı
Direksiyondan Kumanda Sistemi
Ön Kol Dayama Ünitesi
Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
Ön Sis Farları
Xenon Farlar
Çelik / Alüminyum Alaşım Jantlar
Navigasyon / Multimedya Sistemi
Start-Stop Sistemi
Sunroof / Cam Tavan
Deri Döşeme Koltuklar
Foto Galeri
Volkswagen CC 1.4 TSI DSG Resimleri
Volkswagen CC 1.4 TSI DSG Resimleri
Volkswagen CC 1.4 TSI DSG Resimleri
Volkswagen CC 1.4 TSI DSG Resimleri
Volkswagen CC 1.4 TSI DSG Resimleri
Volkswagen CC 1.4 TSI DSG Resimleri
Volkswagen CC 1.4 TSI DSG Resimleri
Volkswagen CC 1.4 TSI DSG Resimleri
Volkswagen CC 1.4 TSI DSG Resimleri
Volkswagen CC 1.4 TSI DSG Resimleri
Volkswagen CC 1.4 TSI DSG Resimleri
Volkswagen CC 1.4 TSI DSG Resimleri
Yorumlar
Akın29.10.2014
atilla bey; bana göre 100.000 lira gibi bir rakama en mantıklı araç bu vw cc.yeni c180 de güzel fakat 160 bin civarı onu alacagınıza e serisi alırsınız.dolayısıyla en cazip model cc gibi duruyor.bızım cc aracımız 2013 model ve 60.000 bakımı yapılıyor suan 440 lıra gıbı bır rakam tutuyor bakım maaliyeti onun dısında hıc masrafımız olmadı ve arabada tık ses yok.ayrıca servısteyken aracım bırgun flan yatacak olursa bana bı arac ayarlayın dıyorum ucretsız arac tahsıs edıyorlar beatle verdıler suan onu kullanıyorum.keyıflı ya ıyıkı almısız bu arabayı bıdaha olsa bıdaha alırız cok zevklı araba kullanımı.
mert23.10.2014
Arkadaşlar 1.4 TSİ dsg aracını full donanımlısını hiçbir eksiği olmayan paketi kaç para tutar? Ayrıca 1.4 motor uzun yolda darlanmaz mı ömrü kısa olr diye endişe ediyorum aklındaki tek modelde bu
atilla19.10.2014
merhaba
ben 2008 model 520 disel kullaniciyim aracim 184 ps perfonmas aarabasi ancak bu tip perfonmasli araclar 100.000 km ye kadar kullanılması gerekıyor daha sonra arac arıza cıkarıyor ve gercekten cok pahallıya mal oluyor
ben kullandıgım 520 dısel aracımı satarak cc 1.4 almak istiyorum kullanıcı arkadasların yorumlarını okudum
bana tavsiyenız ne olabılır
yenı 520 dısel alsan 200.000 tl nın ustunde e 180 alsam 180.000 tl
cc ise 101.000 tl civarında aradakı fıat farkı dusundurucu ayrıca cc gercekten dizayn olarak cok guzel ancak ic gorunumude esksıklıkler olduguna bende katılıyorum
yorumlarnızı beklıyorum
tskler
mui29.09.2014
riksi sevmem dersen alma ama severim arızasına katlanırım bu zevkide yaşarım diyorsan al dsg alıpta arızalanmaz sanma mutlaka kavrama arıza verir çünki kullana kullana bitiyor baskı balatanın bittigi gibi ama onun baskı balatası çok pahalı
Mehmet29.09.2014
eğer düşük viteste ani hızlanmayı tercih ederseniz her arac gibi buda yakıyor ben 2 yıldır biniyorum bu araca , veriler doğru aracı yormadan kendi seyrinde hızlandırırsanız yakıt bu sekilde.şanzumandan korkan arkadaslara geşince şanzuman garantisini motor garantisinin dışında vermiş firma , km sınırı olmaksızın 6 yıl.
