Volkswagen Golf 1.2 TSI BMT Midline Plus

Volkswagen Golf 1.2 TSI BMT Midline Plus
Liste Fiyatı
55,000 TL
Son Fiyat Değişimi
%1.85
Teknik Değerlendirme
Maliyet
80 
Tüketim
69 
Performans
65 
Özellikler
63 
Çarpışma Testi Sonuçları
Teknik Özellikler
Silindir Hacmi1197 CC
Beygir Gücü105 HP
Maksimum Tork175 Nm
Maksimum Hız192 Km
0-100 Km Hızlanma10.2 sn
Şanzıman TipiDüz Vites
Vites Sayısı6 ileri
Yakıt TürüBenzin
Şehir İçi Tüketim5.9 lt
Şehir Dışı Tüketim4.3 lt
Ortalama Tüketim4.9 lt
Km Başı Tüketim24 Krş
Yakıt Deposu50 lt
Co2 Emisyonu114 gr
Uzunluk4255 mm
Genişlik1799 mm
Yükseklik1452 mm
Boş Ağırlık1210 kg
Bagaj Hacmi380 lt
Karoser TipiHatchback
Yıllık Vergisi 537 TL
Standart Donanımlar
Sürücü Hava Yastığı
Yolcu Hava Yastığı
Yan/Perde Hava Yastığı
ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
ESP (Elektronik Denge Sistemi)
ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
Park Sensörü / Sistemi
Elektronik Park Freni
Cruise Control (Hız Sabitleme Sistemi)
Hill Holder (Yokuş Kalkış Sistemi)
TPMS (Lastik Basınç Uyarı Sistemi)
Klima / İklimlendirme
Yol Bilgisayarı
Direksiyondan Kumanda Sistemi
Ön Kol Dayama Ünitesi
Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
Ön Sis Farları
Xenon Farlar
Çelik / Alüminyum Alaşım Jantlar
Navigasyon / Multimedya Sistemi
Start-Stop Sistemi
Sunroof / Cam Tavan
Deri Döşeme Koltuklar
Foto Galeri
Volkswagen Golf 1.2 TSI BMT Midline Plus Resimleri
Volkswagen Golf 1.2 TSI BMT Midline Plus Resimleri
Volkswagen Golf 1.2 TSI BMT Midline Plus Resimleri
Volkswagen Golf 1.2 TSI BMT Midline Plus Resimleri
Volkswagen Golf 1.2 TSI BMT Midline Plus Resimleri
Volkswagen Golf 1.2 TSI BMT Midline Plus Resimleri
Volkswagen Golf 1.2 TSI BMT Midline Plus Resimleri
Volkswagen Golf 1.2 TSI BMT Midline Plus Resimleri
Volkswagen Golf 1.2 TSI BMT Midline Plus Resimleri
Volkswagen Golf 1.2 TSI BMT Midline Plus Resimleri
Volkswagen Golf 1.2 TSI BMT Midline Plus Resimleri
Volkswagen Golf 1.2 TSI BMT Midline Plus Resimleri
Yorumlar
Serhat27.10.2014
6 aydır kullanıyorum 6000 km de araç şu an. Şehir içi trafikte 30 kuruş yakmaktadır. Uzun yolda ortalama 120 km hızla 25 kuruş yakmaktadır. Stop-Start olayı şahane. Elektromekanik park freni ve yokuş kalkış desteği mükemmel. Şehir içi önümde giden yaya beni duymuyor çoğu zaman kornaya basmak zorunda kalıyorum. Polo mu alayım diye düşünüyordum ama fiyat-performans-özellikler bakımından alınacak en iyi araç diye düşünüyorum. Midline alacaksanız kesinlikle fabrikasyon hız sabitleyicisini eklettirin inanın buna değer...
cengiz23.10.2014
Merhaba Arkadaşlar,herhalde bu sitede golf kadar yorum yapılan başka araç yoktur.Daha önce ben de yorum bırakmıştım.Hergün siteyi ziyaret ediyorum acaba yeni yorum yapan var mı diye.:) neyse gelelim asıl konuya.Yıl sonuna doğru 1.2 benzinli midline golf almayı planlyıorum allah nasip ederse.Ancak,nette bazı forum sitelerinde turboyla ilgilil bilgiler okudum ve kafam karıştı.Bu yorumlardan mantıklı olanı sizlerle paylaşmak istedim.Düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim.
