Volkswagen Golf 1.2 TSI BMT Midline Plus

Volkswagen Golf 1.2 TSI BMT Midline Plus
Liste Fiyatı
55,000 TL
Son Fiyat Değişimi
%1.85
Teknik Değerlendirme
Maliyet
80 
Tüketim
69 
Performans
65 
Özellikler
63 
Çarpışma Testi Sonuçları
Teknik Özellikler
Silindir Hacmi1197 CC
Beygir Gücü105 HP
Maksimum Tork175 Nm
Maksimum Hız192 Km
0-100 Km Hızlanma10.2 sn
Şanzıman TipiDüz Vites
Vites Sayısı6 ileri
Yakıt TürüBenzin
Şehir İçi Tüketim5.9 lt
Şehir Dışı Tüketim4.3 lt
Ortalama Tüketim4.9 lt
Km Başı Tüketim24 Krş
Yakıt Deposu50 lt
Co2 Emisyonu114 gr
Uzunluk4255 mm
Genişlik1799 mm
Yükseklik1452 mm
Boş Ağırlık1210 kg
Bagaj Hacmi380 lt
Karoser TipiHatchback
Yıllık Vergisi 537 TL
Standart Donanımlar
Sürücü Hava Yastığı
Yolcu Hava Yastığı
Yan/Perde Hava Yastığı
ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
ESP (Elektronik Denge Sistemi)
ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
Park Sensörü / Sistemi
Elektronik Park Freni
Cruise Control (Hız Sabitleme Sistemi)
Hill Holder (Yokuş Kalkış Sistemi)
TPMS (Lastik Basınç Uyarı Sistemi)
Klima / İklimlendirme
Yol Bilgisayarı
Direksiyondan Kumanda Sistemi
Ön Kol Dayama Ünitesi
Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
Ön Sis Farları
Xenon Farlar
Çelik / Alüminyum Alaşım Jantlar
Navigasyon / Multimedya Sistemi
Start-Stop Sistemi
Sunroof / Cam Tavan
Deri Döşeme Koltuklar
Foto Galeri
Volkswagen Golf 1.2 TSI BMT Midline Plus Resimleri
Volkswagen Golf 1.2 TSI BMT Midline Plus Resimleri
Volkswagen Golf 1.2 TSI BMT Midline Plus Resimleri
Volkswagen Golf 1.2 TSI BMT Midline Plus Resimleri
Volkswagen Golf 1.2 TSI BMT Midline Plus Resimleri
Volkswagen Golf 1.2 TSI BMT Midline Plus Resimleri
Volkswagen Golf 1.2 TSI BMT Midline Plus Resimleri
Volkswagen Golf 1.2 TSI BMT Midline Plus Resimleri
Volkswagen Golf 1.2 TSI BMT Midline Plus Resimleri
Volkswagen Golf 1.2 TSI BMT Midline Plus Resimleri
Volkswagen Golf 1.2 TSI BMT Midline Plus Resimleri
Volkswagen Golf 1.2 TSI BMT Midline Plus Resimleri
Yorumlar
Cengiz U21.11.2014
Arkadaşlar motor konusunda 1.6 atmosferiklere göre çok iyi diyorum hiç süpheniz olmasın.
Yakıt konusunda fabrika verilerine göre 1-2 lt daha fazla tüketim olabiliyor.
Aracın kalitesine gelirsek kesinlikle mükemmel, bazı noktaları eski passattan bile iddialı, iç kısımlar harika diyebilirim.
adil19.11.2014
Homurtunun sebebi motor kendini yağlamayı böyle yapıyor (normal yani). ilk çalıştırmada biraz bekleyin devir 1000in altına düşünce hareket edin.o ses o kadar rahatsız edici değil tam tersine bana hoş bile geliyor.Sonraki sessizligine ise diyecek yok.Aracınızı zevkle kullanın.
aa_burak14.11.2014
Merhaba arkadaşlar. Bende geçen hafta vw golf 1.2 tsi comfortline ı teslim aldım. Yalnız aracın motorunda gaz verince bi homurtu sesi geliyor. Spor arabalardaki homurtu sesine benzer. Bu normal mi . Bu kadar ses gelmesi garibime gitti.