Kıvanç27.09.2014
Bazı kullananlar dsg şanzımanda sorun var diyor.Çok kararsızım lütfen yardımcı olun.
murat13.09.2014
Şehir içi trafik yoğunsa 10 lt altına düşmez. Trafik akıcıysa biraz hızlanınca serbest sürüş modu denen olay sayesinde ( Gazdan ayağınızı çekince araba direk boşa atıyor ve birdaha frene basana kadar vitese geçmiyor.) 7,5 - 8 lt yakar. Uzun yolda yine serbest sürüş modu sayesinde devamlı 100 km gibi süratlerle giderseniz 6-7 lt gibi yakar. S e atıp gazlarsanız gazlamanıza göre yükselir. D de ani hızlanma taleplerinize gecikmeli tepki verebilir S te gecikmeden hızlanır. 1500 kg araba için normal değerler.
paşa13.09.2014
Bende golf act kullanıyorum agbimden araç 20 bine geldi her türlü deneyi yaptım bu araç 7.8 bile yakmaz siz neyden bahsediyosunuz 1.2 tsi bile uzun yolda 5 litre yakamaz kaldıki 1.4 tsi 160 ps bir arac sizi temin ediyorum uzun yolda normal kullanimla 6 litre sehir içi 8 litre yakar. 1.4 tsi 140 ps sehir dişi 5.5 sehir içi 7.5 in altında yakmanız imkansız istersen 1 silindir ile git genede bu araba yakıyor ama anlık tüketimde 4 litre gorulebiliyor bu arabanin uzun yolda 4 litre yaktigi anlamina gelmez beyler saygilar
ender12.09.2014
Kardeş 70 ile gidilebilecek bir yol mu var ben bilmiyorum bu araci 90 km ye sabitleyebilirsin uzun yolda o zamanda yol bitmiyor yakıt için yanlış bilgi vermeyelim sonradan alan arkadaşlar pişman oluyor vw yakar kardeşim zaten araba turbolu sakın ola 5 6 litre yakar diyip almayın uzun yolda 120 ile gidiyosun memlekete. Bu da 7 8 litre yakıt ben sehir ici kullaniyorum genellikle sehir icinde dur kalk dizelde cok yakıyor. Uzun yol yapan için asla önermem ama cc bir karizma ve bmw 320d den daha güzel bence
Demba Ba11.09.2014
fikirleriniz için çok sağolun beyler. uzun yıllar araba derdi düşünmek istemediğim için şuan kafamdaki 2 araçtan biri cc şanzıman problemi olmasa gözüm kapalı gidicem ama diğer köşede de çocukluğumdan beri hayran olduğum accord var. biyerden para çıksa da accordu seçsem diye bekliyorum :)
drogba11.09.2014
ender bey;70 km de 7 vitese atıyor arac zaten 70 80 aralıgında uzun bır sure kullanırsanız 4.2 gorecegınıze emınım.bende cok fazla terch etmem ama oluyor o da ayrı.ayrıca hız sabıtleyıcı herzaman daha fazla yakıt sarfıyatı yapar buda bılgınıze.
ender11.09.2014
Uzun yolda 20 kurus yakman için tuketim degerinin 4 litre olması gerekiyor araci 80 e bile sabitlesen 5.5 litre yakıt tüketimi oluyor bu aracı alıyosan benzinden korkmıycaksın zaten 10 litre bile yaksa bu arabaya deger. Aracı baktırdım turbosu baya büyük bundan dolayı performansli kullanınca ben 12 litre yakiyorum istanbulda ama normal dolasmalarimda 7.8 fabrika verisi tutuyor
DROGBA11.09.2014
Dem ba; yakıt aracı zorlamassan sehırıcı 30 kurusa uzun yolda 20 kurusa dustugunu gordum.performanslı kullandıgında ıse yanı sureklı yapıstırırsan 60 kurus uzun yoldada 40 kurus yakar sana öyle dıyım.benım arac 52 bın km suan sanzımanda ses var yanı ama servıs sıkıntı degıl btn hepsınde var dıyor.koltuklar ıstedıgın kadar gomuluyor bazı araclarda yuksekte klıyor ama bunda cok ıyı ayarlıyosn stndar koltklar cok rhat suspansıyonlar braz konfor odaklı gıbı ama yınede yol tutuyor esp mudahalelerı bazen canınızı sıkabılıyor devreden ckmıyor.emnyet kemerı tkmadan hıld holder antı patınaj sıstmlerı calsmyr.performansı 0-100 arası muthıs 100 den sonra yıne canlı fakat 100e kadr kı canlılık yok.ıcı gercekten cok genıs bagajı cook genıs.dıreksıyonu elektroservo sehırıcı cok yumusak hızlandıkca sertlesıyor.umarım gönlünüze yatan bır arac bulursunuz cc ızlenımlerım budur.bu özellikler size uygunsa bi bakmakta fayda var.iyi günler :)
murat08.09.2014
Drogba ve benim yorumlarım gayet objektif. Yazdığım ne görüyorsam o. Sıfır araç alacaksan 100 TL civarı en iyilerden biri eğer ikinci el alabilirim diyorsan biraz daha zorlarsan süper arabalar var. Ama bende takıntı sıfır harici almak çok güvendiğim biri olmadıkça beni ürkütüyor.