gurcan18.10.2014
bende hiç bir sorun olmadı. demek ki senin sorunundan başkalarıda karşılaştı ki yeni yazılım güncellemesi çıkarmışlar. herkesi arayıp çağırıyorlardır o zaman. bana en kısa zamanda servise gelmem soylenmişti.
gultekin17.10.2014
Sayin gulcan 1.2 midline golfumle elektronik el freni problemi bende yasadim.Aracimi alali 14 ay oldu yaklasik 3-4 ay once aracla kalkarken el freni otomatik olarak kendi iniyor el freni isigida sonuk gorunuyordu ben arabayi cok kisa mesafe kullandiktan sonra aractan balata kokusu geldigini fark ettim aractan inip kontrol ettigimde arka disklerin turuncu oldugunu gordum ve inanin biraz daha gec fark etseydim yanabilirdim fren isigi sonuk gorunuyor ama arka frenler tam olarak birakmadigini servis soyledi komple arla diskler degisti ve el frenine guncelleme yapildigini soylediler simdilik preblem gorlmuyor herkesi bilgilendirmek istedim inanin aracla giderken balata kokusu hissedince panik oluyorum aman dikkat ben yandim siz yanmayim.
umut16.10.2014
leonla golf arası çok fark var mıdır
onur15.10.2014
Ufuk hocam dizel değil ama dizele kafa tutan bir araç. Ben yol bilgisayarına zaten güvenmem. Uzun yolda yaptığım cebimden çıkan paraya ve yaptığım km ye göre olan hesaplamadır. ve kesinlikle abartı değildir.Ayrıca leon golfün çakması çok iyi etmişsiniz değiştirmekle.
gurgur15.10.2014
1.2 tsi aracımı yaklaşık 2 yıldır kullanıyorum 12 bin km de. gaziantep in trafiği çok kötüdür hep dur kalk kısa mesafe kullanıyorum ortalamam 6.7lt 750 km şehir içi, 1000 km şehir dışı.
ufuk14.10.2014
Sizin yorumları okuyan sanki dizelden bahsediyo sanır bende leon 1.2tsi 2013 model kullandim 10 bin km sonra tekrar degistirdim yakıt istanbulda 7 litreden assaga dusmedi trafikte 9 10 litre uzun yolda 5.5 litre gibi yani anlayamıyorum arabayı her depoda fulle gidecegin mesafe belli. Yol bilg ile depoda uyuşmaz bilginize arabayi adam temde kullaniyo 90 ile sonrada sehir ici istanbulda geziyorum diyo abi gercek akan trafikte hesap yapın.bir depoyla benim araç 1.6 tdi golf 700 km gidiyo istanbul iki yaka arası kullanıyorum bu normal istanbul trafigi kopru trafigine pek kalmiyorum test etmeden almayın ben öyle bir hata yaptım leon çok ses alıyo asfaltta gidiyodum sanki vw golf ise çok daha güzel ve ekonomik en ust donanimi almanızı tavsiye ederim dsg zaten çok lüks sunroof cok guzel hava veriyor beyaz benim arac saygilar
gurcan14.10.2014
dün servisten aradılar elektronik el freni için yazılım guncellemesi yapmamız lazım en kısa zamanda servise bekliyoruz diye aradılar. demek ki bazı serilerde el freni sorunu var ve servise çağırıyorlar.
onur13.10.2014
Harun hocam araç sahibiyim 1 yıldır. aracım 9000 km de bir kere ankara-bursa gittim ve de baya bastım motoru açmak için gidiş geliş toplam bursa sehirici kullanımım dahil 1000 km yolu 220 tl ile yaptım. şehir içi ise ortalama 6-7 litre yakıyor. sadece çok yokuş ve inanılmaz trafik varsa sizin dediğiniz değerleri buluyor. zaten oyle durumlarda her araba yakıyor. 10 litre de değil ayrıca.varsayım üzerine de konuşmayalım lütfen.bırakın bu yorumları araç sahipleri yapsın.tüplüye de bindim dizele de bindim ayrıca.