Fb14.11.2014
Beyler , aracı kullanmayan ileri geri konuşmasın.Sonuçta bir çuval para ödeniyor.Bu aracın dsg comfortline nını kullanıyorum. Araç çok seri , 105 bg 175 tork var. Arabada yalıtımda segmentinde çok iyi...Kapılar , ön konsol sağlam kaliteli malzeme kullanılmış. Kısaca ben kullanan biri olarak şu an çok memnunum. Almak isteyenlere kesinlikle tavsiye ederim.
onur13.11.2014
Bu forumda neler okuduk biz 8 valf diye idda edenler israrla 3 silindir yazanlar 1.2 tsi gitmez dyenler bir de bunlari arac sahibi olarak ypmayalim lutfen insanlar buradaki yorumlara bakiolar.
gökhan12.11.2014
1.2 tsi 3 silindir vardı karıştırdım onlar hangi araclardaydı ben 12 v sandım 3 silindir dedim kullandıgım arabayı bilmiyo demeyin :)
Tuncay12.11.2014
Kaputu açınca da dört silindir görünüyor, sağolsunlar motor kapağı da koymadıklarından hemen görünüyor:)
cengiz12.11.2014
10.11.2014 teki konuyla alakalı fikirlerinizi bekliyorum arkdaşlar.Lütfen konuya vakıf olanlar yazsın.eksik ya da yanlış bilgi vermenin manası yok!.Bu sitedeki yorumlar değerli yol gösterici ve fikir verici en azından, benim için öyle.
ATLGN12.11.2014
4 silindir 16 V TSI benzinli motor internet sitesinde açıkca yazıyor zaten 16 valf bulunan aracın 3 silindir olması mümkün değil ( 16 sayısı 3 e tam olarak bölünmez
onur12.11.2014
"4 silindir 16 V TSI benzinli motor" bu yazıyı direk volswagen sitesinden teknik bilgi kısmından 1.2 tsi motor'un özellikleri kısmından kopyaladım...
Doğan12.11.2014
gökhan bey 3 silindir 90 beygirlik araçlarda oluyor. Örneğin VW Polo. Fakat 105 beygir 1.2 TSI motorlar 4 silindir. Golf'te de bu 4 silindirli motor vardır. Yanlış bilgi vermeyelim.
usta12.11.2014
alman teknolojisi sıtantartır fakat uzun ömürlüdür vede degerini korur uzunyıllar buişiyapıyorum eger otomobile lpg takacaksan japon yoksa alman ben tecrübeme güvenerek söylüyorum
gökhan11.11.2014
1.2 tsi 3 silindir siz kaputu açın anlarsınız
onur11.11.2014
Hasan kardeş bilmeden etmeden insanları yanıltmayın. araba 4 silindir...Yok turbo bozulur yok şöyle olur böyle olur bilmeden etmeden...