Demba Ba07.09.2014
bu aracı kullanmış arkadaşlardan dsg şanzıman, yakıt ve gerekli diğer yorumları objektif bir şekilde alabilir miyiz. 100 bin lira verip pişman olmak istemiyorum yardımcı olursanız sevinirim
Murat23.08.2014
Sağolun, herkesin elinden geldiğince objektif olması lazım. Sonuçta araç beklentileri karşılıyor. Sakin kullanırsan olabildiğince iktisatlı basarsan da yüksek hızlara oldukça hızlı çıkabiliyor. Birde D de ani hızlanma taleplerine geç cevap veriyor, turbo boşluğu gibi hissedenler olabilir ancak yazılımla alakalı gibi. Sonuçta S de bu gecikme olmuyor, ancak fena yakıyor. ::)
tutu22.08.2014
canızı sıkmayın o ses normal bozuk yollardan geçerken ve sessiz ortamda duyulur çok dişli oldugu icic ses duyuluyor arıza degil titreme ve silkeleme olursa sorun var demektir ama garantinizi 2+2 yaptırın
drogba22.08.2014
murat bey benim cc de 2013 model ve 52000 km oldu suan.o şıngırtı sesı benım aracımdada var gece sessız yerlerden gecerken duyuyorum metal metale surtuyor gıbı servıse goturdum butun dsgler bu sekılde bu bır arıza degıldır ıcınız rahat olsun dedıler ama garantı bıttıkten sonra bu bır arızadır demelerınden korkmuyor degılım :) onun dısında memnunuz arabadan.objektıf bır yorum yapmıssınız ruzgar sesı oluyor bıraz ama sanırım cercevesız camında etkısı vardır bu konuda dıye dusunuyorum ama cok cok rahatsız edıcı bır boyutta degıl.eren arkadasım evet maalesef ıc tasarımı bıraz sade kalıyor dıs tasarıma gore ınsan daha bır cafcaflı konsol beklıyor ama ne yazıkkı boyle.yenı kasada ıns yapmazlar da bızım arabaların degerı dusmesın sonra :)
Eren20.08.2014
Su arabanın ic mekanının degismesini dört gözle bekliyorum. Yeni kasadada passatla aynı olursa artık tüm umudumu kesicem. Kasaya bayılıyorum sportiflik/heybet bir arada ama bu ic mekana illet oluyorum.
murat18.08.2014
Motor sesi 140 km den sonra var, lastik sesi az var, rüzgar sesi belli bir hızdan sonra var, yakıt tüketimi D de sakin uzun yolda 6 lara düşebilir, D de şehir içi 10 lt civarı, S te basarsan 16 lt leri görmen içten bile değil,DSG ilk defa kullanıyorum ama heran sorun çıkaracak gibi duruyor, diğer otomatik aracımda bu his yok, gerçekten parke yollarda şanzımandan şıngırtı geliyor ama camı kapa ve dinleme, araç 2014 model 2000 km de 2 aylık.
