Volkswagen Polo 1.2 TDI Trendline

Volkswagen Polo 1.2 TDI Trendline
Tüketim
89 
Performans
34 
Özellikler
33 
Çarpışma Testi Sonuçları
Teknik Özellikler
Silindir Hacmi1199 CC
Beygir Gücü75 HP
Maksimum Tork180 Nm
Maksimum Hız170 Km
0-100 Km Hızlanma13.9 sn
Şanzıman TipiDüz Vites
Vites Sayısı5 ileri
Yakıt TürüDizel
Şehir İçi Tüketim4.6 lt
Şehir Dışı Tüketim3.3 lt
Ortalama Tüketim3.8 lt
Km Başı Tüketim17 Krş
Yakıt Deposu45 lt
Co2 Emisyonu99 gr
Uzunluk3970 mm
Genişlik1682 mm
Yükseklik1462 mm
Boş Ağırlık1132 kg
Bagaj Hacmi280 lt
Karoser TipiHatchback
Yıllık Vergisi --
Standart Donanımlar
Sürücü Hava Yastığı
Yolcu Hava Yastığı
Yan/Perde Hava Yastığı
ABS (Antiblokaj Fren Sistemi)
EBD (Fren Güç Dağılım Sistemi)
ESP (Elektronik Denge Sistemi)
ASR (Çekiş Düzenleme Sistemi)
Park Sensörü / Sistemi
Elektronik Park Freni
Cruise Control (Hız Sabitleme Sistemi)
Hill Holder (Yokuş Kalkış Sistemi)
TPMS (Lastik Basınç Uyarı Sistemi)
Klima / İklimlendirme
Yol Bilgisayarı
Direksiyondan Kumanda Sistemi
Ön Kol Dayama Ünitesi
Otomatik Kararan İç Dikiz Aynası
Ön Sis Farları
Xenon Farlar
Çelik / Alüminyum Alaşım Jantlar
Navigasyon / Multimedya Sistemi
Start-Stop Sistemi
Sunroof / Cam Tavan
Deri Döşeme Koltuklar
Foto Galeri
Volkswagen Polo 1.2 TDI Trendline Resimleri
Volkswagen Polo 1.2 TDI Trendline Resimleri
Volkswagen Polo 1.2 TDI Trendline Resimleri
Volkswagen Polo 1.2 TDI Trendline Resimleri
Volkswagen Polo 1.2 TDI Trendline Resimleri
Volkswagen Polo 1.2 TDI Trendline Resimleri
Volkswagen Polo 1.2 TDI Trendline Resimleri
Volkswagen Polo 1.2 TDI Trendline Resimleri
Volkswagen Polo 1.2 TDI Trendline Resimleri
Volkswagen Polo 1.2 TDI Trendline Resimleri
Volkswagen Polo 1.2 TDI Trendline Resimleri
Volkswagen Polo 1.2 TDI Trendline Resimleri
Yorumlar
orc27.10.2014
Ellerinde motor mu kalmadi neden satis disi. Neden satisi yok. Yorumlar cok iyi performans isdemeyen ve ekonomi isdeyen herkezin tercihi olacak bir arac. Gercekden ilginc.
uğur20.10.2014
araç 2 aydır bende arkadaşlar araç çekmiyor diye almaktan çok korkuyordum İnanın korkucak zerre birşey yok deli gibi gidiyor yol tutuşu mükemmel hızı belli etmiyor. yakıt konusu 165 tl doldu 800 km İSTANBUL şehir içi köprü trafiginde yaptı bu vazgeçilmez bir duygu.
volkan yalçınte01.10.2014
aracı kullanıyorum 1 senedir sıfır aldım araç 2.vitesten 3.vitese geçerken 2800 devir civarında motor yerinde sayıyor ve turbo devreye girmesi zaman alıyor kullanımda hoş olmuyor hızlanmayı yavaş yaparsan bekleme yada yerinde sayma olayı yok
Almancı12.08.2014
2012 polo 1.2 tdi var 17 inç çelik jantım var 205/45/17 ebatları kaldırır mı
akarsu26.07.2014
1 aylık 2 .el aldım 12500 Km de gecen hafta sehir içi+ izmir Kocaeli izmir yaptım aynı gun
toplam 1090 km 250 km sehir içi
izmir Kocaeli nispeten sakın kullanıs 90-100 km/saat
dönüş full klima+ karsıdan gelen şiddetli rüzgar,100-110 Km/saat
Toplam tüketim 191 Tl yaklasık 3,9- 4 lt /100 Km