sami11.11.2014
hasan bey bu araçlar 4 silindir iyi araştırın
hasan11.11.2014
Bu sorun benzinli için genelde oluyor dizel çok ısı veren bir yakıt degil bir benzinli turbo motoru 100 bin kullanmak bile iyi iş 3 silindir ve ömrü kısıtlı fakat 120 bin kmyi 3 senede goremem diyenler alsın. 1.4 act daha uzun omürlü motor çekişide zamala 1.2 tsi gibi dusmuyor ben 1.2 tsi 100 binde cekmiyo diye elden cikardim bir sure sonra turbo oluyo 1.4 act var bu gider baya
cengiz10.11.2014
kaç gündür turbo motorlar hakında araştıryorum.Bi yorumu paylaşmak isterim;Turbo beslemeli bir motorun devrini yükselttikçe, turbo türbin hızını da yükseltmiş olursunuz. Bu da çok yüksek dönme devri nedeniyle turbo yağlamasının güçleşmesi, yağ basıncının düşmesi, yağın incelerek gerekli korumayı yapamaması, oluşan aşırı sıcak ortam nedeniyle yağın yağlama özelliğini kaybetmesi, yine yüksek sıcaklık nedeniyle turbin milinin esneklik kazanarak bükülebilmesi gibi bir takım sorunları ortaya çıkarmaktadır. Bu sorunların oluşması durumunda da turbo arızalanacak ve motorun ihtiyacı olan hava beslemesini yapamayacağı için siyah dumanlar attırarak motorun stop etmesine sebep olacaktır. Atmosferik beslemeli motorlu bir araç, motoru hareret yapana ya da motor bloğu ısıdan zarar görene kadar en üst devirlerde kullanılabilecekken, turbo beslemeli motorlu bir aracın en üst devirlerde kullanırken motor zarar görmeden turbonun arızalanması ihtimali çok yüksektir.Turbo size ihtiyacınız olan gücü daha kısa sürede verir ve performansı daha tatmin edici olur ama fazla uzatmaya gelmez. fikirleriniz nedir??
semih07.11.2014
arkadaşlar yakında sağlam bi zam gelecek dikkat etmek lazım. 60 bin olacak diyorlar.
Mehdi06.11.2014
2014 ün ilk 10 ayında Türkiye'de en çok satılan otomobil markası VolksWagen olmuştur...
Serhat27.10.2014
6 aydır kullanıyorum 6000 km de araç şu an. Şehir içi trafikte 30 kuruş yakmaktadır. Uzun yolda ortalama 120 km hızla 25 kuruş yakmaktadır. Stop-Start olayı şahane. Elektromekanik park freni ve yokuş kalkış desteği mükemmel. Şehir içi önümde giden yaya beni duymuyor çoğu zaman kornaya basmak zorunda kalıyorum. Polo mu alayım diye düşünüyordum ama fiyat-performans-özellikler bakımından alınacak en iyi araç diye düşünüyorum. Midline alacaksanız kesinlikle fabrikasyon hız sabitleyicisini eklettirin inanın buna değer...
cengiz23.10.2014
Merhaba Arkadaşlar,herhalde bu sitede golf kadar yorum yapılan başka araç yoktur.Daha önce ben de yorum bırakmıştım.Hergün siteyi ziyaret ediyorum acaba yeni yorum yapan var mı diye.:) neyse gelelim asıl konuya.Yıl sonuna doğru 1.2 benzinli midline golf almayı planlyıorum allah nasip ederse.Ancak,nette bazı forum sitelerinde turboyla ilgilil bilgiler okudum ve kafam karıştı.Bu yorumlardan mantıklı olanı sizlerle paylaşmak istedim.Düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim.
gurcan18.10.2014
bende hiç bir sorun olmadı. demek ki senin sorunundan başkalarıda karşılaştı ki yeni yazılım güncellemesi çıkarmışlar. herkesi arayıp çağırıyorlardır o zaman. bana en kısa zamanda servise gelmem soylenmişti.
gultekin17.10.2014
Sayin gulcan 1.2 midline golfumle elektronik el freni problemi bende yasadim.Aracimi alali 14 ay oldu yaklasik 3-4 ay once aracla kalkarken el freni otomatik olarak kendi iniyor el freni isigida sonuk gorunuyordu ben arabayi cok kisa mesafe kullandiktan sonra aractan balata kokusu geldigini fark ettim aractan inip kontrol ettigimde arka disklerin turuncu oldugunu gordum ve inanin biraz daha gec fark etseydim yanabilirdim fren isigi sonuk gorunuyor ama arka frenler tam olarak birakmadigini servis soyledi komple arla diskler degisti ve el frenine guncelleme yapildigini soylediler simdilik preblem gorlmuyor herkesi bilgilendirmek istedim inanin aracla giderken balata kokusu hissedince panik oluyorum aman dikkat ben yandim siz yanmayim.