özcan15.08.2014
yakıt tüketimi ve ses yalıtımı nasıl yol ve rüzgar sesi kullanan arkadaşlar yardımcı olurlarsa sevinirim
zula06.08.2014
her jantın avantajı dezavantajı var 18 jant çok yakar alırken pahalıdır yol tutuşu iyidir 17 manevra kabiliyeti iyidir az yakar yol tutuşu 18 e göre az daha ucuzdur 18 daha güzel görünür
semihhh05.08.2014
17'' jantmı iyi 18 '' jantmı iyi arkadaşlarrr
drogba05.08.2014
0 km olarak bayiden al ve hemen komple folyo çektir arabaya.2 kez kaza yaptım 2sinide boyasız mtc otoda kurtardım.folyo olmasa sağ sol çamurluk serviste değişmişti biliyorsun serviste ugrasma yok dırek degıstırelım kafasındalar.merak ettıgın baska bırsey varsa sorabılırsın.
Toprak29.07.2014
Drogba ; Açıklamaların için teşekkür ederim Drogba. Gayet anlaşılır ve net . Şimdiki sorun da 2. el mi yoksa sıfır mı bilemiyorum . Yıl sonuna doğru kampanyalar olacak mış ; bilen de konuşuyor bilmeyende , kararsızlıktan vazgeçme derecesine geldim . Yorum bekliyorum tşk
Eren28.07.2014
Passatın yeni kasası geliyor eger bekliyecekseniz yeni kasa passatı alın ama hemen alıyorsanız CC her yönden daha üstündür passattan.
Salih27.07.2014
arkadaşlar ben 1.4 passat comfrtline dsg ile 1.4 cc arasında kaldım bazıları cc viraja hızlı girince önden kayma yapıyor diyo kullananlar varsa bilgi verebilir mi? sizce hangisini almalıyım(aradaki fiyat farkı çok önemli değil)
Sinan22.07.2014
Burak, Porsche'de özel bir PDK var!
drogba20.07.2014
toprak; ccnin yakıtı tamamen senın elınde toprak.dizel bir araç gibi kullanırsan sana dizel gibi bi yakıt ortalaması sunar ama en güzel yanıda şuki senin istediğinde sakin kullandıgın arabanı yarış arabası halıne donusebılme ozgurlugun dizel kullananların boyle bır sansı yok ne yazıkkı.cunkı onların en performanslı hallerınde sen sakın kullanıyor olacaksın ekonomı yapıyor olacaksın.
Toprak16.07.2014
Slm arkadaşlar 2013 c5 mi yoksa 2013 vw cc 1.4 tsi mı karar veremiyorum. Arada fiyat farkı var ama yakıtıda düşünmek gerek. Cc nin yakıtı nedir kullanan arkadaşlar lütfen doğru yazarlarsa sevinirim tşk.
adali12.07.2014
slmlar arabanin Turkiye fiyati 41200 euro vw bunu 1 eoru=2.40Tl den hesapliyor araba 98bin civarina geliyor yazilan fiyat dogrudur yalmiz bu fiyat baslangic fiyatidir
kızılkaya11.07.2014
Cc mi scirocco mu çok kararsızım ikisi cok farkli segmentler ama bi taraftan spor bi araba diyorum bi taraftan da bu paraya cc daha mantikli gelir diyorum.bana yardimci olursaniz sevinirim saygilar..
crashh30.06.2014
cc satıldıgı paralara alınacak en mantıklı ve en guzel araçtır.ve bu kasası bir önceki kasasına nazaran çok tutuldu.2.elide üzmüyor.görsellik,genişlik,performans,2.el diyorsanız bence macera aramaya gerek yok.vw cc gerçekten içinde bulunan herkezi özel hissettiren ve dısarıdan bakıldıgındada herkezın iç çektiği bir araç.fazla ilgiden rahatsız olanların almamalarını tavsıye edebılırım ancak.
