Volkswagen Golf 1.2 TSI BMT Midline Plus

Volkswagen Golf 1.2 TSI BMT Midline Plus
Liste Fiyatı
55,000 TL
Son Fiyat Değişimi
%2.04
Teknik Değerlendirme
Maliyet
80 
Tüketim
65 
Performans
65 
Özellikler
63 
Çarpışma Testi Sonuçları
Teknik Özellikler
Silindir Hacmi1197 CC
Beygir Gücü105 HP
Maksimum Tork175 Nm
Maksimum Hız192 Km
0-100 Km Hızlanma10.2 sn
Şanzıman TipiDüz Vites
Vites Sayısı6 ileri
Yakıt TürüBenzin
Şehir İçi Tüketim5.9 lt
Şehir Dışı Tüketim4.3 lt
Ortalama Tüketim4.9 lt
Km Başı Tüketim22 Krş
Yakıt Deposu50 lt
Co2 Emisyonu114 gr
Uzunluk4255 mm
Genişlik1799 mm
Yükseklik1452 mm
Boş Ağırlık1210 kg
Bagaj Hacmi380 lt
Karoser TipiHatchback
Yıllık Vergisi 591 TL
Standart Donanımlar
Sürücü Hava Yastığı
Yolcu Hava Yastığı
Yan/Perde Hava Yastığı
ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
ESP (Elektronik Denge Sistemi)
ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
Park Sensörü / Sistemi
Elektronik Park Freni
Cruise Control (Hız Sabitleme Sistemi)
Hill Holder (Yokuş Kalkış Sistemi)
TPMS (Lastik Basınç Uyarı Sistemi)
Klima / İklimlendirme
Yol Bilgisayarı
Direksiyondan Kumanda Sistemi
Ön Kol Dayama Ünitesi
Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
Ön Sis Farları
Xenon Farlar
Çelik / Alüminyum Alaşım Jantlar
Navigasyon / Multimedya Sistemi
Start-Stop Sistemi
Sunroof / Cam Tavan
Deri Döşeme Koltuklar
Foto Galeri
Volkswagen Golf 1.2 TSI BMT Midline Plus Resimleri
Volkswagen Golf 1.2 TSI BMT Midline Plus Resimleri
Volkswagen Golf 1.2 TSI BMT Midline Plus Resimleri
Volkswagen Golf 1.2 TSI BMT Midline Plus Resimleri
Volkswagen Golf 1.2 TSI BMT Midline Plus Resimleri
Volkswagen Golf 1.2 TSI BMT Midline Plus Resimleri
Volkswagen Golf 1.2 TSI BMT Midline Plus Resimleri
Volkswagen Golf 1.2 TSI BMT Midline Plus Resimleri
Volkswagen Golf 1.2 TSI BMT Midline Plus Resimleri
Volkswagen Golf 1.2 TSI BMT Midline Plus Resimleri
Volkswagen Golf 1.2 TSI BMT Midline Plus Resimleri
Volkswagen Golf 1.2 TSI BMT Midline Plus Resimleri
Yorumlar
CENGİZ24.04.2015
Murat Bey,
Tamam dikkat ederim bundan sonra ,tabi bu fiyata depouyu fullayabirlisek.) ..doğuş oto hala dönmedi bana..
kei24.04.2015
ali nin yorumuna katılıyorum. zaten hyundaide yakında turbuya geçecek
ismail23.04.2015
Ali bey. ben vw i kötülemiyorum, aracımın 1.2 tsi den az yaktığını da iddia etmiyorum. sadece sizin gözü kapalı vw diyenleri düşünmeye davet ediyorum...
Bülent23.04.2015
Cengiz beyin dediği sorun bende var.
Galip23.04.2015
Ali bey vw, toyota ve hyundai sitelerine girerseniz, 1.6 atm ile 1.4 tsi yakıt tüketiminin aynı olduğunu, 1.2'ninde o.5 lt daha az yaktığını görürsünüz.