umut16.10.2014
leonla golf arası çok fark var mıdır
onur15.10.2014
Ufuk hocam dizel değil ama dizele kafa tutan bir araç. Ben yol bilgisayarına zaten güvenmem. Uzun yolda yaptığım cebimden çıkan paraya ve yaptığım km ye göre olan hesaplamadır. ve kesinlikle abartı değildir.Ayrıca leon golfün çakması çok iyi etmişsiniz değiştirmekle.
gurgur15.10.2014
1.2 tsi aracımı yaklaşık 2 yıldır kullanıyorum 12 bin km de. gaziantep in trafiği çok kötüdür hep dur kalk kısa mesafe kullanıyorum ortalamam 6.7lt 750 km şehir içi, 1000 km şehir dışı.
ufuk14.10.2014
Sizin yorumları okuyan sanki dizelden bahsediyo sanır bende leon 1.2tsi 2013 model kullandim 10 bin km sonra tekrar degistirdim yakıt istanbulda 7 litreden assaga dusmedi trafikte 9 10 litre uzun yolda 5.5 litre gibi yani anlayamıyorum arabayı her depoda fulle gidecegin mesafe belli. Yol bilg ile depoda uyuşmaz bilginize arabayi adam temde kullaniyo 90 ile sonrada sehir ici istanbulda geziyorum diyo abi gercek akan trafikte hesap yapın.bir depoyla benim araç 1.6 tdi golf 700 km gidiyo istanbul iki yaka arası kullanıyorum bu normal istanbul trafigi kopru trafigine pek kalmiyorum test etmeden almayın ben öyle bir hata yaptım leon çok ses alıyo asfaltta gidiyodum sanki vw golf ise çok daha güzel ve ekonomik en ust donanimi almanızı tavsiye ederim dsg zaten çok lüks sunroof cok guzel hava veriyor beyaz benim arac saygilar
gurcan14.10.2014
dün servisten aradılar elektronik el freni için yazılım guncellemesi yapmamız lazım en kısa zamanda servise bekliyoruz diye aradılar. demek ki bazı serilerde el freni sorunu var ve servise çağırıyorlar.
onur13.10.2014
Harun hocam araç sahibiyim 1 yıldır. aracım 9000 km de bir kere ankara-bursa gittim ve de baya bastım motoru açmak için gidiş geliş toplam bursa sehirici kullanımım dahil 1000 km yolu 220 tl ile yaptım. şehir içi ise ortalama 6-7 litre yakıyor. sadece çok yokuş ve inanılmaz trafik varsa sizin dediğiniz değerleri buluyor. zaten oyle durumlarda her araba yakıyor. 10 litre de değil ayrıca.varsayım üzerine de konuşmayalım lütfen.bırakın bu yorumları araç sahipleri yapsın.tüplüye de bindim dizele de bindim ayrıca.
Osman13.10.2014
Arkadaşlar bu motor kendini kanıtlamış bir motordur, yok turbo patlar, 1.2 ömrü kısa olur vs. hurafelere inanmayınız. Fabrika 400 farklı araç ile 400.000 km civarı test etti bunları farklı iklimlerde. Ben bir türlü patlatmayı başaramadım nedense.