zül24.06.2014
porchede dsg degil zf var
Burak24.06.2014
Dsg sanzuman sorunu var dıyolar bende 2012 cc var 96000 km en ufak sorun olmadı audı ve porşede aynı sanzuman var sehır ici 400 uzun yolda 350 180 ile 250 arası gıdersen yakıyor deger ben aracımı 87000 tlye aldım aynı gun arkadasıma 520 dizel aldık 172000 tl benim aracıma galeri 85000 veriyor arkadasımınkıne 120000 kım karlı ve 520 hız olarak ccyle kıyas etmeyınız adamlar performans olarak yapmıs umarım yardımcı olmusumdur
ilker19.06.2014
arkadaslar bu fiyatta bir gariplik yok mu? malum ikinci el sayfasinda aracin 2013-2014'leri bile daha pahali. 110-120 bin civarinda fiyat cekmisler ikinci ellerine dahi. hepsi de 1.4 tsi
murat şehri11.06.2014
merhaba arkadaşlar. aracımı 18 inç integrols jant, panoromik sanroof opsiyonlu olarak 6 haziran 2014 tarihinde aldım. satış danışmanı ile aracı teslim alırken yaptığımız test sürüşünde S6 viteste 222 km/h rahatlıkla gördüm. klima açık ve henüz S7 vitesine geçmemişti araç. aracın yol tutuşu hızlanmasında hiç bir problem yok. motor sesi o anki hıza göre gayet normal ve tatlı bir sesti. bazı arkadaşlar çerçevesiz cam nedeniyle fazla rüzgar sesi aldığını belirtmişler ben rahatsız edici her hangi bir ses duymadım. yakıt konusuna gelince, aracım henüz 175 km de. deboyu aldığım gün fullemiştim ve tamamı şehir içi bu 175 km de depo 4/1 oranında azaldı. tespitlerime göre bir depo şehir içi normal ve seri kullanım karma şehir içi yakıt olarak maximum 700 km yol yapacak gibi değerlendiriyorum. uzun yolda ise 70 litrelik benzin tankı olan bu araç ile 1200 km'yi sakin kullanım ile rahatlıkla görür kanısındayım. sonuç olarak ben aracımdan memnunum alacaklara tavsiye ederim. iyi ve kazasız sürüşler..
mehmet08.06.2014
arkadaşlar adanada yaşıyorum bu arabayı gördüm çok hoşuma gitti samimi bir şekilde bu arabayı tavsiye edebilirmisiniz sizlerden cevap bekliyorum
FAİK04.06.2014
S.A.arkadaşlar...öncelikle 2013 11bin km vw cc 1.4 160 hp sahibiyim.1 sene bu km yi yaptım.şanzıman,yag,motor problemim rabbime sükür yasamadım.gayet memnunum...ben aracımı 92bin tl ye almıştım .ben araç için 150bin ayırsam galeriden 2013 model sıfır km E180 amg alırım.cok net!bazı arkadaşlar c mercedes ve ya audı a4 diyorlar:)bir kere segment arasında cok fark var.benim 2012 makyajlı kasa c 180 mercedes amg 1.8 cgı vardı arac zewkli bir arac ama arac içi çok küçük aynen a4 gibi ya da 3 serisi bmw gibi...boyunuz benim gibi 1.85 ise segment cok önemli...audının a5 tavsiye ederim.a5 ve vw cc nin yol tutusu için özel uretim yapıldıgı mühendisler tarafından acıklanmıştır.hakkınızda hayırlısı olsun bu biraz da zewk meselesi...kalbinizin sesini dinleyin...iyi günler dilerim
burhan04.06.2014
arkadaşlar 1 aylık cc kullanıcısıyım. araç şehir içi normal bir trafikte 40-45 kuruş yakıyo normal kullanımda. tabi sen bunu istersen 60 kuruşa kadar çıkara bilirsin. ve yine 40-45 kurusunda altına düşürebilirsin. motor sesi ve vites geçişleri mükemmel. araba resmen yağ gibi kayıyor. ses sistemi çekiciliği süper. millletin gözlerinin üstünüzde olması rahatsız ediyor.coupe tarzı olduğu için biraz basık. cüsseli bir araç olduğunda kalabalık ve dar yerlerde biraz zorluyor. ama millet otobüs kullanıyor canım sende alış. mercedes le kıyaslamalarını anlamıyorum bu dolukta bir mercedesla aralarında 40000 e yakın fiyat farkı var. kısacası alacaklar hiç düşünmesinler. gerçi herkes almasın. biz farklı olalım:)