1.Araba özellikle kalkısta gürültülü. kalkısta nispeten agır
hızlanmada agır sollamalarda dikkat ister.kalkıstan sonra ses azalıyor
2.Yakıt tüketimi fevkalede.Klima arttırıyor
3.Yol tutus cok ıyı Yandan rüzgar alıyor ( kucuk oldugundan)
4.Vites degiştirme göstergesi oldukca yardımcı
5.ses düzeni 2 hoperlor ve ust kalte degil
6.Genel içi hacım beklenildiginden ıyı
7 Malzeme kalıtesi iyi
ahmet24.07.2014
1 yıldır kullanıyorum... önce negatif yanları:
araba gürültülü( sınıfındaki diğer benzinlilere göre sınıfındaki dizeller içinde gürültü az sayılır)
donanım az ( kabul etmek gerekiyor )
arka koltuk mesafesi dar (zaten bu sınıfın en büyük sorunu)
pozitif yanları ise:
1. yakıt gerçekten az yakıyor
2. araba 1.2 ama turbosu ve torku sayesinde gerçekten yokuşalrda eksiklik yok derğerlendirirken gidip passaatla kıyaslamayın kendi sınıfındaki araçlarla kıyaslayın
3.benzinliye göre daha çabuk tepki veriyor aracın devrine alışmanız lazım sadece ilk binince biraz garip geliyor bu arabaya alışınca diğerlerini sürerken arabı stop ettirebilirsiniz çünkü debriyaj çok yukarıda kavrıyor bence bu bir rahatlık
3. aynı sınıf corsa ve clio 206 ve fiesta ile kıyaslanınca özellikle kaporta ön konsolun malzeme kalitesi, ve konfor olarak çok daha iyi olduğunu söylememe gerek yok

şunu söyleyebilirim : 2 . elde zarar etmek istemiyorsanız az yaksın rahat parkedeyim ve bana masraf çıkmasın şehir içinde hem atak olsun şehir dışındada sınıfının en iyisi olsun yokuşları boğulmadan çıkmak istiyorsanız seçin derim...

motoru vw mühendislerinin güzel bir buluşu araba 1.2 dört silindir olsaydı çekmezdi 3 silindir olduğu için diğer 1.2 dört silindirlilere göre gerçekten bariz bir şekilde atak ( silindir başiına düşen hacimden kaynaklı)
resul05.07.2014
Tek ihtiyacı ulaşım olan tecrübeli şoför arabasıdır.

Arabanın kullanım şekli benzinliden farklı, devirli kullanmanız gerekiyor. Tek sorunu kalkışta gaz pedalı geç algılıyor ve bu yüzden kavrama esnasında sübap sesi gibi takırtı dinliyorsunuz. bunu engellemek için normal araç kullanma alışkanlığınızı biraz değiştirmeniz gerekiyor. Gaz pedalına yarım saniye daha erken ve sonuna kadar basın öyle kavramaya geçin. Bu araç kesinlikle amatör sürücülere göre değil. Yokuşta kalkarken motoru takırdatmadan kalkmak için el freni desteği kullanmanızı öneririm.

Bununla birlikte içinde donanım sıfır diyen arkadaşlar var. Yol bilgisayarının alası olan BMW3.20ci kullandım uzun süre ve bir iki kere oynadıktan sonra bir daha asla bakmadığım bir özellik yol bilgisayarı. USB bağlantısına ihtiyacım yok ama muzik setine bir aux girişi olsa fena olmazdı.