Harun12.10.2014
Aslında bu olay ne istediginize baglı aracı düzgün kullanınca bakımlarını düzenli yaptırınca 3 silindir motorun 100000görecegine eminim turbo tabiki 100000 görmez ama degişebilen bir parça diye tahmin ediyorum yakıt tüketimi bence tam bir abartı sehir içi 8,9,10 litrelerden assagı yakmaz uzun yoldada 120 km ile gidiyim dersen 6,7 arası yakar 1.6 atmosferik alsan uzun yolda daha çok yakıyor basınca sehir içi pek fark etmez saglam arabadır vw ama sorun çıkarıyor 3 sene bitince dsg yakınımın elinde patladı yaptırdı ve aldıgından pahalıya sattı arabayı gerçekten ilginç bu milletin vw sevdası
onur11.10.2014
Cengiz Bey merhaba.Böyle uydurma varsayımları kimler neresinden uyduruyo bilmiyorum.TSi motor kendini kanıtlamış yıllardır kullanılan ve 7 yıldır da yılın motoru seçilyor. ayrıca soruyorum size volkswagen kendi isminin bile ötesine geçmiş golf markasına böyle birşeyi yapar mı? şimdi her marka düşük motorlu araçlar üretiyor. 1.0 motor bile var. ayrıca 2013 yılının otomobili seçildiğni de hatırlatırlatırm. bu motoru tek volkswagen de kullanmıyor ayrıca.arabayı tutp 5 bin 6 bin devirde manyak gibi kullanırsak, ralli yapmaya çalışırsanız elbette ömrü düşük olur;))
akif11.10.2014
Motoru 100 bine getir ondan sonra konuşalım diycemde olmıycak 3 silindirli bir vw motorundan çok şey beklememek lazım performans ve ekonomisi gayet iyi turbo buyuk ihtimal arıza yapar 80 de bir tamir 120 bini bulur ancak motor zamanla eskisi gibi cekmiyo bu her araçta vardır 3 silindir olunca daha cok belli ediyo ama golf süper motor ekonomik sayılır performans zaten harika.atmosferik motor gibi cok km görmez tabiki ben geçen audi a3 tfsi kullandım 80 binde 1.4 motor biraz yemiş sanki turboyu araba salmıştı birazda kendini başka bir fark goremedim
cengiz11.10.2014
Merhaba Arkadaşlar,sizlere bi sorum olcak.Bu sitede polo için yapılan bir yorumda bi kullanıcı,1.2 turbo motorlarının ömrünün 100bin olacağını ve ilerde büyük masraflar açacağından bahsetmiş.Sizde ne bu ne derece doğru? Ben de bir potansiyel golf alıcısı olarak açıkçası içime şüphe düşmedi değil.Özellikle motor bilgisi iyi olan arkdaşların yorum yapmasını rica ediyorum.Saygılar..
onur23.09.2014
Bu valf olayina aciklik getireyim arac sahibi olarak 1.2 tsi golf 16 valftir ancak 1.2 tsi jetta 8 valftir.
çom22.09.2014
evet bugün vw sitesinden e broşur indirdim 8 deil 16 valf yazili içim rahatladi
çom22.09.2014
arkadaşlar inanin bir çok oto sitesinden 1,2 tsi lerin 8 valf olduğunu biliyorum.kaldiki volkwogen kendi sitesinde de 1,4 tsi lerin 16 valf olduğu yazılı.1,2 lerin deil .ben merkez almanya sitesine bile bakıyorum zaten almanyadakiler 110 ps.105 deil.ayrica kendi kaynim var almanyada.saygılar.eyer sizde volkswogen sitesinde benim göremediğim varsa aydinlatin sevinirim.saygılar
nebraska22.09.2014
Teşekkürler Çom , bildiğim kadarıyla piyasaya ilk çıkan 1.2 tsi ler 8 valfti. 2013 ten beri 16 valf olarak biliyorum.