Osman13.10.2014
Arkadaşlar bu motor kendini kanıtlamış bir motordur, yok turbo patlar, 1.2 ömrü kısa olur vs. hurafelere inanmayınız. Fabrika 400 farklı araç ile 400.000 km civarı test etti bunları farklı iklimlerde. Ben bir türlü patlatmayı başaramadım nedense.
Harun12.10.2014
Aslında bu olay ne istediginize baglı aracı düzgün kullanınca bakımlarını düzenli yaptırınca 3 silindir motorun 100000görecegine eminim turbo tabiki 100000 görmez ama degişebilen bir parça diye tahmin ediyorum yakıt tüketimi bence tam bir abartı sehir içi 8,9,10 litrelerden assagı yakmaz uzun yoldada 120 km ile gidiyim dersen 6,7 arası yakar 1.6 atmosferik alsan uzun yolda daha çok yakıyor basınca sehir içi pek fark etmez saglam arabadır vw ama sorun çıkarıyor 3 sene bitince dsg yakınımın elinde patladı yaptırdı ve aldıgından pahalıya sattı arabayı gerçekten ilginç bu milletin vw sevdası
onur11.10.2014
Cengiz Bey merhaba.Böyle uydurma varsayımları kimler neresinden uyduruyo bilmiyorum.TSi motor kendini kanıtlamış yıllardır kullanılan ve 7 yıldır da yılın motoru seçilyor. ayrıca soruyorum size volkswagen kendi isminin bile ötesine geçmiş golf markasına böyle birşeyi yapar mı? şimdi her marka düşük motorlu araçlar üretiyor. 1.0 motor bile var. ayrıca 2013 yılının otomobili seçildiğni de hatırlatırlatırm. bu motoru tek volkswagen de kullanmıyor ayrıca.arabayı tutp 5 bin 6 bin devirde manyak gibi kullanırsak, ralli yapmaya çalışırsanız elbette ömrü düşük olur;))
akif11.10.2014
Motoru 100 bine getir ondan sonra konuşalım diycemde olmıycak 3 silindirli bir vw motorundan çok şey beklememek lazım performans ve ekonomisi gayet iyi turbo buyuk ihtimal arıza yapar 80 de bir tamir 120 bini bulur ancak motor zamanla eskisi gibi cekmiyo bu her araçta vardır 3 silindir olunca daha cok belli ediyo ama golf süper motor ekonomik sayılır performans zaten harika.atmosferik motor gibi cok km görmez tabiki ben geçen audi a3 tfsi kullandım 80 binde 1.4 motor biraz yemiş sanki turboyu araba salmıştı birazda kendini başka bir fark goremedim
cengiz11.10.2014
Merhaba Arkadaşlar,sizlere bi sorum olcak.Bu sitede polo için yapılan bir yorumda bi kullanıcı,1.2 turbo motorlarının ömrünün 100bin olacağını ve ilerde büyük masraflar açacağından bahsetmiş.Sizde ne bu ne derece doğru? Ben de bir potansiyel golf alıcısı olarak açıkçası içime şüphe düşmedi değil.Özellikle motor bilgisi iyi olan arkdaşların yorum yapmasını rica ediyorum.Saygılar..
onur23.09.2014
Bu valf olayina aciklik getireyim arac sahibi olarak 1.2 tsi golf 16 valftir ancak 1.2 tsi jetta 8 valftir.
çom22.09.2014
evet bugün vw sitesinden e broşur indirdim 8 deil 16 valf yazili içim rahatladi
çom22.09.2014
arkadaşlar inanin bir çok oto sitesinden 1,2 tsi lerin 8 valf olduğunu biliyorum.kaldiki volkwogen kendi sitesinde de 1,4 tsi lerin 16 valf olduğu yazılı.1,2 lerin deil .ben merkez almanya sitesine bile bakıyorum zaten almanyadakiler 110 ps.105 deil.ayrica kendi kaynim var almanyada.saygılar.eyer sizde volkswogen sitesinde benim göremediğim varsa aydinlatin sevinirim.saygılar
nebraska22.09.2014
Teşekkürler Çom , bildiğim kadarıyla piyasaya ilk çıkan 1.2 tsi ler 8 valfti. 2013 ten beri 16 valf olarak biliyorum.