Otomatik klima benim zaten tercih etmediğim bir özellik. Kısaca şehir içinde performanslı ama az yakan bir ulaşım aracına ihtiyacınız varsa ve arada sırada iş için şehir dışınada çıkıyorsanız gerçekten tek geçerim.
Araba28.06.2014
20 milyonluk sehirde neredeyse hiç yakmiyor
alperen09.06.2014
Araci aldim Allaha sukurde suan kazasiz belasiz kullaniyorum cekmiyor diyen arkadaslarinda bos konustugunu tescillemis oldum otoyolda sol seriti zapt ettim sehir icide skinti yasamadim kesinlikle tavsiye ediyorum gerek virajlarda gerek yol tutusuyla tek kelimeyle mukemmel herkese kazasiz surusler...
alperen31.05.2014
Valla arkadaslar ben araci persembe gunu nasip olursa 0 alicam wosvagenin kalitesini 10 yillik polo fiyatlarindan anlayabilirsiniz araci ben kullanmadim fakat guveniyorum bu arada yorumlarada bakmayin arkadaslar kendi kesenize gore hareket edin yoksa herkes biliyor en iyi aracin bmw mercedes oldugunj
nuran08.04.2014
merhabalar, ben bu arabanın otomatik benzinlisini almak istiyorum. sizce nasıl bir seçim, acil yorum bekliyorum lütfen yardımcı olun.
deniz05.04.2014
Arac bence yakit cimrisi degil motor sikistirilmis kalkista bagiriyo sonra atik oluyo okadar bagirmadan sonra normaldir turbo araba sonucta ama yakitta cimri degil arkadaslardan biri durumu iyi olmuyanlar icin yazmista aracin fiyati yuksek donanimina gore
KeNAn31.03.2014
Arkadaşlar bu aracın aynısı arkadaşımda var kendisi hem yakıt giderinden hemde performansından hiç memnun değil. Sürekli pişman olduğundan yakınıp duruyor. Zaten bu aracın performansına dikkat ederseniz 1 yıldız vermişler. Bende Seat ibiza referance modeli var üstelik 1.4 motor fiyatıda gayet uygun, hiçbir şikayetim yok çokk şükür performans olarak bundan daha üstün.
Harunn6531.03.2014
Sizden ricam arkadaşlar sırf marka var dıe donanımsız araba almayın can taşıyoruz can taşıyorsunuz:( esp şart..
Galip30.03.2014
Az yakiyor diye konforsuz arabaya gerek yok ben arabaya 50 bin veriyorsam icinde televizyon cruise control ararım.o paralara tavsiyem dolu fiesta polonyn comfortline olanı bile boş nasıl araba bu alman muhendisleri herseyi calmis:)
sdk24.03.2014
merhaba, hafta sonu 450 km yol yaptım. Deponun 1 çeyreği bitti, 2. çeyreğin yarısı da bitti. Uşak rampalarını 5 kişiyle zorlanmadan 100'ün altına düşmeden çıktım. Arabam 2013 1.2tdi trendline
Tayfun24.03.2014
Merhaba arkadaslar çogunuzun yorumlarını okudum çok yardımcı oldunuz çok teşekkürler hepinize ilk arabam olarak polo olsun istiyorum 1,2 tdı sıfır bu knda son yorumlarınız ne olurdu
polocu19.03.2014
tek diyiceğim şey go kart gibi araba yol tutuşu süper. yakıt zaten malum.
kazım18.03.2014
2013 Mart Ayında 0 Km Polo 1.2 TDI Trendline Aldım. Aracı Alırken Aynı Segmentteki Araçlarla Kıyasladım Donanım Ve Özellik Olarak Diğerlerine Göre Biraz Zayıf Ama Konfor,Yol Tutuş,Performans Olarak Benden Tam Not Aldı. Daha Önce 4 Yıl Doğan SL Kullandım Sonra 6 Yıl Broadway Kullandım. Bu Arabaların Motor cc ve Tork'larını Bilenler Bilir.Polo 1.2 TDI Motorla 75Hp Ğüçle 180Nm tork üretiyor. Sadece İlk Kalkışlarda Biraz Sabırlı Olmalısın.Yakıtı Sorarsanız Devirli Kullanırsan internet Sitesindeki Değerlerini Tutuyor.Türkiye Şartlarında En Ekonomik Araç Bence, Uzun Yolda Eşit Yükte 1.6 LPG'li Araçları Özellikle Rampada Hiç Zorlanmadan Geçebiliyor.(Polo'nun Direksiyonundaki Şoför'e Göre Göreceli'lik Gösterir.) Bu Motorla Bu Yakıtla Daha Ne Yapsın,Bu Segmentte Bir Araç Düşünüyorsanız Bence İlk Tercihiniz Olmalı.