Ali23.04.2015
ismail bey;
...benim ilk yorumumdaki "turbo motorların asıl artısını şehir içinde gösterir. çünkü sizin motoru bağırtarak elde edemediğiniz tork, turbolu araçlarda 2000 devir civarı ayağınızın altında oluyor. buda düşük yakıt olarak yansıyor."
kısmında düşük devirdeki yüksek torkun yakıtı düşürdüğünü belirtmeme rağmen sizin cevaben " öncelikle belirteyim ki asıl konu yakıt değerleri…
turbonun kalkışlarda performans açısından güzel bir şey olduğunu ben de söyledim. şimdi tüketim konusuna gelelim." şeklinde yorum yapmanız... yani burdan sırf 1.2 tsi kötüleyeyimde ne olursa olsun mantığını kendinize ilke edindiniz sanırım...
Ali23.04.2015
Israrla benzinli hyundai i30u, golf 1.2 den az yaktırmaya çalışan ismail bey. bakın ben sizin gibi "şöyle yapsam kesin az yakar" gibi tahmin ve iyi niyetlerle konuşmuyorum. ben aynı yol ve kullanım şartlarında ve "şehir içi" kullanımda benim golf1.2tsi 7.5lt yakıyorken, hyundai i30 1.6 gdi 9.5 altına düşmüyor. ben böyle internette şehir içi deyip e5 tarzı yolları göz önüne alanların yorumlarıyla değil gerçek hayatta tecrübe ederek aracı satın aldım. ben ısrarla şehir içine vurgu yaparken sin lafı çevirmeniz doğru değil. gerçek şehir içi şartlarda turbolu yeni nesil araçlar atmosferiklerden tutumlu. şimdi siz inanmamak için siz araba kullanmasını bilmiyorsunuz diyeceksizniz kesin ama ikisinide kullanmış olan tecrübe etmiş olan benim. bu arada vw benim babamın oğlu değil, hyundai de düşmanım değil. tahmine değil teknik veriye ve tecrübeye göre hyundai tasarım, malzeme kalitesi, sorunsuzluk, donanım olarak kendini epey geliştirdi ve özellikle i30 iyi bir araç. ama kasa ağırlığı ve motor verimliliği konusunda maalesef vw den biraz aşağıda.
murat22.04.2015
Cengiz bey depo dolduktan sonra ilk tik geldiğinde pompacilar daha fazla doldurdugundan kaynaklanıyor o ses. Çünkü sıkışma anında patlama olmaması için bırakılan boşluğu da doldurmus oluyorlar. Dikkat edin şikayetinz kalmayacak bende leon var ayni sıkıntıyı okumuştum dikkat ediyorum sıkıntı yok
Onur22.04.2015
Aracı hep fullerim böyle bir ses duymadım. 1 yıldır kullanıyorum.
CENGİZ22.04.2015
baybora,sadece dizel değil benzinli de var.dediğiniz şey pratik gibi görünüyor ama ben bunun hiç olmaması gerektiğini düşünüyorum,zira 55 bin para veriyosunuz ve böyle bir ses duyuyorsunuz.olacak şey değil.98 model peugeot aracımda bile bu sesi duymadım hiç.daldakıran koymayımı unutu wv diye düşünüyorum artık?eğer kendi araçlarında bu sesi duyan varsa lütfen doğuş otoya mail atsınlarki(http://www.dog
usotomotiv.com.tr/tr/ilet
isim/sikayet-oneri-memnun
iyet-bilgi.aspx) sesimizi duyuralaım almanya'ya hatta ben oraya bile mail atmayı düşnüyorum.zira almanlar daha ciddi bu konuda..
ismail22.04.2015
sn. ali bey,
öncelikle belirteyim ki asıl konu yakıt değerleri…
turbonun kalkışlarda performans açısından güzel bir şey olduğunu ben de söyledim. şimdi tüketim konusuna gelelim. şu bir gerçek ki, ortalama tüketim hesabında 7km ş.dışı ve 4km şehir içi tüketim toplamının 11e bölümü baz alınır. 1.2 tsi turbo ve 1.6 gdi atmosferik motorların ş.dışı yakıt değerleri aynı(gdi 6 kişi+bagaj ile 1.2tsi 2 kişi+bagaj arasında sadec 1 tl var ve 1.6gdi araçta 2 kişi+bagaj olsa eminim ki tsi den daha da az yakar.) olduğuna göre atmosferik motorların 11km içindeki 4 km de yaktığı fazlalığı genele oranladığınızda genel olarak belki +%10 gibi bir yakıt değeri çıkar karşınıza. bu da yine şu sonucu verir. tsi ler atmosferiklere göre ‘’yakıtta çok fark etmiyor!...