Hardrock22.09.2014
Çom 1.2 lerin 8 valf olduğu bilgisini nerden edindiniz aracın sitesindeki 1.2 tsı motorun teknik bilgisinde 16 v olduğu belirtilmiştir saygılar
çom21.09.2014
nebraska aracin hayirli olsun.benimkafamı kariştiran 1,2 golflarin 8 walf oluşu.çünkü birçok araç 16 walf kullaniyor.16 walf lar daha az yakar diolar bu konuda bilgisi olanlarin burada aydinlatici bilgi verirlerse mutlu olurum.şimdiden teşekkürler.çünkü bende golf düşünüyorum.
nebraska08.09.2014
Aracim 6.000 km oldu 1.2 tsi midline duz vites. Istanbul sabah aksam trafiginde kullaniyorum uzun sureli ortalama 6.4 lt gosteriyor. Alirken 1 ay bekledim. Satis politikasi cok sacma mecburen beyaz mecburen midline alicaksiniz gibi bir sey oluyor. Renk isterseniz 3 ay veya comfortline isterseniz 3 ay beklemek zorunda kaliyorsunuz arastirmadigim bayi kalmamisti. Satarken sis fari takilir dediler, teslimat zamani geldiginde takariz ama garanti disi olur dogus yasakladi ariza cikartiyor dediler. Baska bayilere sordum 1.300 tl fiyat cektiler garantisi biziz dediler, asabim bozuldu taktirmadim. Ancak araca gelirsek iyiki 1.2 tsi almisim, hem vergi avantaji hem yakit konusu benim icin onemliydi. Aracin performansi cok iyi. Tork kuvvetini hissetmek gercekten keyifli. Cekermi cekmezmi konusunda supheniz olmasin. Bence bu arabanin performansindan memnun kalmayan insanlari 1.4 te kesmez cunku aralarindaki fark cok az. 3.20 falan baksinlar. Hiza hevesli degilim ancak merak ettim denedim dijital gostergede 210 km gorunce ayagimi cektim yeter dedim sanirim birazcik daha gidebilirdi.1.2 findik motor dedikleri bu. Golf dusunenlere Allah nasip etsin insallah.
Mehmet07.09.2014
Istanbuldan Mehmet.aractan ailecek cok memnunuz . tuketim ise sehir disi 5 lt civari 120km/h . Sehir ici hep sakin kullanim 6 lt/100 km . Cogunlukla durkalk trafigi (ortalama hiz 25km/h). Araci cok zorlamazsaniz gercekten ekonomik. fakat gaza basarsaniz cok performansli bir arac . Herkese haYirli surusler dilerim.
tsı6107.09.2014
Arkadaslar merhaba

Araci almayi düşünüyorum henüz test sürüsu yapmadim ama golf hep begendim bir kasa idi.
Bayilerde suan arabaa varmidir ? Birde bu araba dik yokuslada dur kalklarda sorun cikarir mi ?
oğuzhan07.09.2014
yokuşta kalksın kalkmasın ama bu ne yaaa 55000 ver hız sabitleme olmayan bir araç al.Yazın almanyadan gelen arkadaşa sordum sizde hız sabitleme olmayan sıfır golf var mı dedim arkadaş şaşırdı.!!!
cengiz01.09.2014
Arkadaşlar yaptıkları yorumlarla bana ışık tutan,bilal bey gallois,serkan,selim ve onur beylere lütfetip düşüncelerini paylaştıkları için teşekkür ediyorum.Bilal bey dediklerinize ben de katılıyorum.Sıfır araç seçerken cidden zorlandım be de.Yıl sonunda doğru inşalah golf 1.2 midline benznili düz alacağız ozaman ben de yorumumu burda paylaşırım sizlerle..sağlıcakla kalın..bartından sevgiler..