Eski boracı..02.03.2014
Eski bir bora kullanicisi olarak yaziyorum bu arabayi almamdaki sebep tamamen ekonomi ve volkswagen kaliteseydi ama bende hayal kırıklığı oldu.sanki volkswagen degilde 20 bin liralik fiat punto veya clio gibi araba hatta o daha dolu.az yakıt icin alınır.
cenk_013402.03.2014
Merhaba aslında bu aracı aldigim icin azda olsa pişmanım daha önce benzinli ford fiestam vardı ve hic ses yoktu araba yalıtım konusunda çok başarısız araba kullanırken arkada oturan arkadaşımla konudurken bagrarak konusmak gerekiyor motor sesi oldukca fazla sanki 1.2 polo degilde eski dodge kamyon kullanıyorum gibi oluyorum volkswagen markası bu arabayı gelir durumu dusuk insanlar icin uretmis olsa gerek.fiestam 2004 modeldi ama aynı ozelliklere sahipti bomboş bir direksiyon ve kuru bi teyp var icinde.aracı 140 km hızla giderken durdurmak biraz zaman alıyor malum arka frenler disk degil.ivmelenmesi guzel ama
Bu kadar para verilip volkswagen servislerin nazı cekilmez simdilik yakıtından memnunum ama bakım zamanı napcaz bilmiyorum..
berkay demir02.02.2014
ben bu aracın 2012 modelini 14 aydır kullanıyorum 0 almıştım. genleşme tankı dahil 55 lt mazot ile uzun yolda 90-120 arası kullanım ile 1750 km yol yaptım. hantal diyenler için söylüyorum, bundan önce 1.4 benzinli corsam vardı ondan da önce 2.0 megane vardı. ilk aldığımda düzel araba kullanmayı bilmediğimden dolayı bende çekmiyor gitmiyor rampada bayılıyor dedim sonradan arabanın kullanımına alışınca rampada megane'dan bile iyi ivmelendirebildiğimi söylemek isterim normal şartlarda corsadan daha seri bir araç (tabi bunlar 40-120 km arası ara hızlanmalar) sonuç olarak bu arabayı 2 hafta kullanıp nasıl seri kullanmanız gereken aralıkları seçerseniz mükemmel bir araba olabilir sizin için özellikle de uzun yolda sabrınız varsa 75 km hızda 3lt/100km yakıtı yakalarsanız tadından yenmez. ama bunu da bilin bu araba düz yolda 200 yapamaz 190-195 dedimi biter. aydın otobanınından çıkıp izmire inerken çok dik ve uzun bir yol var bilenler bilir orada ben komple bıraktım arabayı 240a dayandı ama tavsiye etmiyorum yavaşlatmak sıkıntı oldu. ayrıca manisadan izmire inerken o sert virajlarda arabayı zorlarsanız vw nin keyfini alırsınız 30 yazan yere 90la girip sadece hafif şiddette önden kaydığında ve virajın içinde direksiyonun sizde olduğunu her hareketinizde sizinle olduğunu verdiği hassas tepkilerden anlayabilirsiniz. araç kanının son damlasına kadar sizin yanınızda o virajda savaşmaya devam ediyor ve bırakmıyor kendini. bu araçta ESP ye ihtiyaç olmadığını direksiyonunuzun biraz iyi olması durumunda arkadan savrulmanızın imkansız olduğunu söyleyebilirim.