Hardrock22.09.2014
Çom 1.2 lerin 8 valf olduğu bilgisini nerden edindiniz aracın sitesindeki 1.2 tsı motorun teknik bilgisinde 16 v olduğu belirtilmiştir saygılar
çom21.09.2014
nebraska aracin hayirli olsun.benimkafamı kariştiran 1,2 golflarin 8 walf oluşu.çünkü birçok araç 16 walf kullaniyor.16 walf lar daha az yakar diolar bu konuda bilgisi olanlarin burada aydinlatici bilgi verirlerse mutlu olurum.şimdiden teşekkürler.çünkü bende golf düşünüyorum.
nebraska08.09.2014
Aracim 6.000 km oldu 1.2 tsi midline duz vites. Istanbul sabah aksam trafiginde kullaniyorum uzun sureli ortalama 6.4 lt gosteriyor. Alirken 1 ay bekledim. Satis politikasi cok sacma mecburen beyaz mecburen midline alicaksiniz gibi bir sey oluyor. Renk isterseniz 3 ay veya comfortline isterseniz 3 ay beklemek zorunda kaliyorsunuz arastirmadigim bayi kalmamisti. Satarken sis fari takilir dediler, teslimat zamani geldiginde takariz ama garanti disi olur dogus yasakladi ariza cikartiyor dediler. Baska bayilere sordum 1.300 tl fiyat cektiler garantisi biziz dediler, asabim bozuldu taktirmadim. Ancak araca gelirsek iyiki 1.2 tsi almisim, hem vergi avantaji hem yakit konusu benim icin onemliydi. Aracin performansi cok iyi. Tork kuvvetini hissetmek gercekten keyifli. Cekermi cekmezmi konusunda supheniz olmasin. Bence bu arabanin performansindan memnun kalmayan insanlari 1.4 te kesmez cunku aralarindaki fark cok az. 3.20 falan baksinlar. Hiza hevesli degilim ancak merak ettim denedim dijital gostergede 210 km gorunce ayagimi cektim yeter dedim sanirim birazcik daha gidebilirdi.1.2 findik motor dedikleri bu. Golf dusunenlere Allah nasip etsin insallah.
Mehmet07.09.2014
Istanbuldan Mehmet.aractan ailecek cok memnunuz . tuketim ise sehir disi 5 lt civari 120km/h . Sehir ici hep sakin kullanim 6 lt/100 km . Cogunlukla durkalk trafigi (ortalama hiz 25km/h). Araci cok zorlamazsaniz gercekten ekonomik. fakat gaza basarsaniz cok performansli bir arac . Herkese haYirli surusler dilerim.
tsı6107.09.2014
Arkadaslar merhaba

Araci almayi düşünüyorum henüz test sürüsu yapmadim ama golf hep begendim bir kasa idi.
Bayilerde suan arabaa varmidir ? Birde bu araba dik yokuslada dur kalklarda sorun cikarir mi ?
oğuzhan07.09.2014
yokuşta kalksın kalkmasın ama bu ne yaaa 55000 ver hız sabitleme olmayan bir araç al.Yazın almanyadan gelen arkadaşa sordum sizde hız sabitleme olmayan sıfır golf var mı dedim arkadaş şaşırdı.!!!
cengiz01.09.2014
Arkadaşlar yaptıkları yorumlarla bana ışık tutan,bilal bey gallois,serkan,selim ve onur beylere lütfetip düşüncelerini paylaştıkları için teşekkür ediyorum.Bilal bey dediklerinize ben de katılıyorum.Sıfır araç seçerken cidden zorlandım be de.Yıl sonunda doğru inşalah golf 1.2 midline benznili düz alacağız ozaman ben de yorumumu burda paylaşırım sizlerle..sağlıcakla kalın..bartından sevgiler..
onur28.08.2014
Bir de bu arabayı lütfen 1.6 atmosferiklerle karşılaştırmayın. 1.6 araçlar bu kadar konuşulmamıştır.çeker mi çekmez mi diye. 1.2 sizleri yanıltmasın güç olarak 1.6 atmosferiklerin çoğundan tork ve çekiş olarak çok üstün bu araba.
onur27.08.2014
Cengiz bey yokuşta kalkmıyo diye birşey yok. Yokuş kalkış desteği arabayı biraz tutuyor kalkarken bence esas bahsedilen o. isteyen 1.6 atmosferik aynı beygirli araçla gelsin, yokuşta kalkarken plakamı okutmazsam adam değilim.yokuşta arabayı iten torktur. bu aracın torku benzinli değil çoğu dizelde yok.o bakımdan çekiş konusunda emin olabilirsiniz.Ayrıca golf ve diğerleri diyorum size...