onur28.08.2014
Bir de bu arabayı lütfen 1.6 atmosferiklerle karşılaştırmayın. 1.6 araçlar bu kadar konuşulmamıştır.çeker mi çekmez mi diye. 1.2 sizleri yanıltmasın güç olarak 1.6 atmosferiklerin çoğundan tork ve çekiş olarak çok üstün bu araba.
onur27.08.2014
Cengiz bey yokuşta kalkmıyo diye birşey yok. Yokuş kalkış desteği arabayı biraz tutuyor kalkarken bence esas bahsedilen o. isteyen 1.6 atmosferik aynı beygirli araçla gelsin, yokuşta kalkarken plakamı okutmazsam adam değilim.yokuşta arabayı iten torktur. bu aracın torku benzinli değil çoğu dizelde yok.o bakımdan çekiş konusunda emin olabilirsiniz.Ayrıca golf ve diğerleri diyorum size...
Selim27.08.2014
3 aydır kullanıyorum, hiç bir sıkıntı yaşamadım. Çok dik yokuşlarda vites küçültmek zorunda kalıyorsunuz ama sizi üzmez. Performansı ne çok kötü ne de çok çok iyi arada bir segmentte. Şehir içi çok çok yakmıyor uzun yolda mükemmel..Vergisi az konforu çok iyi. Ama bu araba işi zevk işidir, yarış arabası istiyorsanız GT Golf alacaksınız : -)
Serkan27.08.2014
Cengiz bey oncelikle sunu soleyebilirim ki yokusta zorlanma diye bir sey yok. Ben cok fazla istatistik veri soyleyemem, fakat Ankaranin en dik yokuslu mahallelerinden birinde yasiyorum ve gercekten hicbir sorun yok. Mesela arabayi bagirtmadan duzgun yokus cikmak istediginizi dusunelim. Yokus olmasina ragmen ornegin 15 km/h de 2.vitese atiyorum. Egimin en az yuzde 25 civari oldugu bi yerden bahsediyorum. Araba 3 4 sn once sanki cekmiormus gibi 15 16 17 diye yavas yavas hizlanior. Sonra birden asiri derecede bir cekis geliyor ve araba bi kac saniyede 40 50 ye cikior. Inanmiosaniz deneyip gorebilirsiniz. Egim yuzde 25 civarindan bahsediorum dikkat edin hem de sirf arabayi bagirtmamak icin 15 km/h civari 2. Vitese atmistim... ayrica normal bi yokus dusunun mesela yuzde 5 egim civari. Yaklasik 150 200 m bole bir yokus vardi ve Allah sahidimdir 12 13 sn de 100 e kadar ciktim. Kisacasi emin olun arabada cekis diye bir sorun yok. Ama eger klimayi 6 ya kadar acar ve 4 5kisi arabada olursa gene cikar ama atarsiniz 1.vitese 3 4 devir gorursunuz ama inanin bana boyle bi durumda bile yokus yukari araba hizlanior ciddi ciddi hepsini denedim. Uzun yazdim kusura bakmayin. Gene de yaniltmak istemem deneyip gorun isterseniz ama dikkat ederseniz rakam veriorum cunku hepsini denedim. Tesekkurler.
gallois27.08.2014
Cengiz bey, fikir vermesi açısından açıklamada bulunmak istiyorum. Bahsedilen kalkış sorunu oldukça dik bir yokuşta kalkış anında yaşanan bir durum, 10 KM/saat hıza eriştiğiniz anda hiç merak etmeyin sizi koltuğa yapıştırıyor. Daha iyi anlaşılması için şöyle bir kıyastan bahsedebilirim, İstanbul -> Ankara istikametinde arkadaşımın yeni kasa 1.6 atmosferik motor 5 vitesli Astrası ile Bolu dağı tüneli viyadüklerindeki yokuşlarda tırmanırken 4. vitese geçme ihtiyacı duyduk. Fakat Golf 7 1.2 kendi aracımla aynı yokuştan geçerken 6. vitesten hiç düşme gereksinimi duymadık. Umarım durum daha iyi anlaşılmıştır.
bilal27.08.2014
Otomobil alırken yaşanan en büyük sıkıntılardan birisi de kafa karışıklığıdır.Yorumları okudukça da bu azalmaz, artar.O yüzden yorum yazan kişiler 1. Tam olarak bilgi sahibi olmadıkları konularda yorum yapmamalı. 2. Mümkün olduğu kadar objektif ve aydınlatıcı,reel bilgileri paylaşmalıdır.