Sonuç olarak performansı gerçekten tatmin edici, yakıtı mükemmel, yol tutuşu mükemmel, frenleri standart diyelim, donanım olarak hız sabitleyici olmamasının acısını çektim onun haricinde ektralara zaten para harcayan birisi değilim gerekte yok, güvenliği tartışılmaz derecede iyi (sınıfına göre) bunların hepsini alabildiğiniz fiyat da iyi ben aldığımda 36.800 dü şimdi nedir bilemem ama o zaman bu muadilde en ucuz dizel buydu.
murat28.01.2014
yüksek torklu araçların ara hızlanmaları, yokuş performansları, kalkış ivmelenmeleri aynı beygire sahip olan, düşük torklu emsallerinden daha iyidir.. bu nedenle kısa mesafede 110hplik passata (tdi), 125hplik civic kafa tutamaz. ama yüksek beygirli araçlarında devir aralığı yüksek olduğu için görece son hızları daha yüksektir. örnekteki civic 220nin üstüne uzayabilirken 110'luk passat 210u zor geçer.ALINTI
ercan18.01.2014
Merhabalar 4 ocak 2014 te 1.2 tdı aracımı .maslaktan aldım.Bursaya aracımı kendım getırdım. bırkac arkadasım bos araba almısım dıye kıskanclıkla elestırmelerıne ragmen.yapmıs oldugum tercıhten son derece memnunum ion konsol golf ıle bırebır aynı.yol bılgısayarı yok amam dıgıtal kadranlı yakıt gostergesı var su anda ıstanbulda fullemıs oldugum deponun 3/4 gıttı ve 570 km yaptım .daha 1/4 yakıtı var.konfor.ıscılık.yol tutusu bence mukkemel. bunu clıo 2009 ve clıo sembol 2007 kullanan bırı olarak soyleyebılırım.polo yu tercıh etmemdekı en buyuk neden aynı segmentekı clıolarda gorunusun daha ıyı olmasına ragmen ıscılık.arac performansın kotu olması hatta bır arkadasımda clıosunda calısan 50 60 km de gıderken aracın start stop yapması.motoru stop etmesı.ford fıestası ıse clıma acıkken tepe cıkamayan arkadasım var.opelın korsası ıse estetık acısından benı tatmın etmedı.tercıh sıze kalmıs ama ben tercıhımden gayet memnunum sadece 1.2 olmasından devırlı kullanmanız gerekıyor 2000 altına dusmemenız gerekıyor 2000 ıle 3500 arasında olmalısınız yoksa motor bogulmaya baslıyor.ona alısmak gerekıyor elbetç ben ghep 1.5 dızel kullandım . sorunlu ama donanımlı bır aracmı yoksa sade ama aslında ıslevsel ve saglam.sorunsuz bır aracmı ıstıyorsunuz.karar sızın
Çelebi24.12.2013
2 arkadaş bu arabadan aldık. önce arkadaşım aldı. Benimde kuşkularım vardı motorla ilgili ama kullandıkça ben tatmin oldum ve aldım. Yokuşlardada ne arkadaşın ne de benim bir sıkıntım var gayet iyi...