zekai22.04.2015
merhaba arkadaşlar, buradaki yorumlara bakarak stepneyi çıkardım yakıtı 1/5 oranında aldım sürekli ve 92 km hızı geçmemeye özen gösterdim, soğuk havalarda kullanmamaya çalıştım, bagaja yük koymadım market poşetlerini bile servisle taşıdım ve yakın mesafelere yürüme gittim ve sonuçta 4.7 lt şehir içi ortalamayı yakaladım. Bu araç bir harika bu şartlarda uzun yolda 3.5 lt yaktırmak mümkün galiba.saygılar
Baybora21.04.2015
cengiz bey formlarda okuduğuma göre depo full iken ve dizel araçlarda görülüyormuş bu sorun ve bir çok kişidede varmış .galiba yapılıcak tek şey depoyu fazla fullememek :)
Ali21.04.2015
Hyundai gdi ile yakıt tüketimi karşılaştıran İsmail bey; Turbo motorların asıl artısını şehir içinde gösterir. Çünkü sizin motoru bağırtarak elde edemediğiniz tork, turbolu araçlarda 2000 devir civarı ayağınızın altında oluyor. Buda düşük yakıt olarak yansıyor. Bakın buradaki şehir içi değerlere. i30 güzel araba ama şehir içinde buradaki değerlere yaklaşma şansınız yok. Şehirler arasıda golf 1.2 tsi, i301.6 gdi den bir tık daha az yakıyor. Yani yine kârdayız...
CENGİZ21.04.2015
Arkadaşlar,bugün sıfır aracımın deposu fullken güm güm ses (frene basınca ya da bozuk yoldayken)gelmesinden dolayı doğuş otoya mail attım.Bugün geri döndüler ,araştırcaklarını söylediler.Forum sitelerine bi bakın dedimbunla ilgili şikayetlerin olacağını görüceksiniz dedim .Sizlerin deböylebi şikayeti varsa doğuş oto genel merkezine mail atınki adamlar düzeltsinleer bu durumu.98 model aracımdaaböyle bişiy yaşamaadım.hayret yani..sonucu burdan yazarım
murat21.04.2015
arkadaslar tavsiyeler icin tesekkürler. leon icine ses alıyor. yolu cok hissettiriyor. ama golf harika.. yol tutus mükemmel. test sürüsü kaliteyi ortaya koyuyor.
trk21.04.2015
aracın aynaları nasıl katlanabiliyor
Aydın21.04.2015
Harika bir araba ,çok baktım sonra octavia aldım sırf bagajı için,hala aklımdan çıkmadı :)
hulusi20.04.2015
Murat bey ben hep leon almak istiyordum ama golfün içine oturunca ve elektronik park fireni o kadar çok arabanın içine ferahlık katıyorki,ayrıca el frenine bin basar bayanlar için çok rahat bişey ben elektronik park freni elektronik klimaya sis farına ve direksiyondan kumanda düğmelerine ve cruse control değer.ama bu benim zevkim benim görüşüm
cengiz20.04.2015
Murat bey,kesinlikle golf derim.Bir golf sahibi olarak söylüyorum bunu.golf wv markaısnını bile ötesinde bir araç..uzun yıllar keyifle kullanırısınz..Hatta benim gibi test sürüşü yapmanızı tavsiye ederim..saygılar..
ege20.04.2015
Murat Bey bende leon golf arasında gittim geldim ve golfte karar kıldım.27 martta aracımı teslim aldım ve çok memnunum.Ama bir deneme sürüşü yapın derim
Baybora20.04.2015
Golf almayı düşünüyorum fakat yorumların hepsi yakıt tüketimi hakkında ,lütfen bu arabaya sahip olan bir kişi konforundan içindeki özelliklerinden bahsedermi .
kadir19.04.2015
murat bey motorlar aynı. yakıt değerleri yaklaşık aynı olur , ancak leon un kasası biraz hafif oldugundan leon biraz daha az yakabilir. bence ikisinide test edin. ses yalıtımı, konfor, iç malzeme kalitesi olarak kendiniz karşılaştırın.
murat18.04.2015
golf mü leon mu?? hangisi arkadaslar?