Günümüzde araçların birbirinden pek farkı yok.Kişi hangisini beğeniyorsa onu almalı.Herkesin öncelikli olarak bir otomobilden beklentileri ve aradığı şeyler farklı olabilir.
Ben 1 yıldır Golf 7 1.2 tsi midline plus kullanmaktayım.Yardımcı olmak adına yorumlarımı yazayım.
1. İç mekan malzeme kalitesi üst seviyede.
2. Motor 1.6 atmosferik bir motordan alabileceğiniz her şeyi (hatta beklediğinizden fazlasını) size rahatlıkla sunar.Hatta tork olarak daha fazla. Bu açıdan şu eski usül "1.2 çeker, çekmez" muhabbetine hiç girmeyin. aracı alırsanız çekmez diyene direksiyonu verin kendisi görsün.
3. Bildiğiniz diğer motor ne ise bu da o. Gaza çok basarsan çok, az basarsan az yakar. Benim şehir içi kullanımım ortalama 7 litre civarında (dikkat ister mi? Tabii ki ister.Ayağınız hassas olacak). şehir dışı sakin 110-120 km. hızlarda yolun durumuna göre 5 litre ile 6 arası değişir. Benzinli bir aracı şehir içinde 8-9 litrenin altında tutmak başarıdır. Start-stop sistemi başarılı olarak çalışıyor. Şehir içi yakıtı asıl azaltan durum bu sistem. (Ortalama değerler şehir dışı bir depo 900-950 km.şehir içi 700 km. üstü.)
4. Ses yalıtımı olarak belki de sınıfındaki en başarılı araçtır.(Bu iddia neden derseniz, benim de takıntım budur. Bu yüzden çok araştırdım.) Camları kapattığınızda dışarıyla bağlantınızı keser. Yol sesini az alıyor. Tabii burada bizim dişli asfaltlarda bunu hiç bir araçtan beklemeyin.
5. Güvenlik paketi standart olarak en alt ile en üst pakette aynı. yol tutuşu güven veriyor. Süspansiyon orta sert arası.
6. Araç turbo olduğu için kullanım tarzı aslında dizel gibidir. düşük devirde güç üretmeye başlar. Yüksek devirli kullanımda da çok zevk verir ama çok yakar.hayırlı olsun
cengiz26.08.2014
Merhaba Arkdaşlar,bu siteden uzun süredir golf için yorumları okuyorum.Doğrusu bu sitedeki yorumlar bana da fikir verdi.Ben de 1.2 benzimli midline düşünüyorum. Ancak gallois ve gültekin beyin söylediği dik yokuşlardaki zorlanıyo yorumu beni düşündürdü açıkçası.Yalnız her araba bu zorlanmayı yaşamazmı diye de düşünüyorum..ne dersiniz?
bora25.08.2014
Bu aracın bu kadar az yaktıgına inanamıyorum!!!bende dizel octavia var bu kadar az yakmıyor 1.2 motor çekişi iyi degil diye almamıştım pişmanım keşke golf dsg alsaymısım diyorjm
gallois0025.08.2014
Sayın gultekin, bahsettiğiniz durum 1.2TSI motor için bir handikap. Bunu her GOLF 7 de yaşamaktadır. Sebebi ise alt devirlerde motorun üretebildiği güç miktarı yalın atmosferik 1.2 litrelik bir motor kadar, fakat 1550 devir ve yukarısı için ise fabrika verisinde belirtilen 175 Nm'lik güce ulaşabiliyor. Bu optimizasyon sayesinde motor oldukça başarılı yakıt tasarrufu sağlayabilmekte. Özetle min yakıt sarfiyatı ve maksimum performans için düşük devirlerde kimi zaman yetersiz güç konusunda ödün bırakılmış. Golf 7 1.2 TSI kullanıcı olarak bu konuyu çokta önemsemiyorum sağladığı yakıt tasarrufu ve normal seyirdeki 1.6 performansı her şeye bedel. Zira yarım debriyaj ve sadece 1500-1600 devirle çıkamadığım yokuş yok.