selver03.06.2014
Arkadaşlar 1.4 cc sanziman sorunu yasayan varmi birde 1 depo ile 1000 km sizce bu araç acisindan sagliklimi tesekkur ederim
İsmail28.05.2014
Bülent bey merhaba. Ben kendi adıma konuşacak olursam CC'ye 150 bin lira vermezdim. Aracın iç mekanında çok kasvetli ve sıkıcı bir hava var. 2008'den kalma bir iç mekan tasarımı ne de olsa. Aracın işlevi kadar görselliğide önemlidir benim için. Bu nedenle biraz daha canlı araçlardan yana tercih yapardım. Yeni C 180 benim hoşuma gidiyor, eğer yakıtından endişeniz varsa CC ile yakıtı alırkenki dizel ile benzin fiyatı arasındaki fark dışında bir tüketim açığı oluşacağını sanmıyorum. İkisininde 6,5-7,0 litre arasında gidip geldiğini duyuyorum çevremden. İllede dizel diyorsanız Audi A4 derim ben. Motoru CC ile aynıdır fakat o iç mekanın o parayı CC'den daha çok hakettiğini düşünüyorum. Saygılar...
tutu28.05.2014
aracın tipi güzel yanlız vitesi karın agrısı başı agrıyan çok bu sınıfta hem motoru hem şanzumanı iyi olan mercedes c ve bmv 3 serisi var bmv şanzumanı en iyisi x drive modeli 4x4 mercedesin ki ise 2200 motor ve hem ekonomik hem güçlü en verimlilerinden onunda 4 matici var oda dört çeker yinede içine sineni al araca binecek olan sensin
Bülent27.05.2014
Arkadaşlar merhaba. Bende cc almak istiyorum ve çok kararsızım. Yılda ortalama 45000 km yol yapıyorum. 2.0 dizel 177 beygir olanını düşünüyorum. Şuna yaklaşık 150000 tl civarında. 2.0 dizel motor kullanıcısı var mı? Yakıt ve araç hakkında bilgi verirse çok memnun olurum. Yada alternatif bir araç öneren olursada sevinirim. Şimdiden teşekkürler.
izzet26.05.2014
Passat CC Kullanıcıları, aracınız yağ yakıyormu ve dsg ile herhangi bir sorun yaşadınızmı lütfen bilgi verirmisiniz.?
mesut sağlam23.05.2014
Aradan geçen bunca zamana rağmen hala dsg sorunluysa o zaman bu firmaya güven neden? Öyle ya bunca yıl bu sorun çözülemediyse Wv de bir sorun var demektir.
tutu23.05.2014
bu aracın manueli niye gelmez anlamadım gitti hem ucuz olur hem dsg belasından kurtuluruz
ADANALIII22.05.2014
arkadaşlar bende bi cc kullanıcsı olarak araç uzun yolda geyet cok iyi ankaraya giderken denedım 110 120 gibi hızlarla tam 500 km yola 133 tl yaktı gayet iyi bence
izzet22.05.2014
Burhan, bey aracınızdan memnunmusunuz bizde ötv siz alacağız sakatlık indirimi ile arabadan memnunmusunuz ?
burhan21.05.2014
aracı 15 gün önce aldım 111000 tl ye bu gün baktım 104000 tl varmı böyle saçmalık.
Yorum Yaz
İsminiz
Yorumunuz (Lütfen küçük harfler ile yazınız)
Onay Kodunuz

Onay Kodunu Giriniz


Paylaş
Eklenme Tarihi : 27.03.2012
İncelenme Sayısı : 205,839
SIFIR KM ARAÇ ARAMA
Araç Türü
Yakıt Türü
Silindir Hacmi
Vites Tipi
Kasa Tipi
Maksimum Fiyat
Sıralama Şekli
BİZİ TAKİP EDİN