qb18.04.2015
İsmail bey. 100-110 hızla 5 lt ortalamayı geçmek çok zor. 120 130 desemde, aralarda 140 180 bandı da var bu ara 300 km civarı şehir içinde, yol ankara ısparta arası.. neyse ben aracı düşünenlere keyifli kullanımda tüketim fikri versin diye yazdım. Yakıtı benim için önemli değil. Aracınızı güle güle kullanın.
ismail17.04.2015
Sayın qb; geçen haftasonu aracınızla en çok kıyaslanan 1.6 gdi motorlu aracımla 6 kişi+50kg bagaj ve dolu depo ile 1000 km yaptım. Hızım 100-110 arası idi ve hava 2 dereceden yukarı hiç çıkmadı. Yakıt ortalamam 27,8 kr yani 100km de sizden 1 lira daha fazla ama sizden 4 kişi daha fazla yüküm vardı. Kalkışlarda turbo olması güzel ama; özet olarak tsi motoru teknoloji harikası olarak gören arkadaşlara duyurmak istedim. Yakıtta çok fark etmiyor!..
qb16.04.2015
aracım 1500 km de. yakıt değerleri: 1066 km 285 TL, ortalama 120-130 sürat ile (2 kişi + dolu bagaj ve depo). genel ortalama 6.4 lt/100 km. rampalarda 8-20 lt/100 km. düzde 4-6 lt/100 km. 130 km süratle. kullandığım devir aralığı 1500-3000.
karşılaştırma için 2001 1.4 dizel polo: 150 TL 750 km. şehir içi, spor kullanım.
nebraska16.04.2015
Ümraniye den çıktım 2. köprüden otogar önüne geldiğimde ortalama tüketim 3,8 lt gösteriyordu. Hafta içi gündüz saatlerinde ve orta şerit ne kadar hızla akıyorsa o kadar hızla gittim. Benim depo ortalamam 6,2 ile 7,4 arasında değişiyor, bu tüketime inanamadım kendi rekorumu kırdım.
alman16.04.2015
...doların 2.73 ve ham peyrol fiyatlarınında tekrardan yükselişe geçtiği bı günlerde insanların eko önerilerini küçümsemiş be dalga geçmişsin.unutmaki para herşey değildir egsozundan çıkan gazlar dünyamızı kirletmekte ben o yüzden vw aldım ödüllü ve tsi motor az yaktığı ve çevreye karşı duyarlı olduğu için
tarık15.04.2015
Burdaki yorumları okudum ve çok teşekkür ediyorum.lastik basıncı 29 psi.stepnesiz(şehir iöi)ve eko önerilerini dinleyip vitesi değiştirdim.yakıt ortalamam 7den 5.1e düştü.
can15.04.2015
burada astra ile ilgili yorum yapan arkadaşlar ...wolksvagen tartışılmaz güzel,ama arada 8 milyar var,artı araçta hız sabitleyici bile yok...
gultekin15.04.2015
bir depo ile 700 km de isik yaniyor ondan sonra 80 km daha gider her seferinde denedim ayni araci hicde yormuyorum aracim 19000 km de bilginize
misafir15.04.2015
anlamadığım birşey var;tüm yorumlarda ilginçtir sadece yakıt nasıl düşer,boş depoyla ne kadar gider,vurdursam yakmaz dimi,yakıtı suyla konsantre hale getirsem tasarruf sağlarmıyım gibi absürt yorumlar var.sürüş keyfi diye birşey var,bir bakın torpidoda bir yerdedir.bunu anlatın.deyin artık birşeyler.onca para verip alabiliyorsunuz iş yakıta gelince cimrilikte sınır tanımıyorsunuz.bu arada stepnesiz gitmekte neymiş!...
CENGİZ14.04.2015
Murat bey,burası forum sitesi,herkes fikriin açıklamakta özgür.Ben de sizin gibi stepne çıkarsam 90'ı geçmesem sizin değerleri yakalarım herhalde.Ben kullanan arkdaşların yorumlarını bekledim ki,kendimle bi kıyaslama yapabileyim..aracım şuan 2170 km.de..Bu arada depoyu fullediğimde depodan tak tak ses geliyor sanırım depoda dalgakıran koymamışlar..siz de fark ettiniz mi
şefik14.04.2015
Aracımı alalı 5 ay oldu 6000 kmdeyim son 200ğ kmyi hep şehir dışında yaptım değerler inanılmaz öyesi 4.2 ortalamam var.1150 km tek depo.not arabada ağırlık yok ve tek kişi.