onur18.08.2014
Hafta sonu bursaya gidip geldim. klima açık, gayet süratli. toplamda orda kullanımlarım dahil 1000 km yol yapmışım. bunu inanmayacaksınız 200 tlLik benzinle yaptım. yani 20 kuruş yaktı. yok böyle bir araç...aracım 1.2 tsi midlineplus ve daha
7650 kmde
dünya31.07.2014
Degerli arkadaşlar bu araba özellik bakımından ,sürüş rahatlıgı bakımından iyi bir araba ancak 1.2 olması olumsuz bir etken fiyat 1.2 ye göre biraz biraz fazladır 48000 olabilir diye düşünüyorum ek olarak aracı tavsiye ediyorum ama 1.yerine farklı bir motor çeşidi seçmenizi tw
MURAT034126.07.2014
Serkan kardeş hızım fabrika verisinden fazal gördüm demişşin, genel olarak rampa aşağı durumlar söz konusu değilse fabrika verisini aşamaz. dijital göstergeli araçlar hariç mekanik göstergeli araçların tamamında hız normalden fazla gösterir. Bunu teyit etmenin en güzel yolu karayolları bazın yollara hızınızı gösteren ışıklı göstergelerde kontrol edin göstergenizle karşılaştırın. hız arttıkça sapmanın arttığını göreceksiniz
gultekin25.07.2014
Arkadaslar ben araci alali yaklasik 1 yil oldu aracimdan cok memnunum hem yakit olarak konfor ve performan olarak gayet iyi 1.2 tsi 105 beygir yalniz birsey soylemek istiyorum dik bir yokusta birinci vites kalkarken arac biraz zorlaniyor kalkislarda performans cokta iyi degil sizin aracinz da ayni sikinti yasaniyor mu beni bilgilendirseniz sevinirim
Serkan24.07.2014
Merhaba arkadaslar. Arabam henuz 6 aylik ve cok memnunum. Hiz tutkunu degilimdir normalde duzgun surerim. Fakat gecen gun bos bir yolda hiz denemesi yaptik ve 205 i gordum. Ustelik yol dumduzgundu ve arabayi cok sakin bir sekilde hizlandirdim arabayi bagirtmadan. 205 de araba 6.vitesteyken 4500 devirde falandi ve araba daha da gidiordu ama yeter diye biraktim. Buradan arabanin istenirse cok iyi performans verdigini soleyebilirim. Ayrica merak ettigim bir husus burada arabanin son hizinin 192 oldugu yaziyor. Acaba yanlislik mi var ya da bu hiz degeri sabitlenmis hiz degeri mi? Sanirim turkiyedeki arabalarda hiz sabitlenmiyor. Genel gordugum uzere avrupada bole bir olay var. Bu konu hakkinda bilgisi olan varsa benimle paylasirsa sevinirim. Buradan hiz tutkunu oldugum anlasilmasin sadece arabanin son limitini olcmek istiyorum. Tesekkurler.
Doğan Golf 708.07.2014
Golf 7 1.2 tsi midline plus man. aracımı 3 aydır kullanıyorum 50 lt depoyla 900 im yaptım üstelik aracı baya zorladım. 120 km ortalamayla sürseydim çok rahat 1000 km yapardım. Güvenlik donanımına gelirsek highline paketinde ne donanım varsa bu pakettede aynisi mevcut. Sürüsü çok güvenli. Konforu zaten tartışılmaz araç çok sessiz hatta hiç ses yok diyebilirim. Bu paraya alınabilecek en iyi araç. Doğuş oto müşteri memnuniyetinde çabası. Ben keyfini sürüyorum, darısı başınıza.