En basitinden haftasonu köye gittim su doldurdum arabada 3 kişi ve bagajda 160 litre su Ankara gölbaşı kepekli yokuşu (bilen bilir) 5. vites 120 den aşşa düşmeden çok rahat çıktım.
sabri27.11.2013
Ben şunu belirtmek isterim bazı kişiler acemiyim demiyorda ben daha iyi kullanıyorum diyor.mesela çelebi arkadaş yani .. ya bikeren 1.2 araba yokuşu hiç 5. Viteste çıkabilirmi hiç.olasılığı dahi yok.ben 2 senedir kullanıyorum 3. Vitesle çıkarsa yokuşu öp başına koy.neolursa olsun 1.2 arabanın motoru küçük çabuk bayılıyor buna yapacak bişey yok...
çelebi09.11.2013
aracı alalı 3500 km oldu ve yorumlarda okuduğum bağzı yanlışları düzelmek isterim. öncelikle arabayı bilerek ve tanıyarak aldım.
Yakıt tüketimi ve motor gücü olarak fazlasıyla mükemel.
arkadaşın biri test aracında vites değiştirince devir düşüyor demiş :D zaten vites değiştirince devir düşmesi gerekmiyormu :) yokuşta boğluyor demiş.. ya benim araba hatalı üretim yada o arkadaş gerçekten araba kullanmayı bilmiyor . yokuşta banamısın demiyor araç turbolu ben daha önceki araçlarımda 3 te çıktığım yokuşta ivmeli bi şekilde 5 te çıkıyorum bu araçta.

donanım olarak biri klima yok demiş(hüseyin) araçta klima var.
hd direksyon 4 cam otomatik. müzik sistemi zaten en sevdiğim yanı.
airbag yolcu ve sürücü mevcut. arkadaşın biri yol bilgisayarından bahsetmiş haklı araçta bilgisayar aktif edilebiliyor silecek kolu değiştirilince. piyasada bir çok yerde bulunuyor.
malzeme kalitesini anlamak için kapıları açıp kapatmanız ve kasisli yollarda biraz gezmeniz yeterli. bu aracın kaportasına bi vurun bide herhangi bir aynı sınıf araca vurun çıkan sesten kaportayıda anlarsınız.

Hem ekonomik bir arabam olsun hem kaliteli olsun standart özellikleri olsun ve en önemlisi 2. ELDE ZARAR ETMEYİM İSTEDİĞİM ZAMAN SATIP YOLUMA BAKAYım diyorsanız daha mantıklı bir araç bilmiyorum.