murat14.04.2015
Sen gaza daha gazla bas rodaj süresi dolunca az yakar merak etme hepimiz kullanmak için aldık sen hem bastım hemde nasıl degerler diyorsun ?
cengiz13.04.2015
Murat Bey,ben de sizn gibi kullansam aynı değerlere ulaşırım,ama arabayı binmek için aldık,90 km.hızla gidilir mi ya?arabanın hakkını verin bence.Bu arada sizin km.kaçta.henüz arabam rodaj süresini tamamlamadı daha da düşer diye tahmin ediyorum..
murat13.04.2015
747km çok kötü bir değer ben şehir içi 870 km yapıyorum.stepnesiz 29 psi llastik basınç ve 90 kmyi geçmeden.ortalamam5.1 3000 kmde
CENGİZ13.04.2015
Merhaba Arkaşlar,aracım 2170kmde.1 marta depoyu fullemiştim.Dün itibariyle toplam 747km.yol giti bir depoyla,.genelde 100-120 arası sakin ve vites dğeişimlerine dikkat ederek kullandım.sizce nasıl?
cengiz12.04.2015
Selam arkdaşlar,golfmidline 1.2 sıfır sahibiyim.1 martta depoyu fullemiştim 220 tl.bu sabah itibariyle,747 km.yol gitmişim bir depoyla.sizce nasıl?
gökhan12.04.2015
Elektronik park freni standart.otomatik klimaya sis farına ve hız sabitlemeye bedel.5 tıkmış 10 tıkmış boş laf bunlar.
Ahmet12.04.2015
5tık lık farka da 10bin tl fazla vermek gerekiyor ve hız sabitleyici yine olmuyor.
murat11.04.2015
golf ve leon u inceledım. donanım leon. konfor ve yol tutuş golf. inceleyene kadar leon a karar vermistım. ama golf bir tık değil 5tık önde
fırat11.04.2015
Istanbul acarlarda hazırda arac var 52500 bırakıyorlar uranus grısı tamaşta 52500 beyazrenk arac var hemen teslım dogus oto da hazıran teslım fonksıyonel dıreksyon ergo koltuklu gelıcek aracı 56500 fıyat verdıler.İstanbul 52500 asagı bırakan bayı bulamadım hepsının gezdım hemem hemen
tarık10.04.2015
Arkadaşlar aracımı alalı iki hafta oldu şu an 1200 km de çok rampalı virajlı yollarda kullandım.Aracım yeni olmasına rağmen ve dağ yollarında kullanmama rağmen 670km 150 tl yaktı. (Das auto) Vw virajlarda yol tutuşuyla ve rampa da çekişiyle konforuyla kendini ortaya koyuyor.
cengiz10.04.2015
Teşekkürler bülent bey ben de bu bilgilere ulaştım;hatta bir şirketin de istanbulda bunu yaptığnı öğrendim ama istanbul dışından olduğumdan şuan için yaptırmam zor..Wv bu özelliklerin bazıları için ek ücret istiyor ,adamlar 40 tlye açıyor özellikleri ne garip bi durum..
cengiz08.04.2015
Bülent Bey,birçok özelliği bazı elektronikçiler açıyo demişsinz .Nasıl yapıyolar bunu?Bir de siz yaptırdıınız mı?.
Ceylan08.04.2015
Teşekkür ederim Bülent bey, sağ olun.
F.A07.04.2015
Arkadaşlar ist. mez otodan opak beyaz renkdeki araç için 52 bin fiyat aldım. 51500 fiyat veren Aku arkadaş sen nerden bu fiyati aldin acaba?
Bülent07.04.2015
Sayın Ceylan dediğiniz özellik yok. Ama o özellik ve bir çok özelliği daha bazı elektronikçiler açıyor.
Yorum Yaz
İsminiz
Yorumunuz (Lütfen küçük harfler ile yazınız)
Onay Kodunuz

Onay Kodunu Giriniz


Paylaş
Eklenme Tarihi : 17.10.2012
İncelenme Sayısı : 320,328
SIFIR KM ARAÇ ARAMA
Araç Türü
Yakıt Türü
Silindir Hacmi
Vites Tipi
Kasa Tipi
Maksimum Fiyat
Sıralama Şekli
BİZİ TAKİP EDİN