Selim27.08.2014
3 aydır kullanıyorum, hiç bir sıkıntı yaşamadım. Çok dik yokuşlarda vites küçültmek zorunda kalıyorsunuz ama sizi üzmez. Performansı ne çok kötü ne de çok çok iyi arada bir segmentte. Şehir içi çok çok yakmıyor uzun yolda mükemmel..Vergisi az konforu çok iyi. Ama bu araba işi zevk işidir, yarış arabası istiyorsanız GT Golf alacaksınız : -)
Serkan27.08.2014
Cengiz bey oncelikle sunu soleyebilirim ki yokusta zorlanma diye bir sey yok. Ben cok fazla istatistik veri soyleyemem, fakat Ankaranin en dik yokuslu mahallelerinden birinde yasiyorum ve gercekten hicbir sorun yok. Mesela arabayi bagirtmadan duzgun yokus cikmak istediginizi dusunelim. Yokus olmasina ragmen ornegin 15 km/h de 2.vitese atiyorum. Egimin en az yuzde 25 civari oldugu bi yerden bahsediyorum. Araba 3 4 sn once sanki cekmiormus gibi 15 16 17 diye yavas yavas hizlanior. Sonra birden asiri derecede bir cekis geliyor ve araba bi kac saniyede 40 50 ye cikior. Inanmiosaniz deneyip gorebilirsiniz. Egim yuzde 25 civarindan bahsediorum dikkat edin hem de sirf arabayi bagirtmamak icin 15 km/h civari 2. Vitese atmistim... ayrica normal bi yokus dusunun mesela yuzde 5 egim civari. Yaklasik 150 200 m bole bir yokus vardi ve Allah sahidimdir 12 13 sn de 100 e kadar ciktim. Kisacasi emin olun arabada cekis diye bir sorun yok. Ama eger klimayi 6 ya kadar acar ve 4 5kisi arabada olursa gene cikar ama atarsiniz 1.vitese 3 4 devir gorursunuz ama inanin bana boyle bi durumda bile yokus yukari araba hizlanior ciddi ciddi hepsini denedim. Uzun yazdim kusura bakmayin. Gene de yaniltmak istemem deneyip gorun isterseniz ama dikkat ederseniz rakam veriorum cunku hepsini denedim. Tesekkurler.
gallois27.08.2014
Cengiz bey, fikir vermesi açısından açıklamada bulunmak istiyorum. Bahsedilen kalkış sorunu oldukça dik bir yokuşta kalkış anında yaşanan bir durum, 10 KM/saat hıza eriştiğiniz anda hiç merak etmeyin sizi koltuğa yapıştırıyor. Daha iyi anlaşılması için şöyle bir kıyastan bahsedebilirim, İstanbul -> Ankara istikametinde arkadaşımın yeni kasa 1.6 atmosferik motor 5 vitesli Astrası ile Bolu dağı tüneli viyadüklerindeki yokuşlarda tırmanırken 4. vitese geçme ihtiyacı duyduk. Fakat Golf 7 1.2 kendi aracımla aynı yokuştan geçerken 6. vitesten hiç düşme gereksinimi duymadık. Umarım durum daha iyi anlaşılmıştır.
Yorum Yaz
İsminiz
Yorumunuz (Lütfen küçük harfler ile yazınız)
Onay Kodunuz

Onay Kodunu Giriniz


Paylaş
Eklenme Tarihi : 17.10.2012
İncelenme Sayısı : 247,065
SIFIR KM ARAÇ ARAMA
Araç Türü
Yakıt Türü
Silindir Hacmi
Vites Tipi
Kasa Tipi
Maksimum Fiyat
Sıralama Şekli
BİZİ TAKİP EDİN