polo dışında bu sınıftaki tüm araçlardan 2. elde ciddi zarar edersiniz. peugeot falan zaten full zarar.
yasin yozgat05.11.2013
ben aldım 2012 model polo.daha 10 binde. aracım hem sağlam hem güçlü. yokuş yukarı bana mısın demiyor. ben çok çok memnunum. herkese tavsiye ederim...
huseyin22.10.2013
arkadaslar asagida insanlar yazmis ekonomi yapmak icin bu araci aliyoz diye 40400 tl bi abs si bide direksiyonu olan arabaya vermenin neresi ekonomi yapmak, illa vw olsun diyosaniz uzerine 1000tl koyun comfortline alin bari 21 yy da klma ve park sensoru ile tanisin
OMEREMRE10.10.2013
usta şoförden aracın kötü yanları :
1-- araçta geri vites problemi var. debriyajı döşemeye yapıştırıyorum sonuna kadar basıyorum ancak vites topuzunu geriye taktığımda sanki debriyaja basmamışım gibi gırrççç sesi yapıyor.özellikle park ederken yoğun trafikte acele manevralarda çok sıkıntı yapıyor. araç tamamen durup 2-3 saniye kadar süre geçtikten sonra geri vitese sorunsuz bir geçiş mümkün. buda park esnasında sert bir fren ile tam durma ve 2 3 saniyelik bir sabır ile mümkün. 2 3 geri manevralı bir park esnasında arabaya çok laf ediyorum...
2-- araçta sadece önde disk frenler mevcut. arkada fren yok . 130-140 gibi hızlarda hızınızı 90 a düşürmek gerçekten sıkıntı yaratıyor. 2 adet diske 1135 kg. araç + ekstra yolcular vs. biniyor ve yavaşlamada ön diskler çok fazla ısınıyor ve yavaşlama da gecikiyor bu gibi hızlarda frenlemesi sıkıntılı bir araç. ama 100 km hıza kadar bir sıkıntı yok.
3-- araç çok alçak. hele bundan önce renault gibi bir araç ya da ticari bir araç kullandıysanız çok sıkıntı olabilir. marşpiyeller sürekli kaldırımlara yapışıyor. ön tamponun altındaki koruyucu siyah plastik lip avm lerdeki otoparka girerken dahi yere sürtüyor. yoldaki tümsekleri ortalamanızı tavsiye etmem genelde sürterek geçiyor. ön tamponla kaldırıma dik yaklaşmak zaten imkansız.
4-- araç 180 tork veriyor. çok güzel çok başarılı. ama araç bu torku 2000 devirde veriyor. yani 5 viteste 110 km ye tekabül ediyor. ben 110 dan daha yavaş gitmek istiyorum radara girmeye niyetim yok derseniz 90 la gitmek isterseniz radara girmek istemezseniz devir tutmuyor. vites göstergesi 5 teyken 4 e düşür diyor. 4 e atınca 5 e çıkar diyor. kafayı yiyor. çekiş düşüyor. araç 1400 devirin altında sürünüyor resmen ölü konumunda. 1400 ü ilk vites yükseltmede korumak da çok kolay değil. 3. viteste 2400 de atsanız anca 4. viteste 1400 de topluyor. yakıt artıyor tabi doğal olarak. yani açıkçası 180 torku verimli kullanmak her şoförün harcı değil. çok sıkıntı çekersiniz. vites/yol eğimi/yakıt olayını ayarlamanız kolay değil. araca alışmanız şart. 180 tork var ama iyi kullanabilene ...
Fuat05.10.2013
Arkadaşlar,gaza-tuza gelmemek lazım.Şöyle ki;
Evinden 5-10 km uzağa işine giden için bu araba lüzumsuz.
Az bi yakışa dırdırı-vırvırı çekilir değil.Dizelin nazı-niyazı-tırı-vırı
çok olur,bakımı pahalı olur Arabada gürültü oluyor bu bir gerçek..Bu gidişle devlette yakında mazota ayar çekecek demedi demeyin,
vergi almak babından mecbur buna, son istatistiklere baktım satılan
araçların % 78 i dizel,devlet mecbur yani.Dolayısı ile bir fark kalmaz eko olarak arada.Haaa...ilaç mümessilisin,esnafsın,uzun yolda vızır vızırsın bunu al,yoksa alma,git benzinli 1.2 al,hatta daha iyisini al 1.4 comfortline al,daha da ucuzlar bundan zaten.Firmaların filoları
için ideal arabadır bu 1.2 TDI netekim.Ayrıca hiç tartışmasız benzinli
arabanın konforu gidişi,temizliği falan dizelle kıyas kabul etmez yani.
Kullanmayı bilmezsen,devrini vermezsen seni hasta eder dizel.
haycan12.09.2013
bu araca bu fiyat olmamalı... donanım tercih olabilir ama bu kadar zayıf donanımlı ama pahalı araba yok. bari hava yastıklarını da çıkarsınlar onun yerine normal yastık koysunlar direksiyona fln....
ali06.09.2013
görünüş ve estetik açısında çok iyi değil ama güvenlik ve yakıt bakımından süper hatta bu fiyata en iyisi ama aile aracı değildir :D 4 kişilik bi aileye pek fayda sağlamaz genelde emekli çiftler için yada öğrenciler içindir
Selçuk04.09.2013
Ben arkadaşımın aracını kullanmıştım şehir dışına gitmiştim. Yakıt müthiş yok böyle birşey. Motor hacmi küçük ama canavar gibi gidiyor Virajlarda falan arkasını bırakma gibi bir problem yaşamadım. Arkadaşım da gayet oturaklı yol tutuşu var demişti. Kısmet olursa almaya niyetliyim araştırırken yorumlarınızla da karışlaşınca yazayım dedim.
nejdet01.09.2013
virajlarda savruluyor ama dış görünüş harika
özgür27.08.2013
Ben yeni aldım çok çok memnun kaldım. Antalya'dan Ankara'ya klima sürekli açık 100-110-120 km/h civarında geldim hala yarım depodan fazla vardı. Yol bilgisayarı bile yok diyenlere; yol bilgisayarı var ama kapalı vag com ile açtırabiliyorsunuz. Silecek kolunda değişiklik yapmazsanız kalan yakıt ile kaç km gittiğinizi gösteriyor. Eğer fonsiyonlu silecek kolu taktırırsanız piyasada yapanlar var yol bilgisayarınızı tamamen aktif olarak kullanabiliyorsunuz. ortalama hız, anlık yakıt, ortalama yakıt, kalan yakıt, ortalama hız vs... Ben hyundai getz'imi sattım ve polo aldım. İyi ki almışım meğer Getz crdi dizel yakıtı sömürüyormuş bunu şimdi çok iyi anlıyorum. :) Eski aracımda da abs vardı ama yokmuş bunu da yeni anladım. :) konfor derseniz çukurlarda hiç ses yapmıyor ve sürüş esnasında kesinlikle yormuyor. Kapıları kapattığınızdaki gelen o tok sesten anlıyorsunuz kalitesini. Bunun yanı sıra vergi avantajı ve yakıt tasarrufunu da hesaba katınca bu araç 10 numara. Kesinlikle tavsiye ederim düşünmeden alabilirsiniz. Şimdi size Polo 1.2 TDİ Trendline ile bir depoyla 1.822 kilometre yapmışlar desem; hadi canım falan diyenler çıkar.
Link aşağıda kopyalayıp arama çubundan bakın :)