Sabri04.07.2014
kolay kolay fiyat düşmüyorlar ama ümitsiz olmayın ne koparırsanız kar.. : -)

Ben aldığımda hız sabitleyicisi (fabrikasyon) hediye oldu..
sedat02.07.2014
merhabalar arkadaşlar bayiler fiyatta ındırım yapıyormu , 55000 ten daha düşük fiyata alan var mı
Sabri16.06.2014
Aracı alalı tam 1 ay oldu. 1,2 105 beygir 175 tork önceki 2,0 atmosferik lpg li aracıma göre çok daha iyi. Tüm güvenlik donanımları mevcut. İlk sıfır aracım pişman değilim ve tavsiye ederim. Elektronik park freni + yokuş kalkış desteği mükemmel olarak düşünülmüş. Otobanda istediğinizde hızlanan ama yine sakin kullanımda az yakan kaliteli bir araç.
hüseyin16.06.2014
bu fiyata süper bir araç aile arabası bile olur.vw'nin sitesinden baktım standart özelliklerine resmen yok yok.sınıfının alınabilecek en ideal arabası.
onur16.06.2014
vuralsungur hocam. ben 7 aydır kullanıorum bu aracı. performansı süper bana göre.ivmelenme falan harika. koltuğa yapıştıro.onun dışında zaten herşeyi mükemmel. kalite çok üstte. sınıfında birinci bence.almadan önce çok araba baktım.sizi çok iyi anlıyorum aynı teredüttü ben de yaşamıştım. ama kesinlikle tavsiye ederim.ben inanılmaz memnunum.iyi ki almışım.bütün arkadaşlarım da doğru tercih yaptığımı söylüyor.
selim16.06.2014
vural sungur kardeşim, aracı 20 aydır kullanıyorum, güç ve beygir konusunda aklında soru işareti olmasın, 105 ps - 175 tork.Bu araç normal 1.2 motor değil kardeşim turbo ve kompresör var arabada. 1.6 atmosferik araçlardan torku 20-25 tork daha fazla. Sana sadece tavsiyem birazdaha paran varsa comfort modelini al derim.
VuralSungur14.06.2014
bu arabayı düşünüyorum .ama kafamdaki düşünce şu acaba motoru küçük olduğu için çokmu zayıf kalır cekişi nasıldır yokusta sollarken arayı kapatabilme adına iyi bir çekişi varmı ? bu aracı kullanan kardeşlerime hayırlı ve iyi günelrde kullanmasını dilerken bu yukarda yazdığım hususlarda beni aydınlatmalarını istirham ediyorum golfçular olarak hepinize saygılar
Doğan30.05.2014
Araç sahibi olarak yazıyorum, araba tek kelimeyle kalite kokuyor. Araba dışarıdan neredeyse hiç ses almıyor, yol tutuşu ve sürüşü çok konforlu. Motor konusuna gelince, benim eski arabam opel astra 1.6 cosmo ydu. O araba 0-100 arasını 12 sn civarında alıyordu. Bu araba ise 1.2 ve 0-100 ü 10,5 sn de alıyor. Yakıt tüketimi ise çok daha iyi.
Konfor, performans ve rahat bir sürüş isteyenlere tavsiye ediyorum. Allah kaza bela vermesin, hayırlı yolculuklar.
AKIN27.05.2014
... ne derseniz deyin bu araba hb sınıfında öncü olmuş araba, ve aynı şekilde herşeyiyle kendini ispatlamış, daha öncede 4 çeşit arabam oldu ve kullanmadığım araba cok cok azdır. maalesef bütün sıfır araçlar türkiyede değerinin çook üstünde, vergi politikası sayesinde. motor gayet iyi arakadaşlar acaba çekermi gidermi düşünmeyin. 105 ps 175 tork. Araç herşeyiyle vw kalitesi. benim aracım comfortline modeli yanlız...
Yorum Yaz
İsminiz
Yorumunuz (Lütfen küçük harfler ile yazınız)
Onay Kodunuz

Onay Kodunu Giriniz


Paylaş
Eklenme Tarihi : 17.10.2012
İncelenme Sayısı : 238,354
SIFIR KM ARAÇ ARAMA
Araç Türü
Yakıt Türü
Silindir Hacmi
Vites Tipi
Kasa Tipi
Maksimum Fiyat
Sıralama Şekli
BİZİ TAKİP EDİN