https://www.youtube.com/watch?v=gLWgoSBD9_s
murat kor24.08.2013
2012 model 1.2 tdi arac kullanıcısıyım 1 yıldır kullanıyorum mazot fiyatları bu haldeyken 16 kuruş yakmak imkansız bunu belirtmeden gecmek istemem.benim tüketimim suan full sehiriçi 25 krs yani en hor kullanıldıgında bile 30 kuruşu gecmez zaten motor küçük olduğu için azıcık bir zorlamada fazlasıyla yakar bu tip araclar.kısaca sı sakin kullanımda min:20-22 kurus yakar derim güncel mazot fiyatlarına göre.
ati24.07.2013
bugün aracı test ettim. test ettiğim araç 38000km deydi.
araç bence fazla motor sesi yapıyor+sesi de içeri fazla alıyor diye düşünüyorum. ayrıca 3500 devirden önce vites değiştirildiğinde araç boğuluyor. 3500 devirde vites değiştirince yaklaşık 2000-2500 devire düşüyor. 2000 devirde araç yine boğuluyo. mecburen vites küçültüyorsunuz. yüksek devirde kullanılması gerektiğinden başta söylediğim gibi çok ses yapıyor. araç bomboş yol bilgisayarı olmadığı için ne yaktığını bilmiyorum. ankarayı bilenler için söylüyorum, konya yolundan oran kavşağına kadar yokuş yolda sürdüm aracı, bu yolda 5. vites 110km üzerine araç çıkmadı.(araçta 2 kişi-170kg+klima açık). 110 km'de yaklaşıl 2500-3000 devir aralığındaydı. vitesi geçişleri güzel aracı başka bir yerde çukurlara girerek kullandım, tangır tungur ses çıkarmıyor. motorun gücü belli zaten ancak içeri gelen ses beni rahatsız etti. alan arkadaşlara güzel günlerde kullanmalarını dilerim...
Fuat19.07.2013
Hindistan merkezli bir haberi paylaşıyorum:
2014 model Polo'larda 1.0 Lt.hacimli TSI motor seçeneği olacakmış.
Mevcut 1,2 TSI dan daha ekonomik olacak ve 90-100 HP arası bir
güce sahip olacakmış.
İnşa Allah diyorum tabii ki.
Fuat16.07.2013
VW bayileri 2 ay gün veriyor.2014'ü beklemek en iyisi bu saatten sonra.
Alacan 2 ay sonra 2014 çıkacak...sende mort olcan.Belki kasa değişecek,belki 1.2 TSI motor gelecek...hayıflanmaktansa sabır
etmek daha doğru geldi bana...Öyle bekliyorum.Hem bu bekleme modu aracın satış fiyatını da belki terbiye eder biraz.Malum...donanım yok neredeyse,1.2 dizel çok iyi de ...insaf yani.Donanım yok gürültü çok.
yusuf08.07.2013
bütün araclar güvenlik testinden geçlyor teknolojiyi bilmek ve kullanmak insanları emsallerinden üstün yapar. Almanyada bir işcinin aylık ücreti 3500 euro bizde 1500 TL dolayısıyla bu durum fiyatlara yansıyor. Bence tekellerii kırıp, markaya para bağlamayın aldığın hizmete bakmalısınız.
spartacus06.07.2013
degerli arkadaşlar yorumlarınızı okudum şunu bilmenizi isterim türkiyede otomotiv kullanıcılarını donanımıyla degil sadece ismi ile satan markalardan biride volkswagen bu paraya bu donanım içler acısı saygılar.
yavuz06.07.2013
Arabayı kullanan arkadaşlar yakıt tüketimi gerçekten 16 kuruşu yakalıyor mu ya da en düşük ne kadarı gördünüz belirtir misiniz?
Fuat29.06.2013
Polo 1,2 TDI iyi arabadır.180 nm.tork tek başına almak için kafidir.
Türk milleti olarak takmışız bir beygire....Arabanın gücünü tork ölçer.
Biz bu torka yeni yeni uyanıyoruz.Kaportası tank gibidir Polonun.
Güvenli,sağlam ve az yakan bir araçtır.
E varsın biraz da donanımsız olsun..Neler kullandık biz...neler...
Hacı muratlar...doğan görünümlü şahinler,teneke R9 lar ...demi ya?
optimum12.06.2013
en azında direksiyon standart donanım içinde var..
trafik polisi29.05.2013
aracı 2 mayısta özsa dan 0 km olarak aldım. araba süper arkadaşlardan şu özelliği yok, bu özelliği yok diye tepkiler alıyorum fakat abs, klıma, hava yastıgı olması yeterli. biz millet olarak arabada özellige cok düşkünüz. 5bin tl lik şahine 2bin tl lik celik jant taktıran biz değil miyiz? bana gore aracta kalite önemli bazılarına göre ise özellik...bu yüzdende senelerce bu millet özelliği olan tenekelere binmedi mi? 2013 model vosvagenin olsun isterse çamurdan olsun
C~K27.05.2013
bu aracı almak istiyorum.çok eksikleri var ama neyse .ben yılda en fazla 5-6 bin km geziyorum. % 70 şehir içi olmak üzere.130 km hız bana yeterde artar.benim için aslında şehirler arası yolculuklarda rampada iyi olması gerisi hikaye.bir arabada muhteşem üçlü varsa yeterli.abs ,hava yastığı ,klima.kullanmadığınız abuk sabuk özelliklere paranızı vermeyin. ikinci el almayı düşünüyorum 30 bin tl civarı.kapımda bir arabam olsun donanımı ne olursa olsun markası volkswagen olsun............. :))
fatih26.05.2013
Ha cdti ha multijet ha tdi 1248 cc ile 1198 cc arasinda yarim cm3 fark var hp ayni tork yakin bu fiyatlarada bu kadari.
trafik polisi30.04.2013
perşembe günü plaka işlemlerini tamamlayıp kayseriden özsadan alcam inşallah hayırlısıyla biraz kullanıyım ayrıntılı bilgi veririm
erkan03.04.2013
20 yıldır araç kullanıyorum sık sık alıp binip satarım en son polo 1.2 dizel aklıma takıldı gittim aldım yakıt mükemmel yakmıyor desem yeridir.bayır yukarı 5 kişiyle 120 ile çıkıyorum arkadaşlar arabada gerçekten woswagwn bir ayrıcalıkmış alınca anlarsınız çok konforlu olmasada opelden renodan kat kat güzel düüşünen arkadaşlara tavsiye ederim.yalnız yakıtı 100 km 4 litre falan deyil 100 km 6 litre şehir içi aracımda sıfır
Yorum Yaz
İsminiz
Yorumunuz (Lütfen küçük harfler ile yazınız)
Onay Kodunuz

Onay Kodunu Giriniz


Paylaş
Eklenme Tarihi : 21.11.2010
İncelenme Sayısı : 323,882
SIFIR KM ARAÇ ARAMA
Araç Türü
Yakıt Türü
Silindir Hacmi
Vites Tipi
Kasa Tipi
Maksimum Fiyat
Sıralama Şekli
BİZİ TAKİP EDİN